Odpowiedz  [ 11 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
 % 

Chciałbyś/Chciałabyś taką opcję zobaczyć w grze?
Ankieta zakończyła się 2 Kwi 2016, o 20:30
Tak 30%  30%  [ 10 ]
Nie 70%  70%  [ 23 ]
Razem głosów : 33

 % 
Autor Wiadomość
Uciekinier Taernijczyk

Rejestracja: 12 Mar 2016, o 23:31
Posty: 7
Podziękowano: 6 razy
Otrzymanych podziękowań: 5 razy
Nick w grze: MilvaArcher
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post %
Wielu graczy narzeka(ja także) że te procenty można sobie wsadzić w ... buty.Dajmy im więc opcję aby je wyłączyć.Myślę że nie jest to najgorszy pomysł.

_________________
Łucznik 41lv MilvaArcher
Kruk 39lv BiayKruk
Ryc 25lv JustJoking
All On


19 Mar 2016, o 20:30
Profil
Błądzący w Tunelach
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 Cze 2013, o 15:13
Posty: 139
Miejscowość: Rzeszów
Podziękowano: 94 razy
Otrzymanych podziękowań: 134 razy
Nick w grze: Kaladin
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: %
Czekaj,to jest na serio czy co? :O
Niby jak miałyby wyglądać walki bez %?Każdy atak wchodzi?Czy ten kto ma więcej statystyk zawsze wygrywa?Pomyśl trochę zanim napiszesz...

_________________
For what shall it profit a man, if he shall gain the whole world, and lose his own soul?


19 Mar 2016, o 20:50
Profil
Jedną nogą w Haligardzie

Rejestracja: 17 Wrz 2014, o 21:54
Posty: 25
Podziękowano: 6 razy
Otrzymanych podziękowań: 15 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: %
Black napisał(a):
Czekaj,to jest na serio czy co? :O
Niby jak miałyby wyglądać walki bez %?Każdy atak wchodzi?Czy ten kto ma więcej statystyk zawsze wygrywa?Pomyśl trochę zanim napiszesz...


Z początku też myślałem że to taki średni żart, ale autorowi nie chodziło żeby ruszać coś w samej mechanice gry (czyt. usuń system procentowy), tylko aby była możliwość wyłączenia wyświetlania danej wartości. Widzielibyśmy czy atak wszedł, czy nie, a procent byłby bliżej nieokreślony(zostaje komenda /stats) :) Tak to rozumiem, i jeśli o to rzeczywiście chodziło, to jest to warte przemyślenia. Kto by chciał oglądać wyświetlane cyferki, to by oglądał, a kogo to średnio interesuje - ten by to wyłączył.

Jeśli się jednak mylę.. no to bez komentarza ;)


19 Mar 2016, o 22:32
Profil
Uciekinier Taernijczyk

Rejestracja: 12 Mar 2016, o 23:31
Posty: 7
Podziękowano: 6 razy
Otrzymanych podziękowań: 5 razy
Nick w grze: MilvaArcher
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: %
No pewnie że chodzi o to aby nie były wyświetlane procenty ten kto chce niech sobie oglada a ten kto niechce poprostu by je wylaczyl.

_________________
Łucznik 41lv MilvaArcher
Kruk 39lv BiayKruk
Ryc 25lv JustJoking
All On


20 Mar 2016, o 16:21
Profil
Jedną nogą w Haligardzie

Rejestracja: 2 Sie 2015, o 05:04
Posty: 31
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 32 razy
Nick w grze: GoodTank
Odpowiedz z cytatem
Post Re: %
Beznadziejny pomysł!
Przecierz to właśnie na podstawie % można określic w jaki sposób mob się defi, i w jaką strefę lepiej nam będzie atakować.
To, że przy 5 atakach na 10% trafisz 3x, a na 80% trafisz 1x to się zdarza i jest wnerwiające. Nie znaczy to jednak, że ten pojawiający się znaczek % nad łbem moba jest tylko ot tak, aby coś tam się wyświetlało.
Dodam od siebie, że właśnie ja bym przedłużył czas wyświetlania. Nie tyle %, co zadanych obrażeń (dmg). Jest sporo sytuacji gdzie uderzenie cienia od vd czy kulka mo wybucha na mobku i nie widać z jaką siłą bije. To samo np GMO bije w taki sposób, że nie widać ani %, ani obrażeń.


20 Mar 2016, o 23:17
Profil
Błądzący w Tunelach
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2 Mar 2012, o 21:22
Posty: 96
Miejscowość: Oxenfurt
Podziękowano: 109 razy
Otrzymanych podziękowań: 157 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: %
GoodTank napisał(a):
Beznadziejny pomysł!
Przecierz to właśnie na podstawie % można określic w jaki sposób mob się defi, i w jaką strefę lepiej nam będzie atakować.
To, że przy 5 atakach na 10% trafisz 3x, a na 80% trafisz 1x to się zdarza i jest wnerwiające. Nie znaczy to jednak, że ten pojawiający się znaczek % nad łbem moba jest tylko ot tak, aby coś tam się wyświetlało.
Dodam od siebie, że właśnie ja bym przedłużył czas wyświetlania. Nie tyle %, co zadanych obrażeń (dmg). Jest sporo sytuacji gdzie uderzenie cienia od vd czy kulka mo wybucha na mobku i nie widać z jaką siłą bije. To samo np GMO bije w taki sposób, że nie widać ani %, ani obrażeń.


Dlaczego patrzysz na wszystko przez pryzmat swoich wyobrażeń? Ja się z tobą zgadzam, masz 100% racji. Ale dla kogoś, kto ma wstręt do matematyki i gra posługując się wyłącznie intuicją, może to dobra opcja, procent nie będą go wkurzały. Czy będzie miał rację? Sądzę, że nie, ale niech sam się o tym przekona. Dlaczego próbujesz wszystkim narzucić swój pogląd na świat? Nie chcesz, to nie wyłączysz "wkurzających" procentów. Przecież przymusu nie będzie.


20 Mar 2016, o 23:31

Podziękowali: Litero (21 Mar 2016, o 10:09)
Profil
Jedną nogą w Haligardzie

Rejestracja: 2 Sie 2015, o 05:04
Posty: 31
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 32 razy
Nick w grze: GoodTank
Odpowiedz z cytatem
Post Re: %
Ludgar napisał(a):
GoodTank napisał(a):
Beznadziejny pomysł!
Przecierz to właśnie na podstawie % można określic w jaki sposób mob się defi, i w jaką strefę lepiej nam będzie atakować.
To, że przy 5 atakach na 10% trafisz 3x, a na 80% trafisz 1x to się zdarza i jest wnerwiające. Nie znaczy to jednak, że ten pojawiający się znaczek % nad łbem moba jest tylko ot tak, aby coś tam się wyświetlało.
Dodam od siebie, że właśnie ja bym przedłużył czas wyświetlania. Nie tyle %, co zadanych obrażeń (dmg). Jest sporo sytuacji gdzie uderzenie cienia od vd czy kulka mo wybucha na mobku i nie widać z jaką siłą bije. To samo np GMO bije w taki sposób, że nie widać ani %, ani obrażeń.


Dlaczego patrzysz na wszystko przez pryzmat swoich wyobrażeń? Ja się z tobą zgadzam, masz 100% racji. Ale dla kogoś, kto ma wstręt do matematyki i gra posługując się wyłącznie intuicją, może to dobra opcja, procent nie będą go wkurzały. Czy będzie miał rację? Sądzę, że nie, ale niech sam się o tym przekona. Dlaczego próbujesz wszystkim narzucić swój pogląd na świat? Nie chcesz, to nie wyłączysz "wkurzających" procentów. Przecież przymusu nie będzie.


Ja komuś coś narzucam? Wyobrażenia i poglądy na świat? No proszę Cię!
Nie zaproponowałem tu praktycznie żadnych zmian, a twierdzisz że komuś chcę wcisnąć swoje racje.
Równie dobrze moge podać alternatywny pomysł czyt. "beznadziejny", ot choćby możliwość włączenia/wyłączenia tryskajacej krwi z mobków przecież to takie drastyczne (tu ironizuję) i pewnie niejeden wolałby na to nie patrzeć. Przymusu nie będzie nie chcesz krwi to wyłączasz.
Oczywiście to tylko taki głupi przykład, więc proszę nie brać tego argumentu dosłownie:P


22 Mar 2016, o 01:45
Profil
Walczący z drzewcami
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Gru 2011, o 00:48
Posty: 261
Podziękowano: 24 razy
Otrzymanych podziękowań: 93 razy
Nick w grze: Markko
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: %
opcja szukaj nie boli, temat % już z 50x był wałkowany

_________________
Markko VD 122 Laraks ON
Caandy Drut 79 Laraks ON
Barb 140 Laraks ON
Pasionat zasiadania i Oszukanista/Legalista


22 Mar 2016, o 05:15
Profil
Walczący z drzewcami

Rejestracja: 8 Sty 2015, o 22:04
Posty: 416
Podziękowano: 9 razy
Otrzymanych podziękowań: 83 razy
Nick w grze: NephaleMo
Odpowiedz z cytatem
Post Re: %
GoodTank napisał(a):
Beznadziejny pomysł!
Przecierz to właśnie na podstawie % można określic w jaki sposób mob się defi, i w jaką strefę lepiej nam będzie atakować.
To, że przy 5 atakach na 10% trafisz 3x, a na 80% trafisz 1x to się zdarza i jest wnerwiające. Nie znaczy to jednak, że ten pojawiający się znaczek % nad łbem moba jest tylko ot tak, aby coś tam się wyświetlało.
Dodam od siebie, że właśnie ja bym przedłużył czas wyświetlania. Nie tyle %, co zadanych obrażeń (dmg). Jest sporo sytuacji gdzie uderzenie cienia od vd czy kulka mo wybucha na mobku i nie widać z jaką siłą bije. To samo np GMO bije w taki sposób, że nie widać ani %, ani obrażeń.

Nie tylko to, ale np widzą, że masz cienkie % zmieniasz sobie build pod więcej wiedzy/zręki, oceniasz czy jakiś mosiek z globa ogarnia, a tak może mieć de facto słabe procenty a duże szczęście i trafiać prawie wszystko.

Zresztą tematów o procentach było setki, większość o tym, aby były niewidoczne, ten chyba pierwszy jako propozycja dawania wyboru.

Procenty są podstawą podstawy gry i więcej pomagają, niż denerwują a na pewno uczą ogarniać i jak miałbym być szczery to ktoś, kto "nie lubi matematyki i wolałby nie widzieć %, żeby go nie denerwowały" po prostu nie powinien grać w tą grę bo nie jest dla niego... tak jak nie dla mnie czytanie Shakespere'a w oryginale bo i po polsku nieszczególnie rozumiem ocb.

_________________
Nephalem 104 (sh) i rośnie
NephaleMo 101 (mo)
XioncDawid 65 (dr)
NephalemUk 50 (łuk) i rośnie


22 Mar 2016, o 17:23
Profil
Błądzący w Tunelach

Rejestracja: 12 Gru 2014, o 03:04
Posty: 147
Podziękowano: 26 razy
Otrzymanych podziękowań: 41 razy
Nick w grze: Uiopek
Odpowiedz z cytatem
Post Re: %
Można wprowadzić. Z nudów. Ale w opcjach, do zaznaczenia dla chętnych. Nie chcesz widzieć % to wyłącz, nie będą się wyświetlać. Wyłączyć wszystkim nie wolno.


11 Kwi 2016, o 15:29
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 11 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 327 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron