Strona 1 z 2 |
[ 11 posty(ów) ] | Idź do strony 1, 2 Następna |
Widok do druku | Poprzedni temat | Następny temat |
Animacje jako dodatkowy bonus do setów (50 i 100)
Autor | Wiadomość |
---|---|
Uciekinier Taernijczyk
Rejestracja: 7 Gru 2015, o 23:43 Posty: 3 Podziękowano: 1 raz Otrzymanych podziękowań: 0 raz Nick w grze: KrzywdekVd |
Siema. Chciałbym wam przedstawić mój myślę ,że ciekawy pomysł. Gdy będziemy mieli kompletny set na 50 i 100 lvl to dostaniemy dodatkowy ruch albo coś w ten deseń.
Łucznik-Przy strategicznym strzale będzie podskakiwał Sheed- Zamiast podchodzenia do wroga będzie się teleportował jak np. vanehim utoru Mag Ognia- Będzie miał dookoła siebie płomienie i przy wbijaniu inki i ognistej tarczy będzie wystawiał ręke do przodu VooDOo- Dookoła jego będzie mroczna poświata i przy wbijaniu uroku będzie wykonywał jakiś ruch ręką Rycerz-Przy umiejętności ''blok tarczą'' nie będzie przyjmował all na klatę tylko umiejętnie blokował tarczą Druid-Będzie na jego ramieniu jakiś zwierzak: kruk,wiewiórka albo mały smok(kruk i wiewiórka do wyboru a smok dopiero na 100 lvlu) Barbarzyńca- Przy krytycznym uderzeniu i dwuręcznym uderzeniu będzie przez chwilę trząsł się ekran (1/2 sekundy) * Animacje można wyłączyć Ostatnio edytowany przez RakuroPl 24 Maj 2016, o 21:55, edytowano w sumie 2 razy |
24 Maj 2016, o 21:13 |
|
Uczeń Heremona
|
Jeśli nie wydłuży to czasu danej animacji to jestem na tak.
|
24 Maj 2016, o 21:16 |
|
Walczący z drzewcami
|
rozwaliłeś mnie słowami "gracie strzał" a czymże jest ten grat? I podskakujący łucznik celność to by miał zerową a wręcz ujemną, jeszcze grad się sypnie na głowy sojuszników... No i nie wejdzie i tak, za dużo roboty, najpierw 3d... potem w 3d już animacje mogą wyglądać zupełnie inaczej...
_________________ Nephalem 104 (sh) i rośnie NephaleMo 101 (mo) XioncDawid 65 (dr) NephalemUk 50 (łuk) i rośnie |
24 Maj 2016, o 21:38 |
|
|
już od kolejnego upka, nowe animacje pod daną profesje - tylko 2k platy
|
24 Maj 2016, o 21:47 |
|
Uciekinier Taernijczyk
Rejestracja: 7 Gru 2015, o 23:43 Posty: 3 Podziękowano: 1 raz Otrzymanych podziękowań: 0 raz Nick w grze: KrzywdekVd |
Nephalem napisał(a): rozwaliłeś mnie słowami "gracie strzał" a czymże jest ten grat? I podskakujący łucznik celność to by miał zerową a wręcz ujemną, jeszcze grad się sypnie na głowy sojuszników... No i nie wejdzie i tak, za dużo roboty, najpierw 3d... potem w 3d już animacje mogą wyglądać zupełnie inaczej... W sumie racja;d Pisząc to jakoś o tym nie pomyślałem:D Samo skakanie do gradu by trochć zajmowało więc lepiej to poprawię;) |
24 Maj 2016, o 21:55 |
|
Uciekinier Taernijczyk
|
Poczekaj do 3d wtedy będziesz miał nowe animacje
Barba 5 ataków i trzęsie ci się ekran przez 10 sekund xD _________________ Rycerz 105 lvl Pomogłem ? Podziękuj |
24 Maj 2016, o 22:03 |
|
Walczący z drzewcami
|
Szachray napisał(a): Poczekaj do 3d wtedy będziesz miał nowe animacje Barba 5 ataków i trzęsie ci się ekran przez 10 sekund xD On nie napisał że 1 do 2s ale, że pół sekundy... zresztą to też nie przejdzie bo taka animacja jest już zarezerwowana na umkę trzęsienie ziemi czyli obszarowy atak dystansowy, który mają ogry, pet krowa, czy grizzly. _________________ Nephalem 104 (sh) i rośnie NephaleMo 101 (mo) XioncDawid 65 (dr) NephalemUk 50 (łuk) i rośnie |
24 Maj 2016, o 23:43 |
|
Błądzący w Tunelach
|
Noo, właściwie nie warto ślęczeć nad takim czymś, ponieważ po wejściu 3D pojawią się nowe animacje (w tym jakaś dla każdego uroku, a nie tylko wyświetlana ikonka)
_________________ Tikki! Kropkuj! Taaaaaaak! Niesamowita Biedronkaaaaa! |
27 Maj 2016, o 15:26 |
|
Uciekinier Taernijczyk
|
Maja propozycja na animacje dla łucznika to:
Kołczan na strzały na plecach i przy każdym strzale, żeby było pokazane jak on wyjmuje strzałe i zakłada na cięciwe |
27 Maj 2016, o 15:50 |
|
Walczący z drzewcami
|
Gorek napisał(a): Maja propozycja na animacje dla łucznika to: Kołczan na strzały na plecach i przy każdym strzale, żeby było pokazane jak on wyjmuje strzałe i zakłada na cięciwe Ja bym to skrócił do naciągania łuku tak z dołu do podniesienia do ramienia, wyciąganie strzał z kołczanu na plecach by zwyczajnie za długo trwało, ale idea ciekawa. Niemniej czekam na 3d a później będzie można kombinować. Zresztą nawet prościej można - mamy obecnie ikonki działania bonusów, a jeśli by zadziałał bonus konkretnie z epika niech pojawia się wokół niego jasna poświata i wystarczy. Wtedy animację dostanie nie tyle każdy posiadacz epika, ale przede wszystkim Ci, którzy go konkretnie wyekspili, a tym należy się to bardziej. _________________ Nephalem 104 (sh) i rośnie NephaleMo 101 (mo) XioncDawid 65 (dr) NephalemUk 50 (łuk) i rośnie |
29 Maj 2016, o 00:37 |
|
Strona 1 z 2 |
[ 11 posty(ów) ] | Idź do strony 1, 2 Następna |
Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 37 gości |
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum |