Vanessa
Błądzący w Tunelach
Rejestracja: 18 Sty 2014, o 21:24 Posty: 95 Podziękowano: 25 razy Otrzymanych podziękowań: 243 razy
Nick w grze: Vanessa
Serwer: Tolnor
|
(event) Wyzwanie Cienia
Wyzwanie Cienia
Pomysł na event zrodził mi się już wiele miesięcy temu, ale jakoś nie było sił, by go spleść w całość i opisać, no ale w końcu ten moment nastał. Może ktoś zrobi z tego użytek, może nie. Mam czas to co mi szkodzi napisać. Event trwałby nieco ponad tydzień i wymagałby jednak dość dużego zaangażowania ekipy. W skrócie: Tajemniczy Cień z lasów Nijah przybył do Alarilu, niosąc za sobą strach w oczach, które na niego spoglądały. Zdawał się iść do Haligradu i tam osiadł w podziemiach ruin. Cień co jakiś czas wzywa śmiałków do wzięciu udziału w jego wyzwaniu w jego wymiarze. Każdego kto podoła czeka nagroda, jednak tego kto przegra - czeka śmierć. Czy znajdą się śmiałkowie, którzy podejmą wyzwanie?
Tak... póki co jeszcze nic z tego nie wynika i zapewne nie wiecie o co chodzi. Zacznijmy od początku. Pewnego dnia pojawiła by się na globalu po prostu informacja w stylu: "Ciemność spada na północny Alaril, coś powoli wyłania się z lasów i zdaje się zmierzać na południe, strzeżcie się wojownicy, bo nadchodzi mrok" a po jakimś czasie: "Mroczny Cień z lasów Nijah przemierza Alaril, powoli przemieszczając się w stronę Haligradu, czego szuka ta zabłąkana i tajemnicza istota? Nie zbliżajcie się do niego dzielni taernijczycy... jeszcze nie czas. Z pewnością wkrótce sami się dowiemy jaki jest cel jego wizyty." i znowu: "Cień przekroczył granicę Alarilu i wkroczył do Haligradu, generał Bertold stał jak osłupiały spoglądając na mrocznego wędrowca, nie był w stanie go zatrzymać. Nikt nie był. Wieści głoszą, że ten tajemniczy cień pochodzi z innego wymiaru, obsypując bogactwami tego kogo uzna za godnego jego skarbów, a całą resztę - zabija" no i: "Cień zawędrował do ruin w lesie, zdaje się że tam osiadł, czekając na tych, którzy przyjdą przyjąć jego wyzwanie. Bądźcie gotowi wojownicy, gdyż wkróce zapewne was wezwie"
(Tajemniczy cień wyglądałby jak cień z htagi) Na czym polegałyby wyzwania? Przez kilka dni o losowej godzinie w przedziale 15:00 - 22:00 (gracze nigdy nie wiedzieliby o której) - Cień wzywałby do siebie do ruin, by podjąć jego próbę, która polegałyby na tym, że: W przeciągu 10-15 minut od zwołania "Dźwięk tajemnicznych trąb rozlega się nad ruinami Haligradu, Cień wzywa śmiałków do siebie, by otworzyć bramy do skarbów. Strzeżcie się jednak! Każdego kto nie podoła wyzwaniu tej tajemniczej postaci czeka śmierć z jego ręki!" gracze chętni do podjęcia próby szli by do ruin w lesie (piwnica w ruinach, komnata, w której byli Andajowie). Tam osoba odpowiedzialna zapisywałaby chętnych uczestników (czyli tych, którzy tam poszli), a następnie po 10 minutach wszyscy byliby przenoszeni na osobną mapę (stary alaril, podziemia ducha zamku (pasuje do wymiaru cienia), lub jakąkolwiek inną mapę, do której nikt poza teleportowanymi osobami nie miałby dostępu. (nie wolno by się atakować, najlepiej jakby było neutralne pole) Na mapie tej znajdowały by się nieagresywne moby, z których leciałyby klasyczne dla nich przedmioty. Cień nakazywałby w danym czasie (dajmy na to 30-40 minut) zebranie odpowiedniej ilości danego przedmiotu (wisiory druidów, orków, jagody, kości czarnego wilka itp. itd) Po zdobyciu wymaganej liczby - dostawalibyśmy nagrodę, a jeżeli komuś nie udało by się zebrać przedmiotów w wyznaczonym czasie - teleportowany by był do pomieszczenia z cieniem, który by go zabijał, za nie podołaniu jego wyzwaniu(chyba, że komuś udałoby się wysolować cienia). Po śmierci gracz trafiałby do Trentis, bądź innego znanego miejsca.
Przy informacji o zaproszeniu można również wstawić w nawiasie level od jakiego w ogóle warto by było się zabierać do wyzwania. W końcu nie ma sensu by 10 levelek szedł do Cienia a tu grupki sopli z płaskowyżu.
Przykłady wyzwań:
Wyzwanie I: Poziom: 5+ Potwory: Zedy w grupach po 1,2,3,4 Cel: Zdobyć 100 jagód Czas: 40 minut Nagroda: 50k złota, inhibitor turkusowy, mniejsza flasza życia, 30 mikstur życia, many i kondy, losowy przedmiot sklepowy dla leveli 20-22
Wyzwanie II: Poziom 15+ Potwory: Nietoperze w grupach po 2,3,4 Cel: Zdobyć 100 mózgów nietoperza Czas: 45 minut Nagroda: 120k złota, inhibitor kwarcowy, 20 eliksirów życia, many i kondy, losowy przedmiot sklepowy dla leveli 30, derengil
Wyzwanie III: Poziom: 15+ Potwory: Upadli w grupach po 1,2,3,4 Cel: Zdobyć 100 serc upadłych Czas: 45 minut Nagroda: 150k złota, 2 inhibitory kwarcowe, 20 eliksirów życia, many i kondy, losowy przedmiot sklepowy dla leveli 30, martumal
Wyzwanie IV: Poziom 20+ Potwory: Krabostwory w grupach po 1,2,3,4 Cel: Zdobyć 100 szczypiec Czas: 45 minut Nagroda: 200k złota, 3 inhibitory kwarcowe, 50 eliksirów życia, many i kondy, losowy przedmiot sklepowy dla leveli 40, 10 esencji
Wyzwanie V: Poziom 25+ Potwory: Wilki Czarne w grupach 1,2,3,4 Cel: Zdobyć 100 kości Czas: 45 minut Nagroda: 200k złota, inhibitor topazowy, 50 eliksirów życia, many i kondy, losowy przedmiot sklepowy dla leveli 40, 10 kluczy do tamki
Wyzwanie VI: Poziom 30+ Potwory: Druidzi w grupach 2,3,4 Cel: Zdobyć 100 wisiorów druidów Czas: 40 minut Nagroda: 350k złota, inhibitor korundowy, 60 eliksirów życia, many i kondy, losowy przedmiot sklepowy dla leveli 50, 10 esencji, klucz na fyo
Wyzwanie VII: Poziom 30+ Potwory: Orkowie w grupach 1,2,3,4 Cel: Zdobyć 100 wisiorów orków Czas: 45 minut Nagroda: 400k złota, inhibitor korundowy, 30 eliksirów życia, many i kondy, losowy przedmiot sklepowy dla leveli 50, 10 esencji, 2x klucz na fyo
Wyzwanie VIII: Poziom 30+ Potwory: Bluttery w grupach 2,3,4 Cel: Zdobyć 100 kłów bluttera Czas: 35 minut: Nagroda: 500k złota, 5 kamyków tresera
Wyzwanie IX: Poziom 40+ Potwory: Tygrysy Białe w grupach 1,2,3,4 Cel: Zdobyć 100 ścięgien Czas: 45 minut Nagroda: 500k złota, inhibitor szmaragdowy, 50 eliksirów życia, many i kondy, losowy przedmiot sklepowy dla leveli 60, 4 kamienie tresera
Wyzwanie X: Poziom 40+ Potwory: Grizzly w grupach 1,2,3,4 Cel: Zdobyć 70 pazurów Czas: 50 minut Nagroda: 1kk złota, 5 kamieni tresera, 30 eliksirów życia, many i kondy, owadzia mapa
Wyzwanie XI: Poziom 60+ Potwory: Sople w grupach 1,2,3,4 Cel: Zdobyć 30 lodowych rdzeniów mocy Czas: 60 minut Nagroda: 3kk złota, 30 esencji, 50 wywarów życia, many i kondy, klucz Alkazaara
Wyzwanie XII: Poziom 110+ Potwory: Kleszcze w grupach 1,2,3 Cel: Zdobyć 30 odwłoków Czas: 60 minut Nagroda: 5kk złota, 50 esencji, 80 wywarów życia, many i kondy, 10 kamieni tresera
- Wszystkie wyzwania są tylko przykładowe. Potwory, czas, grupy, nagrody, wszystko zależy od ekipy. - Wszystkie potworki oczywiście nie trzeba lać solo, można to robić w grupach, by szybciej zdobyć przedmioty. - W przypadku cwanych graczy, którzy posiadają w EQ wymaganie przedmioty przed przystąpieniem do wyzwania - zostaną one im zabrane. - Jeżeli ktoś zbierze składniki w krótszym czasie - wystarczy się zgłosić, otrzyma nagrodę i zostanie teleportowany do ruin. - Uciekanie przed przegraną (logout) nic nie da. Gracz i tak w końcu zostanie złapany przez Cienia, jeżeli zostanie odnaleziony, co w końcu nastąpi (i lepiej dla niego, by nie było to na żadnej inście podczas bicia bossa)
Po kilku dniach morderczych wyzwań - Cień odejdzie znów do lasu Nijah.
_________________ Tikki! Kropkuj! Taaaaaaak! Niesamowita Biedronkaaaaa!
|