Forum - Taern.pl
https://play.taern.pl/

Runy i łączenie przedmiotów.
https://play.taern.pl/viewtopic.php?f=121&t=47948
Strona 1 z 2

Autor:  ŁucznikPve [ 22 Lip 2016, o 21:25 ]
Temat postu:  Runy i łączenie przedmiotów.

Witam,

Przejdę od razu do samego pomysłu.

JAK ZDOBYWAC RUNY:

- runy będzie można zdobyć dzięki łączeniu przedmiotów,które polegałoby na wybraniu opcji u kowala,następnie wybraniu 2 przedmiotów (rary/psychorary).Kowal przetapia przedmioty i wytwarza nam z nich 1 runę z rangą(ta sama co ranga przedmiotów).Runa zyskuje losowe statystyki w przypadku łączenia rarów.Jeśli łączymy psychorary otrzymujemy losowy % na:
- trafienie krytyczne (max 5%)
- modyfikator trafień fizycznych(max 5%)
- modyfikator trafień magicznych (max 5%)
- modyfikator trafień dystansowych (max 5%)

* analogicznie z modyfikatorami obrażeń (max 5%).
__________________________________________________________

Runami będzie można ulepszać każdą część naszego ekwipunku,im lepszy przedmiot posiadamy tym więcej slotów na runy będzie miał :
Zbroja max 3
Spodnie max 3
Hełm max 3
Peleryna max 3
Buty max 3
Rękawice max 2
Naszyjnik max 2
Pierścienie max 2
Pas max 2
Broń max 4/Epik 5.
Myślę że urozmaiciłoby w grze zarówno pve jak i pvp

Ocenę pozostawiam Wam.

Autor:  Yambo [ 22 Lip 2016, o 21:30 ]
Temat postu: 

Łącznie 28 run, czyli max 140% dodatkowych modyfikatorów. Calkiem fajnie polatać z resem na krzaki 100% czy takim samym modem trafień.

Autor:  Nerthar [ 22 Lip 2016, o 21:35 ]
Temat postu:  Re: Runy i łączenie przedmiotów.

@up
I wtedy "balans" już całkiem poszedłby na manowce kozy paść...

Autor:  Onion [ 22 Lip 2016, o 21:36 ]
Temat postu:  Re: Runy i łączenie przedmiotów.

Miałem pomysł nad flaszami z właściwościami jakie możemy znaleźć w psycho, ale jest on jeszcze niedopracowany i może kiedyś się ukażę.

Wracając do twojego pomysłu sama idea zacna jednak źle to przemyślałeś, bo opłacalne będzie stworzyć runę mając dziesiątki rarów z wieży i miśka na rangi 5-7, ale kto pokusi się o ulepszenie przedmiotu rangi 12-stej?
Więc turkowców do 35 lvla byłby wysyp z tymi właściwościami, a gracze 100+ już nielicznie by się tym zajmowali.

Autor:  GiveLife [ 22 Lip 2016, o 22:04 ]
Temat postu:  Re: Runy i łączenie przedmiotów.

Fajny pomysł, ciekawie to wymyśliłeś. Podoba mi się opcja z modyfikatorami, ale w sumie jak pisał Nerthar balansu by nie było. Trzeba go troszkę dopracować według mnie :)
Szkoda, że większość fajnych pomysłów nie zostaje wprowadzona w życie :(

Autor:  Gromadon [ 22 Lip 2016, o 22:26 ]
Temat postu:  Re: Runy i łączenie przedmiotów.

Pomysł fajny, ale zadziałałoby, gdyby miejsce na owe runy było nie jako ulepszenie przedmiotu, a do założenia w ekwipunku po peleryną (analogicznie nad spodniami). Można wtedy wybrać tylko jedną runę, czyli właściwości z jednego psychorara.
Proponuję również inną koncepcję tworzenia takiej runy; tworzona byłaby z jednego psychorara i, dajmy na to, kamienia runicznego (do wydropienia z ?), a bonus, który miałaby dawać, byłby dokładnie taki sam, jaki miał psychorar, włączając w to premię za poziomowanie psycho.

Autor:  ŁucznikPve [ 22 Lip 2016, o 22:29 ]
Temat postu:  Re: Runy i łączenie przedmiotów.

Ok przesadziłem z ilościa run,ale też szansa na stworzenie runy 5% byłaby niewielka,stworzenie runy 3% byłoby już czymś.Tak więc 5% traktowałbym jako epicką runę.Myślę że nie każdego byłoby stać na łączenie 2 psycho x 28 no i ew więcej prób dla uzyskania lepszej runy,zawsze kowal może spalić nasze psycho.Więc z runami nie byłoby tak kolorowo.

Autor:  Japycz [ 22 Lip 2016, o 23:22 ]
Temat postu:  Re: Runy i łączenie przedmiotów.

Pomysł może i by wypalił ale tylko jeśli dotyczyłby psychorarów,w każdym psycho byłoby miejsce na 1 runkę która dodawała by 1% bonusu np yurugu wyexpione na 7 lvl daje 17% obrażeń więcej a tak dawałoby 18% niby nie wiele,ale przy sporej liczbie psycho ten 1% to sporo.Większe bonusy za bardzo zachwiałyby równowagę w grze,pojawiłyby się kolejne ''przekokszone'' postacie i znowu byłby płacz :)

Autor:  Aevin [ 7 Sie 2016, o 14:49 ]
Temat postu:  Re: Runy i łączenie przedmiotów.

Powiedział bym w ten sposób: Możliwość wykucia (przez Kowala, Borghildę etc.) za odpowiednie surowce np. 10 WF każdego rodzaju, 50 ŚF każdego rodzaju, 100 MF każdego rodzaju na 1 przedmiot (nie zawsze się udaje) - większa strata.
Dodać możliwość modyfikowania chodzi mi o topienie przedmiotów (rary/psycho/sety/epiki), poziomy run I-XII"?" (najwyższa ranga eq w grze), dana runa wypada losowo, np. za Pinarri (X) może wypaść runa (I) nie wyższa [na własną odpowiedzialność] możesz też stracić.

Możliwość wrzucenia w przedmiot runy jest dobrym pomysłem, ale trzeba by było zrobić tak jak napisałem czyli dajesz dużo, ale możesz wszystko stracić. Jestem za :)

Autor:  Vasitorek [ 22 Sie 2016, o 16:38 ]
Temat postu:  Re: Runy i łączenie przedmiotów.

Według mnie, te runy powinny dawać nie 5%, a 0.5% max. 5% to zdecydowana przesada.

Strona 1 z 2 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/