Odpowiedz  [ 5 posty(ów) ] 
 Dostęp 
Autor Wiadomość
Taernijczyk z ekwipunkiem

Rejestracja: 23 Gru 2012, o 12:45
Posty: 13
Podziękowano: 10 razy
Otrzymanych podziękowań: 1 raz
Nick w grze: Virrox
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Dostęp
Witajcie,
Mam pomysł odnośnie gildii:
Kanclerz powinien uzyskać prawo sam gospodarować zawartością G.
Konkretnie chodzi mi o możliwość wyjęcia surków, których mamy aż w nadmiarze
i możliwą wymianę z innymi graczami. Taki stan rzeczy pozwoliłby gildiom na pograniczu lvli budynków szybko zdobyć przewagę jednej gildii nad innymi.

Kolejnym pomysłem jest zrobienie coś z rangami w G.
Obecnie wszystkie rangi od aspiranta do generała na dobrą sprawę nic nie mogą zrobic więcej dla G, a to błąd. Ja rozumiem, "ranga I-pasożyt gildijny", ale generał ?
Proponuje dać jakieś unikalne możliwości już od III-IV rangi.

Proponuje również zrobic coś z tym papierkowymi sojuszami.

Pozdrawiam


9 Maj 2015, o 08:23
Profil
Chodząca legenda
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 Mar 2011, o 14:03
Posty: 2356
Podziękowano: 161 razy
Otrzymanych podziękowań: 256 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Dostęp
Cytuj:
Kanclerz powinien uzyskać prawo sam gospodarować zawartością G.
Konkretnie chodzi mi o możliwość wyjęcia surków, których mamy aż w nadmiarze
i możliwą wymianę z innymi graczami. Taki stan rzeczy pozwoliłby gildiom na pograniczu lvli budynków szybko zdobyć przewagę jednej gildii nad innymi.



I kazdy oleje zlecenia na surowce, bo nadmiar surki z kopalni bedzie wymieniana miedzy gildiami.

Cytuj:
Kolejnym pomysłem jest zrobienie coś z rangami w G.
Obecnie wszystkie rangi od aspiranta do generała na dobrą sprawę nic nie mogą zrobic więcej dla G, a to błąd. Ja rozumiem, "ranga I-pasożyt gildijny", ale generał ?
Proponuje dać jakieś unikalne możliwości już od III-IV rangi.
.

Jakies tzn jakie? Gdzie ten pomysl?

Cytuj:
Proponuje również zrobic coś z tym papierkowymi sojuszami.


Cos tzn co?


9 Maj 2015, o 09:12
Profil
Taernijczyk z ekwipunkiem

Rejestracja: 23 Gru 2012, o 12:45
Posty: 13
Podziękowano: 10 razy
Otrzymanych podziękowań: 1 raz
Nick w grze: Virrox
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Dostęp
Nikt nie oleje wpłat surków, bo o to dbają stratedzy. Poza tym jakbyś był na pograniczu 5/6 lvlu budynków, to nie chciałbyś wszystkich od razu mieć ?

Co do drugiego pomysłu: jakieś unikalne możliwości, które faktycznie mogą przydać się G .


A jeśli chodzi o soje: http://screenshooter.net/102494015/pokpmja
Nic z nich nie wynika konkretnego. Nikt ich nie przestrzega bo są one papierkowe.
Na tym ss mamy ich jeszcze więcej.


9 Maj 2015, o 09:39
Profil
Jedną nogą w Haligardzie

Rejestracja: 12 Cze 2011, o 17:11
Posty: 36
Podziękowano: 13 razy
Otrzymanych podziękowań: 9 razy
Odpowiedz z cytatem
Post 
Ataki na sojuszników powinny być zablokowane przez system to nadało by zawieraniu sojuszu jakiś malutki sens, przy odrobinie chęci można by jeszcze jakieś inne profity z sojuszu wymyślić, no i oczywiście możliwość odrzucenia niechcianego soja jest konieczna


9 Maj 2015, o 10:15

Podziękowali: DexterDr (9 Maj 2015, o 10:28)
Profil
Pogromca Valdaroga
Awatar użytkownika

Rejestracja: 5 Lis 2010, o 01:50
Posty: 1466
Miejscowość: Płock
Podziękowano: 201 razy
Otrzymanych podziękowań: 140 razy
Nick w grze: Darkhen
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Dostęp
Co do surek.
Po co stratedzy i kanclerz mieli by pilnować wpłat surek, skoro można by wymienić nadmiar z 2 produkowanych przez budynki?

Co do rang.
Istotnie rang jest dużo i większość z nich różni się tylko numerkiem. Generał może karmić pety, reszta to tylko możliwość wzięcia peta z danej klatki.
System podobny do tego jaki jest w klatkach zastosowany w świątyni i teleporcie troszkę by to urozmaicił.

No i sojusze.
Po pierwsze, zawarcie sojuszu powinno wymagać akceptacji z dwóch stron.
Po drugie, ilość sojuszników powinna być ograniczona do max 2-3, a wyprawy sojusznicze piwinny być premiowane np dodatkowym expem.
Po trzecie, gracz atakujący naszego sojusznika powinien przez określony czas być dla nas zaznaczony na czerwono i możliwy do atakowania na żółtym.

To tyle chyba na ten temat na gorąco.

Jakby jakiś pomysł przypadł komuś do gustu, mogę się rozpisać więcej.

_________________
Łucznik 124lvl Larkas - OFF
Rycerz 64lvl Larkas - OFF

27-12-2016 Koniec przygody z The Pride of Taern.


9 Maj 2015, o 11:46

Podziękowali: 3 DexterDr (10 Maj 2015, o 12:18), Lodbrook (9 Maj 2015, o 16:07), Taerjanczy (15 Maj 2015, o 23:26)
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 5 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 472 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron