Forum - Taern.pl
https://play.taern.pl/

Zasady walk na arenie
https://play.taern.pl/viewtopic.php?f=121&t=45293
Strona 1 z 1

Autor:  Knoxi [ 23 Gru 2015, o 19:55 ]
Temat postu:  Zasady walk na arenie

Dzień dobry!

Sama idea zasad walk w przypadku rc vs rc, oraz dr vs dr jest zacna i tutaj ukłon w Waszą stronę.
Jednak zostały jeszcze dwa przypadki które moim skromnym zdaniem powinny zostać ograniczone, a dokładniej to:
    Sh vs sh; (uniki)
    Rc vs sh; (uniki i blok)

Walk sh / sh chyba nie trzeba tłumaczyć, uniki zbędnie wydłużają czas owych walk, oraz wpływają na większy wpływ szczęścia niż umiejętności / rozwinięcia postaci na końcowy wynik walki.

Walki rc / sh, tutaj już moja argumentacja nie będzie tak oczywista, ponieważ zarówno blok jak i uniki pomagają przeżyć, ale w zupełnie inny sposób, uniki pozwalają całkowicie ominąć atak, który w przypadku ryca to albo mierzka / potężne / kamień.
W skrócie, są to niemal same ataki ofensywne, które nie wpływają negatywnie na skuteczność rywala.

W przypadku sheeda jest nieco inaczej, ma on ataki które w dużym stopniu ograniczają możliwości rycerza, już nie mówiąc o wątrobie która odbiera możliwość blokowania i wykonywania jakichkolwiek akcji. Najgorszy jest fakt, że rycerz gdy na trafi na uniki nic nie zrobi, shed na bloku podczas wbijania kolanka czy dotki wbije ją z powodzeniem.

Czekam na Wasze opinie :)

Autor:  Onion [ 23 Gru 2015, o 20:21 ]
Temat postu:  Re: Zasady walk na arenie

sh vs sh
Nie zapominaj o sh z 140 wiedzy, tłumaczyć chyba nie musze, że sh z wiedza ma wiecej wolnych pa podczas walki, a gdy zostanie zabrana umiejętność uniki to sprzyda się tylko do wrzucania okrzyku (no i ko co kilka rund).
A poza tym walki sh vs sh nie trwają znowu aż tak długo żeby trzeba było je zmieniać.

sh vs ryc
2 różne profesje multum koncepcji na postać i walkę z rywalem kombinowanie coś przy tych walkach zmieni wiele, ale niekoniecznie na lepsze. Znaczy rycerze by się cieszyli.

Autor:  TrueOgre [ 23 Gru 2015, o 20:22 ]
Temat postu:  Re: Zasady walk na arenie

Witam

Osobiście zgadzam się z obiema sytuacjami.

Jednak aby miało to jakiś większy sens arena musiałaby się ożywić. Zniesienie limitu (a przy tym expa i złota) byłoby kolejnym dobrym krokiem.

Moim zaniem pomysł warty jest wprowadzenia.

Pozdro

Autor:  Aliien [ 24 Gru 2015, o 00:25 ]
Temat postu:  Re: Zasady walk na arenie

Oba pomysły na nie. Onion napisał dlaczego, sh 140wiedzy, sh 60 wiedzy, to całkiem dwie inne koncepcje, więc to nie tak samo jak ryc vs ryc gdzie każdy ma 160 wiedzy.

Ryc vs sh? to bez komentarze, uznam że tego "pomysłu" nie było.

Autor:  Darkhen [ 24 Gru 2015, o 09:40 ]
Temat postu:  Zasady walk na arenie

To ja się wypowiem z perspektywy prowadzącego turnieje.
Walki sh vs sh czy sh vs ryc wcale nie trwają tak długo i raczej nie są problemem. Nie ma na turniejach jakiegoś zalewu sheedów czy rycków jak ma to miejsce w przypadku turniejów 2 vs 2, gdzie 80% drużyn to dr+ryc. Ogólnie system walk 1 vs 1 na arenie działa dobrze i rzadko zdarza się, żeby taki turek trwał dłużej niż 2 godziny.
Jedyne turnieje ciągnące się w nieskończoność to 2 vs 2 ale o tym już były inne tematy.

Wysłane z mojego E2003 przy użyciu Tapatalka

Strona 1 z 1 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/