Strona 1 z 2 |
[ 11 posty(ów) ] | Idź do strony 1, 2 Następna |
Widok do druku | Poprzedni temat | Następny temat |
%
%
Autor | Wiadomość | |
---|---|---|
Uciekinier Taernijczyk
|
Wielu graczy narzeka(ja także) że te procenty można sobie wsadzić w ... buty.Dajmy im więc opcję aby je wyłączyć.Myślę że nie jest to najgorszy pomysł.
_________________ Łucznik 41lv MilvaArcher Kruk 39lv BiayKruk Ryc 25lv JustJoking All On |
|
19 Mar 2016, o 20:30 |
|
|
Błądzący w Tunelach
|
Czekaj,to jest na serio czy co? :O
Niby jak miałyby wyglądać walki bez %?Każdy atak wchodzi?Czy ten kto ma więcej statystyk zawsze wygrywa?Pomyśl trochę zanim napiszesz... _________________ For what shall it profit a man, if he shall gain the whole world, and lose his own soul? |
|
19 Mar 2016, o 20:50 |
|
|
Jedną nogą w Haligardzie
|
Black napisał(a): Czekaj,to jest na serio czy co? :O Niby jak miałyby wyglądać walki bez %?Każdy atak wchodzi?Czy ten kto ma więcej statystyk zawsze wygrywa?Pomyśl trochę zanim napiszesz... Z początku też myślałem że to taki średni żart, ale autorowi nie chodziło żeby ruszać coś w samej mechanice gry (czyt. usuń system procentowy), tylko aby była możliwość wyłączenia wyświetlania danej wartości. Widzielibyśmy czy atak wszedł, czy nie, a procent byłby bliżej nieokreślony(zostaje komenda /stats) Tak to rozumiem, i jeśli o to rzeczywiście chodziło, to jest to warte przemyślenia. Kto by chciał oglądać wyświetlane cyferki, to by oglądał, a kogo to średnio interesuje - ten by to wyłączył. Jeśli się jednak mylę.. no to bez komentarza |
|
19 Mar 2016, o 22:32 |
|
|
Uciekinier Taernijczyk
|
No pewnie że chodzi o to aby nie były wyświetlane procenty ten kto chce niech sobie oglada a ten kto niechce poprostu by je wylaczyl.
_________________ Łucznik 41lv MilvaArcher Kruk 39lv BiayKruk Ryc 25lv JustJoking All On |
|
20 Mar 2016, o 16:21 |
|
|
Jedną nogą w Haligardzie
Rejestracja: 2 Sie 2015, o 05:04 Posty: 31 Podziękowano: 0 raz Otrzymanych podziękowań: 32 razy Nick w grze: GoodTank |
Beznadziejny pomysł!
Przecierz to właśnie na podstawie % można określic w jaki sposób mob się defi, i w jaką strefę lepiej nam będzie atakować. To, że przy 5 atakach na 10% trafisz 3x, a na 80% trafisz 1x to się zdarza i jest wnerwiające. Nie znaczy to jednak, że ten pojawiający się znaczek % nad łbem moba jest tylko ot tak, aby coś tam się wyświetlało. Dodam od siebie, że właśnie ja bym przedłużył czas wyświetlania. Nie tyle %, co zadanych obrażeń (dmg). Jest sporo sytuacji gdzie uderzenie cienia od vd czy kulka mo wybucha na mobku i nie widać z jaką siłą bije. To samo np GMO bije w taki sposób, że nie widać ani %, ani obrażeń. |
|
20 Mar 2016, o 23:17 |
|
|
Błądzący w Tunelach
|
GoodTank napisał(a): Beznadziejny pomysł! Przecierz to właśnie na podstawie % można określic w jaki sposób mob się defi, i w jaką strefę lepiej nam będzie atakować. To, że przy 5 atakach na 10% trafisz 3x, a na 80% trafisz 1x to się zdarza i jest wnerwiające. Nie znaczy to jednak, że ten pojawiający się znaczek % nad łbem moba jest tylko ot tak, aby coś tam się wyświetlało. Dodam od siebie, że właśnie ja bym przedłużył czas wyświetlania. Nie tyle %, co zadanych obrażeń (dmg). Jest sporo sytuacji gdzie uderzenie cienia od vd czy kulka mo wybucha na mobku i nie widać z jaką siłą bije. To samo np GMO bije w taki sposób, że nie widać ani %, ani obrażeń. Dlaczego patrzysz na wszystko przez pryzmat swoich wyobrażeń? Ja się z tobą zgadzam, masz 100% racji. Ale dla kogoś, kto ma wstręt do matematyki i gra posługując się wyłącznie intuicją, może to dobra opcja, procent nie będą go wkurzały. Czy będzie miał rację? Sądzę, że nie, ale niech sam się o tym przekona. Dlaczego próbujesz wszystkim narzucić swój pogląd na świat? Nie chcesz, to nie wyłączysz "wkurzających" procentów. Przecież przymusu nie będzie. |
|
20 Mar 2016, o 23:31 |
|
|
Jedną nogą w Haligardzie
Rejestracja: 2 Sie 2015, o 05:04 Posty: 31 Podziękowano: 0 raz Otrzymanych podziękowań: 32 razy Nick w grze: GoodTank |
Ludgar napisał(a): GoodTank napisał(a): Beznadziejny pomysł! Przecierz to właśnie na podstawie % można określic w jaki sposób mob się defi, i w jaką strefę lepiej nam będzie atakować. To, że przy 5 atakach na 10% trafisz 3x, a na 80% trafisz 1x to się zdarza i jest wnerwiające. Nie znaczy to jednak, że ten pojawiający się znaczek % nad łbem moba jest tylko ot tak, aby coś tam się wyświetlało. Dodam od siebie, że właśnie ja bym przedłużył czas wyświetlania. Nie tyle %, co zadanych obrażeń (dmg). Jest sporo sytuacji gdzie uderzenie cienia od vd czy kulka mo wybucha na mobku i nie widać z jaką siłą bije. To samo np GMO bije w taki sposób, że nie widać ani %, ani obrażeń. Dlaczego patrzysz na wszystko przez pryzmat swoich wyobrażeń? Ja się z tobą zgadzam, masz 100% racji. Ale dla kogoś, kto ma wstręt do matematyki i gra posługując się wyłącznie intuicją, może to dobra opcja, procent nie będą go wkurzały. Czy będzie miał rację? Sądzę, że nie, ale niech sam się o tym przekona. Dlaczego próbujesz wszystkim narzucić swój pogląd na świat? Nie chcesz, to nie wyłączysz "wkurzających" procentów. Przecież przymusu nie będzie. Ja komuś coś narzucam? Wyobrażenia i poglądy na świat? No proszę Cię! Nie zaproponowałem tu praktycznie żadnych zmian, a twierdzisz że komuś chcę wcisnąć swoje racje. Równie dobrze moge podać alternatywny pomysł czyt. "beznadziejny", ot choćby możliwość włączenia/wyłączenia tryskajacej krwi z mobków przecież to takie drastyczne (tu ironizuję) i pewnie niejeden wolałby na to nie patrzeć. Przymusu nie będzie nie chcesz krwi to wyłączasz. Oczywiście to tylko taki głupi przykład, więc proszę nie brać tego argumentu dosłownie:P |
|
22 Mar 2016, o 01:45 |
|
|
Walczący z drzewcami
|
opcja szukaj nie boli, temat % już z 50x był wałkowany
_________________ Markko VD 122 Laraks ON Caandy Drut 79 Laraks ON Barb 140 Laraks ON Pasionat zasiadania i Oszukanista/Legalista |
|
22 Mar 2016, o 05:15 |
|
|
Walczący z drzewcami
|
GoodTank napisał(a): Beznadziejny pomysł! Przecierz to właśnie na podstawie % można określic w jaki sposób mob się defi, i w jaką strefę lepiej nam będzie atakować. To, że przy 5 atakach na 10% trafisz 3x, a na 80% trafisz 1x to się zdarza i jest wnerwiające. Nie znaczy to jednak, że ten pojawiający się znaczek % nad łbem moba jest tylko ot tak, aby coś tam się wyświetlało. Dodam od siebie, że właśnie ja bym przedłużył czas wyświetlania. Nie tyle %, co zadanych obrażeń (dmg). Jest sporo sytuacji gdzie uderzenie cienia od vd czy kulka mo wybucha na mobku i nie widać z jaką siłą bije. To samo np GMO bije w taki sposób, że nie widać ani %, ani obrażeń. Nie tylko to, ale np widzą, że masz cienkie % zmieniasz sobie build pod więcej wiedzy/zręki, oceniasz czy jakiś mosiek z globa ogarnia, a tak może mieć de facto słabe procenty a duże szczęście i trafiać prawie wszystko. Zresztą tematów o procentach było setki, większość o tym, aby były niewidoczne, ten chyba pierwszy jako propozycja dawania wyboru. Procenty są podstawą podstawy gry i więcej pomagają, niż denerwują a na pewno uczą ogarniać i jak miałbym być szczery to ktoś, kto "nie lubi matematyki i wolałby nie widzieć %, żeby go nie denerwowały" po prostu nie powinien grać w tą grę bo nie jest dla niego... tak jak nie dla mnie czytanie Shakespere'a w oryginale bo i po polsku nieszczególnie rozumiem ocb. _________________ Nephalem 104 (sh) i rośnie NephaleMo 101 (mo) XioncDawid 65 (dr) NephalemUk 50 (łuk) i rośnie |
|
22 Mar 2016, o 17:23 |
|
|
Błądzący w Tunelach
|
Można wprowadzić. Z nudów. Ale w opcjach, do zaznaczenia dla chętnych. Nie chcesz widzieć % to wyłącz, nie będą się wyświetlać. Wyłączyć wszystkim nie wolno.
|
|
11 Kwi 2016, o 15:29 |
|
|
Strona 1 z 2 |
[ 11 posty(ów) ] | Idź do strony 1, 2 Następna |
Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 57 gości |
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum |