Strona 1 z 1 |
[ 10 posty(ów) ] |
Widok do druku | Poprzedni temat | Następny temat |
"Podklasy"
Autor | Wiadomość | |
---|---|---|
Taernijczyk z ekwipunkiem
|
Chciałbym przedstawić tutaj pewien pomysł jaki przyszedł mi do głowy ostatnio Oczywiście nie może chodzić o nic innego jak o ulepszenie Dumy Taernu, a dokładniej o wprowadzenie długo wyczekiwanych "podklas".
Moim skromnym zdaniem pomysł ogólnie sam w sobie jest świetny i ogromnie urozmaici rozgrywkę dlatego też uważam, że dlaczego by nie dodać czegoś od siebie? Przechodząc do rzeczy: W moim zamyśle całe podklasy opierały by się na drzewku rozwoju i to dość obszernym. Sam zamysł drzewa uważam za dobry bo nie jest ograniczony i daje możliwość rozbudowy o kolejne dziedziny w przyszłości. A więc w takim razie czym by się różniły nasze umiejętności z drzewka od tych naszych, wtedy już "podstawowych", dla różnych klas? A no tym, że wszystkie umiejętności z drzewka byłyby wyłącznie pasywne. Jako że ekipa ma w planach wprowadzenie craftingu, można by to wszystko ze sobą powiązać. Wstępnie drzewko można by podzielić na kilka różnych dziedzin, przykładowo: "Walka", "Wytwarzanie przedmiotów", "Wytwarzanie mikstur i zwojów". W każdej dziedzienie można by wybierać rózne drogi, dzieki czemu umiejętnosći róznych graczy byłyby atrakcyjną ofertą na rynku oraz w gildii. Jakie bonusy dawały bo nasze nowe "skille"? No przykładowo (wszystko by trzeba zbilansować): -procent do obrażeń (dla drużyny), -procent do trafienia (dla drużyny), -procent do wytrzymałości przy ulepszaniu przedmiotów, -procent do szansy w ulepszaniu przedmiotów oraz ich wytwarzaniu, Można wymyślać jeszcze wiele No to przechodząc dalej, jak wyglądałaby rozbudowa tego drzewa od strony gracza? No cóż, myślę że znajdzie się nowa fucha dla NPC oraz kilka starych mobków bedzie musiało stać się ostrożniejszymi Będąc dokładniejszym mam na myśli NPC z Kemenak oraz las koldów, a jeszcze dokładniej pszczoły i dziki w nim mieszkające. Oczywiście nie może być zbyt łatwo, dlatego rozbudowę naszej podklasy można by rozpocząć około 45 poziomu postaci. Drzewo by sobie pięknie rosło podlewane niczym innym jak nie punktami umiejętności. Tak, to je by się rozdawało ku zaskoczeniu wielu osób Tylko jak je zdobywać? "Znowu będziemy dostawać je co poziom? Nuuuda!" No więc nie, punkty będą zdobywane na zasadzie zlecenia u owego NPC. Zlecenie do wzięcia oczywiście nie za często bo co 72 godziny Oczywiście to nie jest tak, że co 72 godziny dostaniemy darmowy punkt i po pół roku bedziemy już na full Każde zlecenie kosztuje nas pewną, nie małą ilość złota oraz uwaga, odbiera nam expa "Ej ale przecież Ci z dużym poziomem będą mieli łatwiej? Ej!" No niekoniecznie ponieważ każde kolejne zlecenie byłoby droższe i zabierało więcej expa co w ostateczny rezultacie ograniczyłoby przerażająco szybkie rozwijanie drzewka typu "Mam 50 poziom i wymaksowane umki hehe". Dzięki tym którzy doczytali to do końca a jeszcze bardziej tym, którzy sie wypowiedzieli Życzę dropu i niechaj spadają epiki SiQiel, Larkas _________________ SiQiel, Larkas MAG OGNIA 80+ LVL ON "Tylko życie poświęcone innym warte jest przeżycia." Dziękuję wszystkim, za merytoryczne odpowiedzi Pozdrawiam |
|
10 Lis 2016, o 21:16 |
|
|
Współpracownik Gnarla
|
Dam sobie wszystko co się da w ulepszanie itemow, zrobie 5 postaci +20, a na koniec zrobie reset i dam w dmg (bo bedac +20 trudno nie trafiać)
|
|
10 Lis 2016, o 23:48 |
|
|
Taernijczyk z ekwipunkiem
|
To że bedą dawały bonusy do ulepszania to nie znaczy że bedzie az tak łatwo, bez przesady Może być np na maksymalnym wykoksowaniu tego ulepszania, bonus +20% do % na ulepszenie czyli przy 10% masz 12
_________________ SiQiel, Larkas MAG OGNIA 80+ LVL ON "Tylko życie poświęcone innym warte jest przeżycia." Dziękuję wszystkim, za merytoryczne odpowiedzi Pozdrawiam |
|
11 Lis 2016, o 00:06 |
|
|
Współpracownik Gnarla
|
Kazdy % sie liczy i teoretycznie zwieksza sansze powodzenia.
|
|
11 Lis 2016, o 11:06 |
|
|
Taernijczyk z ekwipunkiem
|
Tak, ale zauważ, że zdobycie punktu będzie wymagało od gracza poświęcenia expa a to oznacza, że nie jesteśmy w stanie w pełni rozbudować drzewka na jednym lvl bo po prostu nie bedziemy w stanie tego wyexpić. Poza tym, jak napisałem w poście, bonusy sa tylko przykładowe i wymagają bilansu.
_________________ SiQiel, Larkas MAG OGNIA 80+ LVL ON "Tylko życie poświęcone innym warte jest przeżycia." Dziękuję wszystkim, za merytoryczne odpowiedzi Pozdrawiam |
|
11 Lis 2016, o 12:03 |
|
|
Taernijczyk z ekwipunkiem
|
cześć
Sam pomysł uważam za jak najbardziej w porządku. Podoba mi się i super, że ktoś w końcu się tego podjął. ,Ale" Co mi się nie podoba: -Rozwijanie drzewka umiejętności u npc jest po prostu zbędne dla umiejętności pasywnych, lepiej by było gdyby dana umiejętność rosła (jej % bonusu) wraz z połączeniem czynników jakimi są:
-Procent do obrażeń/trafienia dla drużyny (po prostu drużynowe bonusy) - nie wiem o co dokładnie chodziło, nie wytłumaczyłeś tego, więc przedstawię jak ja to widzę: Mamy do wyboru na podklasie ,,obrońca drużyny"(lub jakkolwiek można by ją nazwać) umiejętność aktywną - gruboskórność, lub ,,ochrona tarczą" (nie wiem jak zwie się to na rycerzu) , albo jakiś inny buff - wybierając jedno z dwóch za pkt. umiejętności, nie możemy wziąć już drugiego. Potem używając takiej umiejętności w walce dostajemy ilość pkt. od ilości zaabsorbowanych obrażeń * ilość osób w drużynie, żeby zdobyć kolejny poziom musimy mieć co najmniej x-ilość pkt. nabitych na tej umiejętności i wtedy możemy ulepszyć ją na kolejny poziom. Co mi się podoba: -Procent do wytrzymałości przy ulepszaniu przedmiotów -Procent do szansy w ulepszaniu przedmiotów, oraz ich wytwarzaniu Cytuj: W moim zamyśle całe podklasy opierały by się na drzewku rozwoju i to dość obszernym. Sam zamysł drzewa uważam za dobry bo nie jest ograniczony i daje możliwość rozbudowy o kolejne dziedziny w przyszłości. A więc w takim razie czym by się różniły nasze umiejętności z drzewka od tych naszych, wtedy już "podstawowych", dla różnych klas? A no tym, że wszystkie umiejętności z drzewka byłyby wyłącznie pasywne. Zastanawiałem się nad tym od momentu opublikowania postu i nie uważam, żeby było to złe podejście. Pozdrawiam. Firebite _________________ Rodzimy się bowiem i umieramy sami, a ci, którzy towarzyszą nam po drodze, zwykle będą musieli wybrać własną. ~Jarosław Grzędowicz |
|
11 Lis 2016, o 14:47 |
|
|
Taernijczyk z ekwipunkiem
|
Muszę przyznać, że podobają mi się Twoje pomysły, aczkolwiek:
