Strona 1 z 1 |
[ 8 posty(ów) ] |
Widok do druku | Poprzedni temat | Następny temat |
[IDEA] Czarne pole bez statusu pvp
[IDEA] Czarne pole bez statusu pvp
Autor | Wiadomość |
---|---|
Chodząca legenda
|
Cześć,
mam propozycję dotyczącą stworzenia miejsca z czarnym polem, gdzie walki pvp nie byłyby obarczone zmianami statusu pvp. W szczególności mając na uwadze przyszłą zmianę systemu pvp, który stanie się atrakcyjniejszy, moim zdaniem należy zastanowić się czy sama zmiana systemu pvp spowoduje zdecydowany wzrost zainteresowania walkami u graczy. W dalszym ciągu system pvp jest nierozerwalnie powiązany ze zmianami statusu, które moim zdaniem blokują rozrywkę. Nie wiem jak na innych serwerach, ale na Ostlor spowodowało to zdecydowane ograniczenie masowego, długiego pvp na wysokich poziomach, z uwagi na szybkość osiągania skrajnych statusów (RS, BS). Od wielu miesięcy nie widuję graczy z tymi statusami, gdyż w istotny sposób utrudniają poruszanie się po żółtych mapach, szczególnie w kontekście łapania Jastrzębiora. Aktualnie nie ma możliwości toczenia walk drużynowych na arenie i raczej nie zanosi się na otwarcie takiego pokoju. Toczenie walk ze znajomymi na czarnym polu związane jest z ogromnym ryzykiem zgłoszeń na support o zbijanie statusu. Mając na uwadze bardzo duże zmiany w systemie pvp możliwość dostosowania się do nowych realiów walk będzie bardzo ważna, bez takiego pola praktycznie nie ma opcji testowania różnych wariantów komponowania drużyny, zmian ekwipunku, budowania postaci czy po prostu obycia się z nowym systemem, nauczenia się walk pvp od nowa, które moim zdaniem będzie konieczne. Reasumując - nie ma gdzie walczyć dla zabawy z wrogami, nie ma gdzie sparować i trenować ze znajomymi. Moim zdaniem nie trzeba tworzyć nowej lokacji (aczkolwiek w TBR można się nad tym zastanowić), idealnie do tego celu nadaje się ring w Kemenak, z racji, iż czarne pole w tym miejscu nie jest związane z żadnym istotnym elementem rozgrywki jak stok, okolice małż (czempiony, DQ, zbieractwo), nie jest na żadnej drodze (skrót szubrawców). Gracze nie chodzą tam przypadkowo, ring jest dość mocno oddalony od głównych ścieżek graczy (okolice Suloga, Konwojenta). Obawiam się tylko czy obecnie są takie możliwości programistyczne, być może dopiero w TBR da się coś takiego stworzyć, aby zmienić tylko jedną mapę pod kątem zdobywanego statusu. Ewentualnie rozważam wariant stworzenia klonu mapy np: wspomnianego ringu lub stoku pozbawionego mobów (ograniczy dostęp małych poziomów) jako instancji bez limitu miejsc, bez żadnej opłaty, gdzie jakiś NPC będzie nas przenosić, z jakimś prostym dialogiem w stylu: "Idź walcz bez obaw!". Być może w takim wariancie uda się zaprogramować jedną instancję, gdzie zablokowany zostanie status pvp. Dodaję ankietę, proszę uprzejmie o głosowanie i wyrażanie swoich opinii, zainteresowania takim rozwiązaniem lub jego brakiem. Mile widziana będzie wypowiedź kogoś z ekipy czy taki wariant w ogóle jest możliwy do stworzenia, jeśli nie to nie ma co się rozpisywać. Pozdrawiam _________________ Mój kanał na YT Życie jest jak szachy: albo posuwasz królową, albo bijesz konia. Życie jest jak szachy: najbardziej żałujemy ruchów, których nie możemy cofnąć. Prawdziwie wolnym człowiekiem jest tylko ten, kto nikogo nie kocha. |
16 Lut 2017, o 09:25 | |
Jedną nogą w Haligardzie
|
Również pozdrawiam.
Ja mam inną propozycję postawić kilku npc przy kem trentis garniak beirn karczma, którzy przenosili by za 10k do insty red/Black pole. Przez 15 min można by było przenosić tam jeszcze więcej graczy. Insta miałaby określoną pojemność np najmniejsza insta 15 os średnia 25 i duża 30. Strat by tam nie było-czyste pvp. Gdy gracz będzie chciał wyjść porozmawiałby z npc, który wyrzucałby z insty na powrót ma tam 10 min. _________________ Nie walcz z idiotami mają przewagę liczebną. Potrzeba czasu, by się zestarzeć ~Paulo Coelho Jak sobie pościelisz tak się wyśpisz. http://scr.hu/0wms1/en1fy http://scr.hu/0wms1/0w9jy |
16 Lut 2017, o 23:20 |
|
Uciekinier Taernijczyk
Rejestracja: 18 Lut 2017, o 00:44 Posty: 2 Miejscowość: Sosnowiec Podziękowano: 0 raz Otrzymanych podziękowań: 0 raz Serwer: Tolnor |
Świetny pomysł, mam nadzieję, że zostanie zauważony przez administrację.
|
18 Lut 2017, o 00:53 |
|
Uczeń Simona
|
takie cos mogloby mnie zachecic do udzialu w pvp, poki co staram sie unikac tego jak moge, walcze tylko jak mnie ktos zaatakuje, badz po prostu uciekam z walki
|
18 Lut 2017, o 04:11 |
|
Błądzący w Tunelach
|
Niebieska tarcza moglaby byc od 30k lowcy red czacha od 50k zabojcy a jak ktos mialby to i to to powinien miec mozliwosc noszenia nad glowa tego co chce bo zabieranie komus czaszki z nad glowy za ubicie innej czachy to absurd ale niechec czesci graczy do pvp to nie wina rankingow i statusu tylko strat xp i zlota wiec nalezaloby to zmniejszyc zdobywanie xp za wygrana tez mogloby byc mniejsze
Minimalne zyski minimalne straty tylko oro |
19 Lut 2017, o 15:33 |
|
Inżynier
|
Szymdaro napisał(a): Cześć, mam propozycję dotyczącą stworzenia miejsca z czarnym polem, gdzie walki pvp nie byłyby obarczone zmianami statusu pvp. (...) Mile widziana będzie wypowiedź kogoś z ekipy czy taki wariant w ogóle jest możliwy do stworzenia, jeśli nie to nie ma co się rozpisywać. Nie ma możliwości, by dany kolor pola w którymś miejscu/kraince działał inaczej, niż w innych. Zarówno ze względów technicznych, jak i praktycznych - różne działanie tego samego pola wprowadzałoby zamotę. Możemy co najwyżej dodać kolejny kolor pola, jakiś np.pokojowy biały, gdzie walki działałyby na podobnej zasadzie co na arenie (zero zysków oraz strat), i gdzieś je dodać na mapie. Osobiście średnio mi się widzi dodawanie fafnastego;) koloru pola, ale pewne plusy takiego rozwiązania są. Podrzucę Twój pomysł pod dyskusję. _________________ pozdrowienia z s7, eu i s5 Kidda (mała mo), MarysQ vel Kidda (dru 120) Zojah zwana Zośką (ryc z s5) |
22 Lut 2017, o 10:40 |
|
Chodząca legenda
|
I o taką odpowiedź chodziło, dzięki
Pisałem z nastawieniem na cel, funkcjonalność, a nie możliwości realizacji, bo ich nie znam. Pewnie tak jak piszesz stworzenie nowego koloru pola z walkami jak na arenie jest najlepszym pomysłem i najprostszym w realizacji. Czekam w takim razie na dalsze informacje po dyskusji w gronie ekipy. Pozdrawiam @down - w koncepcji pola o którym pisała Kidda - czyli jak na arenie, to exp nie były tracony, zyskiwany, również bez transferu złota czy przedmiotów. _________________ Mój kanał na YT Życie jest jak szachy: albo posuwasz królową, albo bijesz konia. Życie jest jak szachy: najbardziej żałujemy ruchów, których nie możemy cofnąć. Prawdziwie wolnym człowiekiem jest tylko ten, kto nikogo nie kocha. Ostatnio edytowany przez Szymdaro, 24 Lut 2017, o 19:21, edytowano w sumie 1 raz |
22 Lut 2017, o 10:50 |
|
Taernijczyk z ekwipunkiem
|
Nic nie napisałeś o utracie expa przez przegranego, rozumiem że nie byłoby zabierane?
_________________ "Zwyciężają ci, którzy wiedzą, kiedy walczyć a kiedy nie." "Aby przebyć tysiąc mil, trzeba zrobić pierwszy krok". |
24 Lut 2017, o 17:45 |
|
Strona 1 z 1 |
[ 8 posty(ów) ] |
Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 12 gości |
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum |