Forum - Taern.pl
https://play.taern.pl/

Nowa umiejętność dla druida
https://play.taern.pl/viewtopic.php?f=121&t=48043
Strona 1 z 2

Autor:  Vasitorek [ 30 Lip 2016, o 20:21 ]
Temat postu:  Nowa umiejętność dla druida

Cześć!

Ostatnio rozmawiając sobie o podklasach z innym graczem, pomyślałem o nowej umiejętności, dla druida, jeszcze nie wiem na który poziom, ale można dodać ją do np. podklasy.

Chodzi tutaj o umiejętność nazwaną: "Zmiennokształtność". Chodzi tu o to, że wraz z poziomem umiejętności, zmieniamy się w inną zwierzynę,. w którą zmieniałaby się nasza postać. Każda umiejętność ma swój opis, więc ja też go napisałem:

Spoiler:


Tutaj przykładowe koszty many oraz kondycji, jaka mogłaby być szansa trafienia itd. (pod koniec podam umiejętności danej zwierzyny)

Poziom 1
Szansa trafienia: 65%
Mana: 70
Kondycja: 50
Zwierz: Wilk
Czas trwania: 2 rundy
Trudność: 100%

Poziom 2
Szansa trafienia: 70%
Mana: 80
Kondycja: 55
Zwierz: Wilk
Czas trwania: 3 rundy
Trudność: 95%

Poziom 3
Szansa trafienia: 75%
Mana: 90
Kondycja: 60
Zwierz: Dzik
Czas trwania: 2 rundy
Trudność: 95%

Poziom 4
Szansa trafienia: 80%
Mana: 100
Kondycja: 65
Zwierz: Dzik
Czas trwania: 3 rundy
Trudność: 90%

Poziom 5
Szansa trafienia: 85%
Mana: 110
Kondycja: 70
Zwierz: Niedźwiedź
Czas trwania: 2 rundy
Trudność 85%

Poziom 6
Szansa trafienia: 90%
Mana: 115
Kondycja: 75
Zwierz: Niedźwiedź
Czas trwania: 3 rundy
Trudność: 80%

Poziom 7
Szansa trafienia: 95%
Mana: 120
Kondycja: 80
Zwierz: Tygrys
Czas trwania: 3 rundy
Trudność: 75%

Ok, teraz pora na umiejętności i statystyki bestii
Forma wilka
Spoiler:

Forma dzika
Spoiler:

Forma niedźwiedzia
Spoiler:

Forma tygrysa
Spoiler:


Myślę że wam się spodoba chociaż sam pomysł :)

Autor:  seba11pl [ 30 Lip 2016, o 20:26 ]
Temat postu:  Re: Nowa umiejętność dla druida

może najpierw troche pograj a potem zabierz się za pomysły? tworzysz "pseudo przemiany" z których każda jest max na poziomie 19 lvlowych postaci turniejowych co mają słabo ulepszone eq xD

Autor:  Onion [ 30 Lip 2016, o 20:32 ]
Temat postu:  Re: Nowa umiejętność dla druida

Wtapianie dostajemy od tygrysa haha, jakbyśmy wcześniej tego nie mieli.
A tak po za tym to na serio chcesz aby podklasy polegały na tym aby dane profesje mogły zaczerpywać skille od innych profesji/mobów? Bezsens.

edit. chcecie wampiry i wilkołaki to zmieńcie grę, to w ogóle nie pasuje do taernu.

Autor:  Vanessa [ 30 Lip 2016, o 20:48 ]
Temat postu:  Re: Nowa umiejętność dla druida

Pomysł przybierania kształtu zwierza jest fajny, ale w twojej rozpisce - 7 poziom umiejętności zamienia nas w tygrysa, który ma 1100hp, co nie ma sensu, gdyż zanim wbijemy 7 poziom takiej umiejętności - nasze normalne HP jak i statystyki będą znacznie większe, co sprawi, że "zamiana" stanie się zupełnie nieprzydatna.

Jeżeli pozwolisz lekko podrasuje twój pomysł po swojemu:
Po pierwsze: Dziwnym jest, że zwierzę w jakie zostaniemy zamienieni zależy od poziomu. A może ktoś woli być wilkiem jak tygrysem?
Po drugie: Tak jak wspomniałem. Zamiana mija się z celem, gdyż na takim poziomie statystyki postaci są o wiele większe.

Jaki jest mój pomysł?
Podklasa dla druida o charakterze typowo polimorficznym i 3 umiejętności, które przemieniają druida nie do końca w zwierzę, lecz nadają mu zwierzęce cechy i zwierzęcy instynkt - co powoduje nie zamianę statystyk/resów itd. lecz ich dodanie do postaci.
(I tu uwaga. Może być aktywna tylko 1 z 3 zamian. Zamiana trwa 3-7 rund w zależności od poziomu umiejętności. Więc jeżeli chcemy w trakcie zmienić "tryb" musimy poczekać na koniec jednej przemiany bądź użyć na sobie mycia)

A jakie by to były zdolności? Skorzystam z twoich przykładów zwierząt, chociaż można tu dopasować ich bardzo bardzo dużo.

Totem wilka - Nadanie sobie cech wilczych skutkowałoby większą szybkością, a co za tym idzie wzrastała by nam punktowo zręczność (co pozwalałoby druidowi lepiej bronić się wręcz) oraz mielibyśmy niewielki % na skok farida.

Totem dzika - Nadanie sobie cech dzikich świń skutkowałoby zwierzęcym szałem, a co za tym idzie zwiększałoby nasze obrażenia zadawane wręcz oraz dawałoby niewielki % do ciosu krytycznego.

Totem niedźwiedzia - Nadanie sobie cech niedźwiedzia skutkowałoby zwiększoną odpornością na wszelkiego rodzaju ataki, czyli dodane by nam zostały punkty resów. Otrzymalibyśmy też niewielki % odporności na cios krytyczny.

Autor:  Yambo [ 30 Lip 2016, o 22:25 ]
Temat postu: 

Szansa trafienia w bufie pozytywnym? :|| reszte rzeczy ktore bym poruszył już poruszyl seba.

Autor:  zVirusowany [ 30 Lip 2016, o 23:54 ]
Temat postu:  Re: Nowa umiejętność dla druida

Serio? proszę Was, nie bierzcie nigdy substancji niewiadomego pochodzenia i o nieznanym działaniu :D Wg. ekipy (czyt. osób będących bardzo, bardzo blisko ekipy, a lubiących PvP) druid i tak jest "przekokszony" Zaproponowana zmiana czyni druida nieprzewidywalnym, a więc i wzmocnienie wyżej wymienionego :twisted:

Autor:  Japycz [ 31 Lip 2016, o 00:29 ]
Temat postu:  Re: Nowa umiejętność dla druida

Byleby tylko druida znowu nie osłabili przez te twierdzenia że nadal rządzi :)

Autor:  Havada [ 31 Lip 2016, o 12:48 ]
Temat postu:  Re: Nowa umiejętność dla druida

To jest ogólnie bardzo fajny motyw, ale w takiej formie, w jakiej opisał to Vanessa. No i oczywiście musiałaby to być podklasa. Swoją drogą, ma ktoś link do jakiegoś porządnie napisanego tematu o podklasach?

Autor:  Vanessa [ 31 Lip 2016, o 16:19 ]
Temat postu:  Re: Nowa umiejętność dla druida

viewtopic.php?f=121&t=43476

Me łiii...
Więcej klas nie chciało mi się pisać, chociaż jakieś tam pomysły są, no ale ilu graczy - tyle może być pomysłów.

Autor:  Nephalem [ 1 Sie 2016, o 14:01 ]
Temat postu:  Re: Nowa umiejętność dla druida

Jedyny sens miałoby to na zasadzie procentów a nie wartości i z pewnością nie na zasadzie sztywnych statystyk.

Np:
-zmiana w wilka zwiększa ilość hp o 10% co lvl
-zmiana w niedźwiedzia zwiększa pancerze o 10% co lvl
-zmiana w tygrysa zwiększa dmg z uderzenia o 10% co lvl

I najważniejsze... chcesz takiej umki kosztem którekj z obecnych? Bo drzewko umek ma 9 umek i ta wartość jest stała, wiec jak chcesz nowej umki musisz zlikwidować obecną, tak jak MO zyskał Aurę Rozproszenia, ale stracił "Odporność na zimno" przy jednym z upków.

P.S. Nawet jakby wartości były procentowe ale zmiana kształtu zmieniałaby umki to osłabiałoby to ataki, dlaczego? Proponujesz dru zmienionemu w wilka gryźć... to policzmy:
Staty dru:
moc 200, wiedza 300, zręka 10, siła 10, broń smoczy gnat bez ulepszeń w dmg
Uderzenie nawet 1lvl:
(0,7*200+0,3*300+122)*110%=352*1,1=387 obrażeń
Gryzienie... a zaszalejmy 7lvl:
(1*10+1*10)*140%=20*1,4= szalone *fanfary, aplauz, itd* 28 obrażeń

Pomijam już całkowicie to, że celność uderzenia liczy z wiedzy, a gryzienia ze zręki i już wam zostawiam do samodzielnego obliczenia czy lepiej 118%*10 czy 80%*300 i jednak uderzenie będzie celniejsze...

O hp oczywiście się nawet nie wypowiem, bo i po co? a obrażenia celowo ze słabą laską i na jeszcze małych statach, przy dru 85+ z istavem i rozwiniętym uderzeniem... nawet szkoda gadać...

Pomijam także, że każdy druid ma okrzyk i to zazwyczaj o wiele lepiej rozwinięty, niż u proponowanych zwierzaków. Pozostaje kwestia zwykłego ataku u tygrysa... cóż 7lvl umki to na niskim lvlu dru nikt nie osiągnie a rozwiniętego uderzenia się ze zwykłym atakiem nie da porównać, ale jak komuś zależy... zwykły na 1 ma każdy, można testować...

Strona 1 z 2 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/