Strona 1 z 3 |
[ 23 posty(ów) ] | Idź do strony 1, 2, 3 Następna |
Widok do druku | Poprzedni temat | Następny temat |
Insta z nietoperzami
Autor | Wiadomość | |
---|---|---|
Walczący z drzewcami
|
Witam!
Pewnie nie tylko ja mam ten problem, że... Robimy sobie aqpeta albo obrożę i... -chcemy ele cyjanowe - idziemy na instę geo i klepiemy drzewce, potem nowa insta nowe drzewce i tak w koło Macieju, mamy żywicy ile trzeba -chcemy ele amarantowe - lecimy sobie pod inste alfy dogadać się z ludźmi klepiącymi mięsko, aby nam oddawali skórki zamiast wywalać lub sami klepiemy alfę i mamy skórki i ciut mięska -chcemy ele. antracytowe i... poświęcamy pół dnia, bo nie dość, że potrzeba masę elementów na obrożę, bo aż 18 to i masę mózgów na 1 element, a za nietoperzami musimy latać po jaskiniach, nie dość, że nie ma insty to jeszcze czerwone i musimy czekać na resp, a niech parę osób naraz to zbiera to już całkiem masakra, latamy jak durni po jaskiniach i łapiemy tyle co nic. Pomysłem jest, aby powstała insta, gdzie na dojściu do bossa będą nietoperze, wtedy dropienie mózgów będzie i szybsze i równie nieryzykowane co dropienie żywic czy skór obecnie. Grupki dla utrudnienia mogą być po 5 nietoperzy. A jaki boss na końcu? Pewnie jakiś nowy, bo żaden z obecnych nie pasuje zbytnio chyba. Chyba, że z Acerodona zrobić bossa na zasadzie Amorphy, z małym % na drop setu. Wtedy proponowałbym zrobienie mu insty w miejscu, gdzie obecnie możemy naleźć Lamatka i kilka innych questowych instancji, a te questowe instancje przenieść tam, gdzie obecnie nie ma nic - mianowicie w te drzwi na końcu przedsionka, gdzie obecnie nie ma nic. _________________ Nephalem 104 (sh) i rośnie NephaleMo 101 (mo) XioncDawid 65 (dr) NephalemUk 50 (łuk) i rośnie |
|
28 Cze 2016, o 18:46 |
|
|
Współpracownik Gnarla
|
Wiele nietoperzy mamy na prawo od drzewców koło Jorisa. Choć mimo, że jest ich "wiele", to wciąż jest czerwone i wciąż jak kilka osób je dropi to "masakra"
Jestem pewien, że twórcy nie będą chcieli tworzyć nowego bossa lub zmieniać Acerodona w bossa. ( znaczy to tylko takie przeczucie), ale można by stworzyć gdzieś na prawo od Jorisa jakieś odgałęzienie, gdzie byłaby "grota nietoperzy", gdzie oczywiście byłoby dużo nietoperzy. Byłaby to insta, tak jak na bossa. i według mnie nagrody (np. boss, czemp) nie byłoby żadnej, ewentualnie można by pod koniec tej groty dodać kolejne dwa odgałęzienia, na której końcu jeden byłyby skrzynki platynowe, a w drugiej skrzynki ze złotem. _________________ "Nie ważne jest w moich oczach, Czy człowiek będzie mniej, Czy więcej posiadał. Ważne jest, czy będzie mniej, Czy więcej człowiekiem W Taern gram od: 2012-05-05 |
|
28 Cze 2016, o 18:57 |
|
|
Współpracownik Gnarla
|
I właśnie o to chodzi zeby bylo jakies utrudnienie... Moze odrazu dac wszędzie zielone, wszędzie insty, czempy na instach i zabrać agresywność wszystkim mobom?
Podsumowując: NIE. Edit: Grupki po 5 to byloby tylko ułatwienie dla moskow i lukow. |
|
28 Cze 2016, o 19:06 |
|
|
Walczący z drzewcami
|
@Voliene taka była moja pierwsza myśl, ale w tej grze nie ma inst bez bossa, to na szybko zmieniłem pomysł we wcielenie w bossowość Acerodona, aby nie tworzyć nowego.
Można też pójść o krok dalej i stworzyć na zasadzie insotwej grotę nie tyle nietoperków co vampirii, bo każdy wie, jak ciężko znaleźć ich 8 dla zrobienia piórka Elle:) @Yambo jeśli piszesz takie sarkazmy tylko dlatego, że kolejny raz, jak w poradniku dla ryca chcesz mieć "własne zdanie"za wszelką cenę to Twoja rzecz, ale pisz przynajmniej na temat. Co do edita grupki po 5 to by było ułatwienie dla każdego, i tak by spadały w rundę bo niety są słabe, a nie oszukujmy się tu głównie chodzi o czas i najwięcej czasu zajmuje wczytywanie i zamykanie walk, a nie ich przebieg. EDIT i tak w sumie to podałem przykładową grotę na lokalizacje nietoperzy, ale dotyczy to tylko obecnych map... mamy już nową wieżę jako przedsmak nowych wszystkich map i być może w ogóle nie na miejscu jest ten temat, bo nowe jaskinie będą obszerniejsze po prostu, bo jak wiemy z dev bloga wszystkie mapki są od nowa tworzone pod silnik 3d. A jeśli nie powstały jeszcze to prośba do grafików o wzięcie pod uwagę tej propozycji przy ich tworzeniu. _________________ Nephalem 104 (sh) i rośnie NephaleMo 101 (mo) XioncDawid 65 (dr) NephalemUk 50 (łuk) i rośnie |
|
28 Cze 2016, o 19:34 |
|
|
Współpracownik Gnarla
|
To nie sarkazm tylko moje "właśne zdanie" bez przerwy widze jak chcecie ulatwiac ta gre bo ciagle komuś cos jest za trudne.
Nephalem napisał(a): [...]Grupki dla utrudnienia mogą być po 5 nietoperzy.[...] Cytuj: [...]Co do edita grupki po 5 to by było ułatwienie dla każdego[...] |
|
28 Cze 2016, o 19:55 |
|
|
Walczący z drzewcami
|
Jedno drugiemu nie zaprzecza:) 20lvl chcący sobie zrobić bossa będzie miał gorzej i solo nie da rady, ale 65lvl robiący obrożę dla papuga będzie miał łatwiej.
I o ile wiele osób - owszem - chce ułatwienia gry - ja chcę tylko racjonalizacji. Nie jestem za tym, aby było za łatwo, jestem za tym, aby nie było tak jak teraz, że 1 typ flaszki się robi 10x dłużej niż inny i to samo z elementami. Obecnie, te, na które jest najwieksze zapotrzebowanie idą najwolniej, a to raczej nie jest racjonalne. _________________ Nephalem 104 (sh) i rośnie NephaleMo 101 (mo) XioncDawid 65 (dr) NephalemUk 50 (łuk) i rośnie |
|
28 Cze 2016, o 20:09 |
|
|
Współpracownik Gnarla
|
Nie wyklucza sie jeśli z gory zalozysz lv osoby chcacej je bic, a tego nie zrobiles.
Jeśli mialoby sie je robic tak samo to nie byloby 3 roznych elementow itp. |
|
28 Cze 2016, o 20:14 |
|
|
Walczący z drzewcami
|
Tak samo, a na racjonalnie porównywalnym poziomie trudności to nie to samo. A 3 rózne elementy są choćby tylko dlatego, że są 3 różne aquapety. Przed obrożą wprowadzoną o wiele później do niczego więcej nie służyły.
_________________ Nephalem 104 (sh) i rośnie NephaleMo 101 (mo) XioncDawid 65 (dr) NephalemUk 50 (łuk) i rośnie |
|
28 Cze 2016, o 20:35 |
|
|
Współpracownik Gnarla
|
A moze o to chodziło zeby jeden pet byl trudniejszy od drugiego? Gdyby tworca chcial zeby byly podobnie trudne w wykonaniu to ich cena (bo mozna je tez kupić za imperialy) bylaby taka sama.
|
|
28 Cze 2016, o 20:47 |
|
|
Współpracownik Gnarla
|
Yambo napisał(a): A moze o to chodziło zeby jeden pet byl trudniejszy od drugiego? Gdyby tworca chcial zeby byly podobnie trudne w wykonaniu to ich cena (bo mozna je tez kupić za imperialy) bylaby taka sama. Ehem, jeden pet trudniejszy od drugiego? Ehm, to gdzie tu sprawiedliwość? Barbarzyńca lub rycerz na przykład ma trudniejsze zadanie niż łucznik? Co do Nephalem: Są insty bez bossa. Na przykład Alpha, to nie boss, ba, nawet nie czemp, tylko zwykły przeciwnik _________________ "Nie ważne jest w moich oczach, Czy człowiek będzie mniej, Czy więcej posiadał. Ważne jest, czy będzie mniej, Czy więcej człowiekiem W Taern gram od: 2012-05-05 |
|
28 Cze 2016, o 20:56 |
|
|
Strona 1 z 3 |
[ 23 posty(ów) ] | Idź do strony 1, 2, 3 Następna |
Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 51 gości |
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum |