![]() |
Strona 1 z 1 |
[ 9 posty(ów) ] |
Widok do druku | Poprzedni temat | Następny temat |
Mag wody - bo tego chcecie
Autor | Wiadomość | |
---|---|---|
Błądzący w Tunelach ![]() Rejestracja: 18 Sty 2014, o 21:24 Posty: 95 Podziękowano: 25 razy Otrzymanych podziękowań: 243 razy Nick w grze: Vanessa Serwer: Tolnor ![]() |
Temat założony z czystej nudy, który trudno nawet nazwać pomysłem, jednak w pewnym stopniu nim będący. Temat ten ma przedstawić mój pomysł na umki maga wody (którego tak pragniecie). Tematów o profesjach itp było całe mnóstwo i podklasach - wiem, wiem i wiem. Ten temat nie jest jednak pomysłem na nową klasę, bo mag wody wcale taką nową klasą nie jest - no bo wiadomo - wszyscy o nim wiedzą.
Chodzi tu tylko o to, by przedstawić mój pomysł na jego umki i robię to tak jak piszę - z nudów, chęci i korzystając z wolnego czasu, oraz w pewnym stopniu z ciekawości jak byście odbierali takiego maga wody, gdyby w ogóle powstał. Zaczynajmy więc! Mag Wody! Bla, bla bla... Nie będę tutaj dawać opisu postaci, grafiki czy czegoś, bo każdy z nas to wie. Chcę się jednak skupić na wymyślonych umkach, więc jedziemy! (umki nie mają jednak rozpiski na szczegółowe % ataku, trafienia itp. tak jak to pisałem w moim temacie o podklasach, gdyż uznałem, że to nie ma sensu, bo i tak są robione "na oko" i trza by wiele testów) 1. Sopel Najsłabszy atak maga wody. Polega na wystrzeleniu zmrożonego lodowego pocisku. Atak porównywalny z iskrą MO, lecz o nieco większej celności. Atak ten w połączeniu z lodową strzałą potrafi przeszyć pancerz przeciwnika, ale o tym jak to działa napiszę niżej. 2. Lodowa Tarcza Umiejętność lekko wzmacniająca odporności postaci. Znana nam wszystkim, gdyż znajduje się w grze. 3. Transfer many Umiejętność pozwalająca oddać sojusznikowi określony % własnych zasobów magicznych (22% całkowitej many maga wody). Umiejętność ta może zostać użyta na jednym sojuszniku tylko raz na 4 rundy. Słaby poziom umiejętności sprawia jednak, że część many z transferu po prostu ucieka i wyparowuje po drodze, dlatego na 1 poziomie mimo naszej straty 22% - sojusznik otrzymywałby zaledwie 8% tej sumy. Dopiero na 7 poziomie umiejętności transferowana byłaby cała suma czyli 22%. 4. Aura zimna Urok. Znana nam umiejętność zabierająca PA. Ze względu iż jest to urok - umiejętność działałby jednak słabiej niż aura, którą może nas potraktować łucznik (byłaby to ta aura, która zabiera PA, lecz nie zabiera kondycji) 5. Lodowa Bariera Buff pozytywny, który może zostać rzucony na siebie, bądź sojuszniczą postać. Lodowa bariera działa 1 rundę i pozwala 1 raz z szansą 100% całkowicie zablokować udany atak wręcz, dystans czy urok. Dodatkowo jeżeli wróg trafi postać znajdującą się za lodową barierą część jego obrażeń odbije się do niego samego. (coś jak uniki sheeda, lecz działające tylko 1 raz z możliwością zatrzymania nawet uroku oraz odbijające część obrażeń jak tarcza ognia - w przypadku zablokowania uroku - na wrogu pojawi się ukłucie lalki podobnie jak w przypadku odwrócenia). Siła levelowania tej umiejętności polega na zwiększonym % obrażeń odbitego ataku, oraz odblokowaniu poszczególnych stref ataku. Poziom 1-3 obrażenia wręcz, 4-5 dystans, 6-7 urok. 6. Wodna Pięść Cios z bliska. Zadane obrażenia nieco większe jak podpalenia u MO (nie, nie powoduje wodnego podpalenia). Zamiast tego umiejętność działa podobnie jak rozbicie gardy u Sheeda. Wodna pięść rozbija obronę wręcz przeciwnika na 1 rundę. Adekwatnie im większy poziom umiejętności tym większa celność, siła i -% obrony wręcz. 7. Lodowa strzała Mocniejsza wersja sopla. Obrażenia podobne jak u MO. Strzała ma też wyższą celność niż kula ognia. Atak ten w połączeniu z soplem potrafi przeszyć pancerz przeciwnika, ale o tym jak to działa napiszę niżej. 8. Ulewa Atak mroźnego deszczu. Obrażenia nie są zbyt duże (nieco mniejsze od deszczu ognia). Trafienie jednak mroźnym deszczem skutkuje przeszycie zimnem, a co za tym idzie redukcją pancerza o maks: 8%. 9. Wodne Więzienie Urok. Czar, który zamyka przeciwnika w pewnego rodzaju bańce wody. Więzienie w zależności od poziomu trwa różną ilość rund (maks 3). Czaru nie idzie zestakować podobnie jak korzeni. Więzienie powoduje spadek szybkości postaci, a co za tym idzie obniża szansę trafienia, powoduje większe zużycie many, kondycji, zmniejsza lekko zadawane obrażenia i powoduje niewielkie obrażenia co turę. Ze względu na siłę tego czaru i obecność bańki, powoduje on jednak wzrost u wroga wszelkich odporności. Więzienie wymaga aktywnej aury zimna. Dodatkowe rozbicie pancerza! Mag wody jest w stanie dodatkowo rozbić pancerz wrogów poprzez serię trafionych sopli w połączeniu z lodowymi strzałami. Na jakiej zasadzie to działa? Aby uzyskać efekt mag wody musi trafić 2x - dla pełnego efektu 4x. Kombinacja to: lodowa strzała - sopel - lodowa strzała - sopel Przy trafieniu pierwszego combo, czyli lodowa + sopel wróg dostaje redukcję pancerza 6%. Kolejna trafiona strzała redukuje pancerz do 8% a trafiony po niej sopel do 12% rozbicia pancerza. Połączenie trafionej ulewy, która rozbija pancerz o maks 8% oraz 4 ataków combo - może dać efekt, który rozbije pancerz wroga aż o 20%! (wszystkie ataki muszą być jednak trafione). Jak widzicie mój typ maga wody to typ bardziej wspierający, który mimo dobrych ataków nie posiada takiego kopa do ataku jak MO (brak wrażki i inki), dlatego jest słabszy, jednak posiada dobre czary wspierające. _________________ Tikki! Kropkuj! Taaaaaaak! Niesamowita Biedronkaaaaa! |
|
20 Gru 2016, o 01:58 |
![]() |
|
![]() |
||
Uczeń Simona
Rejestracja: 16 Lut 2015, o 02:04 Posty: 62 Podziękowano: 74 razy Otrzymanych podziękowań: 33 razy Nick w grze: Liebing Serwer: Tolnor ![]() |
Lodowa strzała, mroźna ulewa, rozbicie pancerza aż o 20%... I wisienka - wodne więzienie.. No nieźle nieźle. Tylko gdzie jest wodne podpalenie? :d
Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka |
|
20 Gru 2016, o 02:12 |
![]() |
|
![]() |
||
Błądzący w Tunelach ![]() Rejestracja: 6 Cze 2011, o 17:11 Posty: 153 Podziękowano: 323 razy Otrzymanych podziękowań: 108 razy Nick w grze: Maerle ![]() |
Bez wodnego podpalenia to nawet nie czytam!
![]() Tapniete Tapatalkiem via Note4 _________________ Gildia: Wytrawni Smakosze Profesja: Barb [Ostlor] |
|
20 Gru 2016, o 11:47 |
![]() ![]() |
|
![]() |
||
Uciekinier Taernijczyk
Rejestracja: 19 Gru 2016, o 11:06 Posty: 2 Podziękowano: 6 razy Otrzymanych podziękowań: 0 raz Serwer: Tolnor ![]() |
|
|
20 Gru 2016, o 15:30 |
![]() |
|
![]() |
||
Jedną nogą w Haligardzie
Rejestracja: 17 Paź 2016, o 06:42 Posty: 36 Podziękowano: 22 razy Otrzymanych podziękowań: 8 razy Nick w grze: Loth ![]() |
Chyba nie zrozumiałeś o co kaman
![]() _________________ Loth 117 Druid 100 wbity: 2016-9-9 22:23 110 wbity: 2017-1-2 23:34 Pierwsza Morana 23.04.2017 Koniec: 2017-9-21 21:37 |
|
20 Gru 2016, o 15:53 |
![]() |
|
![]() |
||
Uciekinier Taernijczyk
Rejestracja: 30 Gru 2016, o 23:01 Posty: 3 Podziękowano: 0 raz Otrzymanych podziękowań: 0 raz Nick w grze: Szbarba Serwer: Tolnor ![]() |
Jak to powinno się nazywać Mag Lodu
|
|
6 Sty 2017, o 18:16 |
![]() |
|
![]() |
||
Błądzący w Tunelach
Rejestracja: 12 Gru 2014, o 03:04 Posty: 147 Podziękowano: 26 razy Otrzymanych podziękowań: 41 razy Nick w grze: Uiopek ![]() |
Super pomysł, jak każdy o magu lodnym/wodowym(tak chciałem napisać). Oczywiście jestem na nie. Popsułoby to pvp(resy).
|
|
9 Sty 2017, o 15:57 |
![]() |
|
![]() |
||
Taernijczyk z ekwipunkiem
Rejestracja: 27 Sty 2017, o 08:19 Posty: 11 Podziękowano: 5 razy Otrzymanych podziękowań: 5 razy Nick w grze: Infantylnyy Serwer: Tolnor ![]() |
A wodne podpalenie? D:
Po co jakaś wodna pięść? Daj wodne podpalenie i temat przejdzie ![]() _________________ Vd - 80 rośnie |
|
28 Sty 2017, o 11:52 |
![]() |
|
![]() |
||
Błądzący w Tunelach
Rejestracja: 8 Mar 2016, o 15:54 Posty: 88 Podziękowano: 43 razy Otrzymanych podziękowań: 13 razy Nick w grze: Demonite Serwer: HardCore ![]() |
Resy na ogień dobre na energie i lód słabe
|
|
30 Sty 2017, o 11:51 |
![]() |
|
![]() |
||
![]() |
Strona 1 z 1 |
[ 9 posty(ów) ] |
Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość |
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum |