![]() |
Strona 1 z 1 |
[ 5 posty(ów) ] |
Widok do druku | Poprzedni temat | Następny temat |
Zasady walk na arenie
Zasady walk na arenie
Autor | Wiadomość |
---|---|
Inżynier
Rejestracja: 9 Maj 2013, o 00:25 Posty: 384 Podziękowano: 394 razy Otrzymanych podziękowań: 255 razy Serwer: Tolnor ![]() |
Dzień dobry!
Sama idea zasad walk w przypadku rc vs rc, oraz dr vs dr jest zacna i tutaj ukłon w Waszą stronę. Jednak zostały jeszcze dwa przypadki które moim skromnym zdaniem powinny zostać ograniczone, a dokładniej to:
Rc vs sh; (uniki i blok) Walk sh / sh chyba nie trzeba tłumaczyć, uniki zbędnie wydłużają czas owych walk, oraz wpływają na większy wpływ szczęścia niż umiejętności / rozwinięcia postaci na końcowy wynik walki. Walki rc / sh, tutaj już moja argumentacja nie będzie tak oczywista, ponieważ zarówno blok jak i uniki pomagają przeżyć, ale w zupełnie inny sposób, uniki pozwalają całkowicie ominąć atak, który w przypadku ryca to albo mierzka / potężne / kamień. W skrócie, są to niemal same ataki ofensywne, które nie wpływają negatywnie na skuteczność rywala. W przypadku sheeda jest nieco inaczej, ma on ataki które w dużym stopniu ograniczają możliwości rycerza, już nie mówiąc o wątrobie która odbiera możliwość blokowania i wykonywania jakichkolwiek akcji. Najgorszy jest fakt, że rycerz gdy na trafi na uniki nic nie zrobi, shed na bloku podczas wbijania kolanka czy dotki wbije ją z powodzeniem. Czekam na Wasze opinie ![]() |
23 Gru 2015, o 19:55 |
![]() |
![]() |
|
Walczący z drzewcami ![]() ![]() |
sh vs sh
Nie zapominaj o sh z 140 wiedzy, tłumaczyć chyba nie musze, że sh z wiedza ma wiecej wolnych pa podczas walki, a gdy zostanie zabrana umiejętność uniki to sprzyda się tylko do wrzucania okrzyku (no i ko co kilka rund). A poza tym walki sh vs sh nie trwają znowu aż tak długo żeby trzeba było je zmieniać. sh vs ryc 2 różne profesje multum koncepcji na postać i walkę z rywalem kombinowanie coś przy tych walkach zmieni wiele, ale niekoniecznie na lepsze. Znaczy rycerze by się cieszyli. _________________ "Standing alone with no direction How did I fall so far behind? Why am I searching for perfection? Knowing it's something I won't find" "No Road Left" Linkin Park |
23 Gru 2015, o 20:21 |
![]() |
![]() |
|
Współpracownik Gnarla ![]() Rejestracja: 20 Cze 2013, o 12:30 Posty: 206 Miejscowość: Laedmoor Podziękowano: 133 razy Otrzymanych podziękowań: 52 razy Nick w grze: GoQu ![]() |
Witam
Osobiście zgadzam się z obiema sytuacjami. Jednak aby miało to jakiś większy sens arena musiałaby się ożywić. Zniesienie limitu (a przy tym expa i złota) byłoby kolejnym dobrym krokiem. Moim zaniem pomysł warty jest wprowadzenia. Pozdro _________________ Weź sobie te słowa do serca: jeśli Ty będziesz dla mnie miły, ja również. Jeśli będziesz zachowywał się jak glupiec i egoista - zerwiemy kontakt. |
23 Gru 2015, o 20:22 |
![]() |
![]() |
|
Uczeń Simona
Rejestracja: 20 Kwi 2013, o 12:49 Posty: 48 Miejscowość: Czę100chowa Podziękowano: 8 razy Otrzymanych podziękowań: 27 razy Nick w grze: ALiien Serwer: Tolnor ![]() |
Oba pomysły na nie. Onion napisał dlaczego, sh 140wiedzy, sh 60 wiedzy, to całkiem dwie inne koncepcje, więc to nie tak samo jak ryc vs ryc gdzie każdy ma 160 wiedzy.
Ryc vs sh? to bez komentarze, uznam że tego "pomysłu" nie było. _________________ Marzenia wydają się głupie tylko ludziom, którzy ich nie mają - z zasiadaniem jest tak podobnie. 29.12.2016 23:17 Udało ci się osiągnąć 140 poziom. |
24 Gru 2015, o 00:25 |
![]() |
![]() |
|
Pogromca Valdaroga ![]() Rejestracja: 5 Lis 2010, o 01:50 Posty: 1466 Miejscowość: Płock Podziękowano: 201 razy Otrzymanych podziękowań: 140 razy Nick w grze: Darkhen Serwer: Tolnor ![]() |
To ja się wypowiem z perspektywy prowadzącego turnieje.
Walki sh vs sh czy sh vs ryc wcale nie trwają tak długo i raczej nie są problemem. Nie ma na turniejach jakiegoś zalewu sheedów czy rycków jak ma to miejsce w przypadku turniejów 2 vs 2, gdzie 80% drużyn to dr+ryc. Ogólnie system walk 1 vs 1 na arenie działa dobrze i rzadko zdarza się, żeby taki turek trwał dłużej niż 2 godziny. Jedyne turnieje ciągnące się w nieskończoność to 2 vs 2 ale o tym już były inne tematy. Wysłane z mojego E2003 przy użyciu Tapatalka _________________ Łucznik 124lvl Larkas - OFF Rycerz 64lvl Larkas - OFF 27-12-2016 Koniec przygody z The Pride of Taern. |
24 Gru 2015, o 09:40 |
![]() |
![]() |
|
![]() |
Strona 1 z 1 |
[ 5 posty(ów) ] |
Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości |
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum |