Forum - Taern.pl https://play.taern.pl/ |
|
% https://play.taern.pl/viewtopic.php?f=121&t=46509 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | Litero [ 19 Mar 2016, o 20:30 ] |
Temat postu: | % |
Wielu graczy narzeka(ja także) że te procenty można sobie wsadzić w ... buty.Dajmy im więc opcję aby je wyłączyć.Myślę że nie jest to najgorszy pomysł. |
Autor: | Black [ 19 Mar 2016, o 20:50 ] |
Temat postu: | Re: % |
Czekaj,to jest na serio czy co? :O Niby jak miałyby wyglądać walki bez %?Każdy atak wchodzi?Czy ten kto ma więcej statystyk zawsze wygrywa?Pomyśl trochę zanim napiszesz... |
Autor: | Respekt [ 19 Mar 2016, o 22:32 ] |
Temat postu: | Re: % |
Black napisał(a): Czekaj,to jest na serio czy co? :O Niby jak miałyby wyglądać walki bez %?Każdy atak wchodzi?Czy ten kto ma więcej statystyk zawsze wygrywa?Pomyśl trochę zanim napiszesz... Z początku też myślałem że to taki średni żart, ale autorowi nie chodziło żeby ruszać coś w samej mechanice gry (czyt. usuń system procentowy), tylko aby była możliwość wyłączenia wyświetlania danej wartości. Widzielibyśmy czy atak wszedł, czy nie, a procent byłby bliżej nieokreślony(zostaje komenda /stats) Tak to rozumiem, i jeśli o to rzeczywiście chodziło, to jest to warte przemyślenia. Kto by chciał oglądać wyświetlane cyferki, to by oglądał, a kogo to średnio interesuje - ten by to wyłączył. Jeśli się jednak mylę.. no to bez komentarza |
Autor: | Litero [ 20 Mar 2016, o 16:21 ] |
Temat postu: | Re: % |
No pewnie że chodzi o to aby nie były wyświetlane procenty ten kto chce niech sobie oglada a ten kto niechce poprostu by je wylaczyl. |
Autor: | GoodTank [ 20 Mar 2016, o 23:17 ] |
Temat postu: | Re: % |
Beznadziejny pomysł! Przecierz to właśnie na podstawie % można określic w jaki sposób mob się defi, i w jaką strefę lepiej nam będzie atakować. To, że przy 5 atakach na 10% trafisz 3x, a na 80% trafisz 1x to się zdarza i jest wnerwiające. Nie znaczy to jednak, że ten pojawiający się znaczek % nad łbem moba jest tylko ot tak, aby coś tam się wyświetlało. Dodam od siebie, że właśnie ja bym przedłużył czas wyświetlania. Nie tyle %, co zadanych obrażeń (dmg). Jest sporo sytuacji gdzie uderzenie cienia od vd czy kulka mo wybucha na mobku i nie widać z jaką siłą bije. To samo np GMO bije w taki sposób, że nie widać ani %, ani obrażeń. |
Autor: | Ludgar [ 20 Mar 2016, o 23:31 ] |
Temat postu: | Re: % |
GoodTank napisał(a): Beznadziejny pomysł! Przecierz to właśnie na podstawie % można określic w jaki sposób mob się defi, i w jaką strefę lepiej nam będzie atakować. To, że przy 5 atakach na 10% trafisz 3x, a na 80% trafisz 1x to się zdarza i jest wnerwiające. Nie znaczy to jednak, że ten pojawiający się znaczek % nad łbem moba jest tylko ot tak, aby coś tam się wyświetlało. Dodam od siebie, że właśnie ja bym przedłużył czas wyświetlania. Nie tyle %, co zadanych obrażeń (dmg). Jest sporo sytuacji gdzie uderzenie cienia od vd czy kulka mo wybucha na mobku i nie widać z jaką siłą bije. To samo np GMO bije w taki sposób, że nie widać ani %, ani obrażeń. Dlaczego patrzysz na wszystko przez pryzmat swoich wyobrażeń? Ja się z tobą zgadzam, masz 100% racji. Ale dla kogoś, kto ma wstręt do matematyki i gra posługując się wyłącznie intuicją, może to dobra opcja, procent nie będą go wkurzały. Czy będzie miał rację? Sądzę, że nie, ale niech sam się o tym przekona. Dlaczego próbujesz wszystkim narzucić swój pogląd na świat? Nie chcesz, to nie wyłączysz "wkurzających" procentów. Przecież przymusu nie będzie. |
Autor: | GoodTank [ 22 Mar 2016, o 01:45 ] |
Temat postu: | Re: % |
Ludgar napisał(a): GoodTank napisał(a): Beznadziejny pomysł! Przecierz to właśnie na podstawie % można określic w jaki sposób mob się defi, i w jaką strefę lepiej nam będzie atakować. To, że przy 5 atakach na 10% trafisz 3x, a na 80% trafisz 1x to się zdarza i jest wnerwiające. Nie znaczy to jednak, że ten pojawiający się znaczek % nad łbem moba jest tylko ot tak, aby coś tam się wyświetlało. Dodam od siebie, że właśnie ja bym przedłużył czas wyświetlania. Nie tyle %, co zadanych obrażeń (dmg). Jest sporo sytuacji gdzie uderzenie cienia od vd czy kulka mo wybucha na mobku i nie widać z jaką siłą bije. To samo np GMO bije w taki sposób, że nie widać ani %, ani obrażeń. Dlaczego patrzysz na wszystko przez pryzmat swoich wyobrażeń? Ja się z tobą zgadzam, masz 100% racji. Ale dla kogoś, kto ma wstręt do matematyki i gra posługując się wyłącznie intuicją, może to dobra opcja, procent nie będą go wkurzały. Czy będzie miał rację? Sądzę, że nie, ale niech sam się o tym przekona. Dlaczego próbujesz wszystkim narzucić swój pogląd na świat? Nie chcesz, to nie wyłączysz "wkurzających" procentów. Przecież przymusu nie będzie. Ja komuś coś narzucam? Wyobrażenia i poglądy na świat? No proszę Cię! Nie zaproponowałem tu praktycznie żadnych zmian, a twierdzisz że komuś chcę wcisnąć swoje racje. Równie dobrze moge podać alternatywny pomysł czyt. "beznadziejny", ot choćby możliwość włączenia/wyłączenia tryskajacej krwi z mobków przecież to takie drastyczne (tu ironizuję) i pewnie niejeden wolałby na to nie patrzeć. Przymusu nie będzie nie chcesz krwi to wyłączasz. Oczywiście to tylko taki głupi przykład, więc proszę nie brać tego argumentu dosłownie:P |
Autor: | Ares [ 22 Mar 2016, o 05:15 ] |
Temat postu: | Re: % |
opcja szukaj nie boli, temat % już z 50x był wałkowany |
Autor: | Nephalem [ 22 Mar 2016, o 17:23 ] |
Temat postu: | Re: % |
GoodTank napisał(a): Beznadziejny pomysł! Przecierz to właśnie na podstawie % można określic w jaki sposób mob się defi, i w jaką strefę lepiej nam będzie atakować. To, że przy 5 atakach na 10% trafisz 3x, a na 80% trafisz 1x to się zdarza i jest wnerwiające. Nie znaczy to jednak, że ten pojawiający się znaczek % nad łbem moba jest tylko ot tak, aby coś tam się wyświetlało. Dodam od siebie, że właśnie ja bym przedłużył czas wyświetlania. Nie tyle %, co zadanych obrażeń (dmg). Jest sporo sytuacji gdzie uderzenie cienia od vd czy kulka mo wybucha na mobku i nie widać z jaką siłą bije. To samo np GMO bije w taki sposób, że nie widać ani %, ani obrażeń. Nie tylko to, ale np widzą, że masz cienkie % zmieniasz sobie build pod więcej wiedzy/zręki, oceniasz czy jakiś mosiek z globa ogarnia, a tak może mieć de facto słabe procenty a duże szczęście i trafiać prawie wszystko. Zresztą tematów o procentach było setki, większość o tym, aby były niewidoczne, ten chyba pierwszy jako propozycja dawania wyboru. Procenty są podstawą podstawy gry i więcej pomagają, niż denerwują a na pewno uczą ogarniać i jak miałbym być szczery to ktoś, kto "nie lubi matematyki i wolałby nie widzieć %, żeby go nie denerwowały" po prostu nie powinien grać w tą grę bo nie jest dla niego... tak jak nie dla mnie czytanie Shakespere'a w oryginale bo i po polsku nieszczególnie rozumiem ocb. |
Autor: | Uiop [ 11 Kwi 2016, o 15:29 ] |
Temat postu: | Re: % |
Można wprowadzić. Z nudów. Ale w opcjach, do zaznaczenia dla chętnych. Nie chcesz widzieć % to wyłącz, nie będą się wyświetlać. Wyłączyć wszystkim nie wolno. |
Strona 1 z 2 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |