Forum - Taern.pl
https://play.taern.pl/

Czas wykonywania DQ.
https://play.taern.pl/viewtopic.php?f=121&t=47179
Strona 1 z 1

Autor:  Boomslang [ 13 Maj 2016, o 11:10 ]
Temat postu:  Czas wykonywania DQ.

Witka!
Jak wiadomo nie od dzis,sporo osób narzeka na to,ze nie wyrabia sie ze zleckiem na hajs,czy ubijaniem mobów w jaskini tresera. Tak sobie wiec pomyslalem,dlaczego by nie usunac z tego ograniczenia czasowego? Co by to popsuło?
Osoby które robia to szybko,dalej beda robic to w tempie ekspresowym. Natomiast druidzi,rycerze ,luki (bo to chyba te profki maja glównie problem) bedą mogły sobie na spokojnie "tracic czas" na wykonanie . Chętnie poznam opinie innych,argumenty za i przeciw :)
Jezeli temat juz był,to przepraszam.

Autor:  Knoxi [ 13 Maj 2016, o 12:36 ]
Temat postu:  Re: Czas wykonywania DQ.

Czołem!
Swoim rycerzem nie mam najmniejszych problemów z wyrobieniem się ze zleceniem na hajs, a robię je od ~60lv. Do 70 poziomu pomagał mi pies lub zwyczajnie szedłem z kolegą / koleżanką, od wbicia ~72 i ubraniu lawiny, sam potrafię wyczyścić całe dojście do zielonej i wyrobić się w czasie (na bazie nocnych zleceń).

Robiłem to zlecenie również łucznikami na poziomach 76 / 58, na 76 poziomie nie miałem problemu z wyrobieniem się w czasie (a latałem z łukiem pinari :P ), łucznikiem na poziomie 58 (jednak trzeba wziąć poprawkę, że łucznik był mocno doinwestowany) były delikatne opory jak szedłem z tylko 1 osobą czyścić do zielonej, oraz walki trwały nieco długo, jednak nie jest to zlecko dla 40lv, żeby 60 robił je bez problemów :)

Mniejszymi druidami nie miałem przyjemności przyjemności robić tego zlecka więc się nie wypowiem.

Wg mnie czas w tym zlecku jest podstawą, nie każdy zlecko kończy, dzięki czemu jest większa motywacja aby spróbować następnego dnia ;) Nie powiększałbym tego czasu.

A cd tresera, nie pamiętam czy to tutaj było poruszane, czy było wspominane na blogu, jednak treser ma być dostosowany do charakterystyki postaci, więc problemy z czasem (nad którymi sam grając rycem ubolewałem :P ), prawdopodobnie zostaną zniwelowane ;)

Autor:  Treamer [ 13 Maj 2016, o 13:32 ]
Temat postu:  Re: Czas wykonywania DQ.

Pomysł bez sensu....
Jeśli ktoś robi zlecko na kase wtedy kiedy serwer jest pusty to może jest problem. Usunięcie czasu ze zlecenia zbytnio je ułatwi, a to chodzi by było jakieś ryzyko przy jego wykonywaniu....
Wykonując zlecko na kase mo 58 zostaje mi co najmniej 10 min.

Autor:  dasi [ 15 Maj 2016, o 22:07 ]
Temat postu:  Re: Czas wykonywania DQ.

to dlaczego zlecenie na kasę dla high levli nie wiąże się już z tym ryzykiem?

Autor:  TrueOgre [ 15 Maj 2016, o 22:17 ]
Temat postu:  Re: Czas wykonywania DQ.

dasi napisał(a):
to dlaczego zlecenie na kasę dla high levli nie wiąże się już z tym ryzykiem?


Powody:
1) Jest do Daily Quest, DQ a zlecenie to dwie różne rzeczy;
2) Moby potrzebne do tego DQ trudniej złapać podczas gdy w zlecku od Taisha mamy je zrespione i liczy się tylko czas potrzebny na dojście.

Autor:  seba11pl [ 15 Maj 2016, o 22:20 ]
Temat postu:  Re: Czas wykonywania DQ.

Nigdy nie odczuwałem potrzeby zwiększenia czasu, druidówi nic nie pomoże, tutaj potrzeba wyexpionego peta (ogar 45 lvl spokojnie daje radę)

Myślę, że 90% tych co szukają pomocy na czatach robi to dlatego, że i tak nie ubiją zaimma/duntira(czy jak to się piszę) "na pewniaka"

Poza tym 300-400k to całkiem dużo dla takiego 55 lvla który do tego momentu miał tylko małże jako opcje czysto zarobkową (bo miesko zrobi tylko mo i to dobry mo, a ogniwa też mało kto bo magowie są całkiem problematyczni i nigdy nie wiadomo czy nie trzeba samemu czyścić zaułka) dlatego presja czasowa powinna zostać

Autor:  Nephalem [ 16 Maj 2016, o 18:32 ]
Temat postu:  Re: Czas wykonywania DQ.

Jezu, wystarczy mieć gildie z tp, zielona komnata nie bez powodu jest zielona, zwłaszcza, że można iść umawiając się w kilka osób do tej nieszczęsnej zielonej razem. Duntir też nie jest jakiś mega koks, a info dla opornych zwłaszcza płaczących barbów... res na zimno i nagle aura od Duntira spala po kilkadziesiąt kondy a nie w 2 rundy do zera, a łuk zaatakowany w 1 rundzie z dystansu pada zanim strzeli sobie i zdebufuje (od czego macie kamienie a sh hado). Może jeszcze poosłabiajmy frajerów, żeby się łatwiej ekspiło na małym lvlu.

Zresztą zlecko na hajs dla 55lvli jest banalnie łatwe do zrobienia z dobrym petem lub we 2 z kimś, najlepiej mieć kompana z gildii. A przy dłuższym czasie na h-lvlu będzie zbyt banalne. Na swoim MO 00lvl sobie bym 3x na piwo do baru skoczył i dokończył jakbym miał powiedzmy 60min zamiast 40. Nie mówiąc już o tym, że jak się robi w porach kiedy robi to dużo osób i prawie nic nie trzeba do zielonej czyścić, to potem takie efekty:

http://scr.hu/a91V1o

Strona 1 z 1 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/