Forum - Taern.pl
https://play.taern.pl/

Boss dla 10 graczy
https://play.taern.pl/viewtopic.php?f=121&t=41458
Strona 1 z 4

Autor:  Gustavus [ 30 Mar 2015, o 00:54 ]
Temat postu:  Boss dla 10 graczy

Witam, idea stworzenia bossa dla więcej niż 5 graczy pojawiała się już wielokrotnie. Gra się rozwija, a wraz z owym rozwojem to co kiedyś wydawało sie być w niej niemożliwe, zaczyna nabierać bardziej realnych kształtów. Word Boss dla 10 graczy, graczy, którzy musieliby ze sobą ściśle współpracować, aby go pokonać, przykładowo bijąc i debuffując odpowiednie "głowy", aby nie poszło wgniatające wszystkich w glebę AoE. Pozwoliłem sobie na taką wariację, wykorzystując net i ss-y postaci, którymi grałem lub gram (zaplątał mi się cudzy mosiek - niech mi użytkownik wybaczy, no i nie czepiać się, że po drugiej stronie jest dwóch dru, a nie ma ryca, wszak to jedynie luźno nakreślony pomysł...). Widziałbym go jako jeden twór z sześcioma głowami, głowami atakującymi po trzy jedną i trzy drugą stronę. Jiindra (mix Jinna i Hydry) 8-) naturalnie do dopracowania, ekran być może byłby podzielony, pasek hp, many etc. bossa wspólny dla obu drużyn. Trwają prace nad enigmatyczna funkcją transferującą, być może kiedyś doczekamy się czegoś podobnego.

Drop do ustalenia, exp podobnie, trudność? (może wersja dla mid i hard dla koksów), wejście po spełnieniu pewnych warunków (vide części i Selena, wzorem mapek na Modłę czy kluczy na Waldka mogłoby lecieć coś w rodzaju "lampy alladyna" - również do ustalenia).

Obecnie jest to naturalnie luźny temat, zatem poruszamy się na wysokim poziomie abstrakcji, interesuje mnie jednak, czy gdyby kiedykolwiek byłaby możliwość stworzenia takiego bossa, jak na ów pomysł zapatrywaliby się gracze.


JIINDRA 8-)
Tak mógłby wyglądać... ;)
http://screenshooter.net/101986829/wvtryqc

scialiłam posty~Zar

Autor:  Elfnocy [ 30 Mar 2015, o 10:41 ]
Temat postu:  Re: Boss dla 10 graczy

Pomysł nie głupi byłaby to fajna odmiana jestem za co potwierdzam w ankiecie. Myślę że dla gi
dii byłaby to super zabawa.
PS.
scal posty :twisted:

Autor:  Titania [ 30 Mar 2015, o 12:19 ]
Temat postu:  Re: Boss dla 10 graczy

Gustav jesteś okropny, nie dałeś barbarzyńcy na screenie. Teraz się poczują biedni, odrzuceni i słabi :(

Pomysł fajny pod kątem gildii, wiadomo że jak są jakieś lotne bossy to miejsce jest ograniczone, a tu można by było spokojnie połową gildii lecieć. Ciekawe czy da się tak miejsca podzielić jak na obrazku, może w 3D?

Zaraz będzie, że nie potrzeba nowych bossów..

Autor:  Gustavus [ 30 Mar 2015, o 13:20 ]
Temat postu:  Re: Boss dla 10 graczy

No nie ma, gdyz boss naturalnie mógłby byc odporny na sieczne 8-) utkniesz jeden łeb toporem, to wyrosną dwa kolejne i wszyscy ded ;)

Autor:  Elfnocy [ 30 Mar 2015, o 17:30 ]
Temat postu:  Re: Boss dla 10 graczy

Moja profesja zadowoli się młotami :mrgreen:

Autor:  LeczeRany [ 1 Kwi 2015, o 09:32 ]
Temat postu:  Re: Boss dla 10 graczy

Superr pomysł! Było by to kolejne urozmaicenie gry i swietna zabawa. Mam nadzieje, że wyszłoby kilka takich bossów w dalszym okresie czasu.

Autor:  nettik123 [ 1 Kwi 2015, o 20:43 ]
Temat postu:  Re: Boss dla 10 graczy

pomysł świetny (można by go tak napisać, że jedna strona nie będzie mogła zadawać dmg a druga wbijać debuffów, taki pomysł) wtedy w jednej drużynie będzie dr,rc,vd,sh,lk, a w drugiej dr,rc,bb,mo i ktoś, w ten sposób mo i lk będą zabierani.

Autor:  Monterevoli [ 1 Kwi 2015, o 21:45 ]
Temat postu:  Re: Boss dla 10 graczy

nettik123 napisał(a):
pomysł świetny (można by go tak napisać, że jedna strona nie będzie mogła zadawać dmg a druga wbijać debuffów, taki pomysł) wtedy w jednej drużynie będzie dr,rc,vd,sh,lk, a w drugiej dr,rc,bb,mo i ktoś, w ten sposób mo i lk będą zabierani.

No, trzeba 2x więcej slotów żeby zabrać MO i Łucznika...
Ogólnie boss tak wymagający byłby bity na 2 ryce, 2 vd, 2 sh, 2bb i 2 dr.

Gustavus mam pytanie, czy przykładowy rozkaz rzucany przez rycerza działałby na wszystkie 10 osób? I czy można by chronić kogoś z drugiej strony? :)

Autor:  nettik123 [ 1 Kwi 2015, o 23:15 ]
Temat postu:  Re: Boss dla 10 graczy

Monterevoli napisał(a):
nettik123 napisał(a):
pomysł świetny (można by go tak napisać, że jedna strona nie będzie mogła zadawać dmg a druga wbijać debuffów, taki pomysł) wtedy w jednej drużynie będzie dr,rc,vd,sh,lk, a w drugiej dr,rc,bb,mo i ktoś, w ten sposób mo i lk będą zabierani.

No, trzeba 2x więcej slotów żeby zabrać MO i Łucznika...
Ogólnie boss tak wymagający byłby bity na 2 ryce, 2 vd, 2 sh, 2bb i 2 dr.

Gustavus mam pytanie, czy przykładowy rozkaz rzucany przez rycerza działałby na wszystkie 10 osób? I czy można by chronić kogoś z drugiej strony? :)


Właśnie o to mi chodzi jeśli zablokujemy jednej stronie dmg a drugiej debufy będzie się opłacało wziąć wszystkich na wyprawę, a nie ten sam skład x2, myślę to jak będą działać grupowe buffy leży bardziej w kwestii ewentualnego silnika.

Autor:  Gustavus [ 1 Kwi 2015, o 23:54 ]
Temat postu:  Re: Boss dla 10 graczy

:) Działałby w obrębie jednej strony Monte, o to właśnie chodzi Nettik, fajnie to rozwinąłeś. Tak jak pisała Tit, połowa gildii mogłaby go klepać, można byłoby też zrobić sensowny cooldown. Tak jak pisałem poruszamy się na dużym poziomie abstrakcji, aczkolwiek widzę, że większośc użytkowników (a tych aktywnych i sensownych nie ma w końcu zbyt wielu) jest za.

Współpraca obu stron byłaby podstawą do zabicia tego bossa, każdy miałby swoje zadanie, co wykluczyłoby nader często obserwowane patologie typu bijący otwieraczem ryc - bo po co chronić, skoro chce wykręcić fajnego kryta, druid bijący latarą, bo po co leczyć, skoro ma kryty w latarni i chce bić (padłem tak ładnych kilka razy na champach i bossach w Berlinie), gracze zapominają do czego służą ich profy a tu byłaby krótka i prosta piłka. Brak tejże współpracy powodowałby np. dmg bossa x 3, ściemnienie ekranu, potężne AoE i wszyscy nogi w górę :)

Strona 1 z 4 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/