Odpowiedz  [ 22 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3  Następna
 Usprawnienie handlu w grze 
Autor Wiadomość
Uciekinier Taernijczyk

Rejestracja: 3 Cze 2011, o 00:18
Posty: 8
Podziękowano: 1 raz
Otrzymanych podziękowań: 0 raz
Nick w grze: Paroofka
Odpowiedz z cytatem
Post Usprawnienie handlu w grze
Witam , mam pomysł odnośnie ułatwienia handlu w grze . Osoby nie spędzające dużo czasu w grze np. ze względu na pracę , szkołę maja problem z kupnem/sprzedażą przedmiotów. Rozwiązanie to ułatwiło by im handel w trybie off-line.

Tworzymy w budynku tak jakby mini sejfy , skrytki .Zamiast budynku alternatywnym rozwiązaniem jest stworzenie odnośnika do listy skrytek w panelu gracza obok opcji wylogowania, wejścia do wiadomości. Pasek znajduję się po środku ekranu na górze. Drugie rozwiązanie zmniejszyło by nakład prac potrzebnych do wprowadzenia tego pomysłu w świat Dumy Taernu . Niepotrzebne byłoby tworzenie graficznie nowego budynku oraz znajdujących się w nich skrytek.

Przykładowy opis systemu handlu off-line

Do danej skrytki wkładamy rar , który chcemy sprzedać oraz ustalamy za jaka kwotę. Gracz poszukujący danego przedmiotu wchodzi do budynku i rozwija listę dostępnych przedmiotów w skrytkach , w momencie kliknięcia listy rozwija się spis rarów np alfabetyczny lub wg lvli , wiki .Klikając dany rar z listy, pokazuję mu się ile jest dostępnych sztuk oraz w jakich cenach. Jeśli jest zainteresowany kupnem ,,wkłada,, do skrytki kwotę ustalona przez sprzedającego za dany przedmiot. Po włożeniu pieniędzy do skrytki,rar zostaje zakupiony. U kupującego w ekwipunku pojawia się dany przedmiot, a złoto czeka do odbioru dla sprzedającego w skrytce.

Proponuje wprowadzić ,, prowizję ,, od sprzedanego przedmiotu od 1% do 5% które będą jako czynsz za skrytkę. Prowizję można by było ominąć kupieniem przedmiotu w grze za platyne w kwocie od 5 do 10 platyny. Item nazywałby się złoty klucz otwierając nim skrytkę dostajemy 100% kwoty wsadzonej tam przez osobę kupującą , jeśli otworzymy skrytkę bez tego klucza będzie pobierana prowizja do 5%. Procent prowizji zależałby od kwoty transakcji.

Przykładowo
Za przedmioty o wartości od 2,1kk do 20kk prowizja to 1%
Za przedmioty o wartości do 50kk prowizja to 2%
Za przedmioty o wartości do 75kk prowizja to 3%
Za przedmioty o wartości do 115kk prowizja to 4%
Za przedmioty o wartości powyżej 115kk prowizja to 5%

Za przedmioty o wartości poniżej 2kk prowizja nie będzie pobierana.

System takiego handlu zapewniłby większy przepływ złota w grze przez możliwość handlu w trybie off-line.

W razie zainteresowaniem pomysłu do wprowadzenia zapraszam na priv w grze nick Paroofka serwer Larkas do opisania pomysłu bardziej szczegółowo. Pozdrawiam i dziękuje za uwagę.


20 Wrz 2016, o 22:38
Profil
Jedną nogą w Haligardzie

Rejestracja: 18 Lis 2014, o 18:23
Posty: 36
Podziękowano: 206 razy
Otrzymanych podziękowań: 19 razy
Nick w grze: Oradus
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Usprawnienie handlu w grze
Targowisko Targowisko Targowisko

_________________
Aby utrzymać mroczny klimat gry zróbmy skiny prosiaczka i lisa dla petów.

Na wiosnę w październiku.


21 Wrz 2016, o 06:40
Profil
Współpracownik Gnarla

Rejestracja: 27 Lis 2012, o 18:09
Posty: 222
Podziękowano: 507 razy
Otrzymanych podziękowań: 216 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Usprawnienie handlu w grze
Kolejny pomysł z targowiskiem. One są dobre i każdemu się to podoba, ale to trzeba bardziej zachęcić twórców do dodania targowiska do gry, gdyż jedyną przeszkodą są oni sami. Trzeba udowodnić iż to jest bardzo potrzebne, więc lepiej nie dawać pomysłów kolejnych na targowisko tylko stworzyć temat ogólny o tym, aby zachęcić do konieczności wprowadzenia. Pomysł jak najbardziej +


21 Wrz 2016, o 07:29
Profil
Współpracownik Gnarla
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 Maj 2015, o 15:00
Posty: 187
Podziękowano: 21 razy
Otrzymanych podziękowań: 53 razy
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Usprawnienie handlu w grze
@up
Nie kazdy chce targowisko...

@top
Bylo, bylo, bylo


21 Wrz 2016, o 07:38
Profil
Współpracownik Gnarla

Rejestracja: 27 Lis 2012, o 18:09
Posty: 222
Podziękowano: 507 razy
Otrzymanych podziękowań: 216 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Usprawnienie handlu w grze
@Up Zdecydowana większość jednak chce :)


21 Wrz 2016, o 07:43
Profil
Współpracownik Gnarla
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 Maj 2015, o 15:00
Posty: 187
Podziękowano: 21 razy
Otrzymanych podziękowań: 53 razy
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Usprawnienie handlu w grze
Ankiety wśród wszystkich graczy nie bylo, wiec nie ma pewności jaka część graczy chce targowisko. Poza tym nie widziałem oficjalnego info ze zamierzane jest wprowadzenie targowiska mimo ze ekipa wielokrotnie widziala pomysly na ten temat.


21 Wrz 2016, o 08:42
Profil
Współpracownik Gnarla

Rejestracja: 27 Lis 2012, o 18:09
Posty: 222
Podziękowano: 507 razy
Otrzymanych podziękowań: 216 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Usprawnienie handlu w grze
@Yambo Było tyle tematów o targowisku i duża ilość graczy wypowiada się o tym pozytywnie jak i chciałaby targowiska, natomiast ekipa nakreśliła już swoją decyzję, że targowiska nie będzie, dlatego w pierwszym moim poście napisałem, że nie należy tworzyć pomysłów na targowisko, bo każdy jest dobry, ale by zrobić taki temat by zachęcić ekipę, że jednak by się ono bardzo przydało.


21 Wrz 2016, o 08:53
Profil
Uciekinier Taernijczyk

Rejestracja: 3 Cze 2011, o 00:18
Posty: 8
Podziękowano: 1 raz
Otrzymanych podziękowań: 0 raz
Nick w grze: Paroofka
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Usprawnienie handlu w grze
Każdy nazywa to targowisko a ja nie użyłem ani 1 raz słowa Targowisko. To nie jest i nie będzie targowisko.


21 Wrz 2016, o 09:21
Profil
Współpracownik Gnarla
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 Maj 2015, o 15:00
Posty: 187
Podziękowano: 21 razy
Otrzymanych podziękowań: 53 razy
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Usprawnienie handlu w grze
@up
Działanie jest to samo

@way
Jeśli by mieli to wprowadzic inaczej by się ustosunkowali. Temat majacy ich przekonać nic nie da


21 Wrz 2016, o 09:31
Profil
Uczeń Simona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Sty 2013, o 02:07
Posty: 48
Miejscowość: Wrocław
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 3 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Usprawnienie handlu w grze
Moim zdaniem propozycja całkiem ok, nie wiem dlaczego wszyscy twierdzą, że to kolejna odmiana "targowiska". Pomysł ma na celu wprowadzenie ułatwienia handlu w trybie off-line, co moim zdaniem mogłoby być przydatne dla osób nie mających wiele czasu na grę :). Nie rozumiem podejścia ekipy do pomysłów mających na celu ułatwić handel w grze, są one z góry skazane na porażkę. Chciałbym przeczytać wypowiedź kogoś z ekipy dlaczego są tak negatywnie do tego nastawieni. Mimo tego, że dużo osób piszę o takich pomysłach, co oznacza, że jest na nie zapotrzebowanie.


21 Wrz 2016, o 15:11
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 22 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 402 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron