Forum - Taern.pl
https://play.taern.pl/

Mag wody - bo tego chcecie
https://play.taern.pl/viewtopic.php?f=121&t=49466
Strona 1 z 1

Autor:  Vanessa [ 20 Gru 2016, o 01:58 ]
Temat postu:  Mag wody - bo tego chcecie

Temat założony z czystej nudy, który trudno nawet nazwać pomysłem, jednak w pewnym stopniu nim będący. Temat ten ma przedstawić mój pomysł na umki maga wody (którego tak pragniecie). Tematów o profesjach itp było całe mnóstwo i podklasach - wiem, wiem i wiem. Ten temat nie jest jednak pomysłem na nową klasę, bo mag wody wcale taką nową klasą nie jest - no bo wiadomo - wszyscy o nim wiedzą.
Chodzi tu tylko o to, by przedstawić mój pomysł na jego umki i robię to tak jak piszę - z nudów, chęci i korzystając z wolnego czasu, oraz w pewnym stopniu z ciekawości jak byście odbierali takiego maga wody, gdyby w ogóle powstał. Zaczynajmy więc!

Mag Wody!

Bla, bla bla...

Nie będę tutaj dawać opisu postaci, grafiki czy czegoś, bo każdy z nas to wie. Chcę się jednak skupić na wymyślonych umkach, więc jedziemy! (umki nie mają jednak rozpiski na szczegółowe % ataku, trafienia itp. tak jak to pisałem w moim temacie o podklasach, gdyż uznałem, że to nie ma sensu, bo i tak są robione "na oko" i trza by wiele testów)

1. Sopel

Najsłabszy atak maga wody. Polega na wystrzeleniu zmrożonego lodowego pocisku. Atak porównywalny z iskrą MO, lecz o nieco większej celności. Atak ten w połączeniu z lodową strzałą potrafi przeszyć pancerz przeciwnika, ale o tym jak to działa napiszę niżej.

2. Lodowa Tarcza

Umiejętność lekko wzmacniająca odporności postaci. Znana nam wszystkim, gdyż znajduje się w grze.

3. Transfer many

Umiejętność pozwalająca oddać sojusznikowi określony % własnych zasobów magicznych (22% całkowitej many maga wody). Umiejętność ta może zostać użyta na jednym sojuszniku tylko raz na 4 rundy. Słaby poziom umiejętności sprawia jednak, że część many z transferu po prostu ucieka i wyparowuje po drodze, dlatego na 1 poziomie mimo naszej straty 22% - sojusznik otrzymywałby zaledwie 8% tej sumy. Dopiero na 7 poziomie umiejętności transferowana byłaby cała suma czyli 22%.

4. Aura zimna

Urok. Znana nam umiejętność zabierająca PA. Ze względu iż jest to urok - umiejętność działałby jednak słabiej niż aura, którą może nas potraktować łucznik (byłaby to ta aura, która zabiera PA, lecz nie zabiera kondycji)

5. Lodowa Bariera

Buff pozytywny, który może zostać rzucony na siebie, bądź sojuszniczą postać. Lodowa bariera działa 1 rundę i pozwala 1 raz z szansą 100% całkowicie zablokować udany atak wręcz, dystans czy urok. Dodatkowo jeżeli wróg trafi postać znajdującą się za lodową barierą część jego obrażeń odbije się do niego samego. (coś jak uniki sheeda, lecz działające tylko 1 raz z możliwością zatrzymania nawet uroku oraz odbijające część obrażeń jak tarcza ognia - w przypadku zablokowania uroku - na wrogu pojawi się ukłucie lalki podobnie jak w przypadku odwrócenia). Siła levelowania tej umiejętności polega na zwiększonym % obrażeń odbitego ataku, oraz odblokowaniu poszczególnych stref ataku. Poziom 1-3 obrażenia wręcz, 4-5 dystans, 6-7 urok.

6. Wodna Pięść

Cios z bliska. Zadane obrażenia nieco większe jak podpalenia u MO (nie, nie powoduje wodnego podpalenia). Zamiast tego umiejętność działa podobnie jak rozbicie gardy u Sheeda. Wodna pięść rozbija obronę wręcz przeciwnika na 1 rundę. Adekwatnie im większy poziom umiejętności tym większa celność, siła i -% obrony wręcz.

7. Lodowa strzała

Mocniejsza wersja sopla. Obrażenia podobne jak u MO. Strzała ma też wyższą celność niż kula ognia. Atak ten w połączeniu z soplem potrafi przeszyć pancerz przeciwnika, ale o tym jak to działa napiszę niżej.

8. Ulewa

Atak mroźnego deszczu. Obrażenia nie są zbyt duże (nieco mniejsze od deszczu ognia). Trafienie jednak mroźnym deszczem skutkuje przeszycie zimnem, a co za tym idzie redukcją pancerza o maks: 8%.

9. Wodne Więzienie

Urok. Czar, który zamyka przeciwnika w pewnego rodzaju bańce wody. Więzienie w zależności od poziomu trwa różną ilość rund (maks 3). Czaru nie idzie zestakować podobnie jak korzeni. Więzienie powoduje spadek szybkości postaci, a co za tym idzie obniża szansę trafienia, powoduje większe zużycie many, kondycji, zmniejsza lekko zadawane obrażenia i powoduje niewielkie obrażenia co turę. Ze względu na siłę tego czaru i obecność bańki, powoduje on jednak wzrost u wroga wszelkich odporności. Więzienie wymaga aktywnej aury zimna.


Dodatkowe rozbicie pancerza!
Mag wody jest w stanie dodatkowo rozbić pancerz wrogów poprzez serię trafionych sopli w połączeniu z lodowymi strzałami. Na jakiej zasadzie to działa? Aby uzyskać efekt mag wody musi trafić 2x - dla pełnego efektu 4x.
Kombinacja to:
lodowa strzała - sopel - lodowa strzała - sopel
Przy trafieniu pierwszego combo, czyli lodowa + sopel wróg dostaje redukcję pancerza 6%. Kolejna trafiona strzała redukuje pancerz do 8% a trafiony po niej sopel do 12% rozbicia pancerza.

Połączenie trafionej ulewy, która rozbija pancerz o maks 8% oraz 4 ataków combo - może dać efekt, który rozbije pancerz wroga aż o 20%! (wszystkie ataki muszą być jednak trafione).

Jak widzicie mój typ maga wody to typ bardziej wspierający, który mimo dobrych ataków nie posiada takiego kopa do ataku jak MO (brak wrażki i inki), dlatego jest słabszy, jednak posiada dobre czary wspierające.

Autor:  Arlph [ 20 Gru 2016, o 02:12 ]
Temat postu: 

Lodowa strzała, mroźna ulewa, rozbicie pancerza aż o 20%... I wisienka - wodne więzienie.. No nieźle nieźle. Tylko gdzie jest wodne podpalenie? :d

Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka

Autor:  Maerle [ 20 Gru 2016, o 11:47 ]
Temat postu: 

Bez wodnego podpalenia to nawet nie czytam! :)

Tapniete Tapatalkiem via Note4

Autor:  KrólKrul [ 20 Gru 2016, o 15:30 ]
Temat postu:  Re: Mag wody - bo tego chcecie

http://scr.hu/6d9a/8cotr
Polecam zapoznanie się z tematem powyżej ;)

Autor:  Azor Ahai [ 20 Gru 2016, o 15:53 ]
Temat postu:  Re: Mag wody - bo tego chcecie

Chyba nie zrozumiałeś o co kaman ;)

Autor:  Alttayir [ 6 Sty 2017, o 18:16 ]
Temat postu:  Re: Mag wody - bo tego chcecie

Jak to powinno się nazywać Mag Lodu

Autor:  Uiop [ 9 Sty 2017, o 15:57 ]
Temat postu:  Re: Mag wody - bo tego chcecie

Super pomysł, jak każdy o magu lodnym/wodowym(tak chciałem napisać). Oczywiście jestem na nie. Popsułoby to pvp(resy).

Autor:  Wojsztekk [ 28 Sty 2017, o 11:52 ]
Temat postu:  Re: Mag wody - bo tego chcecie

A wodne podpalenie? D:
Po co jakaś wodna pięść? Daj wodne podpalenie i temat przejdzie :D . A tak na serio to balans jest trochę niedopracowany. Ktoś wspomniał o zepsuciu resów. Nie walczę często w pvp, ale jeśli do walk 5 na 5 wejdzie 2 magów pod różne resy to pierścienie mogą nie wyrobić.

Autor:  Grendel [ 30 Sty 2017, o 11:51 ]
Temat postu:  Re: Mag wody - bo tego chcecie

Resy na ogień dobre na energie i lód słabe

Strona 1 z 1 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/