Forum - Taern.pl https://play.taern.pl/ |
|
Dostęp https://play.taern.pl/viewtopic.php?f=121&t=41954 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | DexterDr [ 9 Maj 2015, o 08:23 ] |
Temat postu: | Dostęp |
Witajcie, Mam pomysł odnośnie gildii: Kanclerz powinien uzyskać prawo sam gospodarować zawartością G. Konkretnie chodzi mi o możliwość wyjęcia surków, których mamy aż w nadmiarze i możliwą wymianę z innymi graczami. Taki stan rzeczy pozwoliłby gildiom na pograniczu lvli budynków szybko zdobyć przewagę jednej gildii nad innymi. Kolejnym pomysłem jest zrobienie coś z rangami w G. Obecnie wszystkie rangi od aspiranta do generała na dobrą sprawę nic nie mogą zrobic więcej dla G, a to błąd. Ja rozumiem, "ranga I-pasożyt gildijny", ale generał ? Proponuje dać jakieś unikalne możliwości już od III-IV rangi. Proponuje również zrobic coś z tym papierkowymi sojuszami. Pozdrawiam |
Autor: | DevV [ 9 Maj 2015, o 09:12 ] |
Temat postu: | Re: Dostęp |
Cytuj: Kanclerz powinien uzyskać prawo sam gospodarować zawartością G. Konkretnie chodzi mi o możliwość wyjęcia surków, których mamy aż w nadmiarze i możliwą wymianę z innymi graczami. Taki stan rzeczy pozwoliłby gildiom na pograniczu lvli budynków szybko zdobyć przewagę jednej gildii nad innymi. I kazdy oleje zlecenia na surowce, bo nadmiar surki z kopalni bedzie wymieniana miedzy gildiami. Cytuj: Kolejnym pomysłem jest zrobienie coś z rangami w G. Obecnie wszystkie rangi od aspiranta do generała na dobrą sprawę nic nie mogą zrobic więcej dla G, a to błąd. Ja rozumiem, "ranga I-pasożyt gildijny", ale generał ? Proponuje dać jakieś unikalne możliwości już od III-IV rangi. Jakies tzn jakie? Gdzie ten pomysl? Cytuj: Proponuje również zrobic coś z tym papierkowymi sojuszami. Cos tzn co? |
Autor: | DexterDr [ 9 Maj 2015, o 09:39 ] |
Temat postu: | Re: Dostęp |
Nikt nie oleje wpłat surków, bo o to dbają stratedzy. Poza tym jakbyś był na pograniczu 5/6 lvlu budynków, to nie chciałbyś wszystkich od razu mieć ? Co do drugiego pomysłu: jakieś unikalne możliwości, które faktycznie mogą przydać się G . A jeśli chodzi o soje: http://screenshooter.net/102494015/pokpmja Nic z nich nie wynika konkretnego. Nikt ich nie przestrzega bo są one papierkowe. Na tym ss mamy ich jeszcze więcej. |
Autor: | Luciuss [ 9 Maj 2015, o 10:15 ] |
Temat postu: | |
Ataki na sojuszników powinny być zablokowane przez system to nadało by zawieraniu sojuszu jakiś malutki sens, przy odrobinie chęci można by jeszcze jakieś inne profity z sojuszu wymyślić, no i oczywiście możliwość odrzucenia niechcianego soja jest konieczna |
Autor: | Darkhen [ 9 Maj 2015, o 11:46 ] |
Temat postu: | Dostęp |
Co do surek. Po co stratedzy i kanclerz mieli by pilnować wpłat surek, skoro można by wymienić nadmiar z 2 produkowanych przez budynki? Co do rang. Istotnie rang jest dużo i większość z nich różni się tylko numerkiem. Generał może karmić pety, reszta to tylko możliwość wzięcia peta z danej klatki. System podobny do tego jaki jest w klatkach zastosowany w świątyni i teleporcie troszkę by to urozmaicił. No i sojusze. Po pierwsze, zawarcie sojuszu powinno wymagać akceptacji z dwóch stron. Po drugie, ilość sojuszników powinna być ograniczona do max 2-3, a wyprawy sojusznicze piwinny być premiowane np dodatkowym expem. Po trzecie, gracz atakujący naszego sojusznika powinien przez określony czas być dla nas zaznaczony na czerwono i możliwy do atakowania na żółtym. To tyle chyba na ten temat na gorąco. Jakby jakiś pomysł przypadł komuś do gustu, mogę się rozpisać więcej. |
Strona 1 z 1 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |