Forum - Taern.pl https://play.taern.pl/ |
|
Nowy Boss https://play.taern.pl/viewtopic.php?f=121&t=46732 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | Spawaczkleju [ 3 Kwi 2016, o 22:05 ] |
Temat postu: | Nowy Boss |
Witam. Chce z gory przeprosic czytajacych za brak polskich znakow, cos nie tak stalo sie z moim oprogramowaniem i nie moge tego naprawic, niemniej jednak mysle ze nie zaciemni to przekazu. Wystepuje z inicjatywa powstania nowego bossa. W moim pomysle jest to kraina: Wymarla Osada. Zauwazylem ze w grze jest troche nawiazan do Wiedzmina 1 m.in rozne odglosy i dzwieki (przynajmniej dla mnie, jesli nie to prosze nie hejtowac). Dlatego ow boss moze nosic nazwe Regis, czyli byc wampirem. Jego atak moze glownie polegac na walce wrecz i lifesteal'u. Co do instancji, moze ona znajdowac sie w wschodniej czesci wymarlej osady, mniejwiecej tam gdzie respi sie krowa ( przejscie jak u Wladcy Marionetek ). Ja zarzucilbym pomysl zrobienia tej instancji jako labiryntu z potworami charakterystycznymi do tego miejsca czyli zombie itp. Zgodnie z moja mysla powinna ona zajmowac okolo 40-60 minut. Moznaby tez dodac jakiegos questa w zwiazku z tym bossem. Jesli taki temat sie pojawil to sorry, jest to moja wlasna inicjatywa. Gracze ktorzy takze chcieliby cos takiego zobaczyc w taernie prosze o poparcie mnie w komentarzach. Chcialbym jeszcze dodac zeby boss w miare mozliwosci byl dla przedzialu lvli 40-70. To juz tyle ode mnie. Dzieki i czesc! PS. Wiem ze dodanie czegos nowego jest trudnego wiec prosze administracje o wyrozumialosc, wiem ze nie moga spelniac zyczenia kazdego nupa, ja tylko wnosze pomysl :: |
Autor: | ProfesyjnaProfa [ 3 Kwi 2016, o 22:25 ] |
Temat postu: | Re: Nowy Boss |
viewtopic.php?f=121&t=18511 |
Autor: | Qomb [ 4 Kwi 2016, o 07:19 ] |
Temat postu: | Re: Nowy Boss |
Ekipa sama wymyśla bosy, szkoda że nie robią coś w stylu konkursu na bosa czy coś takiego no ale ... co zrobisz... A co twojego tematu to go wszyscy zignorują, kiedyś też próbowałem |
Autor: | InvictaX [ 4 Kwi 2016, o 13:03 ] |
Temat postu: | Re: Nowy Boss |
Qomb napisał(a): Ekipa sama wymyśla bosy, szkoda że nie robią coś w stylu konkursu na bosa czy coś takiego no ale ... co zrobisz... A co twojego tematu to go wszyscy zignorują, kiedyś też próbowałem hah pamiętam jeszcze Naszego bossa |
Autor: | Rezzor [ 4 Kwi 2016, o 14:41 ] |
Temat postu: | Re: Nowy Boss |
Po pierwsze, Taern to nie Wiedzmin a po drugie i tak twoja opinia i zdanie się praktycznie nie liczy. |
Autor: | Spawaczkleju [ 4 Kwi 2016, o 15:05 ] |
Temat postu: | Re: Nowy Boss |
Jesli nie zauwazyles, powiedzialem tylko ze jest tylko pare nawiazan do wiedzmina, bo dzwieki rzeczywiscie sa identyczne jak w tej grze. Jest to moj 1 post wiec nie hejtujcie mnie, bo nie wiedzialem ze nie mozna wystepowac z taka inicjatywa. |
Autor: | Qomb [ 4 Kwi 2016, o 15:37 ] |
Temat postu: | Re: Nowy Boss |
Jak to nie można? A kto ci zabroni? Wedle mnie to możesz zaspamić to forum pomysłami na nowe bosy... i tak nic ciekawego i mądrego tu nie piszą |
Autor: | Nephalem [ 5 Kwi 2016, o 11:52 ] |
Temat postu: | Re: Nowy Boss |
Rezzor napisał(a): Po pierwsze, Taern to nie Wiedzmin a po drugie i tak twoja opinia i zdanie się praktycznie nie liczy. Tu nie o to chodzi, że opinia się nie liczy, chodzi o to, że zrobienie nowej instancji z bossem, rarami, questem, to bardzo dużo roboty, a pracy nad tą grą jest wcale niemało, poza tym samo przebijanie się ekipy przez takie pomysły jest co najmniej pracochłonne i niepotrzebne. I najważniejsze - jeszcze nigdy nikt nie opracował takiego bossa czy instancji w całości, a jedynie kilka luźnych zdań opisu cała robotę zwalając na ekipę. Dla przykładu w grze Margonem w czasie jej największego rozwoju był edytor mapek dostępny dla graczy i niejeden opracowywał samodzielnie nowe instancje, wygrywał konkursy na map-makera itp., a przynajmniej jedna instancja w grze wraz z mapkami dojścia, grafikami itemów, bossów i mobków była w całości opracowana przez jednego z graczy, ekipa ustalała tylko kolizje i statystyki przedmiotów/mobków. Czyli w zakresie całości roboty może z 10% - a wy wymagacie, żeby po opracowaniu przez was czegoś takiego w 0,00001% przez rzucenie 2-3 zdań opisu, jeszcze wymagając, aby insta trwała określony czas (czyli dając ekipie jeszcze obowiązek przetestowania godzinnej insty przynajmniej 20 razy, aby pójść tam solo każdą profką i kilkoma różnymi wariantami PT i mierzyć czas). Jednym słowem - wprowadzanie nowych instancji na podstawie pomysłów graczy dałoby opcję niewprowadzania niczego poza tym, a sorry, ale ja wolę watahę, podklasy, 3d, dalsze questy linii fabularnej itd, niż 2-3 nowe bossy wymyślone przez graczy, a potem milion skarg, że przecież to nie tak miało wyglądać. I może jeszcze Drygu ma iść do sądu za łamanie praw autorskich, za co na pewno go autorzy wiedźmina podadzą za podpieprzenie pomysłu na jedną z postaci jako bosa we własnej grze. A, że Ci dźwięki przypominają wiedźmina... motyw wampiryzmu, zombie itd sięga XI wieku i czerpie z niego masa gier, filmów, książek itd, więc siłą rzeczy niektóre motywy są podobne w wielu miejscach, niemniej nie czerpią od siebie nawzajem, a z jednego źródła |
Autor: | Spawaczkleju [ 5 Kwi 2016, o 15:15 ] |
Temat postu: | Re: Nowy Boss |
Wiem ze to masa trudnej roboty, tak to ujalem i szczerze nie liczylem na to ze to sie uda. Jesli ktos bylby zainsteresowany to powiedzialbym wiecej niz te 2-3 zdania ale po co skoro i tak pewnie nie przejdzie. Tak jak mowilem to tylko pomysl i nic wiecej dlatego nie rozumiem za co tyle spiny w tym temacie. Nie zapominajmy ze ludzie maja tu sie odprezac a nie klocic i denerwowac. |
Autor: | Vanessa [ 5 Kwi 2016, o 16:20 ] |
Temat postu: | Re: Nowy Boss |
Spawaczkleju napisał(a): powiedzialem tylko ze jest tylko pare nawiazan do wiedzmina, bo dzwieki rzeczywiscie sa identyczne jak w tej grze. To raczej Wiedźmin zrzyna z Taerna, bo Taern był przed Wiedźminem xD Z tego co wiem, to po prostu przy dźwiękach do Taernu i Wiedźmina pracowała po prostu ta sama osoba. |
Strona 1 z 2 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |