Forum - Taern.pl
https://play.taern.pl/

Podklasy - tworzenie przedmiotów i Wasze pomysły
https://play.taern.pl/viewtopic.php?f=121&t=45737
Strona 1 z 2

Autor:  MrVito [ 22 Sty 2016, o 00:16 ]
Temat postu:  Podklasy - tworzenie przedmiotów i Wasze pomysły

Jeżeli podobny temat pojawił się już na forum to wynika to z mojego przegapienia, ale jeśli nigdy wcześniej takowy nie powstał to otwieram swoistą burzę myśli. Celem tego postu jest abyście ocenili mój pomysł i dodali swoje przemyślenia. Być może najlepsze z nich twórcy wykorzystają w grze. Więc komentujcie co Wy wymóżdżyliście!


O podklasach słyszymy już od kilku lat. Jak mówi sam Drygu jest to temat otwarty, dlatego gracze mogą rzucać swoimi propozycjami jak mogło by to wyglądać ich oczami. Postanowiłem zaprezentować mój pomysł rozwiązania i rozbudowania rozgrywki dla każdej klasy osobno.

Jak zapewne wielu graczy słyszało, podklasy mają dzielić postacie na swoiste stopnie zaawansowania. Dla każdej klasy byłby przypisany taki stopień, jak np. dla Rycerza od pewnego poziomu byłby stopień Paladyna, Elitarnego Paladyna itp.

Wtajemniczenie do kolejnych stopni dawało by konkretne umiejętności pasywne. Jak możemy wysłuchać z Q&A przeprowadzonego przez Galajusa (https://www.youtube.com/watch?v=G3uOBNP4FmA) taka umiejętność wpływała by bezpośrednio na postać np. Druid na wyższym stopniu miałby przyspieszoną animację ataków, co wiąże się z szybszymi walkami i co za tym idzie szybszym exp'em/solowaniem.

Taką niepotwierdzoną jeszcze propozycję podklas przedstawia Ekipa.

__________________________________________________________________________________________________________________________________________

A oto moja propozycja:

Myślałem, aby wprowadzić do Dumy Taernu system tworzenia przedmiotów. Każda klasa posiadała by umiejętność wytwarzania unikalnych itemów, których mógłby używać gracz.

Przykładowo:

Łucznik, na pierwszym poziomie podklasy - „Początkujący łowca” mógłby tworzyć lekkie ulepszenia pancerza. Np. zbierając: 20x żywica, 50x szczypce krabostwora, 20x pajęcze spoiwo i 1x projekt przedmiotu (kupowałby np. u kowala), byłby w stanie wytworzyć wzmocnienie zbroi z (nazwijmy to) pancerza chitynowego krabostwora.

Po zebraniu przedmiotów wybierał by w menu podklas (takowe znajdowało by się np. obok wybierania ustawień ataków) przedmiot do stworzenia. Musiałby odczekać np. 60min. a następnie wzmocnienie było by gotowe w ekwipunku. Gracz wybiera, sprzedać innym czy założyć na zbroję dla siebie. Oczywiście siła i czas działania takiego wzmocnienia była by zależna od stopnia podklasy.

Przykładowo na 1lvl podklasy:

+9 odporności fizycznych
+12 odporności magicznych, od żywiołów (oprócz uroków)
czas działania wzmocnienia: 15min. (liczony od momentu założenia na zbroję)

Po tym czasie wzmocnienie ulega zniszczeniu. Im wyższy poziom podklasy tym lepsze efekty, inne składniki, inne przedmioty do stworzenia, czas wykonania, czas działania itd.

Jest oczywiście możliwość dla premium:
Platynowa Premka + 20% do efektów przedmiotu, -25% czas tworzenia.

Im wyższy poziom podklasy tym więcej możliwych przedmiotów do stworzenia i tym poteżniejsze się one stają. Oczywiście trudniej je wykonać i trwa to dłużej :)



Przedmiotów do stworzenia może być wiele, jednak ja wpadłem tylko po jednym na niektóre klasy:

Mag Ognia i/lub VooDoo: pisałby zwoje magiczne na zwiększenie obrażeń magicznych lub szansy trafienia. O składniki nie trudno, chociażby resztki magii, kryształy, księgi umarłych, coś do kupienia od NPC np. pusty zwój.

Druid: mógłby ważyć mikstury z grzybków i ziółek jakie pozbiera. Nie myślę o potkach na manę czy hp, lecz o takich co np. zmniejszały by zużycie kondycji i many w walce. Lub zwiększały żywotność, „w końcu druidy na leczeniu się znajo.”

Barbarzyńca: mógłby za pomocą odpowiednich składników, stworzyć narzędzie pozwalające naostrzyć broń, co zwiększało by jej obrażenia. Oczywiście przez jakiś czas. Potem wymagało by ponownego stworzenia owego narzędzia i naostrzenia.

To moje propozycje, które wpadły mi do głowy.

__________________________________________________________________________________________________________________________________________

WIEM!
Wygląda to jak pozbieranie pomysłów z innych gier RPG i próba wciśnięcia ich do Taernu. Ale jak pisałem na początku podaję propozycję i czekam na opinię innych graczy i przede wszystkim kogoś z Ekipy.

Piszcie co Wy o tym sądzicie i podawajcie własne propozycje nt. podklas.

Autor:  seba11pl [ 22 Sty 2016, o 18:44 ]
Temat postu:  Re: Podklasy - tworzenie przedmiotów i Wasze pomysły

MrVito napisał(a):
Gracz wybiera, sprzedać innym czy założyć na zbroję dla siebie.

Możliwość sprzedawania nie powinna być możliwa, specjalne itemki powinny wydawac sie najbardziej opłacalne dla tej klasy która je wyrabia(i niemalże tylko dla tej jednej klasy, chociaż niektóre bonusy pewnie uniwersalne). W przeciwnym wypadku doszłoby do podobnego stanu jak z epikami, sa takie które można sprzedać 2 a nawet 3 razy drożej niż inne. Dzieki czemuś takiemu od razy zaczęłaby sie kłótnia o to, że jakaś klasa może super zarabiać na swoich wzmacniaczach a inne musza je zakupić by wyrównać swoje szanse.

Ale ogólnie pomysł mi się podoba, może bardziej w formie "randomowej"* ze zbierasz te same składki(a raczej zdobywasz bijac bossy,"glowne" skladniki sa zablokowane w handlu i dostepne tylko dla okreslonej klasy) Taki czwarty osobisty buffek, ewentualnie ogranizyć ilość dziennego użycia wzmacniaczy :)


* - zalozmy masz 65% na bonus do hp(w nim masz np 10% na procentowe zwiekszenie i 90 na zwiekszenie o stala wartosc) 34% na jakieś zwiekszenie pancerza (podobnie jak przy hp, to sie jeszcze rozdziela dalej) i 1% na jakies zwiekszenie obu statystyk(hp i armor)

W sumie to wykracza z pojecia podklas ale byłoby ciekawe :), wzmaczniacze mozna by podzielic na rozne typy np ofensywne i defensywne, nie kazda klasa miałaby dostepny każdy typ wzmacniacza.

Dodatkowo "wymusić" na graczach wymyślenie receptur, bo przecież to oni najbardziej wiedzą gdzie jego klasa kuleje i w czym jest mocna :)

EDIT
http://screenshooter.net/102690695/dlbjivefi przeczytałem to jeszcze raz i zauwazylem jak niejasno sie wyraziłem, ten screen bardziej opisuje moje "myśli"

Autor:  blaancik [ 22 Sty 2016, o 19:02 ]
Temat postu:  Re: Podklasy - tworzenie przedmiotów i Wasze pomysły

O co tu chodzi? Taern pomalu zamienia sie w pokemony? o.O

Autor:  MrVito [ 22 Sty 2016, o 19:12 ]
Temat postu:  Re: Podklasy - tworzenie przedmiotów i Wasze pomysły

blaancik napisał(a):
O co tu chodzi? Taern pomalu zamienia sie w pokemony? o.O


Dlaczego pokemony?

Autor:  blaancik [ 22 Sty 2016, o 19:33 ]
Temat postu:  Re: Podklasy - tworzenie przedmiotów i Wasze pomysły

Bo tutaj jakies podklasy chca/ tam jakies domki/targowiska i inne duperele ktore zapewne i tak nigdy nie wejda. Pierw musza ukonczyc 3D potem mozna sie zastanawiac co dalej.

Autor:  Voliene [ 22 Sty 2016, o 19:45 ]
Temat postu:  Re: Podklasy - tworzenie przedmiotów i Wasze pomysły

Mnie pomysł się podoba, byle by tylko została ta część, co wymyśliła ekipa. ( stawiam kufelek )


Rzeczywiście, lepiej by przedmiotów wytworzonych nie dało się sprzedać, ewentualnie NPC.


O ile dobrze pamiętam, podobny temat był już, tyle że ledwo zaczęty, nie rozbudowany, napisany w mniej niż minutę, nie tak rozbudowany , nie dopracowany i nie tak dobry jak Twój :)

Autor:  Voliene [ 22 Sty 2016, o 19:55 ]
Temat postu:  Re: Podklasy - tworzenie przedmiotów i Wasze pomysły

Voliene napisał(a):
Mnie pomysł się podoba, byle by tylko została ta część, co wymyśliła ekipa. ( stawiam kufelek )


Rzeczywiście, lepiej by przedmiotów wytworzonych nie dało się sprzedać, ewentualnie NPC.


O ile dobrze pamiętam, podobny temat był już, tyle że ledwo zaczęty, nie rozbudowany, napisany w mniej niż minutę, nie tak rozbudowany , nie dopracowany i nie tak dobry jak Twój :)


Wiem, że wiesz, ze wygląda jak z innych gier, ale naprawdę, wygląda jak z Wiedźmina wypisz wymaluj :lol: 8-)

Autor:  MrVito [ 22 Sty 2016, o 21:06 ]
Temat postu:  Re: Podklasy - tworzenie przedmiotów i Wasze pomysły

blaancik napisał(a):
Bo tutaj jakies podklasy chca/ tam jakies domki/targowiska i inne duperele ktore zapewne i tak nigdy nie wejda. Pierw musza ukonczyc 3D potem mozna sie zastanawiac co dalej.



Nie wspominałem nic, że Ekipa miałaby wprowadzić podklasy przed wersją 3D.

Termin wydania Taern Broken Ranks to II. połowa 2016r. Jak wiadomo, po wydaniu 3D potrzebne będzie poprawienie kilku ewentualnych błędów co potrwa chwilę. Jednak gdy już ostatecznie dobiegnie to końca to drugim najgorętszym tematem po 3D będzie balans PvP. A Trzecią najważniejszą sprawą są podklasy, które mają historię kilku lat.

Autor:  MrVito [ 22 Sty 2016, o 21:10 ]
Temat postu:  Re: Podklasy - tworzenie przedmiotów i Wasze pomysły

Voliene napisał(a):
Voliene napisał(a):
Mnie pomysł się podoba, byle by tylko została ta część, co wymyśliła ekipa. ( stawiam kufelek )


Rzeczywiście, lepiej by przedmiotów wytworzonych nie dało się sprzedać, ewentualnie NPC.


O ile dobrze pamiętam, podobny temat był już, tyle że ledwo zaczęty, nie rozbudowany, napisany w mniej niż minutę, nie tak rozbudowany , nie dopracowany i nie tak dobry jak Twój :)


Wiem, że wiesz, ze wygląda jak z innych gier, ale naprawdę, wygląda jak z Wiedźmina wypisz wymaluj :lol: 8-)


Dzięki :)

Rzeczywiście większość z tych opcji występuje w naszym rodowitym RPG'u. A ja się zastanawiałem skąd mi to przyszło do głowy. Na początku winiłem Gothica :lol:

Autor:  Voliene [ 22 Sty 2016, o 22:56 ]
Temat postu:  Re: Podklasy - tworzenie przedmiotów i Wasze pomysły

MrVito napisał(a):
Voliene napisał(a):
Voliene napisał(a):
Mnie pomysł się podoba, byle by tylko została ta część, co wymyśliła ekipa. ( stawiam kufelek )


Rzeczywiście, lepiej by przedmiotów wytworzonych nie dało się sprzedać, ewentualnie NPC.


O ile dobrze pamiętam, podobny temat był już, tyle że ledwo zaczęty, nie rozbudowany, napisany w mniej niż minutę, nie tak rozbudowany , nie dopracowany i nie tak dobry jak Twój :)


Wiem, że wiesz, ze wygląda jak z innych gier, ale naprawdę, wygląda jak z Wiedźmina wypisz wymaluj :lol: 8-)


Dzięki :)

Rzeczywiście większość z tych opcji występuje w naszym rodowitym RPG'u. A ja się zastanawiałem skąd mi to przyszło do głowy. Na początku winiłem Gothica :lol:




Jak mogłeś zapomnieć o wiedźminie, :D :roll: ;)

Strona 1 z 2 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/