Forum - Taern.pl
https://play.taern.pl/

Indywidualne umiejętności łucznika
https://play.taern.pl/viewtopic.php?f=121&t=41297
Strona 1 z 4

Autor:  Budda [ 12 Mar 2015, o 10:38 ]
Temat postu:  Indywidualne umiejętności łucznika

Tak, to kolejny temat mający na celu zwrócić uwagę i wspomóc pomysły ekipy w sprawie łuczników.
Żeby łucznik nie był giermkiem VD i miał swoje własne umiejętności, a nie powielane proponuję:

Zmienić działanie zatrutej strzały
Zatrucie u Voodoo jak wiemy zmniejsza zadawane obrażenia przeciwnika w każdej strefie i zwiększa zużycie kondycji oraz many
Latające kolano u sheeda również zmniejsza zadawane obrażenia każdej strefy i zwiększa zużycie kondycji

Wyjście alternatywne dla łucznika:
Uszkodzenie układu nerwowego przeciwnika, tak jak pozostałe ww. debufy zmniejszałoby zadawane obrażenia przeciwnika, nie trwałoby 5 rund, a np 3 kosztem tego że nie zwiększałoby zużycia zasobów, bo to na bossach zupełnie zbędna sprawa, tylko dawałoby szansę np. 20% na to że przeciwnik "zapomni" dać ataku, działałoby podobnie jak ogłuszenie, tylko nie ze 100% skutecznością. Tak by jednak znaczna część tych ataków mogła dojsć do skutku, dlatego wydaje mi się ze te 20% jest idealne.

Zmienić działanie piachu
VD ma szpilkę która zmniejsza skuteczność ataków oraz obrony na strefy dystansu i zwarcia, SH ma dotkliwe kolano które zmniejsza skuteczność ataków na wszystkich strefach

Wyjście alternatywne dla łucznika:
Wg opisu profesji łucznika w grze, pochodzą oni z puszczy, takie miejsce sprzyja poznawaniu roślin i ich właściwościom, proponuję zmienić piasek na np. pył z jakiejś rośliny który otumania przeciwnika i nie pozwala się skupić, tak że jego ataki w każdej strefie stają się mniej precyzyjne i działałoby to podobnie jak dotkliwe kolano u sh.

Ktoś ma własne pomysły sugestie to zapraszam, bo trzeba coś z tym w końcu zrobić.
Hejtować też możecie :D

Autor:  Monterevoli [ 12 Mar 2015, o 11:48 ]
Temat postu:  Re: Indywidualne umiejętności łucznika

Bardzo podoba mi się pomysł z ogłuszeniem natomiast rozwinąłbym go w jakiś ciekawy sposób. Przykładowo strateg + lodowa + zatrucie = szansa x% na ogłuszenie przeciwnika czyli, że zwyczajnie nie będzie nic robił, oczywiście defa będzie miał.

Autor:  Titania [ 12 Mar 2015, o 21:09 ]
Temat postu:  Re: Indywidualne umiejętności łucznika

Ogłuszenia i zamrożenia są za silne, nie przejdą nawet w mocno osłabionej formie.
Jako łucznik z piachu bym nie zrezygnowała, bo mimo wszystko atak wręcz się przydaje. Bez piachu i z marnym % na TS ograniczymy się do 1 strefy ataku.
W PvE nic się nie zmieni, a dodatkowo spadniemy w PvP.

Autor:  Areol [ 12 Mar 2015, o 22:51 ]
Temat postu:  Re: Indywidualne umiejętności łucznika

Titanio, wydaje mi się, że twórca tematu nie chciał zabrać piachu, ale w podobny sposób do mojego, zrobić z łucznika z indywidualna umiejętnością, która niedużo by się różniła od piasku. Powód jest taki, że dzielimy umiejętności z, nie oszukujmy się: najlepszym debuferem w grze, co nie jest w porządku, bo to tylko zmniejsza naszą pozycje w grze.

W moim temacie, również w tym dziale, mniej więcej opisałem jak to wygląda...

Autor:  Budda [ 12 Mar 2015, o 22:58 ]
Temat postu:  Re: Indywidualne umiejętności łucznika

Za silne? wiesz co jest za silne? Ukazanie, to jakoś nikt nie mówi że jest przekokszone. ogłuszenie z 20% skutecznoscia wcale nie jest takie mocne mi się wydaje, na 10 ataków mobka może 1-2 by na runde opuściło i tylko tyle.
Rezygnujesz z piachu kosztem dezorientującego pyłu, wiesz jak działa gaz łzawiacy, powiedzmy że to działałoby podobnie i miałoby działanie jak kolano sheeda.

Autor:  Titania [ 13 Mar 2015, o 00:12 ]
Temat postu:  Re: Indywidualne umiejętności łucznika

Nie mam pojęcia po co ruszać jedyny dobry debuf, na którym zależy drużynie, jeżeli obok mamy zbędną i praktycznie nieużywaną TS.

Autor:  Budda [ 13 Mar 2015, o 00:23 ]
Temat postu:  Re: Indywidualne umiejętności łucznika

mozna zmienić jedno i poprawić drugie, chodzi o to zeby nie było bezczynności tylko stałe próby, jak bedzie się tak podchodzić do sprawy jak Ty i ekipa to sie nigdy nic nie ruszy.
Jak się chce to się szuka sposobu, a jak się nie chce to się szuka wymówki, proste.

Autor:  Titania [ 13 Mar 2015, o 00:55 ]
Temat postu:  Re: Indywidualne umiejętności łucznika

Akurat wszystkie podejścia jakie mogłam to zrobiłam i mam wyczucie tego co mogłoby przejść, a na co nie ma szans. Ogłuszenie i nowy zamiennik szpili, czyli kolejny debuf na drużynę raczej nie przejdzie, tak samo jak podobne zamrożenie i zmiana zatrutej na inny debuf osłabiający.
Nie mówię, że próbowanie czegokolwiek nie ma sensu, ale jestem zdecydowanie przeciwna zabraniu łucznikowi szpili jako ataku wręcz.

Autor:  Gustavus [ 13 Mar 2015, o 01:03 ]
Temat postu:  Re: Indywidualne umiejętności łucznika

Pomysłów było wiele, nakładający się efekt rozbicia pancerza jak rozumiem upadł?

Moim zdaniem dwie nowe umki są w stanie rozwiązać wszystkie mankamenty łuka - a te mamy trzy - niska przydatność debuffów, ogromne spalanie zasobów i mizerny dmg nawet jak na debuffera.


Zamiast zatrutej umka, która da łukowi to co maja inni debuferzy - sh ma ko, vd ssie manę - zatem może umka, która powodowałaby ograniczenie zużycia many i kondy o 25% na 7 poziomie (przy 60 wiedzy wchodziłaby na 2 pa jak zmysły). Wówczas łuk mógłby bić dłużej - co przy jego słabym dmg i ogromnym spalaniu zasobów byłoby realną wartością dodaną i bardzo pomogłoby choćby w zleckach (np. harpie). Łuk mógłby chodzić w resach bez obawy, że zaraz się wykopsa z many i kondy - co przekładałoby się także na jego większą żywotność.

Drugi pomysł to zabranie mamuśki (jak pisze Tit) - skoro taką solą w oku jest wrzucanie jej z podstawowego atrybutu łuka - zręki - btw. chyba nikt oprócz Tit nie robił testów jaka jest szansa wrzucenia TS przy 300 plus czy nawet 600 wiedzy u łuka - a to bardzo ciekawe, ponieważ ta szansa nadal jest mizerna (rozmawiamy o 115 plus i Berlinie), gdyż ta umiejętność jest właśnie tak ciekawie skonstruowana, że tak naprawdę nikt nie ma pojęcia jak to działa i ile tej wiedzy trzeba mieć. Odpowiedz nie jest zbyt budująca - żadna ilość wiedzy nie będzie zadowalająca - ta umka na wyższych lvlach łuka staje się gniotem.

Zamiast TS debuff "strzelany" - w końcu łucznik mógłby w pełni wykorzystać swoją zrękę - powodowałby obniżenie zadawanych obrażeń na podobnym poziomie jak zatruta oraz atak i obrona każdej strefy - 25%.

Łucznik mógłby spokojnie tak jak sh czy ryc (ten ma więcej bo 160, a trafiają się też ryce, którzy mają więcej) robić 140 wiedzy (co umożliwiłoby mniejsze spalanie zasobów) przez co w pvp nadal należałoby bronić 3 strefy - (strach).

I problem rozwiązany :)

Autor:  Takotako [ 13 Mar 2015, o 08:18 ]
Temat postu:  Re: Indywidualne umiejętności łucznika

Ja dodatkowo bym wprowadził coś w stylu obniżenie obrony dystansowej jak ma vd i sh tyle że fizycznej.

Strona 1 z 4 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/