-Jeśli chodzi o NPC to myślę, że dodałby do podklas trochę klimatu oraz dałby możliwość wprowadzenia podklas do fabuły gry. Poza tym daje to możliwość wykorzystania mobków, których aktualnie nikt nie bije i stoją bezczynnie. -Ogólny zamysł tych umiejętności pasywnych jaki miałem to taki, że umiejętności nie będą używane w walce ale będą jakby przypisane do postaci. To znaczy, że drużyna walcząca razem z tą postacią dostaje w walce od początku stały bonus i nikt nie musi go odpalać za pomocą PA. Bonus byłby aktywny w czasie gdy rozdająca jest walce, czyli od czasu jak dołączy do czasu aż padnie. Dzięki za merytoryczną opinie Pozdrawiam _________________ SiQiel, Larkas MAG OGNIA 80+ LVL ON "Tylko życie poświęcone innym warte jest przeżycia." Dziękuję wszystkim, za merytoryczne odpowiedzi Pozdrawiam |
|
11 Lis 2016, o 16:13 |
|
|
Jedną nogą w Haligardzie
|
Pomysł jak najbardziej na +. Nurtuje mnie tylko jedna rzecz: "Bonus do wytwarzania przedmiotów". Prosiłbym o wyjaśnienie na jakiej zasadzie miałby działać wg autora tematu W mojej ocenie wygląda to tak: Chcę stworzyć sf wiedzy. Zbieram na około 10 sztuk składników i udaję się z nimi do Zohara celem wytworzenia. Mam bonus do wytwarzania przedmiotów (załóżmy 10% szans). Powoduje to, że przy każdej flaszce mam szansę stworzenia dodatkowej (nadmiarowej) flaszki równą 10% ?
_________________ Serwer Hc: Sheed na zawsze |
|
11 Lis 2016, o 16:52 |
|
|
Taernijczyk z ekwipunkiem
|
Cytuj: Ogólny zamysł tych umiejętności pasywnych jaki miałem to taki, że umiejętności nie będą używane w walce ale będą jakby przypisane do postaci. To znaczy, że drużyna walcząca razem z tą postacią dostaje w walce od początku stały bonus i nikt nie musi go odpalać za pomocą PA. Nie wiem jakby to wyglądało z level'ami 60+, niektórzy mogliby nie chcieć nabijać przez tydzień pasywnego bonusu, który będzie się uaktywniał jedynie w walce drużynowej. _________________ Rodzimy się bowiem i umieramy sami, a ci, którzy towarzyszą nam po drodze, zwykle będą musieli wybrać własną. ~Jarosław Grzędowicz |
|
11 Lis 2016, o 16:58 |
|
|
Taernijczyk z ekwipunkiem
|
Gotha, Wszystkie bonusy jakie podałem były tylko przykładowe Ten, o którym mówisz miał współgrać w pewien sposób z systemem craftingu o którym mówi ekipa od pewnego czasu
Myślę, że byłby to bonus w tym wypadku na szanse powodzenia takiego wytwarzania czy coś w tym rodzaju firebite, bonus działałby w każdej walce. Mniej więcej na takiej zasadzie jak modyfikatory w psycho, z tym wyjątkiem, że jeśli byłaby to pasywka drużynowa to działałaby również na członków zespołu Zresztą pasywki byłyby raczej rozwijane dłużej niż tydzień hehe Pozdrawiam _________________ SiQiel, Larkas MAG OGNIA 80+ LVL ON "Tylko życie poświęcone innym warte jest przeżycia." Dziękuję wszystkim, za merytoryczne odpowiedzi Pozdrawiam |
|
11 Lis 2016, o 17:02 |
|
|
Strona 1 z 1 |
[ 10 posty(ów) ] |
Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 19 gości |
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum |