Forum - Taern.pl https://play.taern.pl/ |
|
System wygrywania walk po 25 rundzie. https://play.taern.pl/viewtopic.php?f=121&t=42178 |
Strona 1 z 3 |
Autor: | Senicja [ 27 Maj 2015, o 22:30 ] |
Temat postu: | System wygrywania walk po 25 rundzie. |
Chciałabym poruszyć kwestie, jaką jest kryterium którym kieruje się system, przy wybieraniu zwycięzcy po 25 rundzie w walkach pvp na turniejach. (Aby się wgle dowiedziec jak to działa, jeden GM skierował mnie do drugiego, a drugi zmienił o tym dwukrotnie zdanie bo nie miał pojęcia jak to się liczy po czym odesłał mnie do tematu na forum, kompetencja GMów na s2…). Zgodnie z tym tematem, cytuje „ walka jest ograniczona do 25 rund (o zwycięstwie decyduje suma procentowej ilości hp drużyny)”. Wynika z tego, że o wyniku całej 25-rundowej walki decyduje ostatnia runda i ilość hp jaką mają podczas niej gracze. Czy to jest sprawiedliwe? Równie dobrze, 24 rundy można dosłownie przestać i nic nie robić a dopiero w ostatniej atakować bo tylko ona ma znaczenie. I czy turniej wygra drużyna, która jest lepsza? Nie, raczej ta której przez tę minute walki będą sprzyjały % i szczęście. Dlatego proponuje inne rozwiązanie, żeby o wygranej decydowała ilość ogólnych obrażeń zadanych przeciwnikom. Dla przykładu niesprawiedliwości dla graczy o której pisze, zamieszam ssa z walki turniejowej http://scr.hu/1ns9/bkfl0 gdzie pt Kisil + Tari zadała o ok. 4,5k obrażeń więcej niż przeciwna a mimo to przegrała, wg mnie jest to bardzo nie w porządku, dlatego zamieszczam propozycje innego rozwiązania. |
Autor: | Areol [ 27 Maj 2015, o 22:41 ] |
Temat postu: | Re: System wygrywania walk po 25 rundzie. |
Suma zadanych obrażeń, też nie byłaby w porządku, wystarczy ze w ekipie byłyby powiedzmy: ryce shedy i druid. To Miałaby ta ekipa większa szanse na wygraną niż inne ekipy. By było to sprawiedliwe, kryterium musiałoby być inne, na przykład, średnia trafionych akcji + przyjętych akcji drużyny I vs średnia trafionych akcji + przyjętych akcji drużyny II (Akcja = wyprowadzony atak/przyjęcie ataku). |
Autor: | Senicja [ 27 Maj 2015, o 22:49 ] |
Temat postu: | Re: System wygrywania walk po 25 rundzie. |
Areol napisał(a): Suma zadanych obrażeń, też nie byłaby w porządku, wystarczy ze w ekipie byłyby powiedzmy: ryce shedy i druid. To Miałaby ta ekipa większa szanse na wygraną niż inne ekipy. By było to sprawiedliwe, kryterium musiałoby być inne, na przykład, średnia trafionych akcji + przyjętych akcji drużyny I vs średnia trafionych akcji + przyjętych akcji drużyny II (Akcja = wyprowadzony atak/przyjęcie ataku). Każdy drużyne dobiera sobie wg własnego uznania i moze dobrać te ryce shedy i druida wszyscy mają takie same możliwości w wyborze pt i zarówno szanse na wygranie więc byłoby to sprawiedliwe a procentowa ilość hp, która obecnie decyduje o wygranej jest zupełnie bezsensu o czym pisałam w swoim wcześniejszym wpisie. |
Autor: | blaancik [ 27 Maj 2015, o 22:50 ] |
Temat postu: | Re: System wygrywania walk po 25 rundzie. |
Oj juz nie kombinujcie ;d |
Autor: | Budda [ 27 Maj 2015, o 22:54 ] |
Temat postu: | Re: System wygrywania walk po 25 rundzie. |
Mi się wydaje że to dobry pomysł. Co do uwagi Areola to można zrobić by tak aby było to w walkach 2vs2 pomiędzy rycem a dt tylko i po sprawie, ale ogólnie ilość zadanych obrażeń powinna się bardziej liczyć. |
Autor: | w33 [ 27 Maj 2015, o 23:48 ] |
Temat postu: | Re: System wygrywania walk po 25 rundzie. |
Przede wszystkim popełniono błąd włączając leczenie po 15 rundzie. Poprzedni system był dużo lepszy, teraz 1 runda decyduje o wyniku walki co jest absurdem. |
Autor: | Onion [ 28 Maj 2015, o 00:02 ] |
Temat postu: | Re: System wygrywania walk po 25 rundzie. |
Ogólna liczba obrażeń jak i procentowa ilość hp są złymi rozwiązaniami. Najlepszym przykładem jest zestawienie w walce ryc+dr vs sh+bb. Już na starcie widać, że większą ilość obrażeń zadadzą sh i bb (chyba, że dr przez 25 rund zawsze korki wejdą), a procentowa ilość hp wyjdzie na korzyść ryc i dr. |
Autor: | Budda [ 28 Maj 2015, o 00:16 ] |
Temat postu: | Re: System wygrywania walk po 25 rundzie. |
Wy patrzcie kurna realnie, jak możliwe niby żeby do 25 rund doszła walka inna niż rc+dt vs ryc+dt? prawie żadna, więc problem dotyczy głównie takich walk. |
Autor: | moooo [ 28 Maj 2015, o 07:25 ] |
Temat postu: | Re: System wygrywania walk po 25 rundzie. |
Witam Co do systemu zliczania zadanego DMG jestem jak najbardziej na +. Osobiście dodał bym jeszcze kryterium zasobów do dalszej walki. Pewnego razu gdy brałem udział w turnieju walka pt 2x dr+ryc oczywiście zakończyła się w 25 rundzie. Z tą różnica że jeden dt posiadał polowe many a drugi od kilku rund ciągnął na regeneracji (brak przewidywania że walka potrwa) Samo kryterium zadanego DMG uważam że to zbyt mało . |
Autor: | luky [ 28 Maj 2015, o 08:05 ] |
Temat postu: | Re: System wygrywania walk po 25 rundzie. |
Ja ogólnie nie rozumiem idei 25 rund. Czemu tak duża ilość rund, przy której zawsze się czeka na walki dt ryc? ostatnio na s2 na turnieju ryc + ktoś, w 1/16 finału było 10 ekip w składzie dt+ryc. Nic tylko sobie ziółek zaparzyć. Więc może najprostsze rozwiązania: brak leczenia w takiej konfiguracji, bądź też brak bloku. Albo ogólnie - gdy matchup jest lustrzany brak możliwości rzucania bufów defensywnych (leczenie, blok, uniki, skóra, aura ryca i mo, wtopa). No i przede wszystkim ograniczenie ilości rund. |
Strona 1 z 3 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |