Forum - Taern.pl
https://play.taern.pl/

Specjalnie umiejętności dla postaci magicznych i fizycznych
https://play.taern.pl/viewtopic.php?f=121&t=45214
Strona 1 z 1

Autor:  RakuroPl [ 17 Gru 2015, o 17:36 ]
Temat postu:  Specjalnie umiejętności dla postaci magicznych i fizycznych

Witam.

Postacie magiczne
Każdy dr,mo lub vd po wbiciu 15lvl'a otrzyma misje albo bardziej taki samouczek który nauczy go tworzyć rożne eliksiry (ale nie odnawiające hp,mane,konde tylko dodające np na 15minut +1-10 danej statystki) po skończeniu misji otrzyma recepturę .Co 15 lvli będzie podobna misja która pozwoli na robieniu coraz lepszych mikstur.


Postacie fizyczne
Każdy fizol na 15 lvlu otrzyma misje w której nauczy się tworzyć ekwipunek.Po skończeniu misji dostanie schemat zbroi (15lvl). Po skończeniu tej misji każdy gracz będzie miał u kowala opcje ''stwórz przedmiot'' kiedy w to klikniemy wyjdzie nam okno bardzo podobne do okienka ulepszania tylko tam zamiast ekwipunku kładziemy schemat a pod nim flasze ulepszeń( flasze pozwolą ustalić jakiej statystyki chcemy w tym przedmiocie) co 15 lvli będziemy mogli ulepszać schemat.

:!: :!: Tylko na jednej postaci można posiadać tą umiejętność :!: :!:

Autor:  CrySomek [ 19 Gru 2015, o 12:03 ]
Temat postu:  Re: Specjalnie umiejętności dla postaci magicznych i fizyczn

pomysł pożal się boże nie ma co tu dyskutowac do usunięcia...

Autor:  TrueOgre [ 25 Gru 2015, o 09:06 ]
Temat postu:  Re: Specjalnie umiejętności dla postaci magicznych i fizyczn

Dobry
CrySomek napisał(a):
pomysł pożal się boże nie ma co tu dyskutowac do usunięcia...


Jak dla mnie wręcz przeciwnie. Propozycje wydają się być sensowne.

Potki na staty przydadzą się osobom bez gildii. A 10 pkt stat więcej nie zrobi z nikogo koksa. Działanie też jest krótkie - tylko 15 minut. Wystarczy zrobić tak aby osoby z gildią nie miały z nich pożytku - wyłączyć kumulacje z buffami
gildyjnymi.
RakuroPl napisał(a):
Tylko na jednej postaci można posiadać tą umiejętność


Jak dla mnie umiejętność którą można używać na jednej postaci się nie przyda. Schematy miksturki na staty oraz pancerzy można zablokować w handlu przedmiotami - wyjdzie na to samo.

A możliwość idealnego dobrania statystyk turniejówki byłaby wspaniała.

Kolejny ukłon w stronę craftingu - ja jestem na tak.

Pozdro

Autor:  Ekrell [ 26 Gru 2015, o 14:04 ]
Temat postu:  Re: Specjalnie umiejętności dla postaci magicznych i fizyczn

Też uważam to za fajny pomysł .Oczywiście będzie trzeba jakiś składników np. Złom Upadłego albo Żelazo. Tylko nie do końca rozumiem te ,,Przepisy'' czy jakoś tak,bo rozumiem że to ma wyglądać tak że jest 1 przepis dla klasy np. Barbarzyńca czy osobno do każdego itemku ?

Autor:  Lowcazguby [ 28 Gru 2015, o 00:54 ]
Temat postu:  Re: Specjalnie umiejętności dla postaci magicznych i fizyczn

Aha....
Itemki nie wypal bo i tak kazdy rary bd ubieral ew sety.. potki takie to zaduzy bajer dla turkowcow.. kolejny :)

Autor:  TrueOgre [ 28 Gru 2015, o 11:16 ]
Temat postu:  Re: Specjalnie umiejętności dla postaci magicznych i fizyczn

Dzień dobry
Lowcazguby napisał(a):
Aha....
Itemki nie wypal bo i tak kazdy rary bd ubieral ew sety.. potki takie to zaduzy bajer dla turkowcow.. kolejny :)

A więc powiadasz że każdy będzie ubierał rary... jest, dajmy na to, turek 10-19 2v2. Robisz bb 19lv... ile masz rarów? Raptem trzy.

Mając choćby słaby przepis na zbroję możesz zrobić ekwipunek na zasadzie hp/zręka 10/50 (rzadko widuję takie rzeczy). Miksturki za duży "bajer"... turnieje trwają około dwie godziny a potka na tym lv. da może +3 do statystyk na 15 minut. Zastanów się, czy to rzeczywiście długo i dużo?

Pozdro

Strona 1 z 1 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/