![]() |
Strona 1 z 2 |
[ 11 posty(ów) ] | Idź do strony 1, 2 Następna |
Widok do druku | Poprzedni temat | Następny temat |
Strefy ataków na wyciągnięcie ręki
Strefy ataków na wyciągnięcie ręki
Autor | Wiadomość | |
---|---|---|
Uciekinier Taernijczyk ![]() Rejestracja: 12 Lut 2013, o 14:33 Posty: 6 Podziękowano: 0 raz Otrzymanych podziękowań: 1 raz Nick w grze: WielkiArius Serwer: HardCore ![]() |
Witam chciałbym zaproponować aby po kliknięciu na grupkę i pokazaniu jej oprócz listy przeciwników jak to jest pokazane tutaj ( https://snag.gy/OobqjV.jpg ) pokazywały się też ich strefy ataku przykładowo w tym miejscu ( https://snag.gy/Uwe7uK.jpg ).
Większość zaprotestuje teraz mówiąc ze to zbyt ułatwiłoby rozgrywkę i tutaj możliwe że co niektórych zaskoczę na wiki taern wszyscy przeciwnicy mają opisane swoje strefy ataku. Więc po co dodawać ikonki ? Chociażby po to by przy każdej walce z bliżej nie znanym nam mobem nie musieć co chwila wyszukiwać każdego na wiki. Istnieje też możliwość że grupa jest zróżnicowana pod względem mobów co jeszcze bardziej utrudnia sprawę. Dodatek myślę że nie wymaga dużo roboty bo to tylko ikonki przy mobach przykładowo ataki : fizyczne - miecz dystansowe - łuk a uroki - kula energii . Mógłby się też przydać graczom jeszcze nie zorientowanym co pomogłoby im zacząć historię z Taernem. _________________ Duneb Druid 41 i nie przestaje rosnąć ![]() |
|
19 Sty 2017, o 19:52 |
![]() |
|
![]() |
||
Chodząca legenda ![]() Rejestracja: 19 Kwi 2011, o 03:06 Posty: 2255 Miejscowość: Wawa Podziękowano: 216 razy Otrzymanych podziękowań: 865 razy Nick w grze: Szymdaro ![]() |
Po coś jest ta wiki i znajomość gry. Moim zdaniem zbędne. Czymś te potworki muszą zaskakiwać początkujących graczy, inaczej będzie zbyt łatwo, bez elementu zaskoczenia, bez niespodzianek, czyli nudno.
_________________ Mój kanał na YT Życie jest jak szachy: albo posuwasz królową, albo bijesz konia. Życie jest jak szachy: najbardziej żałujemy ruchów, których nie możemy cofnąć. Prawdziwie wolnym człowiekiem jest tylko ten, kto nikogo nie kocha. |
|
19 Sty 2017, o 20:22 |
![]() ![]() |
|
![]() |
||
Jedną nogą w Haligardzie ![]() Rejestracja: 19 Kwi 2016, o 08:39 Posty: 31 Miejscowość: Wrocław Podziękowano: 17 razy Otrzymanych podziękowań: 8 razy Serwer: Tolnor ![]() |
Pomysł bardzo dobry. Jednakże tak jak powiedział Szymdaro
Szymdaro napisał(a): Po coś jest ta wiki i znajomość gry. Moim zdaniem zbędne. Czymś te potworki muszą zaskakiwać początkujących graczy, inaczej będzie zbyt łatwo, bez elementu zaskoczenia, bez niespodzianek, czyli nudno. Z drugiej strony większa część nowych graczy może nie wiedzieć o wiki, dlatego można by dodać takie ikonki do pewnego przedziału poziomowego mobków (np. do poziomu 20 w podglądzie potworków widziałbyś jakimi strefami atakują, podczas gdy potworki poziomu 21+ nie miałyby już widocznych tych stref) _________________ Serwer Hc: Sheed na zawsze |
|
19 Sty 2017, o 22:49 |
![]() |
|
![]() |
||
Uczeń Simona ![]() Rejestracja: 30 Lis 2014, o 15:51 Posty: 51 Podziękowano: 200 razy Otrzymanych podziękowań: 26 razy Nick w grze: Ahamenum Serwer: Tolnor ![]() |
Co do pomysłu to gadzam się z Szymdaro.
Moim zdaniem fajnie by było jakby nowi gracze dostawali na kopertę automatyczną wiadomość zawierającą link do wiki i forum, jak to bywa w niektórych innych grach. Powiedzmy w momencie zejścia ze statku po ucieczce z Taernu, albo ukończenia któregoś z q od Desa po którym teoretycznie mamy parę lvli wolnego, bodajże ten z przejęciem statku. Wysłane z mojego LG-H440n przy użyciu Tapatalka _________________ Łuk 124, Dr 90, Sh 88, Vd 76 ~Tolnor |
|
20 Sty 2017, o 01:08 |
![]() |
|
![]() |
||
Uczeń Simona
Rejestracja: 16 Lut 2015, o 02:04 Posty: 62 Podziękowano: 74 razy Otrzymanych podziękowań: 33 razy Nick w grze: Liebing Serwer: Tolnor ![]() |
Marovit napisał(a): Co do pomysłu to gadzam się z Szymdaro. Moim zdaniem fajnie by było jakby nowi gracze dostawali na kopertę automatyczną wiadomość zawierającą link do wiki i forum, jak to bywa w niektórych innych grach. Powiedzmy w momencie zejścia ze statku po ucieczce z Taernu, albo ukończenia któregoś z q od Desa po którym teoretycznie mamy parę lvli wolnego, bodajże ten z przejęciem statku. Wysłane z mojego LG-H440n przy użyciu Tapatalka I to jest bardzo ciekawa koncepcja. Gracze po tutorialu są zostawieni sami sobie oraz kurczakowemu czatu. Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka |
|
25 Sty 2017, o 03:58 |
![]() |
|
![]() |
||
Inżynier
Rejestracja: 9 Maj 2013, o 00:25 Posty: 384 Podziękowano: 394 razy Otrzymanych podziękowań: 255 razy Serwer: Tolnor ![]() |
Nonsens, 99% mobów ma ataki na wszystkie 3 strefy.
Tarantula: -okrzyk / ryk; -atak dystansowy; -gryzka / zwykły atak. |
|
25 Sty 2017, o 04:54 |
![]() |
|
![]() |
||
Błądzący w Tunelach ![]() Rejestracja: 18 Lip 2016, o 13:03 Posty: 136 Miejscowość: Khorinis Podziękowano: 40 razy Otrzymanych podziękowań: 45 razy Serwer: Ostlor ![]() |
Zbyteczne
Gracz sam powinien odkrywać i ogarniać gdzie stosować daną taktykę metodą prób i błędów a nie mieć wszystko podsunięte pod nos. Taern jest już tak upraszczany, że niedługo w jeden dzień nowy gracz bd mógł wbić 50-ty poziom bez większego wysiłku dzięki tym prologom. _________________ P O Z D R A W I A M All postacie - Off Łucznik - On W grze od 15.09.2012 r. Koniec przygody 24.10.2018 r. Próba powrotu do pogrywania 27.06.2019 r. |
|
25 Sty 2017, o 18:17 |
![]() |
|
![]() |
||
Błądzący w Tunelach ![]() ![]() |
Patrzycie przez pryzmat nołlajfów, którzy grają po 12 godzin dziennie i wszystkie mobki mają w małym palcu. Dla casualowych graczy taka ściągawka to fajna rzecz zwłaszcza w przypadku mobków na mniej uczęszczanych instancjach.
Tylko oczywiście powinno to dotyczyć wyłącznie przeciwników, których już BILIŚMY. Żeby faktycznie był jakiś element zaskoczenia. Mnie się marzy, żeby w 3d powstał prawdziwy glosariusz. Nad mobkiem ikonka o coś jak tu: (miszcz painta) ![]() ... i po jej kliknięciu otwiera nam się opis danej bestii (o ile ją już mamy na rozkładzie). Parę słów o niej, opis ataków i stref oraz napełniający się pasek z liczbą zabitych sztuk, pokazujący progres do następnego osiągnięcia. Niby nic, ale fajny klimatyczny bajer. Oczywiście Torgerd miałby trochę roboty, bo musiałby wymyślić opis każdego mobka, ale on i tak nic nie robi. |
|
26 Sty 2017, o 00:25 |
![]() |
|
![]() |
||
Chodząca legenda ![]() Rejestracja: 19 Kwi 2011, o 03:06 Posty: 2255 Miejscowość: Wawa Podziękowano: 216 razy Otrzymanych podziękowań: 865 razy Nick w grze: Szymdaro ![]() |
@KGB - jasne, można porobić opisy dopiero po udanej walce z takim przeciwnikiem, wtedy ma to chociaż jakiś sens, aczkolwiek dalej moim zdaniem zbędne.
Najpierw trzeba jednak zacząć od zrobienia porządku z osiągnięciami - pewnie około 30-40% mobów i bossów nie jest wcale zapisywanych, część jest zapisywana w dziwny sposób, np.: lempo to goblin ... _________________ Mój kanał na YT Życie jest jak szachy: albo posuwasz królową, albo bijesz konia. Życie jest jak szachy: najbardziej żałujemy ruchów, których nie możemy cofnąć. Prawdziwie wolnym człowiekiem jest tylko ten, kto nikogo nie kocha. |
|
26 Sty 2017, o 00:58 |
![]() ![]() |
|
![]() |
||
Błądzący w Tunelach ![]() Rejestracja: 18 Lip 2016, o 13:03 Posty: 136 Miejscowość: Khorinis Podziękowano: 40 razy Otrzymanych podziękowań: 45 razy Serwer: Ostlor ![]() |
No właśnie od kiedy czujka to kold ? bo tak jest zaliczana w osiągnięciach.
Zamiast wprowadzać nowe ''pierdołki'' zajęliby się poprawą starych ![]() _________________ P O Z D R A W I A M All postacie - Off Łucznik - On W grze od 15.09.2012 r. Koniec przygody 24.10.2018 r. Próba powrotu do pogrywania 27.06.2019 r. |
|
26 Sty 2017, o 01:07 |
![]() |
|
![]() |
||
![]() |
Strona 1 z 2 |
[ 11 posty(ów) ] | Idź do strony 1, 2 Następna |
Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości |
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum |