Odpowiedz  [ 3 posty(ów) ] 
 Co bym zmienił gdybym miał do tego prawa... :) 
Autor Wiadomość
Uciekinier Taernijczyk
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Wrz 2016, o 20:22
Posty: 7
Miejscowość: Warszawa
Podziękowano: 2 razy
Otrzymanych podziękowań: 3 razy
Serwer: HardCore
Odpowiedz z cytatem
Post Co bym zmienił gdybym miał do tego prawa... :)
Witam wszystkich forumowiczów, zastanawiałem się ostatnio co bym zmienił w owej grze gdybym miał taką możliwość:

1.Sterowanie postaci, niby po (x?) latach można się przyzwyczajać do klikania myszką na lokacji, ale na niskich poziomach bywa to naprawdę uciążliwe, mianowicie: przed 25 pzm atakują nas grupki pająków składającej się z Tarantuli (oprócz 3) i załóżmy chciałbym przejść do Wiedźmy ale nie jestem w stanie zabić pająków, bo moja postać porusza się jak typowy Mietek spod monopolowego, to samo tyczy się np. łysych/goblinów i większości mobków, które są w Lesie, klikając np. na Ruiny moja postać wybiera nie dość że okrężną drogę, czyli (lewa, góra, lewa, góra, prawa, cofnięcie O.o prawa, lewa) i dopiero dociera na miejsce.
Zauważyłem to będąc na lvl gdzie potworki nie atakują, klikając w miejsce gdzie chciałbym dojść moja postać zachowuje się jak baletnica kręcąca bardzo dziwne pieruety.

Rozwiązanie: Klikając myszką bardzo blisko postaci ta szła by prosto a nie na boki...


2.Status immunitetu (koszt 50platyny, czas trwania 1 godzina) chroni gracza przed atakami na czerwonym polu, nie działa na czarnym oraz podczas wojen gildyjnych jak i nie chroni aktywnych graczy w PvP (tarcza, czaszki, tasaki) - alternatywa dla graczy, którzy nie mają najmniejszej ochoty na zabawy z botami ;)

Rozwiązanie: Zamieszczenie owego buffa w zakładce platyny (tak wiem ochrona na 2 dni, ale na groma mam się podkładać, szukać ludzi, prosić, czekać aż atakujący nie dostanie na mnie pumpa) przy okazji administracja by zarobiła, nóż widelec się ktoś skusi i wyśle SMSa chociażby.


3.Przyśpieszenie animacji walk... i tutaj jest dopiero prawdziwa męka, na niskich poziomach człowiekowi się odechciewa expić, grupka nietoperzy 3 w jaskini, zanim to podleci zacznie gryźć po 5x jeden, to idzie zasnąć przed klawiaturą; Rybostwory zanim ruszy te swoje cielsko podbiegnie zamachnie się frontkickiem uderzy 4x bronią, chcesz wrzucić urok niech go ominie, to się telepie jak by padaczki dostał...

Rozwiązanie: Przyśpieszenie animacji gryzienia, odpierania uroków, unikania ataków, podbiegnięcia nawet...



Z mojej strony to by było wszystko, pozdrawiam.

_________________
Dać postaci fizycznej więcej zręczności niż siły a magicznej więcej wiedzy niż mocy to tak jak dać diabetykowi tort na śniadanie, "morderstwo" w biały dzień... :)

Co może być lepszego niż rycerz pod full HP? <3


5 Paź 2016, o 01:04
Profil
Walczący z drzewcami

Rejestracja: 8 Sty 2015, o 22:04
Posty: 416
Podziękowano: 9 razy
Otrzymanych podziękowań: 83 razy
Nick w grze: NephaleMo
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Co bym zmienił gdybym miał do tego prawa... :)
1. A jak idziesz sobie w realu z punktu A do B to przeskakujesz ogrodzenia, przedzierasz przez krzaki itd czy idziesz wyznaczoną dla pieszych ścieżką? Tak dokładnie się porusza postać po mapie, nie idzie linią prostą a najkrótszą możliwą do przejścia ścieżką, omijając tak zwane w informatyce gier "punkty kolizji". Nikt tego nie zmieni na debilny proponowany przez Ciebie system chodzenia prosto - zwłaszcza po tych lokacjach, o których piszesz, gdzie jest masa bagien kałuż i krzaków, nie mówiąc o samych ruinach, które trzeba ominąć. A co do rzucających się łysych, pająków itd - celowo stoją w takich lokalizacjach, żeby się ich nie dało ominąć i zaatakowały uniemożliwiając za małym lvlom dojście. Od pewnych lvli już się nie rzucają.

P.S. akurat dość do wiedźmy można zamiast od zbójeckiego lasu to traktem od wioski Romana w górę i minąć na spokojnie tą tarantulę.

2. Temat był już przynajmniej 15 razy na forum - nie chce mi się tego kolejny raz tłumaczyć. Opcja szukaj...

3. W 3d będą prawdopodobnie ciut przyspieszone. Poza tym jak mam długie animacje to zdążę wrócić do walki po dedzie, kiedy to reszta drużyny ogląda sobie animacje, a jakby były szybsze to miną np 3 rundy zanim ja sobie wylosuję karty u śmierci, a jeśli jestem np druidem i nie wrócę w next i nie wyleczę to nie będzie gdzie wracać, bo wszyscy padną w tym czasie. Nie dam rady też przeskoczyć jakiejś grupki, ale pewnie masz za mały lvl, żeby w ogóle zrozumieć co to znaczy i dlaczego szybkie animacje byłyby tam błędem. Trzeci aspekt zlecenia na czas, które stałyby się za łatwe do wykonania gdyby walki trwały zbyt krótko.

P.s. bardzo się cieszę, że nie masz praw do wprowadzania zmian, bo byś tą grę zepsuł. Patrzysz na to co by było wygodniejsze dla Ciebie, nie co lepsze dla całej gry i wszystkich graczy. A tylko takie spojrzenie gwarantuje pozytywne zmiany.

_________________
Nephalem 104 (sh) i rośnie
NephaleMo 101 (mo)
XioncDawid 65 (dr)
NephalemUk 50 (łuk) i rośnie


5 Paź 2016, o 07:06

Podziękowali: 2 ElMorte (5 Paź 2016, o 08:12), TheMacio (5 Paź 2016, o 20:35)
Profil
Uciekinier Taernijczyk
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Wrz 2016, o 20:22
Posty: 7
Miejscowość: Warszawa
Podziękowano: 2 razy
Otrzymanych podziękowań: 3 razy
Serwer: HardCore
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Co bym zmienił gdybym miał do tego prawa... :)
Nephalem napisał(a):
1. A jak idziesz sobie w realu z punktu A do B to przeskakujesz ogrodzenia, przedzierasz przez krzaki itd czy idziesz wyznaczoną dla pieszych ścieżką? Tak dokładnie się porusza postać po mapie, nie idzie linią prostą a najkrótszą możliwą do przejścia ścieżką, omijając tak zwane w informatyce gier "punkty kolizji". Nikt tego nie zmieni na debilny proponowany przez Ciebie system chodzenia prosto - zwłaszcza po tych lokacjach, o których piszesz, gdzie jest masa bagien kałuż i krzaków, nie mówiąc o samych ruinach, które trzeba ominąć. A co do rzucających się łysych, pająków itd - celowo stoją w takich lokalizacjach, żeby się ich nie dało ominąć i zaatakowały uniemożliwiając za małym lvlom dojście. Od pewnych lvli już się nie rzucają.

P.S. akurat dość do wiedźmy można zamiast od zbójeckiego lasu to traktem od wioski Romana w górę i minąć na spokojnie tą tarantulę.

2. Temat był już przynajmniej 15 razy na forum - nie chce mi się tego kolejny raz tłumaczyć. Opcja szukaj...

3. W 3d będą prawdopodobnie ciut przyspieszone. Poza tym jak mam długie animacje to zdążę wrócić do walki po dedzie, kiedy to reszta drużyny ogląda sobie animacje, a jakby były szybsze to miną np 3 rundy zanim ja sobie wylosuję karty u śmierci, a jeśli jestem np druidem i nie wrócę w next i nie wyleczę to nie będzie gdzie wracać, bo wszyscy padną w tym czasie. Nie dam rady też przeskoczyć jakiejś grupki, ale pewnie masz za mały lvl, żeby w ogóle zrozumieć co to znaczy i dlaczego szybkie animacje byłyby tam błędem. Trzeci aspekt zlecenia na czas, które stałyby się za łatwe do wykonania gdyby walki trwały zbyt krótko.

P.s. bardzo się cieszę, że nie masz praw do wprowadzania zmian, bo byś tą grę zepsuł. Patrzysz na to co by było wygodniejsze dla Ciebie, nie co lepsze dla całej gry i wszystkich graczy. A tylko takie spojrzenie gwarantuje pozytywne zmiany.


1.Napisane jest jak WÓŁ! parę milimetrów od postaci, nie całą mapę, widzę że jesteś już 3 osobą, która dosłownie nie czyta ze zrozumieniem tylko od razu hejtuje, powiedz mi w którym miejscu napisałem że moja postać ma chodzić w liniach prostych? To się nawet kupy by nie trzymało co by sensu... ale szczegół, Twoją dalszą wypowiedź zostawię bez komentarza.
P.S (jak to określiłeś) tarantul na niskim poziomie nie miniesz od Wioski Romana, a to ze względu iż może zrespić się kilkanaście obok siebie i idąc (właśnie sposobem jakim opisałem postać wpada w zawirowania) wybierając drogę taką aby wbić się w te moby.


2.No oczywiście, jaśnie wielmożny pan nie chce skomentować, oddaje pokłony królowi. (tutaj wyczuj ironię rzecz jasna). :)

3."Szybsze animacje to nie zdążę wybrać kart a już 3 rundy upłyną" - chyba musiał byś mieć parkinsona i epilepsję aby w "3 rundy" wybierać kartę u śmierci... "jak bym był Druidem [...]" czyli byś był słabym druidem :> skoro byś padł i na dodatek dojść nie mógł (no tak zapomniałem masz więcej wiedzy niż mocy, a wiedza ratuje przed śmiercią i że się tak już po gimbusowemu wyrażę "xD")... Zlecenia na kasę, to zbić czas do 15 minut no tak, teraz to za krótko. Dziękuję do widzenia :)

P.S Twój post bym w kilku aspektach obrażający, co za tym idzie wysyłam powiadomienie do supportu i nie, nie obrażający dlatego że się wysłowiłeś swoim zdaniem, ale jak przeczytasz swoją wypowiedź jak że "inteligentną" to zapewne dopatrzysz się owego tekstu...
Przepraszam, że z opóźnieniem, jednak gdzieś umknęło. Jedyne obraźliwe słowo to "debilne", które odnosi się do pomysłu, nie do Ciebie. Jeśli coś przeoczyłem możesz napisać odwołanie od decyzji, rzuff

_________________
Dać postaci fizycznej więcej zręczności niż siły a magicznej więcej wiedzy niż mocy to tak jak dać diabetykowi tort na śniadanie, "morderstwo" w biały dzień... :)

Co może być lepszego niż rycerz pod full HP? <3


5 Paź 2016, o 12:00
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 3 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 208 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron