Strona 1 z 2 |
[ 16 posty(ów) ] | Idź do strony 1, 2 Następna |
Widok do druku | Poprzedni temat | Następny temat |
Nowa umiejętność dla druida
Autor | Wiadomość | |
---|---|---|
Taernijczyk z ekwipunkiem
Rejestracja: 26 Lip 2015, o 11:29 Posty: 10 Podziękowano: 0 raz Otrzymanych podziękowań: 0 raz Nick w grze: YoureMine Serwer: HardCore |
Cześć!
Ostatnio rozmawiając sobie o podklasach z innym graczem, pomyślałem o nowej umiejętności, dla druida, jeszcze nie wiem na który poziom, ale można dodać ją do np. podklasy. Chodzi tutaj o umiejętność nazwaną: "Zmiennokształtność". Chodzi tu o to, że wraz z poziomem umiejętności, zmieniamy się w inną zwierzynę,. w którą zmieniałaby się nasza postać. Każda umiejętność ma swój opis, więc ja też go napisałem:
Spoiler:
Tutaj przykładowe koszty many oraz kondycji, jaka mogłaby być szansa trafienia itd. (pod koniec podam umiejętności danej zwierzyny) Poziom 1 Szansa trafienia: 65% Mana: 70 Kondycja: 50 Zwierz: Wilk Czas trwania: 2 rundy Trudność: 100% Poziom 2 Szansa trafienia: 70% Mana: 80 Kondycja: 55 Zwierz: Wilk Czas trwania: 3 rundy Trudność: 95% Poziom 3 Szansa trafienia: 75% Mana: 90 Kondycja: 60 Zwierz: Dzik Czas trwania: 2 rundy Trudność: 95% Poziom 4 Szansa trafienia: 80% Mana: 100 Kondycja: 65 Zwierz: Dzik Czas trwania: 3 rundy Trudność: 90% Poziom 5 Szansa trafienia: 85% Mana: 110 Kondycja: 70 Zwierz: Niedźwiedź Czas trwania: 2 rundy Trudność 85% Poziom 6 Szansa trafienia: 90% Mana: 115 Kondycja: 75 Zwierz: Niedźwiedź Czas trwania: 3 rundy Trudność: 80% Poziom 7 Szansa trafienia: 95% Mana: 120 Kondycja: 80 Zwierz: Tygrys Czas trwania: 3 rundy Trudność: 75% Ok, teraz pora na umiejętności i statystyki bestii Forma wilka
Spoiler:
Forma dzika
Spoiler:
Forma niedźwiedzia
Spoiler:
Forma tygrysa
Spoiler:
Myślę że wam się spodoba chociaż sam pomysł _________________ "Bądź modny - myśl samodzielnie." |
|
30 Lip 2016, o 20:21 |
|
|
|
może najpierw troche pograj a potem zabierz się za pomysły? tworzysz "pseudo przemiany" z których każda jest max na poziomie 19 lvlowych postaci turniejowych co mają słabo ulepszone eq xD
|
|
30 Lip 2016, o 20:26 |
|
|
Walczący z drzewcami
|
Wtapianie dostajemy od tygrysa haha, jakbyśmy wcześniej tego nie mieli.
A tak po za tym to na serio chcesz aby podklasy polegały na tym aby dane profesje mogły zaczerpywać skille od innych profesji/mobów? Bezsens. edit. chcecie wampiry i wilkołaki to zmieńcie grę, to w ogóle nie pasuje do taernu. _________________ "Standing alone with no direction How did I fall so far behind? Why am I searching for perfection? Knowing it's something I won't find" "No Road Left" Linkin Park Ostatnio edytowany przez Onion, 30 Lip 2016, o 20:59, edytowano w sumie 1 raz |
|
30 Lip 2016, o 20:32 |
|
|
Błądzący w Tunelach
|
Pomysł przybierania kształtu zwierza jest fajny, ale w twojej rozpisce - 7 poziom umiejętności zamienia nas w tygrysa, który ma 1100hp, co nie ma sensu, gdyż zanim wbijemy 7 poziom takiej umiejętności - nasze normalne HP jak i statystyki będą znacznie większe, co sprawi, że "zamiana" stanie się zupełnie nieprzydatna.
Jeżeli pozwolisz lekko podrasuje twój pomysł po swojemu: Po pierwsze: Dziwnym jest, że zwierzę w jakie zostaniemy zamienieni zależy od poziomu. A może ktoś woli być wilkiem jak tygrysem? Po drugie: Tak jak wspomniałem. Zamiana mija się z celem, gdyż na takim poziomie statystyki postaci są o wiele większe. Jaki jest mój pomysł? Podklasa dla druida o charakterze typowo polimorficznym i 3 umiejętności, które przemieniają druida nie do końca w zwierzę, lecz nadają mu zwierzęce cechy i zwierzęcy instynkt - co powoduje nie zamianę statystyk/resów itd. lecz ich dodanie do postaci. (I tu uwaga. Może być aktywna tylko 1 z 3 zamian. Zamiana trwa 3-7 rund w zależności od poziomu umiejętności. Więc jeżeli chcemy w trakcie zmienić "tryb" musimy poczekać na koniec jednej przemiany bądź użyć na sobie mycia) A jakie by to były zdolności? Skorzystam z twoich przykładów zwierząt, chociaż można tu dopasować ich bardzo bardzo dużo. Totem wilka - Nadanie sobie cech wilczych skutkowałoby większą szybkością, a co za tym idzie wzrastała by nam punktowo zręczność (co pozwalałoby druidowi lepiej bronić się wręcz) oraz mielibyśmy niewielki % na skok farida. Totem dzika - Nadanie sobie cech dzikich świń skutkowałoby zwierzęcym szałem, a co za tym idzie zwiększałoby nasze obrażenia zadawane wręcz oraz dawałoby niewielki % do ciosu krytycznego. Totem niedźwiedzia - Nadanie sobie cech niedźwiedzia skutkowałoby zwiększoną odpornością na wszelkiego rodzaju ataki, czyli dodane by nam zostały punkty resów. Otrzymalibyśmy też niewielki % odporności na cios krytyczny. _________________ Tikki! Kropkuj! Taaaaaaak! Niesamowita Biedronkaaaaa! |
|
30 Lip 2016, o 20:48 |
|
|
Współpracownik Gnarla
|
Szansa trafienia w bufie pozytywnym? | reszte rzeczy ktore bym poruszył już poruszyl seba.
|
|
30 Lip 2016, o 22:25 |
|
|
|
Serio? proszę Was, nie bierzcie nigdy substancji niewiadomego pochodzenia i o nieznanym działaniu Wg. ekipy (czyt. osób będących bardzo, bardzo blisko ekipy, a lubiących PvP) druid i tak jest "przekokszony" Zaproponowana zmiana czyni druida nieprzewidywalnym, a więc i wzmocnienie wyżej wymienionego
|
|
30 Lip 2016, o 23:54 |
|
|
Błądzący w Tunelach
|
Byleby tylko druida znowu nie osłabili przez te twierdzenia że nadal rządzi
_________________ P O Z D R A W I A M All postacie - Off Łucznik - On W grze od 15.09.2012 r. Koniec przygody 24.10.2018 r. Próba powrotu do pogrywania 27.06.2019 r. Ostatnio edytowany przez Japycz, 31 Lip 2016, o 14:07, edytowano w sumie 1 raz |
|
31 Lip 2016, o 00:29 |
|
|
Błądzący w Tunelach
|
To jest ogólnie bardzo fajny motyw, ale w takiej formie, w jakiej opisał to Vanessa. No i oczywiście musiałaby to być podklasa. Swoją drogą, ma ktoś link do jakiegoś porządnie napisanego tematu o podklasach?
_________________ Jeżeli chcesz poznać różnicę między samouczkiem a prawdziwym Taernem, odwiedź nas na hc. |
|
31 Lip 2016, o 12:48 |
|
|
Błądzący w Tunelach
|
viewtopic.php?f=121&t=43476
Me łiii... Więcej klas nie chciało mi się pisać, chociaż jakieś tam pomysły są, no ale ilu graczy - tyle może być pomysłów. _________________ Tikki! Kropkuj! Taaaaaaak! Niesamowita Biedronkaaaaa! |
|
31 Lip 2016, o 16:19 |
|
|
Walczący z drzewcami
|
Jedyny sens miałoby to na zasadzie procentów a nie wartości i z pewnością nie na zasadzie sztywnych statystyk.
Np: -zmiana w wilka zwiększa ilość hp o 10% co lvl -zmiana w niedźwiedzia zwiększa pancerze o 10% co lvl -zmiana w tygrysa zwiększa dmg z uderzenia o 10% co lvl I najważniejsze... chcesz takiej umki kosztem którekj z obecnych? Bo drzewko umek ma 9 umek i ta wartość jest stała, wiec jak chcesz nowej umki musisz zlikwidować obecną, tak jak MO zyskał Aurę Rozproszenia, ale stracił "Odporność na zimno" przy jednym z upków. P.S. Nawet jakby wartości były procentowe ale zmiana kształtu zmieniałaby umki to osłabiałoby to ataki, dlaczego? Proponujesz dru zmienionemu w wilka gryźć... to policzmy: Staty dru: moc 200, wiedza 300, zręka 10, siła 10, broń smoczy gnat bez ulepszeń w dmg Uderzenie nawet 1lvl: (0,7*200+0,3*300+122)*110%=352*1,1=387 obrażeń Gryzienie... a zaszalejmy 7lvl: (1*10+1*10)*140%=20*1,4= szalone *fanfary, aplauz, itd* 28 obrażeń Pomijam już całkowicie to, że celność uderzenia liczy z wiedzy, a gryzienia ze zręki i już wam zostawiam do samodzielnego obliczenia czy lepiej 118%*10 czy 80%*300 i jednak uderzenie będzie celniejsze... O hp oczywiście się nawet nie wypowiem, bo i po co? a obrażenia celowo ze słabą laską i na jeszcze małych statach, przy dru 85+ z istavem i rozwiniętym uderzeniem... nawet szkoda gadać... Pomijam także, że każdy druid ma okrzyk i to zazwyczaj o wiele lepiej rozwinięty, niż u proponowanych zwierzaków. Pozostaje kwestia zwykłego ataku u tygrysa... cóż 7lvl umki to na niskim lvlu dru nikt nie osiągnie a rozwiniętego uderzenia się ze zwykłym atakiem nie da porównać, ale jak komuś zależy... zwykły na 1 ma każdy, można testować... _________________ Nephalem 104 (sh) i rośnie NephaleMo 101 (mo) XioncDawid 65 (dr) NephalemUk 50 (łuk) i rośnie |
|
1 Sie 2016, o 14:01 |
|
|
Strona 1 z 2 |
[ 16 posty(ów) ] | Idź do strony 1, 2 Następna |
Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 23 gości |
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum |