Forum - Taern.pl
https://play.taern.pl/

Kantor
https://play.taern.pl/viewtopic.php?f=121&t=44550
Strona 1 z 3

Autor:  Calipsis [ 2 Lis 2015, o 11:53 ]
Temat postu:  Kantor

Były już pomysły kantorka, w szukajce to całe 3 strony. Chciałam jednak zaproponować coś, co może mogło by przejść.

Po pierwsze o ile jest możliwość kupna imperiałów, nie ma możliwości kupna Vorlińskiego dukata. Moim zdaniem powinna wejść taka opcja. Cenę można by oczywiście ustalić. Oczywiście chodzi mi o cenę skupu i sprzedaży.

Kolejna opcja to możliwość wzięcia pożyczki. No ale co jak nie spłacimy? Komornika albo karki naślą? No to też, ale nie tylko. Po pierwsze, żeby wziąć pożyczkę należy zostawić w zastaw jakiś przedmiot i można wziąć max 120% (do ustalenia) tego, co oferuje się za przedmiot w sklepie. Gdy oddajemy pożyczkę przedmiot jest nam zwracany, gdy nie oddajemy jej w czasie (+ewentualny %) przedmiot przepada, poza tym:
-przez tydzień nie możemy brać żadnego zlecenia (bo nikt nam nie ufa).
-dostajemy na tydzień tasak, lub jakiś nowy znak, roboczo niech to będzie sakiewka.

Można dodać opcję skupu imperiałów lub dodatkowe opcje jak bufy gildyjne dla osób nie posiadających gildii za imperiały lub za vorlingi.

Docelowo można dodać opcję wystawiania przedmiotów (funkcja lombardu) jeśli oczywiście ekipa chce rozwinąć system handlu.

Pomysł będzie uzupełniany o nowe opcje które pojawią się wraz z rozwojem mojej inwencji i propozycji podanych w temacie.

Autor:  TrueOgre [ 2 Lis 2015, o 13:01 ]
Temat postu:  Re: Kantor

Dobry pomysł. Sakiewka mogłaby pełnić funkcje blokady kupna imperiałów/dukatów ponieważ przecież nikt mam nie ufa. :)

Autor:  Draxxx [ 2 Lis 2015, o 23:55 ]
Temat postu:  Re: Kantor

Wydaje mi się, że trochę ciężko byłoby cokolwiek spłacić bez robienia zleceń.

Autor:  HELLSING [ 2 Lis 2015, o 23:59 ]
Temat postu:  Re: Kantor

Kiedyś był gracz który pożyczał innym w zamian za jakiś %, oczywiście brał również jakiś przedmiot w zastaw.

Autor:  seba11pl [ 3 Lis 2015, o 17:51 ]
Temat postu:  Re: Kantor

Jeśli pożyczka będzie dostępna od 50 poziomu może być (albo nwet wiekszego) bo tak to wyglada na fajny sposób na zarobek na HC :) (może mało ale zawsze coś)

Autor:  Lowcazguby [ 3 Lis 2015, o 17:53 ]
Temat postu:  Re: Kantor

To w takim raziei sakiewka nad glowa dawalaby 2x wieksza strate zlota a jesli chodzi o sam pomysl jestem za ale gdzie by byl? Ja mysle ze jakis nowy pokoj w karczmie

Autor:  CrySomek [ 5 Lis 2015, o 15:49 ]
Temat postu:  Re: Kantor

Jak dla mnie super pomysł dobry bo komu nigdy nie brakowało kilka k do czegoś ważnego np kupna ?

Autor:  Pirek [ 5 Lis 2015, o 18:17 ]
Temat postu:  Re: Kantor

Robie nup chara. Biore pozyczke, kase daje na postac glowna, kasuje nup chara i tak od zera do milionera.

Autor:  Calipsis [ 6 Lis 2015, o 09:37 ]
Temat postu:  Re: Kantor

Pirek, byłeś moderatorem? Od kogo jak od kogo, ale od Ciebie chyba można wymagać czytania ze zrozumieniem. A co byś z tego nupka dał w zastaw? Przepierdziane portki pirkomancji i czytania ze zrozumieniem? To byś dostał pożyczki 120 zł.

Autor:  Tablon [ 6 Lis 2015, o 09:48 ]
Temat postu:  Re: Kantor

Kantor powinien być w Beirn, bo na niższych poziomach wzbudzałby tylko ogólne niezadowolenie wśród graczy. Mawiasz że gracze nie są robotami - ja mawiam że wielu z nich posiada inteligencję ustępującą AI...

Wiesz do 80 lvla - bo wyżej nie grałem - z kasą nie ma zasadniczo problemów. Można ruszyć masową produkcję ogniw, można latać na geo i sprzedawać elementy cyjanowe za 140k. Imperiały są powszechnie dostępne. Zgadzam się z pomysłem, że jeśli istnieje waluta w grze - za którą można coś kupić od NPC - powinna być dostępna w sposób inny niż surowce. W ten sposób po prostu zapobiegamy deflacji w systemie ekonomicznym. Pomysł popieram, choć na razie nie mam z tego żadnej korzyści.

Wyobrażam sobie, że na wyższych poziomach rary są obrzydliwie drogie więc jest to przesłanka za stworzeniem lombardu. Tyle, że lombard powinien nieść za sobą zwiększone ryzyko gry dla gracza, który zdecyduje się na pożyczkę, bo przecież jest platyna a gra nie może faworyzować graczy F2P - pisze to jako gracz, który w ciągu całej swojej 4 letniej gry zakupił 1000 platyny. Ale oczywiście nie może ograniczać zdolności zarobkowych! Bo celem jego gry będzie spłata pożyczki. Zamiast kary do złota proponowałbym nagrody dla graczy, którzy podejmą się "windykacji", czyli wezmą zlecenie na ubicie delikwenta. Ożywiłoby to pvp. Mogłoby to być w formie daily questa. I jestem przeciwny zwiększaniu ryzyka przy śmierci patrząc jak mało popularny jest serwer HC. I tak brak ochronki na żółtym przeciwko komornikom byłby ciężki do zniesienia. Podobne zlecenie już istnieje, tylko bijemy mobki. Mówię o zleceniu Akeema, na żarcie. Oczywiście za windykację nie musi nawet nie powinna lecieć kasa. W końcu drań którego ścigamy i tak jest spłukany. Może więc... Flaszka gorzały?

A patrząc z perspektywy mojego wczorajszego pomysłu zerowałbym honor jeśli gracz nie spłacił pożyczki na czas. Proste, skuteczne, o ile system wojen gildyjnych byłby bardziej złożony.

Problemem jest gdzie taki lombard umieścić. Na pewno nie w Kem - tu zgadzam się z Pirkiem. Na niskich lvlach dostajesz dużo śmieciowych przedmiotów eq, które i tak sprzedajesz u kowala, a taki system podniósłby ich wartość niebotycznie. To złe rozwiązanie. Garnizon już wchodzi w grę. Tyle że znowu - Pirek ma rację, bo mogę nabrać tonę questowych śmieci. Ale patrząc z drugiej strony - komu by się chciało, skoro ogniwka na 65 lvlu robi się łatwo, szybko i przyjemnie?

Strona 1 z 3 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/