Odpowiedz  [ 11 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
 Animacje jako dodatkowy bonus do setów (50 i 100) 
Autor Wiadomość
Uciekinier Taernijczyk

Rejestracja: 7 Gru 2015, o 23:43
Posty: 3
Podziękowano: 1 raz
Otrzymanych podziękowań: 0 raz
Nick w grze: KrzywdekVd
Odpowiedz z cytatem
Post Animacje jako dodatkowy bonus do setów (50 i 100)
Siema. Chciałbym wam przedstawić mój myślę ,że ciekawy pomysł. Gdy będziemy mieli kompletny set na 50 i 100 lvl to dostaniemy dodatkowy ruch albo coś w ten deseń.

Łucznik-Przy strategicznym strzale będzie podskakiwał
Sheed- Zamiast podchodzenia do wroga będzie się teleportował jak np. vanehim utoru
Mag Ognia- Będzie miał dookoła siebie płomienie i przy wbijaniu inki i ognistej tarczy będzie wystawiał ręke do przodu
VooDOo- Dookoła jego będzie mroczna poświata i przy wbijaniu uroku będzie wykonywał jakiś ruch ręką
Rycerz-Przy umiejętności ''blok tarczą'' nie będzie przyjmował all na klatę tylko umiejętnie blokował tarczą
Druid-Będzie na jego ramieniu jakiś zwierzak: kruk,wiewiórka albo mały smok(kruk i wiewiórka do wyboru a smok dopiero na 100 lvlu)
Barbarzyńca- Przy krytycznym uderzeniu i dwuręcznym uderzeniu będzie przez chwilę trząsł się ekran (1/2 sekundy)

* Animacje można wyłączyć


Ostatnio edytowany przez RakuroPl 24 Maj 2016, o 21:55, edytowano w sumie 2 razy



24 Maj 2016, o 21:13
Profil
Uczeń Heremona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Mar 2013, o 13:05
Posty: 517
Podziękowano: 189 razy
Otrzymanych podziękowań: 241 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Animacje jako dodatkowy bonus do setów (50 i 100)
Jeśli nie wydłuży to czasu danej animacji to jestem na tak.


24 Maj 2016, o 21:16
Profil
Walczący z drzewcami

Rejestracja: 8 Sty 2015, o 22:04
Posty: 416
Podziękowano: 9 razy
Otrzymanych podziękowań: 83 razy
Nick w grze: NephaleMo
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Animacje jako dodatkowy bonus do setów (50 i 100)
rozwaliłeś mnie słowami "gracie strzał" a czymże jest ten grat? I podskakujący łucznik celność to by miał zerową a wręcz ujemną, jeszcze grad się sypnie na głowy sojuszników... No i nie wejdzie i tak, za dużo roboty, najpierw 3d... potem w 3d już animacje mogą wyglądać zupełnie inaczej...

_________________
Nephalem 104 (sh) i rośnie
NephaleMo 101 (mo)
XioncDawid 65 (dr)
NephalemUk 50 (łuk) i rośnie


24 Maj 2016, o 21:38
Profil
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Animacje jako dodatkowy bonus do setów (50 i 100)
już od kolejnego upka, nowe animacje pod daną profesje - tylko 2k platy 8-)


24 Maj 2016, o 21:47
Uciekinier Taernijczyk

Rejestracja: 7 Gru 2015, o 23:43
Posty: 3
Podziękowano: 1 raz
Otrzymanych podziękowań: 0 raz
Nick w grze: KrzywdekVd
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Animacje jako dodatkowy bonus do setów (50 i 100)
Nephalem napisał(a):
rozwaliłeś mnie słowami "gracie strzał" a czymże jest ten grat? I podskakujący łucznik celność to by miał zerową a wręcz ujemną, jeszcze grad się sypnie na głowy sojuszników... No i nie wejdzie i tak, za dużo roboty, najpierw 3d... potem w 3d już animacje mogą wyglądać zupełnie inaczej...

W sumie racja;d Pisząc to jakoś o tym nie pomyślałem:D Samo skakanie do gradu by trochć zajmowało więc lepiej to poprawię;)


24 Maj 2016, o 21:55
Profil
Uciekinier Taernijczyk
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 Maj 2016, o 10:12
Posty: 9
Podziękowano: 2 razy
Otrzymanych podziękowań: 12 razy
Nick w grze: Szachray
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Animacje jako dodatkowy bonus do setów (50 i 100)
Poczekaj do 3d wtedy będziesz miał nowe animacje :)
Barba 5 ataków i trzęsie ci się ekran przez 10 sekund xD

_________________
Rycerz 105 lvl
Pomogłem ? Podziękuj :)


24 Maj 2016, o 22:03
Profil
Walczący z drzewcami

Rejestracja: 8 Sty 2015, o 22:04
Posty: 416
Podziękowano: 9 razy
Otrzymanych podziękowań: 83 razy
Nick w grze: NephaleMo
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Animacje jako dodatkowy bonus do setów (50 i 100)
Szachray napisał(a):
Poczekaj do 3d wtedy będziesz miał nowe animacje :)
Barba 5 ataków i trzęsie ci się ekran przez 10 sekund xD

On nie napisał że 1 do 2s ale, że pół sekundy... zresztą to też nie przejdzie bo taka animacja jest już zarezerwowana na umkę trzęsienie ziemi czyli obszarowy atak dystansowy, który mają ogry, pet krowa, czy grizzly.

_________________
Nephalem 104 (sh) i rośnie
NephaleMo 101 (mo)
XioncDawid 65 (dr)
NephalemUk 50 (łuk) i rośnie


24 Maj 2016, o 23:43
Profil
Błądzący w Tunelach
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Sty 2014, o 21:24
Posty: 95
Podziękowano: 25 razy
Otrzymanych podziękowań: 243 razy
Nick w grze: Vanessa
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Animacje jako dodatkowy bonus do setów (50 i 100)
Noo, właściwie nie warto ślęczeć nad takim czymś, ponieważ po wejściu 3D pojawią się nowe animacje (w tym jakaś dla każdego uroku, a nie tylko wyświetlana ikonka)

_________________
Tikki! Kropkuj! Taaaaaaak!
Niesamowita Biedronkaaaaa!


27 Maj 2016, o 15:26
Profil
Uciekinier Taernijczyk

Rejestracja: 21 Maj 2016, o 19:37
Posty: 3
Podziękowano: 3 razy
Otrzymanych podziękowań: 2 razy
Nick w grze: Rymcajs
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Animacje jako dodatkowy bonus do setów (50 i 100)
Maja propozycja na animacje dla łucznika to:
Kołczan na strzały na plecach i przy każdym strzale, żeby było pokazane jak on wyjmuje strzałe i zakłada na cięciwe :)


27 Maj 2016, o 15:50
Profil
Walczący z drzewcami

Rejestracja: 8 Sty 2015, o 22:04
Posty: 416
Podziękowano: 9 razy
Otrzymanych podziękowań: 83 razy
Nick w grze: NephaleMo
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Animacje jako dodatkowy bonus do setów (50 i 100)
Gorek napisał(a):
Maja propozycja na animacje dla łucznika to:
Kołczan na strzały na plecach i przy każdym strzale, żeby było pokazane jak on wyjmuje strzałe i zakłada na cięciwe :)

Ja bym to skrócił do naciągania łuku tak z dołu do podniesienia do ramienia, wyciąganie strzał z kołczanu na plecach by zwyczajnie za długo trwało, ale idea ciekawa.

Niemniej czekam na 3d a później będzie można kombinować. Zresztą nawet prościej można - mamy obecnie ikonki działania bonusów, a jeśli by zadziałał bonus konkretnie z epika niech pojawia się wokół niego jasna poświata i wystarczy. Wtedy animację dostanie nie tyle każdy posiadacz epika, ale przede wszystkim Ci, którzy go konkretnie wyekspili, a tym należy się to bardziej.

_________________
Nephalem 104 (sh) i rośnie
NephaleMo 101 (mo)
XioncDawid 65 (dr)
NephalemUk 50 (łuk) i rośnie


29 Maj 2016, o 00:37
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 11 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 466 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron