Odpowiedz  [ 10 posty(ów) ] 
 "Podklasy" 
Autor Wiadomość
Taernijczyk z ekwipunkiem
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 Sty 2015, o 18:29
Posty: 14
Podziękowano: 1 raz
Otrzymanych podziękowań: 2 razy
Nick w grze: SiQiel
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post "Podklasy"
Chciałbym przedstawić tutaj pewien pomysł jaki przyszedł mi do głowy ostatnio :D Oczywiście nie może chodzić o nic innego jak o ulepszenie Dumy Taernu, a dokładniej o wprowadzenie długo wyczekiwanych "podklas". ;)

Moim skromnym zdaniem pomysł ogólnie sam w sobie jest świetny i ogromnie urozmaici rozgrywkę dlatego też uważam, że dlaczego by nie dodać czegoś od siebie? :D

Przechodząc do rzeczy:
W moim zamyśle całe podklasy opierały by się na drzewku rozwoju i to dość obszernym. Sam zamysł drzewa uważam za dobry bo nie jest ograniczony i daje możliwość rozbudowy o kolejne dziedziny w przyszłości. A więc w takim razie czym by się różniły nasze umiejętności z drzewka od tych naszych, wtedy już "podstawowych", dla różnych klas? A no tym, że wszystkie umiejętności z drzewka byłyby wyłącznie pasywne. Jako że ekipa ma w planach wprowadzenie craftingu, można by to wszystko ze sobą powiązać. Wstępnie drzewko można by podzielić na kilka różnych dziedzin, przykładowo: "Walka", "Wytwarzanie przedmiotów", "Wytwarzanie mikstur i zwojów". W każdej dziedzienie można by wybierać rózne drogi, dzieki czemu umiejętnosći róznych graczy byłyby atrakcyjną ofertą na rynku oraz w gildii.
Jakie bonusy dawały bo nasze nowe "skille"? No przykładowo (wszystko by trzeba zbilansować):
-procent do obrażeń (dla drużyny),
-procent do trafienia (dla drużyny),
-procent do wytrzymałości przy ulepszaniu przedmiotów,
-procent do szansy w ulepszaniu przedmiotów oraz ich wytwarzaniu,
Można wymyślać jeszcze wiele ;)

No to przechodząc dalej, jak wyglądałaby rozbudowa tego drzewa od strony gracza? No cóż, myślę że znajdzie się nowa fucha dla NPC oraz kilka starych mobków bedzie musiało stać się ostrożniejszymi ;) Będąc dokładniejszym mam na myśli NPC z Kemenak oraz las koldów, a jeszcze dokładniej pszczoły i dziki w nim mieszkające.
Oczywiście nie może być zbyt łatwo, dlatego rozbudowę naszej podklasy można by rozpocząć około 45 poziomu postaci. :D Drzewo by sobie pięknie rosło podlewane niczym innym jak nie punktami umiejętności. Tak, to je by się rozdawało ku zaskoczeniu wielu osób :D Tylko jak je zdobywać? "Znowu będziemy dostawać je co poziom? Nuuuda!" No więc nie, punkty będą zdobywane na zasadzie zlecenia u owego NPC. ;) Zlecenie do wzięcia oczywiście nie za często bo co 72 godziny ;) Oczywiście to nie jest tak, że co 72 godziny dostaniemy darmowy punkt i po pół roku bedziemy już na full ;) Każde zlecenie kosztuje nas pewną, nie małą ilość złota oraz uwaga, odbiera nam expa :o "Ej ale przecież Ci z dużym poziomem będą mieli łatwiej? Ej!" No niekoniecznie ponieważ każde kolejne zlecenie byłoby droższe i zabierało więcej expa co w ostateczny rezultacie ograniczyłoby przerażająco szybkie rozwijanie drzewka typu "Mam 50 poziom i wymaksowane umki hehe".

Dzięki tym którzy doczytali to do końca a jeszcze bardziej tym, którzy sie wypowiedzieli ;) Życzę dropu i niechaj spadają epiki :D


SiQiel, Larkas

_________________
SiQiel, Larkas

MAG OGNIA 80+ LVL ON

"Tyl­ko życie poświęco­ne in­nym war­te jest przeżycia."

Dziękuję wszystkim, za merytoryczne odpowiedzi :) Pozdrawiam


10 Lis 2016, o 21:16
Profil
Współpracownik Gnarla
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 Maj 2015, o 15:00
Posty: 187
Podziękowano: 21 razy
Otrzymanych podziękowań: 53 razy
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: "Podklasy"
Dam sobie wszystko co się da w ulepszanie itemow, zrobie 5 postaci +20, a na koniec zrobie reset i dam w dmg (bo bedac +20 trudno nie trafiać)


10 Lis 2016, o 23:48
Profil
Taernijczyk z ekwipunkiem
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 Sty 2015, o 18:29
Posty: 14
Podziękowano: 1 raz
Otrzymanych podziękowań: 2 razy
Nick w grze: SiQiel
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: "Podklasy"
To że bedą dawały bonusy do ulepszania to nie znaczy że bedzie az tak łatwo, bez przesady :P Może być np na maksymalnym wykoksowaniu tego ulepszania, bonus +20% do % na ulepszenie czyli przy 10% masz 12 :P

_________________
SiQiel, Larkas

MAG OGNIA 80+ LVL ON

"Tyl­ko życie poświęco­ne in­nym war­te jest przeżycia."

Dziękuję wszystkim, za merytoryczne odpowiedzi :) Pozdrawiam


11 Lis 2016, o 00:06
Profil
Współpracownik Gnarla
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 Maj 2015, o 15:00
Posty: 187
Podziękowano: 21 razy
Otrzymanych podziękowań: 53 razy
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: "Podklasy"
Kazdy % sie liczy i teoretycznie zwieksza sansze powodzenia.


11 Lis 2016, o 11:06
Profil
Taernijczyk z ekwipunkiem
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 Sty 2015, o 18:29
Posty: 14
Podziękowano: 1 raz
Otrzymanych podziękowań: 2 razy
Nick w grze: SiQiel
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: "Podklasy"
Tak, ale zauważ, że zdobycie punktu będzie wymagało od gracza poświęcenia expa a to oznacza, że nie jesteśmy w stanie w pełni rozbudować drzewka na jednym lvl bo po prostu nie bedziemy w stanie tego wyexpić. Poza tym, jak napisałem w poście, bonusy sa tylko przykładowe i wymagają bilansu.

_________________
SiQiel, Larkas

MAG OGNIA 80+ LVL ON

"Tyl­ko życie poświęco­ne in­nym war­te jest przeżycia."

Dziękuję wszystkim, za merytoryczne odpowiedzi :) Pozdrawiam


11 Lis 2016, o 12:03
Profil
Taernijczyk z ekwipunkiem
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2 Paź 2016, o 17:11
Posty: 14
Podziękowano: 5 razy
Otrzymanych podziękowań: 2 razy
Nick w grze: Firebait
Serwer: HardCore
Odpowiedz z cytatem
Post Re: "Podklasy"
cześć
Sam pomysł uważam za jak najbardziej w porządku. Podoba mi się i super, że ktoś w końcu się tego podjął. ,Ale"

Co mi się nie podoba:
-Rozwijanie drzewka umiejętności u npc jest po prostu zbędne dla umiejętności pasywnych, lepiej by było gdyby dana umiejętność rosła (jej % bonusu) wraz z połączeniem czynników jakimi są:
    poziom;
    ilość rozdanych PA (na miejsce ich rozdania);
    z uwagi na używaną broń (jednoręczną / dwuręczną / miecz / młot / topór / różdżkę / łuk /rękawice / kastety / tarczę);
    z uwagi na używaną umiejętność aktywną.
-------------------------------
-Procent do obrażeń/trafienia dla drużyny (po prostu drużynowe bonusy) - nie wiem o co dokładnie chodziło, nie wytłumaczyłeś tego, więc przedstawię jak ja to widzę:
Mamy do wyboru na podklasie ,,obrońca drużyny"(lub jakkolwiek można by ją nazwać) umiejętność aktywną - gruboskórność, lub ,,ochrona tarczą" (nie wiem jak zwie się to na rycerzu) , albo jakiś inny buff - wybierając jedno z dwóch za pkt. umiejętności, nie możemy wziąć już drugiego. Potem używając takiej umiejętności w walce dostajemy ilość pkt. od ilości zaabsorbowanych obrażeń * ilość osób w drużynie, żeby zdobyć kolejny poziom musimy mieć co najmniej x-ilość pkt. nabitych na tej umiejętności i wtedy możemy ulepszyć ją na kolejny poziom.

Co mi się podoba:
-Procent do wytrzymałości przy ulepszaniu przedmiotów
-Procent do szansy w ulepszaniu przedmiotów, oraz ich wytwarzaniu

Cytuj:
W moim zamyśle całe podklasy opierały by się na drzewku rozwoju i to dość obszernym. Sam zamysł drzewa uważam za dobry bo nie jest ograniczony i daje możliwość rozbudowy o kolejne dziedziny w przyszłości. A więc w takim razie czym by się różniły nasze umiejętności z drzewka od tych naszych, wtedy już "podstawowych", dla różnych klas? A no tym, że wszystkie umiejętności z drzewka byłyby wyłącznie pasywne.


Zastanawiałem się nad tym od momentu opublikowania postu i nie uważam, żeby było to złe podejście.

Pozdrawiam.
Firebite

_________________
Rodzimy się bowiem i umieramy sami, a ci, którzy towarzyszą nam po drodze, zwykle będą musieli wybrać własną.
~Jarosław Grzędowicz


11 Lis 2016, o 14:47

Podziękowali: SiQiel (11 Lis 2016, o 16:23)
Profil
Taernijczyk z ekwipunkiem
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 Sty 2015, o 18:29
Posty: 14
Podziękowano: 1 raz
Otrzymanych podziękowań: 2 razy
Nick w grze: SiQiel
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: "Podklasy"
Muszę przyznać, że podobają mi się Twoje pomysły, aczkolwiek: ;)

-Jeśli chodzi o NPC to myślę, że dodałby do podklas trochę klimatu oraz dałby możliwość wprowadzenia podklas do fabuły gry. Poza tym daje to możliwość wykorzystania mobków, których aktualnie nikt nie bije i stoją bezczynnie. :)

-Ogólny zamysł tych umiejętności pasywnych jaki miałem to taki, że umiejętności nie będą używane w walce ale będą jakby przypisane do postaci. To znaczy, że drużyna walcząca razem z tą postacią dostaje w walce od początku stały bonus i nikt nie musi go odpalać za pomocą PA. Bonus byłby aktywny w czasie gdy rozdająca jest walce, czyli od czasu jak dołączy do czasu aż padnie. :)


Dzięki za merytoryczną opinie ;) Pozdrawiam :)

_________________
SiQiel, Larkas

MAG OGNIA 80+ LVL ON

"Tyl­ko życie poświęco­ne in­nym war­te jest przeżycia."

Dziękuję wszystkim, za merytoryczne odpowiedzi :) Pozdrawiam


11 Lis 2016, o 16:13
Profil
Jedną nogą w Haligardzie
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Kwi 2016, o 08:39
Posty: 31
Miejscowość: Wrocław
Podziękowano: 17 razy
Otrzymanych podziękowań: 8 razy
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: "Podklasy"
Pomysł jak najbardziej na +. Nurtuje mnie tylko jedna rzecz: "Bonus do wytwarzania przedmiotów". Prosiłbym o wyjaśnienie na jakiej zasadzie miałby działać wg autora tematu :) W mojej ocenie wygląda to tak: Chcę stworzyć sf wiedzy. Zbieram na około 10 sztuk składników i udaję się z nimi do Zohara celem wytworzenia. Mam bonus do wytwarzania przedmiotów (załóżmy 10% szans). Powoduje to, że przy każdej flaszce mam szansę stworzenia dodatkowej (nadmiarowej) flaszki równą 10% ?

_________________
Serwer Hc:
Sheed na zawsze


11 Lis 2016, o 16:52
Profil
Taernijczyk z ekwipunkiem
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2 Paź 2016, o 17:11
Posty: 14
Podziękowano: 5 razy
Otrzymanych podziękowań: 2 razy
Nick w grze: Firebait
Serwer: HardCore
Odpowiedz z cytatem
Post Re: "Podklasy"
Cytuj:
Ogólny zamysł tych umiejętności pasywnych jaki miałem to taki, że umiejętności nie będą używane w walce ale będą jakby przypisane do postaci. To znaczy, że drużyna walcząca razem z tą postacią dostaje w walce od początku stały bonus i nikt nie musi go odpalać za pomocą PA.


Nie wiem jakby to wyglądało z level'ami 60+, niektórzy mogliby nie chcieć nabijać przez tydzień pasywnego bonusu, który będzie się uaktywniał jedynie w walce drużynowej.

_________________
Rodzimy się bowiem i umieramy sami, a ci, którzy towarzyszą nam po drodze, zwykle będą musieli wybrać własną.
~Jarosław Grzędowicz


11 Lis 2016, o 16:58
Profil
Taernijczyk z ekwipunkiem
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 Sty 2015, o 18:29
Posty: 14
Podziękowano: 1 raz
Otrzymanych podziękowań: 2 razy
Nick w grze: SiQiel
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: "Podklasy"
Gotha, Wszystkie bonusy jakie podałem były tylko przykładowe ;) Ten, o którym mówisz miał współgrać w pewien sposób z systemem craftingu o którym mówi ekipa od pewnego czasu :D

Myślę, że byłby to bonus w tym wypadku na szanse powodzenia takiego wytwarzania czy coś w tym rodzaju ;)

firebite, bonus działałby w każdej walce. Mniej więcej na takiej zasadzie jak modyfikatory w psycho, z tym wyjątkiem, że jeśli byłaby to pasywka drużynowa to działałaby również na członków zespołu ;) Zresztą pasywki byłyby raczej rozwijane dłużej niż tydzień hehe :D

Pozdrawiam :D

_________________
SiQiel, Larkas

MAG OGNIA 80+ LVL ON

"Tyl­ko życie poświęco­ne in­nym war­te jest przeżycia."

Dziękuję wszystkim, za merytoryczne odpowiedzi :) Pozdrawiam


11 Lis 2016, o 17:02

Podziękowali: firebite (11 Lis 2016, o 18:32)
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 10 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 402 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron