Forum - Taern.pl
https://play.taern.pl/

Wydobywanie.
https://play.taern.pl/viewtopic.php?f=121&t=47730
Strona 1 z 1

Autor:  wzheroes [ 7 Lip 2016, o 22:36 ]
Temat postu:  Wydobywanie.

Myślałem i wpadłem pewnie na pierwszy swój niedobry pomysł na tym forum bywa i tak.

A ten pomysł polega na wprowadzeniu dodatkowego ekwipunku umożliwiający szybsze pozyskiwanie surowców które się wydobywa. Na przykład przy świecących rybach można by dodać wędkę która skraca czas wydobywania tak o 30 %.

Jeśli ten pomysł wam się spodobał lub nie zostawcie komentarz.

Pozdrawiam WZheroes

Autor:  Voliene [ 8 Lip 2016, o 07:43 ]
Temat postu:  Re: Wydobywanie.

Witaj


Według mnie będzie to zbyt duże ułatwienie gry.

Pozdrawiam

Autor:  kolega112999 [ 8 Lip 2016, o 08:59 ]
Temat postu:  Re: Wydobywanie.

Jak chcesz przyśpieszyć sobie wydobycie, to sobie kup konto premium - zwiększy Ci to udźwig, co na bank zmniejszy czas transportu wydobytych materiałów.

Autor:  Matix775 [ 8 Lip 2016, o 12:56 ]
Temat postu:  Re: Wydobywanie.

Hej
Zgadzam się z Voliene raczej nie ma to sensu, zbyt duże ułatwienie to by było, chociaż można by było coś takiego prowadzić, ale w inny sposób. Przykładowo: aby zbierać święcące ryby potrzeba jest do tego wędka czy coś w tym stylu. Fajne by były takie "smaczki" lecz nwm czy jest sens robienia tego szczególnie teraz gdy na głowie jest 3D.

Autor:  wzheroes [ 8 Lip 2016, o 14:04 ]
Temat postu:  Re: Wydobywanie.

To jest tylko mój głupi pomysł więc wiesz :D

Autor:  Torkil [ 10 Lip 2016, o 20:04 ]
Temat postu:  Re: Wydobywanie.

Pomysł fajny, wystarczy lekko go podkręcić.
Są gracze którzy za cel obrali sobie zbieractwo i takim graczom w/w ekwipunek byłby jak najbardziej na rękę, ale że nie ma nic za darmo...
By móc z niego korzystać trzeba by było:
1. Zrobić sobie np taką wędkę (tutaj już wkraczamy w odmęty craftingu, skoro byłby sprzęt do zbieractwa równie dobrze mógłby być specjalny sprzęt do PvP, kowalstwa (cratfingu który pozwalałby tworzyć lepsze przedmioty niż zwykły craft) i co tam jeszcze da się wymyślić
2. Mieć aktywną umiejętnośc do jej użycia (czyli dodatkowe umki do I karty, proponowałbym trzypoziomowe do wykupienia oczywiście za PU; oddzielna do zbieractwa, sprzętu do PvP, kowalstwa (craftingu) etc
3. No i do tego jakaś kara, bo za fajnie być nie może ;)
Zbieractwo - zmniejszona szybkość na mapie
PvP - zmniejszona (lub brak) szansy na pumpa - wszak jak się bawimy w PvP to sami dajemy radę
3. Kowalstwo - tu bym proponował jakieś podwyższone opłaty za crafting i większe szanse na uszkodzenie sprzętu podczas ulepszania


etc
Pomysł może mieć sporo rozwinięć tylko trzeba chcieć go rozpisać i mieć jakieolwiek wytyczne od ekipy, bo narobić się bez sensu jest łatwo ( i bez sensu)

Autor:  Nephalem [ 11 Lip 2016, o 09:28 ]
Temat postu:  Re: Wydobywanie.

@Torkil - kara o wiele prostsza - taka wędka po prostu by dużo ważyła - zbierzesz o 30% szybciej, ale zabierzesz o 300 udźwigu mniej...
I po co od razu crafting jak można dać po prostu zwykły mini quest, dla lepszego smaczku czasowy, np powiedzmy Avir dawałby na wędkę na zasadzie - dialog na zielono: "Wypożyczę Ci swoją wędkę, ale tylko na dobę [quest odblokowuje przedmiot wędka przyspieszający łowienie ryb. PRZEDMIOT ZNIKA Z EKWIPUNKU PO 24 GODZINACH]
Na siekierę do rąbania drzew Tizmelin (kto w ogóle w tej grze rąbie drewno?). Na gable do zbierania ziemniaków Roman z wioski, na wodę morską i wodę koldów wiadro od kolda Jorisa, Na argonit/skaleń i wszelkie "łupki" oskard od Dilega, na wszelkie zbieractwo roślinne sierp od Igi w szpitalu Trentis lub od Sany.
Zlecko na podobnym poziomie trudności jak to na głębie oddechu u Zohara - czyli idziemy 3 mapki dalej po skrzynkę z czymś czego dany NPC potrzebuje lub do jakiegoś NPC po coś czego on potrzebuje, tak, aby nie wymagało większego wysiłku, ale trochę czasu.

Niemniej to co napisałem jest w ramach uzupełnienia projektu Torkila, bo ogólnie pomysł mi się nie podoba:) Na tym to polega, że masz poświęcić czas na takie zbieractwo, zresztą niejeden zostawia sobie postać w miejscu gdzie się coś zbiera i w międzyczasie zajmuje innymi rzeczami (np gotowaniem obiadu, czy wyjściem do sklepu, albo zwyczajnie siedzeniem na facebooku na 2 karcie przegladarki) i czas zbierania go nie boli, a czerwone pola w większości miejsc zbieractwa dają dodatkowy smaczek w postaci ryzyka śmierci, bo ktoś zaatakuje niepilnowana postać...

Autor:  Havada [ 25 Lip 2016, o 20:44 ]
Temat postu:  Re: Wydobywanie.

Torkil zmierzał w dobrym kierunku w swoim poście, to jest bardzo dobry pomysł żeby dodać nowe umiejętności (tak jak dodali umiejętność wataha) odpowiedzialne za zbieractwo czy crafting, musiałoby to być zrobione na tyle mądrze, żeby wszyscy nie tworzyli sobie lolków 30 lvl "do craftingu", tylko żeby wymagało to od h lvli zmiany buildu. Z drugiej strony, nie może być to zbyt kradnące PU, bo inaczej gracze 140 lvl będą robili sobie reset umiejętności na czas craftingu i po skończonej pracy ponowny reset. Fajnie by było, gdyby doszedł quest u kowala ściśle z craftingiem związany. Szczerze mówiąc, nie wiem jak dokładnie miałoby wyglądać rozwinięcie zbieractwa, za to na crafting mam milion pomysłów, ale było to już na pewno na forum omawiane wielokrotnie, bo to pomysł zbyt dobry, żeby inni wcześniej na niego nie wpadli, więc nie będę się rozpisywał, mimo że kusi :P

@edit

Wpadłem właśnie na ciekawy pomysł odnośnie umiejętności typu crafting, zbieractwo i co tam jeszcze się wymyśli: powinno się stworzyć oddzielną zakładkę (zawierającą 3-4 umiejętności tego typu) i oddzielne punkty umiejętności (cięższe do zdobycia niż zwyczajne PU z racji ilości umiejętności, jakich dotyczą), żeby nie kradło to zwyczajnych PU. Gdyby kradło, to 100+ lvle robiłyby rest na czas craftingu, co mijałoby się z celem, jakim jest uróżnorodnianie buildów.

Strona 1 z 1 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/