Forum - Taern.pl
https://play.taern.pl/

Receptury amazing :D
https://play.taern.pl/viewtopic.php?f=121&t=45780
Strona 1 z 1

Autor:  Elfnocy [ 24 Sty 2016, o 22:14 ]
Temat postu:  Receptury amazing :D

Tak pomysł jest zerżnięty prawie żywcem w pewnej innej polskiej produkcji ;)

A więc dobrze , mamy pety recepturowe i po za tym tylko na flaszki się coś zbiera , widziałbym receptury jako przedmioty wyjątkowe , z częstotliwością nawet mniejszą niż epiki tak żeby fakt że ktoś zdropił recepturę ni kończył się na fali Gz na czacie tylko echo by szło po całym taernie dlaczego miało by to iść takim echem ? Nie byłoby po prostu dwóch takich samych receptur nie istniały by dwa takie same przedmioty z receptur druga rzecz dlaczego byłyby one takie wyjątkowe , statystyki wcale nie musiałyby dupy urywać ale miały by te przedmioty specjalne umiejętności tu jest potężne pole do popisu bo jak mówiłem byłyby one rzadsze od epików dużo rzadsze.

Sprawa techniczna jest taka receptura jest jednorazowa po użyciu ona znika , zrealizować ją moglibyśmy u dowolnego kowala w grze , za wykonanie ten oczywiście by chciał przynajmniej 2kk golda a w dodatku trzeba by zebrać przedmioty , biorąc pod uwagę liczbę przedmiotów w grze można by się nalatać :)

Żeby nie było to umiejętności to mogłoby być np. jeżeli hp przeciwnika spadnie do 30% to on automatycznie umiera itp. itd. tu jak mówiłem jest naprawdę potężne pole do popisu.

Autor:  Elfnocy [ 13 Lut 2016, o 18:01 ]
Temat postu:  Re: Receptury amazing :D

Przykładowe umiejętności przedmiotów

:Jeżeli w czasie walki (nie muszą w tym samym momencie) zarówno mana jak i kondycja osiągną zero , na czas 8 tur zyskujemy nieskończoną ilość zarówno many jak i kondycji.(może wystąpić raz w czasie walki) oraz regeneracja many i kondy + 5% na stałe. To byłby przedmiot z umiejętnościami specjalnymi pod mane i konde ale miałby też oczywiście zwykłe statystyki.

:Jeżeli wykonujemy 5 ataków i wszystkie 5 "wchodzą" ostatni zawsze ma efekt krytyczny.Przedmiot daje nam +10% do szans na wejście "krytyka" 5% i zwiększa nasze obrażenia o 5%. Przedmiot pod dmg + oczywiście zwykłe statystyki.

Oczywiście tak jak mówiłem takich przedmiotów byłoby bardzo mało 3 na server to już byłoby bardzo dużo.

Autor:  konradbida [ 17 Lut 2016, o 16:09 ]
Temat postu:  Re: Receptury amazing :D

Z tymi petami fajnie. Tylko ja bym zmienił na pety epickie, klasowe . każda klasa ma swojego dobranego PETA który by zaspokajał potrzeby danej klasy np. możliwość wzmocnieniem, osłabieniem statystyk umek na 60 lv .

Autor:  GoodTank [ 18 Lut 2016, o 05:29 ]
Temat postu:  Re: Receptury amazing :D

Ja chce jako peta pummastera :lol:
A tak na poważnie to jeszcze bardziej chcecie wzmocnić pety? Przecież już po ostatnim up-ku są na tyle dobre, że nie potrzeba dodatkowych potworów.
Jedyne co ma sens to wprowadzenie niewielkiej korekty w taktykach u niektórych petów.
Uniknęło by się sytuacji, w której spośród 24 petów(expiących) używane jest ok. 13-14 petów. Reszta jest tak mało popularna wśród graczy, że nie widać ich w ogóle w grze co najwyżej na "wiki.taern"
Elfnocy napisał(a):
Żeby nie było to umiejętności to mogłoby być np. jeżeli hp przeciwnika spadnie do 30% to on automatycznie umiera..

I po co mi vd z ukazem, wole peta :twisted:

Autor:  Elfnocy [ 18 Lut 2016, o 11:05 ]
Temat postu:  Re: Receptury amazing :D

Chyba zaszła pomyłka ja nie chcę nic mieszać w petach recepturowych ,tylko podałem je jako przykład , w temacie mówię o przedmiotach będących następcami epików.

Strona 1 z 1 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/