Odpowiedz  [ 8 posty(ów) ] 
 Modliszka poziomy 
Autor Wiadomość
Uciekinier Taernijczyk

Rejestracja: 3 Lip 2016, o 21:41
Posty: 5
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 1 raz
Serwer: HardCore
Odpowiedz z cytatem
Post Modliszka poziomy
Chciałbym, aby wprowadzono takie cos ze po iluś powtórkach poziomu bylo 100procent na wejscie na nastepny, bo gdy 11razy jestes na poziomie 1 to szlak czlowieka trafia i wyłącza gre.


10 Wrz 2016, o 19:06
Profil
Błądzący w Tunelach

Rejestracja: 11 Lip 2016, o 20:17
Posty: 92
Miejscowość: Rzeszów
Podziękowano: 446 razy
Otrzymanych podziękowań: 95 razy
Nick w grze: GiveLife
Serwer: HardCore
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Modliszka poziomy
Podstawowym plusem błądzenia jest w miarę przyzwoity exp oraz to, że można wejść na tygryska. Natomiast jeśli chcesz na 100% wejść na modliszke, to kup mapkę. Do tego właśnie jest.

_________________
Do zobaczenia... kiedyś ;)


10 Wrz 2016, o 19:45
Profil
Współpracownik Gnarla
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Gru 2011, o 09:54
Posty: 190
Miejscowość: Nawet google nie widzą
Podziękowano: 20 razy
Otrzymanych podziękowań: 28 razy
Nick w grze: Mashtall
Serwer: HardCore
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Modliszka poziomy
Po zmianie, a dokładnie ułatwieniu przejściu z pzm na pzm nie słyszałem o 11 przejściach na pzm1, ale mimo to ta insta jest wyjątkowa i tak powinno zostać

_________________
Wracam do gry ze zdwojoną siłą !

W głębi serca zawsze będę jednym z graczy Mielonych


10 Wrz 2016, o 20:45
Profil WWW
Błądzący w Tunelach
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Paź 2015, o 11:55
Posty: 137
Podziękowano: 67 razy
Otrzymanych podziękowań: 101 razy
Nick w grze: JeeanD
Serwer: HardCore
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Modliszka poziomy
Kiedyś to liczyłam. Wyszło mi około 40% szans że zejdziesz poziom niżej.

_________________
,,Jesteśmy zbudowani z odpadów atomowych, utworzonych w procesie śmierci gwiazd."
National Geographic - ,,Podróż na kraniec wszechświata"


12 Wrz 2016, o 08:02
Profil
Współpracownik Gnarla
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Lis 2014, o 18:53
Posty: 180
Podziękowano: 239 razy
Otrzymanych podziękowań: 78 razy
Nick w grze: Egzoturus
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Modliszka poziomy
Trzeba po prostu mieć swój sposób na przejście, jedni piszą zaklęcia drudzy się rozbierają, inni czekają określoną ilość czasu i w 70% przypadków działa :D
PO to jest mapa by nie błądzić. Nie spotkałem sie z 11x p1, na p2 zdarzało mi się powtarzać te same pięt4ro kilkanaście razy. Ale chociaż można poexpić :D

_________________
"Prędzej martwy, niż słaby"
Egzoturus (Mag Ognia 124lvl) [ON]
TeuRoss (Rycerz 63lvl) [ON]
W grze od 23.06.2012


Zapraszam na Targ Tolnor do sklepu NN Shop >KLIK!<


12 Wrz 2016, o 08:23
Profil
Uciekinier Taernijczyk

Rejestracja: 3 Lip 2016, o 21:41
Posty: 5
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 1 raz
Serwer: HardCore
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Modliszka poziomy
To byl jakis niefart dzisiaj na modliszki ladnie wchodzilem, ale przydal by sie jakis limit ze jak ktos jest 12 razy p1 zeby mial ta pewnosc ze np za 15 go przeniesie


12 Wrz 2016, o 21:15
Profil
Jedną nogą w Haligardzie

Rejestracja: 18 Lis 2014, o 18:23
Posty: 36
Podziękowano: 206 razy
Otrzymanych podziękowań: 19 razy
Nick w grze: Oradus
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Modliszka poziomy
Limit jest całkowicie zbędny.
O to chodzi a by gracze nie wiedzieli czy teraz boss czy jeszcze nie to daje wg mnie jakąś frajdę :D

_________________
Aby utrzymać mroczny klimat gry zróbmy skiny prosiaczka i lisa dla petów.

Na wiosnę w październiku.


12 Wrz 2016, o 21:54
Profil
Uczeń Simona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Lis 2015, o 17:13
Posty: 68
Podziękowano: 45 razy
Otrzymanych podziękowań: 58 razy
Nick w grze: Pistacje
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Modliszka poziomy
Można by zrobić tak, że każde kolejne nieudane przejście będzie dodawało 15% szans na powodzenie do kolejnego, ale żeby balans został zachowany i średnia wyszłaby mniej więcej taka sama, należałoby obniżyć bazową szansę.

I takie uśrednienie pasuje do wielu rzeczy w tej grze, bo z jednej strony fajnie, że cała rozgrywka opiera się na RNG, ale zdecydowanie za często dochodzi do patologicznych sytuacji. Szczególnie jeśli ktoś ma po prostu pecha w życiu.

P.S Jeaan mi wyszło 30% na paręset prób.


16 Wrz 2016, o 00:01
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 8 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 418 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron