Forum - Taern.pl
https://play.taern.pl/

%
https://play.taern.pl/viewtopic.php?f=121&t=46509
Strona 1 z 2

Autor:  Litero [ 19 Mar 2016, o 20:30 ]
Temat postu:  %

Wielu graczy narzeka(ja także) że te procenty można sobie wsadzić w ... buty.Dajmy im więc opcję aby je wyłączyć.Myślę że nie jest to najgorszy pomysł.

Autor:  Black [ 19 Mar 2016, o 20:50 ]
Temat postu:  Re: %

Czekaj,to jest na serio czy co? :O
Niby jak miałyby wyglądać walki bez %?Każdy atak wchodzi?Czy ten kto ma więcej statystyk zawsze wygrywa?Pomyśl trochę zanim napiszesz...

Autor:  Respekt [ 19 Mar 2016, o 22:32 ]
Temat postu:  Re: %

Black napisał(a):
Czekaj,to jest na serio czy co? :O
Niby jak miałyby wyglądać walki bez %?Każdy atak wchodzi?Czy ten kto ma więcej statystyk zawsze wygrywa?Pomyśl trochę zanim napiszesz...


Z początku też myślałem że to taki średni żart, ale autorowi nie chodziło żeby ruszać coś w samej mechanice gry (czyt. usuń system procentowy), tylko aby była możliwość wyłączenia wyświetlania danej wartości. Widzielibyśmy czy atak wszedł, czy nie, a procent byłby bliżej nieokreślony(zostaje komenda /stats) :) Tak to rozumiem, i jeśli o to rzeczywiście chodziło, to jest to warte przemyślenia. Kto by chciał oglądać wyświetlane cyferki, to by oglądał, a kogo to średnio interesuje - ten by to wyłączył.

Jeśli się jednak mylę.. no to bez komentarza ;)

Autor:  Litero [ 20 Mar 2016, o 16:21 ]
Temat postu:  Re: %

No pewnie że chodzi o to aby nie były wyświetlane procenty ten kto chce niech sobie oglada a ten kto niechce poprostu by je wylaczyl.

Autor:  GoodTank [ 20 Mar 2016, o 23:17 ]
Temat postu:  Re: %

Beznadziejny pomysł!
Przecierz to właśnie na podstawie % można określic w jaki sposób mob się defi, i w jaką strefę lepiej nam będzie atakować.
To, że przy 5 atakach na 10% trafisz 3x, a na 80% trafisz 1x to się zdarza i jest wnerwiające. Nie znaczy to jednak, że ten pojawiający się znaczek % nad łbem moba jest tylko ot tak, aby coś tam się wyświetlało.
Dodam od siebie, że właśnie ja bym przedłużył czas wyświetlania. Nie tyle %, co zadanych obrażeń (dmg). Jest sporo sytuacji gdzie uderzenie cienia od vd czy kulka mo wybucha na mobku i nie widać z jaką siłą bije. To samo np GMO bije w taki sposób, że nie widać ani %, ani obrażeń.

Autor:  Ludgar [ 20 Mar 2016, o 23:31 ]
Temat postu:  Re: %

GoodTank napisał(a):
Beznadziejny pomysł!
Przecierz to właśnie na podstawie % można określic w jaki sposób mob się defi, i w jaką strefę lepiej nam będzie atakować.
To, że przy 5 atakach na 10% trafisz 3x, a na 80% trafisz 1x to się zdarza i jest wnerwiające. Nie znaczy to jednak, że ten pojawiający się znaczek % nad łbem moba jest tylko ot tak, aby coś tam się wyświetlało.
Dodam od siebie, że właśnie ja bym przedłużył czas wyświetlania. Nie tyle %, co zadanych obrażeń (dmg). Jest sporo sytuacji gdzie uderzenie cienia od vd czy kulka mo wybucha na mobku i nie widać z jaką siłą bije. To samo np GMO bije w taki sposób, że nie widać ani %, ani obrażeń.


Dlaczego patrzysz na wszystko przez pryzmat swoich wyobrażeń? Ja się z tobą zgadzam, masz 100% racji. Ale dla kogoś, kto ma wstręt do matematyki i gra posługując się wyłącznie intuicją, może to dobra opcja, procent nie będą go wkurzały. Czy będzie miał rację? Sądzę, że nie, ale niech sam się o tym przekona. Dlaczego próbujesz wszystkim narzucić swój pogląd na świat? Nie chcesz, to nie wyłączysz "wkurzających" procentów. Przecież przymusu nie będzie.

Autor:  GoodTank [ 22 Mar 2016, o 01:45 ]
Temat postu:  Re: %

Ludgar napisał(a):
GoodTank napisał(a):
Beznadziejny pomysł!
Przecierz to właśnie na podstawie % można określic w jaki sposób mob się defi, i w jaką strefę lepiej nam będzie atakować.
To, że przy 5 atakach na 10% trafisz 3x, a na 80% trafisz 1x to się zdarza i jest wnerwiające. Nie znaczy to jednak, że ten pojawiający się znaczek % nad łbem moba jest tylko ot tak, aby coś tam się wyświetlało.
Dodam od siebie, że właśnie ja bym przedłużył czas wyświetlania. Nie tyle %, co zadanych obrażeń (dmg). Jest sporo sytuacji gdzie uderzenie cienia od vd czy kulka mo wybucha na mobku i nie widać z jaką siłą bije. To samo np GMO bije w taki sposób, że nie widać ani %, ani obrażeń.


Dlaczego patrzysz na wszystko przez pryzmat swoich wyobrażeń? Ja się z tobą zgadzam, masz 100% racji. Ale dla kogoś, kto ma wstręt do matematyki i gra posługując się wyłącznie intuicją, może to dobra opcja, procent nie będą go wkurzały. Czy będzie miał rację? Sądzę, że nie, ale niech sam się o tym przekona. Dlaczego próbujesz wszystkim narzucić swój pogląd na świat? Nie chcesz, to nie wyłączysz "wkurzających" procentów. Przecież przymusu nie będzie.


Ja komuś coś narzucam? Wyobrażenia i poglądy na świat? No proszę Cię!
Nie zaproponowałem tu praktycznie żadnych zmian, a twierdzisz że komuś chcę wcisnąć swoje racje.
Równie dobrze moge podać alternatywny pomysł czyt. "beznadziejny", ot choćby możliwość włączenia/wyłączenia tryskajacej krwi z mobków przecież to takie drastyczne (tu ironizuję) i pewnie niejeden wolałby na to nie patrzeć. Przymusu nie będzie nie chcesz krwi to wyłączasz.
Oczywiście to tylko taki głupi przykład, więc proszę nie brać tego argumentu dosłownie:P

Autor:  Ares [ 22 Mar 2016, o 05:15 ]
Temat postu:  Re: %

opcja szukaj nie boli, temat % już z 50x był wałkowany

Autor:  Nephalem [ 22 Mar 2016, o 17:23 ]
Temat postu:  Re: %

GoodTank napisał(a):
Beznadziejny pomysł!
Przecierz to właśnie na podstawie % można określic w jaki sposób mob się defi, i w jaką strefę lepiej nam będzie atakować.
To, że przy 5 atakach na 10% trafisz 3x, a na 80% trafisz 1x to się zdarza i jest wnerwiające. Nie znaczy to jednak, że ten pojawiający się znaczek % nad łbem moba jest tylko ot tak, aby coś tam się wyświetlało.
Dodam od siebie, że właśnie ja bym przedłużył czas wyświetlania. Nie tyle %, co zadanych obrażeń (dmg). Jest sporo sytuacji gdzie uderzenie cienia od vd czy kulka mo wybucha na mobku i nie widać z jaką siłą bije. To samo np GMO bije w taki sposób, że nie widać ani %, ani obrażeń.

Nie tylko to, ale np widzą, że masz cienkie % zmieniasz sobie build pod więcej wiedzy/zręki, oceniasz czy jakiś mosiek z globa ogarnia, a tak może mieć de facto słabe procenty a duże szczęście i trafiać prawie wszystko.

Zresztą tematów o procentach było setki, większość o tym, aby były niewidoczne, ten chyba pierwszy jako propozycja dawania wyboru.

Procenty są podstawą podstawy gry i więcej pomagają, niż denerwują a na pewno uczą ogarniać i jak miałbym być szczery to ktoś, kto "nie lubi matematyki i wolałby nie widzieć %, żeby go nie denerwowały" po prostu nie powinien grać w tą grę bo nie jest dla niego... tak jak nie dla mnie czytanie Shakespere'a w oryginale bo i po polsku nieszczególnie rozumiem ocb.

Autor:  Uiop [ 11 Kwi 2016, o 15:29 ]
Temat postu:  Re: %

Można wprowadzić. Z nudów. Ale w opcjach, do zaznaczenia dla chętnych. Nie chcesz widzieć % to wyłącz, nie będą się wyświetlać. Wyłączyć wszystkim nie wolno.

Strona 1 z 2 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/