Forum - Taern.pl
https://play.taern.pl/

Czarne pole.
https://play.taern.pl/viewtopic.php?f=121&t=40858
Strona 1 z 2

Autor:  DikejPL [ 12 Lut 2015, o 00:41 ]
Temat postu:  Czarne pole.

Witam.
Propozycja krótka i na temat.
Usunąć możliwość ucieczki na czarnym polu, przynajmniej tym pod kemenak.
Zaraz fala NTO I Elizjum z s1 pójdzie w sprzeciw, ale dlaczego nie? Tam ma być wesoło i mają być siupy a nie jak się zbierze wiecej czerwonych to '' ucieczka
mode on '' Co Wy na to?

Autor:  Elfnocy [ 12 Lut 2015, o 00:46 ]
Temat postu:  Re: Czarne pole.

a oro niższych poziomów ? jestem na nie.

Autor:  DikejPL [ 12 Lut 2015, o 02:23 ]
Temat postu: 

Dlatego napisałem ewentualnie tylko pod kem. A zwiejesz jak cię taki mo 80 zaatakuje lolkiem 40lvl? Może rycem... Albo na farcie

Autor:  Dark_Woolf [ 12 Lut 2015, o 14:10 ]
Temat postu:  Re: Czarne pole.

Po pierwsze post trąci nieprofesjonalizmem, na jakiego groma piszesz konkretne nazwy gildii? A brak ucieczki na czarnym... Oro to oro, ale co, ktoś Cię zaatakuje, dajmy na to ryc i będzie blokował, żebyś stał w walce i nie mógł komuś pomóc etc.

Autor:  DikejPL [ 12 Lut 2015, o 23:45 ]
Temat postu: 

Ale czy zachowanie tych gildi z s1 jest tajemnicą? Faktycznie w tym przypadku masz racje, jednak bardziej urozmaiciloby to zabawę :)

Autor:  kokosuwny [ 13 Lut 2015, o 07:45 ]
Temat postu:  Re: Czarne pole.

raczej był bym za tym by wprowadzić brak pumpa na fioletowym i je dać pod kem :P
ale już z ochronka (ta 5 minutowa) :P
a czarne niech zostanie jak jest za dużo go (np stok jeti i nie ucieknieś)

Autor:  Dark_Woolf [ 14 Lut 2015, o 09:28 ]
Temat postu:  Re: Czarne pole.

Pierwsze primo, jeżeli chodzi o pvp - zmienić tego cholernego pumpa. To kompletnie nie ma sensu.

Autor:  Ahamenum [ 14 Lut 2015, o 13:35 ]
Temat postu:  Odp: Czarne pole.

Dark_Woolf napisał(a):
Pierwsze primo, jeżeli chodzi o pvp - zmienić tego cholernego pumpa. To kompletnie nie ma sensu.


Jeśli już o tym mowa to...

Tak, pumpa trzeba zmienić, zmniejszyć ilość akcji na rundę(bo teraz bije chyba do skutku) lub celność/dmg i buffy. Potem zmienić system szansy na niego.
Pump powinien być silny, ale bardziej dostosowany do przeciwnika, np. słabszy w walce 15lvl vs 50lvl niż 60 vs 110.
Wartości liczbowe to tylko przykłady.

Chodzi też o to, że np. zwykły mo 35 jest atakowany przez brb 35(gryzkowy, pod turki, full eq ulepszone na 5+), wynik jest z góry przesądzony, a żadnej pomocy nie ma. To jest główny problem z pumpem. Ale tu ktoś zawsze byłby poszkodowany przy zmianach.

Mam na myśli stworzenie pumpa który wyrównuje szanse lub daje drobną przewagę, nie przesądza o jej wyniku jak teraz.

Autor:  Torkil [ 14 Lut 2015, o 14:08 ]
Temat postu:  Re: Czarne pole.

Kiedyś, jak ubili pumpa na s3 to trzeba było serwer resetować (podobno), strach pomyśleć co by się działo teraz...
Spoiler:

Chociaż, bicie takiego pumpa byłoby jakimś wyzwaniem dla stoczterdziestek...

Autor:  Dark_Woolf [ 15 Lut 2015, o 11:43 ]
Temat postu:  Re: Czarne pole.

Wskakiwanie pumpa to jest kompletna kpina. Stary pump był o niebo lepszy. Nie bił przynajmniej 10x na rundę, ze 100 procentową szansą na kryta..

Strona 1 z 2 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/