Odpowiedz  [ 11 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
 Zmiany w walce z potworami 
Autor Wiadomość
Uciekinier Taernijczyk

Rejestracja: 5 Sie 2015, o 21:26
Posty: 2
Podziękowano: 2 razy
Otrzymanych podziękowań: 0 raz
Nick w grze: Nothek
Odpowiedz z cytatem
Post Zmiany w walce z potworami
Chodzi mi o to jak jest w PvP np. 1vs1 jeśli jakiś gracz podejdzie to odrazu atakujesz a w PvE jak jakiś potworek podchodzi i kończy swoją serie ataków i odchodzi i dopiero wkracza nasza postać. Według mnie powinno być to zmienione.


8 Gru 2016, o 20:14
Profil
Taernijczyk z ekwipunkiem

Rejestracja: 5 Gru 2016, o 22:41
Posty: 15
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 2 razy
Nick w grze: Gusto
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Zmiany w walce z potworami
Jeśli się mylę to mnie poprawcie.

Jedyna sytuacja, w której mobek podchodzi do Ciebie, a Ty jeszcze masz wolne ataki zachodzi wtedy, gdy wcześniej w ciągu tej rundy Ty lub ktoś z Twojego party ubił już jakiegoś mobka. Z oczywistych względów w pvp 1vs1 jest ona niemożliwa. Stąd różnica.


8 Gru 2016, o 20:30
Profil
Uciekinier Taernijczyk

Rejestracja: 5 Sie 2015, o 21:26
Posty: 2
Podziękowano: 2 razy
Otrzymanych podziękowań: 0 raz
Nick w grze: Nothek
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Zmiany w walce z potworami
Chyba nie rozumiesz więc pozwól ze ci to opisze: robilem sobie krzyża z ogarem . Zabilem go w 1 rundzie a ogar zabil jednego malego pająka. Ostatni pająk podchodzi do mnie atakuje konczy i cofa sie na swoje miejsce i wtedy podchodze do niego. Według mnie powinienem zabic pajaka jak stal przymnie a nie ze musze podejść wtedy walki byłyby o wiele szybsze


8 Gru 2016, o 21:16
Profil
Pogromca Valdaroga
Awatar użytkownika

Rejestracja: 5 Lis 2010, o 01:50
Posty: 1466
Miejscowość: Płock
Podziękowano: 201 razy
Otrzymanych podziękowań: 140 razy
Nick w grze: Darkhen
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post 
No całe 10 sekund Twojego cennego czasu.

Wysłane z mojego E2003 przy użyciu Tapatalka

_________________
Łucznik 124lvl Larkas - OFF
Rycerz 64lvl Larkas - OFF

27-12-2016 Koniec przygody z The Pride of Taern.


8 Gru 2016, o 21:21
Profil
Jedną nogą w Haligardzie
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Mar 2016, o 18:38
Posty: 39
Miejscowość: Polska
Podziękowano: 27 razy
Otrzymanych podziękowań: 8 razy
Nick w grze: GUldiur
Serwer: HardCore
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Zmiany w walce z potworami
Czasami 10 sekund ma różnicę :)

_________________
Nie walcz z idiotami mają przewagę liczebną.
Potrzeba czasu, by się zestarzeć ~Paulo Coelho
Jak sobie pościelisz tak się wyśpisz.




http://scr.hu/0wms1/en1fy http://scr.hu/0wms1/0w9jy


8 Gru 2016, o 21:31
Profil
Jedną nogą w Haligardzie
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Kwi 2016, o 08:39
Posty: 31
Miejscowość: Wrocław
Podziękowano: 17 razy
Otrzymanych podziękowań: 8 razy
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Zmiany w walce z potworami
Z drugiej strony skoro mobek może bić np. peta bez uprzedniego podchodzenia, to czemu by nie pozwolić mu bić i gracza tak samo i vice versa.

_________________
Serwer Hc:
Sheed na zawsze


Ostatnio edytowany przez Gotha, 8 Gru 2016, o 21:35, edytowano w sumie 1 raz



8 Gru 2016, o 21:34
Profil
Pogromca Valdaroga
Awatar użytkownika

Rejestracja: 5 Lis 2010, o 01:50
Posty: 1466
Miejscowość: Płock
Podziękowano: 201 razy
Otrzymanych podziękowań: 140 razy
Nick w grze: Darkhen
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Zmiany w walce z potworami
Dunebo napisał(a):
Czasami 10 sekund ma różnicę :)

Szczególnie na krzyżaku.

Wysłane z mojego E2003 przy użyciu Tapatalka

_________________
Łucznik 124lvl Larkas - OFF
Rycerz 64lvl Larkas - OFF

27-12-2016 Koniec przygody z The Pride of Taern.


8 Gru 2016, o 21:34
Profil
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Zmiany w walce z potworami
Zabiłeś Krzyżaka...cofnąłeś się...atak pajączka... teraz Twoja kolej. Twój atak jest ustawiony na Krzyzaka, więc nie możesz bić pajączka...system sprawdza, ze celu już nie ma, więc losuje Ci nowy cel który atakujesz z zawziętością godną gladiatora. Zwycięstwo laur, podium pół królika i ręka księcia Brawo Ty \•/


8 Gru 2016, o 21:38
Jedną nogą w Haligardzie
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Mar 2016, o 18:38
Posty: 39
Miejscowość: Polska
Podziękowano: 27 razy
Otrzymanych podziękowań: 8 razy
Nick w grze: GUldiur
Serwer: HardCore
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Zmiany w walce z potworami
Może ktoś się śpieszy np: do kościoła?

_________________
Nie walcz z idiotami mają przewagę liczebną.
Potrzeba czasu, by się zestarzeć ~Paulo Coelho
Jak sobie pościelisz tak się wyśpisz.




http://scr.hu/0wms1/en1fy http://scr.hu/0wms1/0w9jy


8 Gru 2016, o 21:39
Profil
Chodząca legenda
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Kwi 2011, o 03:06
Posty: 2255
Miejscowość: Wawa
Podziękowano: 216 razy
Otrzymanych podziękowań: 865 razy
Nick w grze: Szymdaro
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Zmiany w walce z potworami
W wersji 3D z tego co pamiętam animacje i tak mają być szybsze. Po drugie możliwe jest nawet na aktualnym silniku uzyskanie efektu, gdy postać gracza przemieszcza się "pionowo" atakując kolejno różnych przeciwników, bez wielokrotnego wracania na pozycję wyjściową i podbiegania do każdego osobno. Taka animacja jest wielokrotnie szybsza i na prawdę wygląda kozacko.

Powodów dlaczego jeszcze bardziej nie przyspieszono animacji jest kilka. Oczywiste jest, że ograniczamy wtedy czas walk. Konsekwencje są takie, że robimy wszystko szybciej, szybciej expimy, szybciej zarabiamy etc. Dla większości spoko. Z drugiej strony - mamy zdecydowanie mniej czasu extra poza 10 sekund zegara, żeby coś zrobić. Wiadomo, że większość taktyk przestawia się w trakcie animacji, te 10 sekund to tak na prawdę klikanie zegara.


Przy okazji podrzucam bardzo stary temat, gdzie opisana przeze mnie animacja miała miejsce:

http://forum.taern.pl/viewtopic.php?f=210&t=17232&hilit=animacja


Co do samego pomysłu - moim zdaniem bez przesady. Animacje i tak będą szybsze, zobaczymy czy wtedy będzie można ustawić wszystko na spokojnie, czy trzeba będzie się spieszyć :) Poczekajmy, zobaczymy.

Pozdro

_________________
Mój kanał na YT

Życie jest jak szachy: albo posuwasz królową, albo bijesz konia.
Życie jest jak szachy: najbardziej żałujemy ruchów, których nie możemy cofnąć.
Prawdziwie wolnym człowiekiem jest tylko ten, kto nikogo nie kocha.


9 Gru 2016, o 01:33
Profil WWW
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 11 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 318 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron