Forum - Taern.pl
https://play.taern.pl/

Zmiany w walce z potworami
https://play.taern.pl/viewtopic.php?f=121&t=49349
Strona 1 z 2

Autor:  Noltal [ 8 Gru 2016, o 20:14 ]
Temat postu:  Zmiany w walce z potworami

Chodzi mi o to jak jest w PvP np. 1vs1 jeśli jakiś gracz podejdzie to odrazu atakujesz a w PvE jak jakiś potworek podchodzi i kończy swoją serie ataków i odchodzi i dopiero wkracza nasza postać. Według mnie powinno być to zmienione.

Autor:  DruidGusto [ 8 Gru 2016, o 20:30 ]
Temat postu:  Re: Zmiany w walce z potworami

Jeśli się mylę to mnie poprawcie.

Jedyna sytuacja, w której mobek podchodzi do Ciebie, a Ty jeszcze masz wolne ataki zachodzi wtedy, gdy wcześniej w ciągu tej rundy Ty lub ktoś z Twojego party ubił już jakiegoś mobka. Z oczywistych względów w pvp 1vs1 jest ona niemożliwa. Stąd różnica.

Autor:  Noltal [ 8 Gru 2016, o 21:16 ]
Temat postu:  Re: Zmiany w walce z potworami

Chyba nie rozumiesz więc pozwól ze ci to opisze: robilem sobie krzyża z ogarem . Zabilem go w 1 rundzie a ogar zabil jednego malego pająka. Ostatni pająk podchodzi do mnie atakuje konczy i cofa sie na swoje miejsce i wtedy podchodze do niego. Według mnie powinienem zabic pajaka jak stal przymnie a nie ze musze podejść wtedy walki byłyby o wiele szybsze

Autor:  Darkhen [ 8 Gru 2016, o 21:21 ]
Temat postu: 

No całe 10 sekund Twojego cennego czasu.

Wysłane z mojego E2003 przy użyciu Tapatalka

Autor:  Dunebo [ 8 Gru 2016, o 21:31 ]
Temat postu:  Re: Zmiany w walce z potworami

Czasami 10 sekund ma różnicę :)

Autor:  Gotha [ 8 Gru 2016, o 21:34 ]
Temat postu:  Re: Zmiany w walce z potworami

Z drugiej strony skoro mobek może bić np. peta bez uprzedniego podchodzenia, to czemu by nie pozwolić mu bić i gracza tak samo i vice versa.

Autor:  Darkhen [ 8 Gru 2016, o 21:34 ]
Temat postu:  Zmiany w walce z potworami

Dunebo napisał(a):
Czasami 10 sekund ma różnicę :)

Szczególnie na krzyżaku.

Wysłane z mojego E2003 przy użyciu Tapatalka

Autor:  zVirusowany [ 8 Gru 2016, o 21:38 ]
Temat postu:  Re: Zmiany w walce z potworami

Zabiłeś Krzyżaka...cofnąłeś się...atak pajączka... teraz Twoja kolej. Twój atak jest ustawiony na Krzyzaka, więc nie możesz bić pajączka...system sprawdza, ze celu już nie ma, więc losuje Ci nowy cel który atakujesz z zawziętością godną gladiatora. Zwycięstwo laur, podium pół królika i ręka księcia Brawo Ty \•/

Autor:  Dunebo [ 8 Gru 2016, o 21:39 ]
Temat postu:  Re: Zmiany w walce z potworami

Może ktoś się śpieszy np: do kościoła?

Autor:  Szymdaro [ 9 Gru 2016, o 01:33 ]
Temat postu:  Re: Zmiany w walce z potworami

W wersji 3D z tego co pamiętam animacje i tak mają być szybsze. Po drugie możliwe jest nawet na aktualnym silniku uzyskanie efektu, gdy postać gracza przemieszcza się "pionowo" atakując kolejno różnych przeciwników, bez wielokrotnego wracania na pozycję wyjściową i podbiegania do każdego osobno. Taka animacja jest wielokrotnie szybsza i na prawdę wygląda kozacko.

Powodów dlaczego jeszcze bardziej nie przyspieszono animacji jest kilka. Oczywiste jest, że ograniczamy wtedy czas walk. Konsekwencje są takie, że robimy wszystko szybciej, szybciej expimy, szybciej zarabiamy etc. Dla większości spoko. Z drugiej strony - mamy zdecydowanie mniej czasu extra poza 10 sekund zegara, żeby coś zrobić. Wiadomo, że większość taktyk przestawia się w trakcie animacji, te 10 sekund to tak na prawdę klikanie zegara.


Przy okazji podrzucam bardzo stary temat, gdzie opisana przeze mnie animacja miała miejsce:

http://forum.taern.pl/viewtopic.php?f=210&t=17232&hilit=animacja


Co do samego pomysłu - moim zdaniem bez przesady. Animacje i tak będą szybsze, zobaczymy czy wtedy będzie można ustawić wszystko na spokojnie, czy trzeba będzie się spieszyć :) Poczekajmy, zobaczymy.

Pozdro

Strona 1 z 2 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/