Forum - Taern.pl
https://play.taern.pl/

Modliszka poziomy
https://play.taern.pl/viewtopic.php?f=121&t=48489
Strona 1 z 1

Autor:  wyrub [ 10 Wrz 2016, o 19:06 ]
Temat postu:  Modliszka poziomy

Chciałbym, aby wprowadzono takie cos ze po iluś powtórkach poziomu bylo 100procent na wejscie na nastepny, bo gdy 11razy jestes na poziomie 1 to szlak czlowieka trafia i wyłącza gre.

Autor:  GiveLife [ 10 Wrz 2016, o 19:45 ]
Temat postu:  Re: Modliszka poziomy

Podstawowym plusem błądzenia jest w miarę przyzwoity exp oraz to, że można wejść na tygryska. Natomiast jeśli chcesz na 100% wejść na modliszke, to kup mapkę. Do tego właśnie jest.

Autor:  Steevy [ 10 Wrz 2016, o 20:45 ]
Temat postu:  Re: Modliszka poziomy

Po zmianie, a dokładnie ułatwieniu przejściu z pzm na pzm nie słyszałem o 11 przejściach na pzm1, ale mimo to ta insta jest wyjątkowa i tak powinno zostać

Autor:  Jeean [ 12 Wrz 2016, o 08:02 ]
Temat postu:  Re: Modliszka poziomy

Kiedyś to liczyłam. Wyszło mi około 40% szans że zejdziesz poziom niżej.

Autor:  Treamer [ 12 Wrz 2016, o 08:23 ]
Temat postu:  Re: Modliszka poziomy

Trzeba po prostu mieć swój sposób na przejście, jedni piszą zaklęcia drudzy się rozbierają, inni czekają określoną ilość czasu i w 70% przypadków działa :D
PO to jest mapa by nie błądzić. Nie spotkałem sie z 11x p1, na p2 zdarzało mi się powtarzać te same pięt4ro kilkanaście razy. Ale chociaż można poexpić :D

Autor:  wyrub [ 12 Wrz 2016, o 21:15 ]
Temat postu:  Re: Modliszka poziomy

To byl jakis niefart dzisiaj na modliszki ladnie wchodzilem, ale przydal by sie jakis limit ze jak ktos jest 12 razy p1 zeby mial ta pewnosc ze np za 15 go przeniesie

Autor:  orada [ 12 Wrz 2016, o 21:54 ]
Temat postu:  Re: Modliszka poziomy

Limit jest całkowicie zbędny.
O to chodzi a by gracze nie wiedzieli czy teraz boss czy jeszcze nie to daje wg mnie jakąś frajdę :D

Autor:  dasi [ 16 Wrz 2016, o 00:01 ]
Temat postu:  Re: Modliszka poziomy

Można by zrobić tak, że każde kolejne nieudane przejście będzie dodawało 15% szans na powodzenie do kolejnego, ale żeby balans został zachowany i średnia wyszłaby mniej więcej taka sama, należałoby obniżyć bazową szansę.

I takie uśrednienie pasuje do wielu rzeczy w tej grze, bo z jednej strony fajnie, że cała rozgrywka opiera się na RNG, ale zdecydowanie za często dochodzi do patologicznych sytuacji. Szczególnie jeśli ktoś ma po prostu pecha w życiu.

P.S Jeaan mi wyszło 30% na paręset prób.

Strona 1 z 1 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/