Forum - Taern.pl https://play.taern.pl/ |
|
Czarne pole. https://play.taern.pl/viewtopic.php?f=121&t=40858 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | DikejPL [ 12 Lut 2015, o 00:41 ] |
Temat postu: | Czarne pole. |
Witam. Propozycja krótka i na temat. Usunąć możliwość ucieczki na czarnym polu, przynajmniej tym pod kemenak. Zaraz fala NTO I Elizjum z s1 pójdzie w sprzeciw, ale dlaczego nie? Tam ma być wesoło i mają być siupy a nie jak się zbierze wiecej czerwonych to '' ucieczka mode on '' Co Wy na to? |
Autor: | Elfnocy [ 12 Lut 2015, o 00:46 ] |
Temat postu: | Re: Czarne pole. |
a oro niższych poziomów ? jestem na nie. |
Autor: | DikejPL [ 12 Lut 2015, o 02:23 ] |
Temat postu: | |
Dlatego napisałem ewentualnie tylko pod kem. A zwiejesz jak cię taki mo 80 zaatakuje lolkiem 40lvl? Może rycem... Albo na farcie |
Autor: | Dark_Woolf [ 12 Lut 2015, o 14:10 ] |
Temat postu: | Re: Czarne pole. |
Po pierwsze post trąci nieprofesjonalizmem, na jakiego groma piszesz konkretne nazwy gildii? A brak ucieczki na czarnym... Oro to oro, ale co, ktoś Cię zaatakuje, dajmy na to ryc i będzie blokował, żebyś stał w walce i nie mógł komuś pomóc etc. |
Autor: | DikejPL [ 12 Lut 2015, o 23:45 ] |
Temat postu: | |
Ale czy zachowanie tych gildi z s1 jest tajemnicą? Faktycznie w tym przypadku masz racje, jednak bardziej urozmaiciloby to zabawę |
Autor: | kokosuwny [ 13 Lut 2015, o 07:45 ] |
Temat postu: | Re: Czarne pole. |
raczej był bym za tym by wprowadzić brak pumpa na fioletowym i je dać pod kem ale już z ochronka (ta 5 minutowa) a czarne niech zostanie jak jest za dużo go (np stok jeti i nie ucieknieś) |
Autor: | Dark_Woolf [ 14 Lut 2015, o 09:28 ] |
Temat postu: | Re: Czarne pole. |
Pierwsze primo, jeżeli chodzi o pvp - zmienić tego cholernego pumpa. To kompletnie nie ma sensu. |
Autor: | Ahamenum [ 14 Lut 2015, o 13:35 ] |
Temat postu: | Odp: Czarne pole. |
Dark_Woolf napisał(a): Pierwsze primo, jeżeli chodzi o pvp - zmienić tego cholernego pumpa. To kompletnie nie ma sensu. Jeśli już o tym mowa to... Tak, pumpa trzeba zmienić, zmniejszyć ilość akcji na rundę(bo teraz bije chyba do skutku) lub celność/dmg i buffy. Potem zmienić system szansy na niego. Pump powinien być silny, ale bardziej dostosowany do przeciwnika, np. słabszy w walce 15lvl vs 50lvl niż 60 vs 110. Wartości liczbowe to tylko przykłady. Chodzi też o to, że np. zwykły mo 35 jest atakowany przez brb 35(gryzkowy, pod turki, full eq ulepszone na 5+), wynik jest z góry przesądzony, a żadnej pomocy nie ma. To jest główny problem z pumpem. Ale tu ktoś zawsze byłby poszkodowany przy zmianach. Mam na myśli stworzenie pumpa który wyrównuje szanse lub daje drobną przewagę, nie przesądza o jej wyniku jak teraz. |
Autor: | Torkil [ 14 Lut 2015, o 14:08 ] |
Temat postu: | Re: Czarne pole. |
Kiedyś, jak ubili pumpa na s3 to trzeba było serwer resetować (podobno), strach pomyśleć co by się działo teraz...
Spoiler:
Chociaż, bicie takiego pumpa byłoby jakimś wyzwaniem dla stoczterdziestek... |
Autor: | Dark_Woolf [ 15 Lut 2015, o 11:43 ] |
Temat postu: | Re: Czarne pole. |
Wskakiwanie pumpa to jest kompletna kpina. Stary pump był o niebo lepszy. Nie bił przynajmniej 10x na rundę, ze 100 procentową szansą na kryta.. |
Strona 1 z 2 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |