Forum - Taern.pl
https://play.taern.pl/

Taern-dalsze wyobrażenie
https://play.taern.pl/viewtopic.php?f=121&t=46339
Strona 1 z 1

Autor:  Budda [ 7 Mar 2016, o 12:35 ]
Temat postu:  Taern-dalsze wyobrażenie

Zacznijmy od tego że na serwerach coraz więcej jest graczy 140lvl. Co oni mają dalej robić? Większość z nich expi po prostu psychorary z braku innych zajęć, zasiada postacie kolegów dla urozmaicenia itp. W zasadzie gra na tym poziomie przestaje dawać perspektywy i ludzie nawet na 120 poziomie przestają odczuwać sens dalszego expienia, skoro i tak już mogą chodzić po całym Beirn. Temat będzie dotyczył kontynuacji gry po 140 lvlu.

Haligard. Wiem że w planach jest powstanie tego miasta i nowej mapki, podobno właśnie w Beirn koło zielarki ma znajdować się przejście. Idealnie się składa, gdyż można to przejście zrobić od 140 poziomu (co daje nam dodatkowy cel i chęć mniejszych graczy do wbicia tego lvla). W planach mają być również podklasy, to jeszcze lepiej bo podklasy można wprowadzić dopiero po osiągnięciu 140 poziomu. Dlaczego tak? to właśnie przedłuży rozgrywkę, da nowe mozliwości i nie zatrzyma gry w miejscu po osiągnięciu maks poziomu.

Podobno podklasy sa w jakimś stopniu zrobione, ale dam swoje propozycje. Nie będę podawał nazw, czy umiejętności danej podklasy, jedynie zaproponuję rozwiązanie takie że gracz po przejściu do Haligardu "rozpoczyna grę na nowo". Oczywiście ma ten swój wbity wcześniej poziom, ale przychodzi do jakiegoś NPC i po rozmowie z nim dowiaduje się że może swoją profesję rozwijać (expić) na różne sposoby, poprzez Questy, osiągnięcia w grze, zdobywanie unikatowych przedmiotów (niekoniecznie z bossów, mile widziany crafting) przypisanych do konkretnych podklas itd. W ten sposób zdobywał by umiejętności, expił by je oraz rozdawał statystyki. Bossy w Haligardzie wymagałyby ukończenia conajmniej 3 poziomu swojej podklasy, opcjonalnie mogłoby być ich siedem, tak jak poziomów umiejętności teraz.
Takie rozwiązanie pozwalałoby na kontynuowanie gry przez co najmniej kolejny rok.
Wiem ze to dosyć kontrowersyjne propozycje, bo zaraz masa mniejszych zacznie pewnie bojkotować ze to niesprawiedliwe czemu tylko 140 lvle mają mieć tę możliwość itd. ale mi się wydaje i to nie tylko z punktu makslvlowca że dobrze jest mieć swiadomosć gdy się expi ze gra nie kończy się w Beirn na 140 poziomie, tylko jest coś dalej. Takie mam wyobrażenie dalszego rozwoju Taernu.

Oczywiscie chętnie zapraszam do napisania swoich wizji, oraz krytyków i hejterów do wylania gorzkich słów pogardy i niezadowolenia :D

Autor:  Szymdaro [ 7 Mar 2016, o 14:15 ]
Temat postu:  Re: Taern-dalsze wyobrażenie

"Ruszyły inżynierskie testy pierwszego questa dzielności: questa dla Barbarzyńcy na 140 poziomie."

Info z bloga 3 tygodnie temu, więc chyba coś się dzieje dla 140 poziomów - poczytaj blog jest więcej napisane. Tobie się znudziła gra na 140 poziomie?

Autor:  Budda [ 7 Mar 2016, o 14:28 ]
Temat postu:  Re: Taern-dalsze wyobrażenie

No i bardzo dobrze, dopasować tego Q do mojej propozycji można i tak wszystkie Q dla każdej profesji :D
Nie do końca znudziła bo mam mase innych postaci na koncie i ze 140 poziomu ubieram te mniejsze, ale dla tego łuka nie ma już dalszego rozwoju i alternatywy.

Autor:  RycerzKróla [ 14 Mar 2016, o 16:57 ]
Temat postu:  Re: Taern-dalsze wyobrażenie

Według mnie to ewidentnie trzeba coś zrobić w stronę rozwoju gry po 140lvlu. Ja mam 78lvl i już nie bardzo chce mi się grać a dodatkowo myśl, że na 140lvlu tak właściwie "przejdę grę" jeszcze bardziej mnie zniechęca.

Autor:  Gustavus [ 16 Mar 2016, o 14:48 ]
Temat postu:  Re: Taern-dalsze wyobrażenie

Battlegroundy i crafting mi się marzą...

Jak zatrzymać gracza, który gra w grę 5 lat, wszędzie już był, wszystko już widział?

Moim zdaniem, między innymi poprzez sprawdzanie się z innymi graczami. Drużyny po 3 i 5 osób, do tego ciuchy pod pvp z daną klasą, "kupowane" np. za zdobyte w tych battlegrounach punkty lub żetony. Nie od wielkiego dzwonu, tylko codzienny cykl takich walk. A smaczku może dodawać fakt losowego generowania składów. Zgłaszasz się, losowanie i wczytuje delikwentów do danej lokacji, gdzie odbywa się walka (btw. ciekawe jak tam funkcja transferująca).

A dla ceniących pokój? Hmm, w sumie rozbudowany crafting może dać im fun i nowe chęci do gry. Będą sobie robić przedmioty, np. zbroje, z początku kiepskie, ale po wielu trudach będą to pancerze klasy mistrzowskiej. Więcej przedmiotów, większa możliwość morphowania, przebierania, takie trochę Simy 8-)

A takie zbieractwo, czy górnictwo, wbijasz na maks i powiedzmy, że możesz wtedy zbierać pewnych materiałów o 20% więcej niż obecnie. I już masz miejsce na kolejne orcze zioło.

No i interesujące daily.

Strona 1 z 1 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/