Odpowiedz  [ 12 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
 Pumpmaster - propozycje zmian 
Autor Wiadomość
Błądzący w Tunelach
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Sty 2016, o 09:30
Posty: 114
Miejscowość: (...)
Podziękowano: 69 razy
Otrzymanych podziękowań: 57 razy
Nick w grze: EsH
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Pumpmaster - propozycje zmian
Witam.

Jak wiemy na czerwonym polu, gdy MSL grupy atakującej jest większy o 45% pojawia się pumpmaster. No właśnie, pojawia... nie do końca.

Jeśli MSL zostanie przekroczone, obrońca i tak ma 50% szans na pumpmastera - wiadomo, On pojawia się tak jak mu się spodoba.

Tutaj pierwsza część mojej propozycji - gdy MSL zostanie przekroczone o te 45%, szansa na pumpmastera będzie wynosić nie 50%, a 75% . Ukróci to nieprzyjemne sytuacje, gdzie zabija nas dużo silniejszy gracz.

Ktoś powie - no przecież jest "sadysta" - tyle że możliwość atakowania na żółtym polu niewiele daje. Tak czy siak delikwent dalej będzie w pewien sposób bezkarny - ot, zbiją go na żółtym polu i tyle.

Druga sprawa wygląda tak - atakuje mo / vd / łuk - MO dalej może nas zabić z deszczu, łuk to samo. Vd może użyć lalki / haka.

Tutaj druga część mojej propozycji - czy pumpmasterowi nie można dodać specjalnego, grupowego uroku którego zawsze by używał(wtedy zawsze atakowałby pierwszy)? Coś w stylu grupowego haka w brzuch. Wtedy pumpmaster rzeczywiście gdy dołączy do obrońców, uratuje ich przed śmiercią.

Zapraszam do dyskusji.

Pozdrawiam

@EDIT
Możecie zamieszczać tutaj inne propozycje reformy pumpmastera. Może razem coś wymyślimy.

_________________
Spoiler:


Ostatnio edytowany przez Nerthar 30 Sty 2016, o 23:56, edytowano w sumie 2 razy



28 Sty 2016, o 22:55
Profil
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Pumpmaster - propozycja
co do vd, to pump wbija ochrone na uroki ale tak na serio to blokuje tylko korki i rozne debuffy (może już zmienili ale było tak ze lalka/hak przebijaly sie przez to i zadawaly mocno oslabiony dmg)

szansa na pumpa niech zostanie bez zmian obecnie masz 1/2 szans ze wyskoczy

Co do MO/luka to oddawnaczekalem nataka zmiane, jakos ww ochrone na uroki potrafili mu dodac, sa tez walki questowe, ktore blokuja wykonywanie jakichkolwiek akcji(uzycia skilli) to tutaj tez powinni zablokowac wszystkoco omija ochrone...


28 Sty 2016, o 23:26
Jedną nogą w Haligardzie

Rejestracja: 17 Wrz 2014, o 21:54
Posty: 25
Podziękowano: 6 razy
Otrzymanych podziękowań: 15 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Pumpmaster - propozycja
Nie wiem jaka jest różnica między 75% a 50%, wiadomo że procent rządzi się swoimi prawami. To że podwyższych SZANSĘ o te 25% to nie znaczy że będziesz mieć go non stop, i tak pojawi się sytuacja że zostaniemy zaatakowani przez kogoś znacznie mocniejszego a naszego kolegi nie będzie.

Tak czy siak niewiele to zmieni. Najpierw trzeba zająć się zmianą całego systemu Pvp, ale o tym są już oddzielne tematy założone przez kolorowych.


29 Sty 2016, o 01:47
Profil
Błądzący w Tunelach
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Sty 2016, o 09:30
Posty: 114
Miejscowość: (...)
Podziękowano: 69 razy
Otrzymanych podziękowań: 57 razy
Nick w grze: EsH
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Pumpmaster - propozycja
@Respekt
Jest duża różnica między 50% a 75% - w około 3/4 przypadków pojawiłby się pumpmaster.

Niewiele to zmieni? Czy przeczytałeś całość, czy tylko pierwszą część?

Mowa jest też o umiejętności, którą opisałem. Seba też podał dobre rozwiązanie - jeśli nie umiejętność, to blokada wszystkich ataków prócz ataków pumpmastera - tak jak w walce z Mają.

Mają być wprowadzane reformy PvP - ten temat również proponuje reformę.

_________________
Spoiler:


29 Sty 2016, o 10:16
Profil
Błądzący w Tunelach
Awatar użytkownika

Rejestracja: 6 Gru 2014, o 15:08
Posty: 118
Podziękowano: 99 razy
Otrzymanych podziękowań: 72 razy
Nick w grze: Qomb
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Pumpmaster - propozycja
Podczepię się :
Myślę że pump nie powinien dołączyć i zabijać wszystkich tylko wyrównywać szanse np. atakowany 50lvl atakujący 100lvl , pump 50lvl :)
Poza tym powinien wyglądać jak np. alarijski pogranicznik a nie jak heros z olimpu który ma full ataków i każdy to krytyk :)

_________________
Qomb rycerz 132 lvl ►Attawa◄
Assda voodoo 110 lvl


29 Sty 2016, o 10:57
Profil
Błądzący w Tunelach
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Sty 2016, o 09:30
Posty: 114
Miejscowość: (...)
Podziękowano: 69 razy
Otrzymanych podziękowań: 57 razy
Nick w grze: EsH
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Pumpmaster - propozycja
@Qomb
Wtedy 100lvl zabija i Pumpmastera i broniącego się...

Chyba, że dalej będzie bardzo dużo bił (podobnie tak jak stary pump - ~1k?) i będzie miał dużo hp... jednak ideą pumpa jest bronienie słabszych bez litości. :P

_________________
Spoiler:


29 Sty 2016, o 11:38
Profil
Jedną nogą w Haligardzie

Rejestracja: 17 Wrz 2014, o 21:54
Posty: 25
Podziękowano: 6 razy
Otrzymanych podziękowań: 15 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Pumpmaster - propozycja
Nerthar

Oczywiście że przeczytałem całą część. Nie zobaczysz znaczącej różnicy, nadal masz 25% szans że Pump się nie pojawi, czy to jest uczciwe rozwiązanie gdy jesteśmy atakowani przez 2-3 razy silniejszego gracza?

Obrona Pumpa przed Meteorytem/Urokami.. Niby ok, tylko co z tego jak tego Pumpa nie będzie? :) Przecież to nie ma sensu.

Cały Pump wymaga gruntownej zmiany, albo inaczej.. Pump nie będzie nawet potrzebny gdy Pvp doczeka się konkretnej reformy, która sprawi że gracze znacznie silniejsi będą mieć dużo do stracenia atakując słabszych, a radość z utrudnienia komuś gry przyćmi owa strata.
Ta puszka z hiper super obroną nie jest tym co odstrasza masochistów, bo nawet jak któryś z nich padnie to jeden zgon w tę czy we w tę nie zrobi większej różnicy,strata kasy, xp tak samo, a zawsze można spróbować później kogoś ubić, a nuż się trafi że pumpa nie będzie no i w końcu się uda.. :)


29 Sty 2016, o 16:03
Profil
Uczeń Heremona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 Gru 2011, o 16:51
Posty: 499
Podziękowano: 153 razy
Otrzymanych podziękowań: 197 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Pumpmaster - propozycja
Tak się zastanawiam, czy nie lepiej by było wprowadzić nawet 100% szansę na pumpmastera jeśli atakujemy jest znacznie silniejszy, z tym, że pumpmaster będzie zwyczajnie wyrównywał szanse, np taki rycerz dający ochronę przed urokami jak i przed atakami fizycznymi. Jego poziom mógłby być zależny od poziomu/lub powera atakującego (100 lev atakuje 50 to pumpmaster miałby gdzieś w okolicach 85-90). Pozwoliłoby to wyrównać szansę na tzw łapankach, gdzie słabsi gracze zwyczajnie nie mają szans, a jednocześnie wprowadziło by to większą przewidywalność, bo nie może być tak, że ktoś rozwinie postać na 100+ i pada tylko dlatego, że lowlewele są w jakiś sposób forowane w tym konkretnym przypadku.
Takie rozwiązanie to zmiana koncepcji, nie karałoby się za bicie słabszego levela tylko wyrównywało by się szanse. Pumpmaster nie zabijałby w rundę, także atakujący/broniący się zdołałby ewentualnie uciec, a jeśli już zdecydowaliby się walczyć ewentualna wygrana smakowałaby naprawdę słodko, a przegrana nie bolałaby tak bardzo, bo przecież mieliśmy podobne szanse.
Trzeba to oczywiście dopracować, co np zrobić gdy do atakującego doskoczy kilku kolegów (do broniącego się raczej nikt nie wbije), ewentualnie wyłączyć tę opcję na czarnym polu, czy powyżej jakiegoś poziomu, w wojnach gildyjnych itp.

Zasadniczo uważam, że obecny pump jest zły, albo go wcale nie ma albo zabija jak leci. Ja bym szła raczej w wyrównywanie szans podczas niechcianych łapanek.

_________________
REDDE, QUOD DEBES

ACCUSARE NEMO SE DEBET

ACTUS HOMINIS,NON DIGNITAS IUDICETUR

DA MIHI FACTUM, DABO TIBI IUS


29 Sty 2016, o 19:57

Podziękowali: Ahamenum (29 Sty 2016, o 22:08)
Profil
Błądzący w Tunelach
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Sty 2016, o 09:30
Posty: 114
Miejscowość: (...)
Podziękowano: 69 razy
Otrzymanych podziękowań: 57 razy
Nick w grze: EsH
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Pumpmaster - propozycja
Calipsis
To co piszesz jest sensowne. Taki pumpmaster byłby dobry.

Pozostałoby tylko dopracować jego strategię i obronę - czy tylko by chronił, czy także atakował. Tutaj przyszła mi pewna myśl - pumpmaster chroni, daje buffy na obronę i jednocześnie w pierwszej rundzie daje otępienie, w drugiej zatrucie, w trzeciej szpilkę a w czwartej ukazanie [wszystkie debuffy na siódmym poziomie] - potem tylko stoi na deffie [ew. poprawia debuffy które się kończą] i chroni a my dobijamy osłabionego przeciwnika [albo cieszymy się z wygranej - zależy czy ukazanie by zabiło]. Taka taktyka jednak nie sprawdziłaby się z druidem - posiada on oczyszczenie. Może zablokować tą umiejętność gdy pumpmaster dołączy?

Pytanie tylko co w PvP grupowym - grupowe debuffy do ukazania czy może grupowy atak piorunami (taki jak u Duszka Energii - tylko obrażenia wyższe). Tutaj nie mam pomysłu.

Zapraszam do dalszej dyskusji.

_________________
Spoiler:


29 Sty 2016, o 21:01
Profil
Taernijczyk z ekwipunkiem

Rejestracja: 2 Sie 2015, o 23:03
Posty: 18
Podziękowano: 3 razy
Otrzymanych podziękowań: 3 razy
Nick w grze: Maksgrives
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Pumpmaster - propozycje zmian
Ten pomysł jest bardzo fajny bo faktycznie to jest głupie że atakuje nas wyższy lev a pumpa ni ma i ni będzie.
Ja mam zazwyczaj pecha i pump nie wskakuje do mnie ale jak ja kogos zaatakuje a do mnie wbije jeszcze kilka krwiożerczych graczy pump wskakuje i zabija mnie bo ktos do mnie hopnal, wiem ze jest zablo ale ja lubie sie bic grupowo i gdy sie bija to ja hopam patrze a tu nagle u nich 2-3 ginie do nas wskakuja jacys ludkowie i PUMP wbija do nich...,a juz kompletnie mnie dobilo jak wskoczyl pump a po pumpie jakis vd 50...(wtedy szanse byly równe gdyby nie pump)


31 Sty 2016, o 19:26
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 12 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 215 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron