Strona 1 z 2 |
[ 11 posty(ów) ] | Idź do strony 1, 2 Następna |
Widok do druku | Poprzedni temat | Następny temat |
Zmiany w walce z potworami
Autor | Wiadomość |
---|---|
Uciekinier Taernijczyk
Rejestracja: 5 Sie 2015, o 21:26 Posty: 2 Podziękowano: 2 razy Otrzymanych podziękowań: 0 raz Nick w grze: Nothek |
Chodzi mi o to jak jest w PvP np. 1vs1 jeśli jakiś gracz podejdzie to odrazu atakujesz a w PvE jak jakiś potworek podchodzi i kończy swoją serie ataków i odchodzi i dopiero wkracza nasza postać. Według mnie powinno być to zmienione.
|
8 Gru 2016, o 20:14 |
|
Taernijczyk z ekwipunkiem
Rejestracja: 5 Gru 2016, o 22:41 Posty: 15 Podziękowano: 0 raz Otrzymanych podziękowań: 2 razy Nick w grze: Gusto |
Jeśli się mylę to mnie poprawcie.
Jedyna sytuacja, w której mobek podchodzi do Ciebie, a Ty jeszcze masz wolne ataki zachodzi wtedy, gdy wcześniej w ciągu tej rundy Ty lub ktoś z Twojego party ubił już jakiegoś mobka. Z oczywistych względów w pvp 1vs1 jest ona niemożliwa. Stąd różnica. |
8 Gru 2016, o 20:30 |
|
Uciekinier Taernijczyk
Rejestracja: 5 Sie 2015, o 21:26 Posty: 2 Podziękowano: 2 razy Otrzymanych podziękowań: 0 raz Nick w grze: Nothek |
Chyba nie rozumiesz więc pozwól ze ci to opisze: robilem sobie krzyża z ogarem . Zabilem go w 1 rundzie a ogar zabil jednego malego pająka. Ostatni pająk podchodzi do mnie atakuje konczy i cofa sie na swoje miejsce i wtedy podchodze do niego. Według mnie powinienem zabic pajaka jak stal przymnie a nie ze musze podejść wtedy walki byłyby o wiele szybsze
|
8 Gru 2016, o 21:16 |
|
Pogromca Valdaroga
|
No całe 10 sekund Twojego cennego czasu.
Wysłane z mojego E2003 przy użyciu Tapatalka _________________ Łucznik 124lvl Larkas - OFF Rycerz 64lvl Larkas - OFF 27-12-2016 Koniec przygody z The Pride of Taern. |
8 Gru 2016, o 21:21 |
|
Jedną nogą w Haligardzie
|
Czasami 10 sekund ma różnicę
_________________ Nie walcz z idiotami mają przewagę liczebną. Potrzeba czasu, by się zestarzeć ~Paulo Coelho Jak sobie pościelisz tak się wyśpisz. http://scr.hu/0wms1/en1fy http://scr.hu/0wms1/0w9jy |
8 Gru 2016, o 21:31 |
|
Jedną nogą w Haligardzie
|
Z drugiej strony skoro mobek może bić np. peta bez uprzedniego podchodzenia, to czemu by nie pozwolić mu bić i gracza tak samo i vice versa.
_________________ Serwer Hc: Sheed na zawsze Ostatnio edytowany przez Gotha, 8 Gru 2016, o 21:35, edytowano w sumie 1 raz |
8 Gru 2016, o 21:34 |
|
Pogromca Valdaroga
|
Dunebo napisał(a): Czasami 10 sekund ma różnicę Szczególnie na krzyżaku. Wysłane z mojego E2003 przy użyciu Tapatalka _________________ Łucznik 124lvl Larkas - OFF Rycerz 64lvl Larkas - OFF 27-12-2016 Koniec przygody z The Pride of Taern. |
8 Gru 2016, o 21:34 |
|
|
Zabiłeś Krzyżaka...cofnąłeś się...atak pajączka... teraz Twoja kolej. Twój atak jest ustawiony na Krzyzaka, więc nie możesz bić pajączka...system sprawdza, ze celu już nie ma, więc losuje Ci nowy cel który atakujesz z zawziętością godną gladiatora. Zwycięstwo laur, podium pół królika i ręka księcia Brawo Ty \•/
|
8 Gru 2016, o 21:38 |
|
Jedną nogą w Haligardzie
|
Może ktoś się śpieszy np: do kościoła?
_________________ Nie walcz z idiotami mają przewagę liczebną. Potrzeba czasu, by się zestarzeć ~Paulo Coelho Jak sobie pościelisz tak się wyśpisz. http://scr.hu/0wms1/en1fy http://scr.hu/0wms1/0w9jy |
8 Gru 2016, o 21:39 |
|
Chodząca legenda
|
W wersji 3D z tego co pamiętam animacje i tak mają być szybsze. Po drugie możliwe jest nawet na aktualnym silniku uzyskanie efektu, gdy postać gracza przemieszcza się "pionowo" atakując kolejno różnych przeciwników, bez wielokrotnego wracania na pozycję wyjściową i podbiegania do każdego osobno. Taka animacja jest wielokrotnie szybsza i na prawdę wygląda kozacko.
Powodów dlaczego jeszcze bardziej nie przyspieszono animacji jest kilka. Oczywiste jest, że ograniczamy wtedy czas walk. Konsekwencje są takie, że robimy wszystko szybciej, szybciej expimy, szybciej zarabiamy etc. Dla większości spoko. Z drugiej strony - mamy zdecydowanie mniej czasu extra poza 10 sekund zegara, żeby coś zrobić. Wiadomo, że większość taktyk przestawia się w trakcie animacji, te 10 sekund to tak na prawdę klikanie zegara. Przy okazji podrzucam bardzo stary temat, gdzie opisana przeze mnie animacja miała miejsce: http://forum.taern.pl/viewtopic.php?f=210&t=17232&hilit=animacja Co do samego pomysłu - moim zdaniem bez przesady. Animacje i tak będą szybsze, zobaczymy czy wtedy będzie można ustawić wszystko na spokojnie, czy trzeba będzie się spieszyć Poczekajmy, zobaczymy. Pozdro _________________ Mój kanał na YT Życie jest jak szachy: albo posuwasz królową, albo bijesz konia. Życie jest jak szachy: najbardziej żałujemy ruchów, których nie możemy cofnąć. Prawdziwie wolnym człowiekiem jest tylko ten, kto nikogo nie kocha. |
9 Gru 2016, o 01:33 |
|
Strona 1 z 2 |
[ 11 posty(ów) ] | Idź do strony 1, 2 Następna |
Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość |
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum |