Forum - Taern.pl
https://play.taern.pl/

Pumpmaster - propozycje zmian
https://play.taern.pl/viewtopic.php?f=121&t=45827
Strona 1 z 2

Autor:  Nerthar [ 28 Sty 2016, o 22:55 ]
Temat postu:  Pumpmaster - propozycje zmian

Witam.

Jak wiemy na czerwonym polu, gdy MSL grupy atakującej jest większy o 45% pojawia się pumpmaster. No właśnie, pojawia... nie do końca.

Jeśli MSL zostanie przekroczone, obrońca i tak ma 50% szans na pumpmastera - wiadomo, On pojawia się tak jak mu się spodoba.

Tutaj pierwsza część mojej propozycji - gdy MSL zostanie przekroczone o te 45%, szansa na pumpmastera będzie wynosić nie 50%, a 75% . Ukróci to nieprzyjemne sytuacje, gdzie zabija nas dużo silniejszy gracz.

Ktoś powie - no przecież jest "sadysta" - tyle że możliwość atakowania na żółtym polu niewiele daje. Tak czy siak delikwent dalej będzie w pewien sposób bezkarny - ot, zbiją go na żółtym polu i tyle.

Druga sprawa wygląda tak - atakuje mo / vd / łuk - MO dalej może nas zabić z deszczu, łuk to samo. Vd może użyć lalki / haka.

Tutaj druga część mojej propozycji - czy pumpmasterowi nie można dodać specjalnego, grupowego uroku którego zawsze by używał(wtedy zawsze atakowałby pierwszy)? Coś w stylu grupowego haka w brzuch. Wtedy pumpmaster rzeczywiście gdy dołączy do obrońców, uratuje ich przed śmiercią.

Zapraszam do dyskusji.

Pozdrawiam

@EDIT
Możecie zamieszczać tutaj inne propozycje reformy pumpmastera. Może razem coś wymyślimy.

Autor:  seba11pl [ 28 Sty 2016, o 23:26 ]
Temat postu:  Re: Pumpmaster - propozycja

co do vd, to pump wbija ochrone na uroki ale tak na serio to blokuje tylko korki i rozne debuffy (może już zmienili ale było tak ze lalka/hak przebijaly sie przez to i zadawaly mocno oslabiony dmg)

szansa na pumpa niech zostanie bez zmian obecnie masz 1/2 szans ze wyskoczy

Co do MO/luka to oddawnaczekalem nataka zmiane, jakos ww ochrone na uroki potrafili mu dodac, sa tez walki questowe, ktore blokuja wykonywanie jakichkolwiek akcji(uzycia skilli) to tutaj tez powinni zablokowac wszystkoco omija ochrone...

Autor:  Respekt [ 29 Sty 2016, o 01:47 ]
Temat postu:  Re: Pumpmaster - propozycja

Nie wiem jaka jest różnica między 75% a 50%, wiadomo że procent rządzi się swoimi prawami. To że podwyższych SZANSĘ o te 25% to nie znaczy że będziesz mieć go non stop, i tak pojawi się sytuacja że zostaniemy zaatakowani przez kogoś znacznie mocniejszego a naszego kolegi nie będzie.

Tak czy siak niewiele to zmieni. Najpierw trzeba zająć się zmianą całego systemu Pvp, ale o tym są już oddzielne tematy założone przez kolorowych.

Autor:  Nerthar [ 29 Sty 2016, o 10:16 ]
Temat postu:  Re: Pumpmaster - propozycja

@Respekt
Jest duża różnica między 50% a 75% - w około 3/4 przypadków pojawiłby się pumpmaster.

Niewiele to zmieni? Czy przeczytałeś całość, czy tylko pierwszą część?

Mowa jest też o umiejętności, którą opisałem. Seba też podał dobre rozwiązanie - jeśli nie umiejętność, to blokada wszystkich ataków prócz ataków pumpmastera - tak jak w walce z Mają.

Mają być wprowadzane reformy PvP - ten temat również proponuje reformę.

Autor:  Qomb [ 29 Sty 2016, o 10:57 ]
Temat postu:  Re: Pumpmaster - propozycja

Podczepię się :
Myślę że pump nie powinien dołączyć i zabijać wszystkich tylko wyrównywać szanse np. atakowany 50lvl atakujący 100lvl , pump 50lvl :)
Poza tym powinien wyglądać jak np. alarijski pogranicznik a nie jak heros z olimpu który ma full ataków i każdy to krytyk :)

Autor:  Nerthar [ 29 Sty 2016, o 11:38 ]
Temat postu:  Re: Pumpmaster - propozycja

@Qomb
Wtedy 100lvl zabija i Pumpmastera i broniącego się...

Chyba, że dalej będzie bardzo dużo bił (podobnie tak jak stary pump - ~1k?) i będzie miał dużo hp... jednak ideą pumpa jest bronienie słabszych bez litości. :P

Autor:  Respekt [ 29 Sty 2016, o 16:03 ]
Temat postu:  Re: Pumpmaster - propozycja

Nerthar

Oczywiście że przeczytałem całą część. Nie zobaczysz znaczącej różnicy, nadal masz 25% szans że Pump się nie pojawi, czy to jest uczciwe rozwiązanie gdy jesteśmy atakowani przez 2-3 razy silniejszego gracza?

Obrona Pumpa przed Meteorytem/Urokami.. Niby ok, tylko co z tego jak tego Pumpa nie będzie? :) Przecież to nie ma sensu.

Cały Pump wymaga gruntownej zmiany, albo inaczej.. Pump nie będzie nawet potrzebny gdy Pvp doczeka się konkretnej reformy, która sprawi że gracze znacznie silniejsi będą mieć dużo do stracenia atakując słabszych, a radość z utrudnienia komuś gry przyćmi owa strata.
Ta puszka z hiper super obroną nie jest tym co odstrasza masochistów, bo nawet jak któryś z nich padnie to jeden zgon w tę czy we w tę nie zrobi większej różnicy,strata kasy, xp tak samo, a zawsze można spróbować później kogoś ubić, a nuż się trafi że pumpa nie będzie no i w końcu się uda.. :)

Autor:  Calipsis [ 29 Sty 2016, o 19:57 ]
Temat postu:  Re: Pumpmaster - propozycja

Tak się zastanawiam, czy nie lepiej by było wprowadzić nawet 100% szansę na pumpmastera jeśli atakujemy jest znacznie silniejszy, z tym, że pumpmaster będzie zwyczajnie wyrównywał szanse, np taki rycerz dający ochronę przed urokami jak i przed atakami fizycznymi. Jego poziom mógłby być zależny od poziomu/lub powera atakującego (100 lev atakuje 50 to pumpmaster miałby gdzieś w okolicach 85-90). Pozwoliłoby to wyrównać szansę na tzw łapankach, gdzie słabsi gracze zwyczajnie nie mają szans, a jednocześnie wprowadziło by to większą przewidywalność, bo nie może być tak, że ktoś rozwinie postać na 100+ i pada tylko dlatego, że lowlewele są w jakiś sposób forowane w tym konkretnym przypadku.
Takie rozwiązanie to zmiana koncepcji, nie karałoby się za bicie słabszego levela tylko wyrównywało by się szanse. Pumpmaster nie zabijałby w rundę, także atakujący/broniący się zdołałby ewentualnie uciec, a jeśli już zdecydowaliby się walczyć ewentualna wygrana smakowałaby naprawdę słodko, a przegrana nie bolałaby tak bardzo, bo przecież mieliśmy podobne szanse.
Trzeba to oczywiście dopracować, co np zrobić gdy do atakującego doskoczy kilku kolegów (do broniącego się raczej nikt nie wbije), ewentualnie wyłączyć tę opcję na czarnym polu, czy powyżej jakiegoś poziomu, w wojnach gildyjnych itp.

Zasadniczo uważam, że obecny pump jest zły, albo go wcale nie ma albo zabija jak leci. Ja bym szła raczej w wyrównywanie szans podczas niechcianych łapanek.

Autor:  Nerthar [ 29 Sty 2016, o 21:01 ]
Temat postu:  Re: Pumpmaster - propozycja

Calipsis
To co piszesz jest sensowne. Taki pumpmaster byłby dobry.

Pozostałoby tylko dopracować jego strategię i obronę - czy tylko by chronił, czy także atakował. Tutaj przyszła mi pewna myśl - pumpmaster chroni, daje buffy na obronę i jednocześnie w pierwszej rundzie daje otępienie, w drugiej zatrucie, w trzeciej szpilkę a w czwartej ukazanie [wszystkie debuffy na siódmym poziomie] - potem tylko stoi na deffie [ew. poprawia debuffy które się kończą] i chroni a my dobijamy osłabionego przeciwnika [albo cieszymy się z wygranej - zależy czy ukazanie by zabiło]. Taka taktyka jednak nie sprawdziłaby się z druidem - posiada on oczyszczenie. Może zablokować tą umiejętność gdy pumpmaster dołączy?

Pytanie tylko co w PvP grupowym - grupowe debuffy do ukazania czy może grupowy atak piorunami (taki jak u Duszka Energii - tylko obrażenia wyższe). Tutaj nie mam pomysłu.

Zapraszam do dalszej dyskusji.

Autor:  Maksgrives [ 31 Sty 2016, o 19:26 ]
Temat postu:  Re: Pumpmaster - propozycje zmian

Ten pomysł jest bardzo fajny bo faktycznie to jest głupie że atakuje nas wyższy lev a pumpa ni ma i ni będzie.
Ja mam zazwyczaj pecha i pump nie wskakuje do mnie ale jak ja kogos zaatakuje a do mnie wbije jeszcze kilka krwiożerczych graczy pump wskakuje i zabija mnie bo ktos do mnie hopnal, wiem ze jest zablo ale ja lubie sie bic grupowo i gdy sie bija to ja hopam patrze a tu nagle u nich 2-3 ginie do nas wskakuja jacys ludkowie i PUMP wbija do nich...,a juz kompletnie mnie dobilo jak wskoczyl pump a po pumpie jakis vd 50...(wtedy szanse byly równe gdyby nie pump)

Strona 1 z 2 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/