Forum - Taern.pl
https://play.taern.pl/

Stała rywalizacja między graczami.
https://play.taern.pl/viewtopic.php?f=121&t=41550
Strona 1 z 2

Autor:  Kokort [ 6 Kwi 2015, o 17:02 ]
Temat postu:  Stała rywalizacja między graczami.

Witam.
Wpadłem na ten pomysł przypadkowo, ale wydaje mi sie że może to być dobry pomysł.
Jak wiadomo w Taernie znajduje sie zakładka Ranking, a w jej stronach możemy odnaleźć karty takie jak:
- Top poziomy,
- Top 1vs1,
- Top Zabójcy,
- Top Łowcy,
- Top Gildie,
o co mi chodzi? ,,Jeśli nie wiadomo o co mi chodzi to chodzi o pieniądze!" a mianowicie - po co nam te topy (top poziomy i gildie jeszcze rozumiem) ale reszta? wątpię by dużo ilość graczy zaglądała w reszte zakładek.. więc może czas zmienić to? wpadłem na pomysł, aby na rankingach ,,Zabójcy" i ,,Łowcy" wprowadzić Top 3, będzie to bez regulaminowy event, przy ,,Zabójcach" będzie chodziło o to że np. każdego miesiąca ( na jego początek, czyli np. 01.01; 01.02 itd.) te ,,Top Trzech Zabójców" otrzymywali nagrody np. za 1 miejsce 50 platyny, i 400k złota, za 2 miejsce 20 platyny i 200k złota, a za 3 miejsce 10 platyny i 100k złota. tak samo u ,,Łowców", dzięki tej ,,zachęcie" będzie rywalizacja miedzy czachami i tarczami, (tarcze mogą mieć lepsze nagrody - bez czachy nie ma łowcy). Bez regulaminu, to znaczy że każdy może brać udział, nie ważne kiedy sie weźmie do roboty, bo walki pvp są dostępne cały czas, a miesiąc (ok 30 dni) wystarczy dla każdego, bo jak nie w tym miesiacu to w nastepnym :)
Mam jeszcze jeden podobny pomysł odnośnie gildii, ale tu już trzeba by było zrobić średnia sume lvli członków gildii, i trzeba by było odblokować pokój na arenie ,,Drużynowy" (chyba że jednak okaże sie że nie trzeba ;p ), chodzi o to by w każdym miesiacu był turniej GILDYJNY, 0 strat za udział czy przegraną.. Gry są po to by sie bawić prawda? a dla gildii liczy sie prestiż i honor, i to by było główną nagrodą dla 3 najlepszych gildii z danego przedziału (jeśli będzie mniej gildii to zawsze liczbę ,,czempionów" można zmniejszyć, oczywiście w tej zabawie nie każdy będzie mógł wziąć udział, wymagania to np. posiadanie działki.

Myślę że to dobra zabawa by była. Czachy by miały powód do zabijania, a łowcy do karania :) a gildie miały by szanse pokazać kto jest mistrzem danego przedziału i oczywiście miały by okazje zarobić troche prestiżu, honoru, kasy do gildii (od razu wpłacanej, aby nie było problemów) czy też surowizny.

Pozdrawiam :)

Autor:  Krzychu0269 [ 6 Kwi 2015, o 19:53 ]
Temat postu:  Re: Stała rywalizacja między graczami.

Mysle ze po zmniejszeniu nagród lub zmianie na cos innego pomysl jak najbardziej na plus.

Autor:  damian4321 [ 6 Kwi 2015, o 20:29 ]
Temat postu:  Re: Stała rywalizacja między graczami.

Pomysl jest niezly i proponuje do takich turniejow wykozystac inne miejsce w arenie niz na turniej dla zwyklych graczy

Autor:  zVirusowany [ 6 Kwi 2015, o 21:35 ]
Temat postu:  Re: Stała rywalizacja między graczami.

Zastanówmy się hmm
Niektóre jednostki (napiszę nawet 99.9 taernijskich%)
zdobywa czachę bo "fajnie wygląda"
Teraz jeśli jeszcze dodadzą do tego kasę będzie "miodzio".
Jak zdobywają czachę ? w większości lejąc malutkie
lvl...o taak :) rywalizacja będzie. Po co zdobywać
tarczę jeśli można szybciutko zostać top czaszką ?
Już sobie wyobrażam lov i mid lvl pod wiecznym "ochro"
Brawo powinieneś zostać ustawodawcą.

[EDIT]
przemoe603 napisał(a):
Zdobywanie czaszki na mid/low lvl-ach jest bardzo trudne, ponieważ dostaje się za takiego gracza po 10 pkt jeżeli nie ma blaszki:)

Tak, bardzo trudne, atakujesz ...dwa hity i następny proszę bez odpoczynku
Jedną postacią siedzę sobie koło Herszta. Jestem tam dość często i napatrzyłem
się na pajaców, którzy "w pocie czoła" i z wielkim trudem "pracują" na zasłużoną czaszkę...30lv ?40 lvl kontra 19/20
Masz rację to bardzo trudne. Naprawdę jestem pełen podziwu dla graczy wykonujących tą Syzyfową pracę jakże potrzebną dla zachowania atmosfery współpracy i dobrej zabawy na serwerze.
Pomnik im wybudować, a proponowana nagroda jest stanowczo za mała! ;)

Autor:  przemoe603 [ 7 Kwi 2015, o 00:05 ]
Temat postu:  Re: Stała rywalizacja między graczami.

zVirusowany napisał(a):
Zastanówmy się hmm
Niektóre jednostki (napiszę nawet 99.9 taernijskich%)
zdobywa czachę bo "fajnie wygląda"
Teraz jeśli jeszcze dodadzą do tego kasę będzie "miodzio".
Jak zdobywają czachę ? w większości lejąc malutkie
lvl...o taak :) rywalizacja będzie. Po co zdobywać
tarczę jeśli można szybciutko zostać top czaszką ?
Już sobie wyobrażam lov i mid lvl pod wiecznym "ochro"
Brawo powinieneś zostać ustawodawcą.


Zdobywanie czaszki na mid/low lvl-ach jest bardzo trudne, ponieważ dostaje się za takiego gracza po 10 pkt jeżeli nie ma blaszki:)

Autor:  Kokort [ 7 Kwi 2015, o 13:05 ]
Temat postu:  Re: Stała rywalizacja między graczami.

Nie wiem czy wiecie ale jest też szansa na pumpa, a to że tam kręcą sie małe lvle i dają sie dedać.. równie dobrze można powiedzieć to o graczach co zabijają przechodniów na czarnym np. obok kem.. stoi ci dr 100+ z petem jeszcze i zaatakuje gracza o 40 lvli mniej bez peta.. i co?
dlatego mówię że tarcze mogą mieć WIĘKSZE nagrody, to by zachęciło do zabijania czach, po za tym Taern to gra PvP więc nie ma co płakać jak sie pada z rąk innego gracza na każdym czerwonym\czarnym polu.. po za tym, możesz próbować uciekać zamiast walczyć jak widzisz że nie masz szans. jest szansa że nie trafi na te +50% :)
A jeśli nawet wszyscy będą chcieli być nagle czachami - czytaj temat postu ;)

Autor:  Onion [ 7 Kwi 2015, o 13:31 ]
Temat postu:  Re: Stała rywalizacja między graczami.

Odnośnie turniejów gildyjnych:
-w gildiach zazwyczaj zbierają się ludzie, którzy chodzą razem na turnieje, więc po co tworzyć dodatkowy turniej?
-zdobywanie prestiżu, honoru, kasy za takie turnieje odciągnęłoby wojny gildyjne na margines, więc po co się męczyć z innymi gildiami na mapie skoro można pójść na arene i tam wszystko rozwiązać? A dodatkowo możesz na tym tylko zyskać.
-tworzenie walk na podstawie średniej sumy lvli w danej G jest bez sensu. W G aktywnie braliby udział w turniejach gracze 100 lvl, a połowa gildii miałaby 20lvl, średnia z tego wynosiłaby 60 lvl. Nie przemyślałeś tego.

Ogólnie cały post jest nieprzemyślany i bardzo chaotyczny. Ciężko się go czyta, a z niektórymi zdaniami trochę się namęczyłem. Odnośnie rankingów zabójców i łowców nawet nie będę próbował coś napisać. Pomysł ma więcej wad niż zalet.

Autor:  zVirusowany [ 7 Kwi 2015, o 14:13 ]
Temat postu:  Re: Stała rywalizacja między graczami.

Kokort napisał(a):
... Taern to gra PvP ...

Z elementami PvP, a to różnica
Generalnie na początku nie taki był zamysł
twórców gry( takie moje odczucie ) PvP to był element
raczej marginalny liczyła się współpraca i dobra zabawa
Dzięki takim jak Wy PvP urosło do rangi "mistrzostw",
a ekipa tak jakby dostosowała się do wymagań wynaturzonych
graczy. Czytanie ze zrozumieniem...PvP jako walki gladiatorów,
honorowa walka, a nie egzekucja!
Przytoczę ss dawnego punktu regulaminu, który NIGDY
nie był wprowadzony w życie.
http://scr.hu/6z5/cwqft
Teraz honor można sobie na zlecenie zrobić haha
czyli można sobie to przywiesić w WC blisko
muszli klozetowej.

Autor:  Hipo1234 [ 8 Kwi 2015, o 19:00 ]
Temat postu:  Re: Stała rywalizacja między graczami.

Fajny pomysł,zdecydowanie chętniej expił bym czache jestem na tak PS dodaj ankiete :P

Autor:  troolek [ 8 Kwi 2015, o 21:47 ]
Temat postu:  Re: Stała rywalizacja między graczami.

Pomysł numer 1? Moim zdaniem super. Aczkolwiek o ppomyśle 2 jestem takiego zdania jak Onion :)

Strona 1 z 2 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/