Forum - Taern.pl
https://play.taern.pl/

rozwój petów/ dodatkowe umiejętności
https://play.taern.pl/viewtopic.php?f=121&t=46670
Strona 1 z 2

Autor:  FatCat [ 31 Mar 2016, o 19:14 ]
Temat postu:  rozwój petów/ dodatkowe umiejętności

Fajnie byłoby móc rozwijać swoje pety w szerszym zakresie niż tylko ubranie i zwiększanie lvli. Większość z nas mimo posiadanej watahy bardziej się skupia na jednym konkretnym pecie i jego ewolucji. Stąd mój pomysł żeby po wbiciu petowi np 30tu lvli odblokowywała się nowa dodatkowa umiejętność, przykładowo krwawienie dla aquaery na 95, rozbicie pancerza dla tłuka na 110, panika dla fenixa na 95, zmysły dla twiga 110 itd . Inna wersja tego pomysłu to, że po osiągnięciu konkretnego poziomu odblokowywałaby się możliwość wyboru umki, powiedzmy jednej z 2 przypisanych danemu petowi. Miłym akcentem byłoby też wzmocnienie pancerza peta po osiągnięciu konkretnego lvla, żeby mógł razem ze swym właścicielem dotrwać do końca przygody z grą, czyli do 140 lvl i na równi z nim radzić sobie w cięższych warunkach. Obecnie nawet te mocno wyekspione i w pełnym eq potrafią padać na dz lub gmo. Fakt, że pet nie zastąpi nigdy prawdziwego gracza i największą wartością będą zawsze ludzie w drużynie. Jednak są sytuacje gdzie pet zamiast pomocą jest ciężarem bo trzeba się skupiać na jego ratowaniu, po wbiciu petowi setnego lvla chciałoby się móc go mieć za pomoc przynajmniej w daily questach z Beirn. Myślę, że możliwość rozwijania swojego pupila i świadomość, że expienie przyczyni się do zwiększenia wydajności, dałaby wielu osobom sporo satysfakcji.

Autor:  Nephalem [ 31 Mar 2016, o 23:17 ]
Temat postu:  Re: rozwój petów/ dodatkowe umiejętności

Co do pancerza to jestem bardzo za - warto też pomyśleć o wzroście resów na wysokim lvlu peta, bo co mi z psa 84lvl ~3,4k hp, jak go wyższe mobki na kryta mają, bo wchodzi jak w masło... ale co do umek... to po 1 nie może być jakiś dostępny za platę pet 30lvlowy po wyekspieniu na 80+ lepszy pod względem umek od 3ciej klatki, a po drugie ja osobiście cenię sobie w niektórych petach (konkretnie np w czarnym ogarze), że ma właśnie te a nie inne umki, przez co np zamiast wbijać 10 różnych debufów i często powielać te, które wbija mi inny pet z watahy lub sama postać główna, to niech wali te 5-6 ataków dmg na husarionie. Ogólnie większość ludzi dobiera pety bo mają taki a nie inny zestaw umek, co najwyżej mógłby te umki lvlować ale nie jestem za dodatkowymi.

Autor:  galajus [ 31 Mar 2016, o 23:53 ]
Temat postu:  Re: rozwój petów/ dodatkowe umiejętności

Zaskocze Was, co lvl pet otrzymuje co raz lepszy pancerz...
Co do umek, ekipa stwierdzila, ze pet nie ma zastepowac graczy i raczej nie planuja az tak poteznego wzmocnienia petow. Bez odbioru

Autor:  spioch90 [ 1 Kwi 2016, o 06:30 ]
Temat postu:  Re: rozwój petów/ dodatkowe umiejętności

Eee przekokszone byly by niektore pety juz xd ale mogli by pomyslec nad rarkami dla petow z szansa na podwojny atak, skok, krytyczny atak, modyfikatory

Autor:  Lodbrook [ 1 Kwi 2016, o 07:01 ]
Temat postu:  rozwój petów/ dodatkowe umiejętności

Ale psycho tylko jako obroze, żeby nie było kox petów w husku z dublami krytami i modyfikatorem obrażeń :D

Loth druid 89 Ostlor

Autor:  Nephalem [ 1 Kwi 2016, o 07:49 ]
Temat postu:  Re: rozwój petów/ dodatkowe umiejętności

galajus napisał(a):
Zaskocze Was, co lvl pet otrzymuje co raz lepszy pancerz...
Co do umek, ekipa stwierdzila, ze pet nie ma zastepowac graczy i raczej nie planuja az tak poteznego wzmocnienia petow. Bez odbioru

Nie do końca....

Otóż jeśli porównujesz coś takiego, że ten sam pet na większym lvlu dostaje mniej obrażeń od tego samego mobka to niestety nie wynika to ze wzrostu pancerza, ale ze wzoru na dmg, który bierze pod uwagę różnicę lvli. Można to zaobserwować i u graczy - jak h-lvl pójdzie na niskolvlową instę, to stoi prawie bez defa i mało dostaje, mimo, że pancerz może mieć słaby. Gorzej z resami, bo tu nie zmienia się nic.

spioch90 napisał(a):
Eee przekokszone byly by niektore pety juz xd ale mogli by pomyslec nad rarkami dla petow z szansa na podwojny atak, skok, krytyczny atak, modyfikatory

Jestem za modami, czy innymi śmieciami, ale o walorach obronnych, żeby pet był mniej śmiertelny, koks dmg jest chyba jednak niewskazane mimo wszystko. Na husarionie byłby za mocny

Autor:  galajus [ 1 Kwi 2016, o 10:32 ]
Temat postu:  Re: rozwój petów/ dodatkowe umiejętności

Czlowieku co ty tworzysz xD
Sam na s0 testowałem rozwój pancerza u petow i lvl postaci =/= się większy pancerz u gracza, u peta tak. Hlvle dostaja mniejsze obrażenia bo ich sprzęt ma lepsze odporności i najczęściej mają resy na wszystkie rodzaje ataków. Herezja xD

Autor:  Torkil [ 1 Kwi 2016, o 11:19 ]
Temat postu:  Re: rozwój petów/ dodatkowe umiejętności

Nephalem napisał(a):
Otóż jeśli porównujesz coś takiego, że ten sam pet na większym lvlu dostaje mniej obrażeń od tego samego mobka to niestety nie wynika to ze wzrostu pancerza, ale ze wzoru na dmg, który bierze pod uwagę różnicę lvli.

I tak i nie.
1. wzór ma dmg nie bierze pod uwagę różnicy lvli.
2. to wzór na trafienie bierze pod uwagę różnicę lvli.
Biorąc pod uwagę pkt drugi to jednak praktycznie wzrost lvla wpływa na zmniejszenie obrażeń (biorąc pod uwagę wciąż taki sam lvl atakującego), ale nie poprzez wzrost resów tylko zmniejszanie częstotliwości ataków przeciwnika które w takiego broniącego się gracza trafiają. No a dalej wiadomo, mniej trafionych ataków = mniejszy całościowy dmg otrzymany w danej walce.
galajus napisał(a):
Sam na s0 testowałem rozwój pancerza u petow i lvl postaci =/= się większy pancerz u gracza, u peta tak.

Mógłbyś to przybliżyć?
Resy peta rosną tak samo niezależenie jego rodzaju?
Skok lvl resa jest taki sam? Tzn ogar awansując na 31 lvl będzie miał taki sam przyrost jak motyl przy awansie na 80 lvl?
Maksymalny res u peta jest taki sam jak u gracza? Tj 80%
No chyba że macie zakaz udzielania tej informacji, wtedy sam będę musiał brać się za liczenie :(

Autor:  Jeean [ 1 Kwi 2016, o 12:10 ]
Temat postu:  Re: rozwój petów/ dodatkowe umiejętności

galajus napisał(a):
Zaskocze Was, co lvl pet otrzymuje co raz lepszy pancerz...
Co do umek, ekipa stwierdzila, ze pet nie ma zastepowac graczy i raczej nie planuja az tak poteznego wzmocnienia petow. Bez odbioru


Nie mogę się zgodzić z tym stwierdzeniem że pet wraz z przyrostem lvlu ma coraz lepsze wrodzone resy. Mój sol teraz na 100lvlu jest gryziony takim samym dmg przez wilka jak na poziomie 65. Odnosi się to również do ataków od innych mobków. Owszem przed reformą petów zwierzak dostawał coraz lepszy wrodzony res ale już po reformie zrezygnowano z tego bo pojawiła się alternatywa czyli pancerze i ryngrafy. Pisano nawet o tym gdzieś na blogu. W każdym razie nie zauważyłam jakiegoś zmniejszonego dmgu (pomijając oczywiście eq).

Autor:  galajus [ 1 Kwi 2016, o 13:27 ]
Temat postu:  Re: rozwój petów/ dodatkowe umiejętności

Eq dla petow bylo wprowadzane w tym samym momencie co rozwoj ich resow na ataki fizyczne, kiedys nie bylo ani tego ani tego. Kazdy pet co lvl otrzymuje wieksze resy, expiac swojego zwierzaka i widzac wchodzace w niego ataki z lvla na lvl roznice zauwazyc jest ciezko bo po 1 nie jest ona jakos wielce duza a po 2 przyzwyczajamy sie do danych wartosci i nie mozemy tego dostrzec, porownujac np spotkanie kogos z rodziny po roku, ona i jej otoczenie nie widzi prawie, ze mocno schudla a osoba ktora ja spotyka pamietajac ja sprzed roku widzi ogromna roznice ;)
trzeba pamietac, ze rosna tylko resy fizyczne, zywioly sa niezmiennie (od tego pet ma resowe eq) ale mozna zauwazyc, ze wiekszosc atakow zywiolami to po czesci atak takze fizyczny
wzrost resow u petow jest o ile pamietam liniowy ale mozliwe, ze na kazdego peta jest on nieco inny, jestem zwyklym testerem, nie inzynierem, nie mam prawa az tyle wiedziec :D
No i uwzgledniajac co napisalem wyzej resy dla peta sa jakos ladnie przemyslane zeby pet nei stal sie immortalem.
Z ciekawostek na chwilke mialem twiga 140 na s0 bez eq wczesniej majac twiga prosto ze sklepu, ten skubaniec byl w stanie na luzie siedziec na szatanie bo cien bil go za mniej niz mnie xd stety niestety trzeba bylo to zmienic bo jednak jego res byl zbyt duzy, na oko przy kolejnej probie dalej byl w stanie przezyc na szatanie jednak obrazenia w niego w porownaniu do poprzednich dosc znacznie wzrosly jedkanze w porownaniu do sklepowego, startowego lvla to niebo a ziemia

Strona 1 z 2 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/