Forum - Taern.pl
https://play.taern.pl/

Dostęp
https://play.taern.pl/viewtopic.php?f=121&t=41954
Strona 1 z 1

Autor:  DexterDr [ 9 Maj 2015, o 08:23 ]
Temat postu:  Dostęp

Witajcie,
Mam pomysł odnośnie gildii:
Kanclerz powinien uzyskać prawo sam gospodarować zawartością G.
Konkretnie chodzi mi o możliwość wyjęcia surków, których mamy aż w nadmiarze
i możliwą wymianę z innymi graczami. Taki stan rzeczy pozwoliłby gildiom na pograniczu lvli budynków szybko zdobyć przewagę jednej gildii nad innymi.

Kolejnym pomysłem jest zrobienie coś z rangami w G.
Obecnie wszystkie rangi od aspiranta do generała na dobrą sprawę nic nie mogą zrobic więcej dla G, a to błąd. Ja rozumiem, "ranga I-pasożyt gildijny", ale generał ?
Proponuje dać jakieś unikalne możliwości już od III-IV rangi.

Proponuje również zrobic coś z tym papierkowymi sojuszami.

Pozdrawiam

Autor:  DevV [ 9 Maj 2015, o 09:12 ]
Temat postu:  Re: Dostęp

Cytuj:
Kanclerz powinien uzyskać prawo sam gospodarować zawartością G.
Konkretnie chodzi mi o możliwość wyjęcia surków, których mamy aż w nadmiarze
i możliwą wymianę z innymi graczami. Taki stan rzeczy pozwoliłby gildiom na pograniczu lvli budynków szybko zdobyć przewagę jednej gildii nad innymi.



I kazdy oleje zlecenia na surowce, bo nadmiar surki z kopalni bedzie wymieniana miedzy gildiami.

Cytuj:
Kolejnym pomysłem jest zrobienie coś z rangami w G.
Obecnie wszystkie rangi od aspiranta do generała na dobrą sprawę nic nie mogą zrobic więcej dla G, a to błąd. Ja rozumiem, "ranga I-pasożyt gildijny", ale generał ?
Proponuje dać jakieś unikalne możliwości już od III-IV rangi.
.

Jakies tzn jakie? Gdzie ten pomysl?

Cytuj:
Proponuje również zrobic coś z tym papierkowymi sojuszami.


Cos tzn co?

Autor:  DexterDr [ 9 Maj 2015, o 09:39 ]
Temat postu:  Re: Dostęp

Nikt nie oleje wpłat surków, bo o to dbają stratedzy. Poza tym jakbyś był na pograniczu 5/6 lvlu budynków, to nie chciałbyś wszystkich od razu mieć ?

Co do drugiego pomysłu: jakieś unikalne możliwości, które faktycznie mogą przydać się G .


A jeśli chodzi o soje: http://screenshooter.net/102494015/pokpmja
Nic z nich nie wynika konkretnego. Nikt ich nie przestrzega bo są one papierkowe.
Na tym ss mamy ich jeszcze więcej.

Autor:  Luciuss [ 9 Maj 2015, o 10:15 ]
Temat postu: 

Ataki na sojuszników powinny być zablokowane przez system to nadało by zawieraniu sojuszu jakiś malutki sens, przy odrobinie chęci można by jeszcze jakieś inne profity z sojuszu wymyślić, no i oczywiście możliwość odrzucenia niechcianego soja jest konieczna

Autor:  Darkhen [ 9 Maj 2015, o 11:46 ]
Temat postu:  Dostęp

Co do surek.
Po co stratedzy i kanclerz mieli by pilnować wpłat surek, skoro można by wymienić nadmiar z 2 produkowanych przez budynki?

Co do rang.
Istotnie rang jest dużo i większość z nich różni się tylko numerkiem. Generał może karmić pety, reszta to tylko możliwość wzięcia peta z danej klatki.
System podobny do tego jaki jest w klatkach zastosowany w świątyni i teleporcie troszkę by to urozmaicił.

No i sojusze.
Po pierwsze, zawarcie sojuszu powinno wymagać akceptacji z dwóch stron.
Po drugie, ilość sojuszników powinna być ograniczona do max 2-3, a wyprawy sojusznicze piwinny być premiowane np dodatkowym expem.
Po trzecie, gracz atakujący naszego sojusznika powinien przez określony czas być dla nas zaznaczony na czerwono i możliwy do atakowania na żółtym.

To tyle chyba na ten temat na gorąco.

Jakby jakiś pomysł przypadł komuś do gustu, mogę się rozpisać więcej.

Strona 1 z 1 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/