Forum - Taern.pl
https://play.taern.pl/

Dwa pomysły :)
https://play.taern.pl/viewtopic.php?f=121&t=50156
Strona 1 z 1

Autor:  hal3k [ 5 Mar 2017, o 01:32 ]
Temat postu:  Dwa pomysły :)

Witam.

Chciałbym dzisiaj podzielić się z Wami dwoma pomysłami, które chodzą mi po głowie już od dłuższego czasu. Oba z nich dotyczą graczy z poziomem 110+. (Od razu chciałbym zaznaczyć, że pomysł z NPC podobnym do Maga nie jest precyzyjny)

Pierwszy z nich polega na tym, aby stworzyć NPC podobnego do Kimerula Maga, jedyna różnica to nagrody oraz występowanie. Owy NPC występowałby na Zamarzniętym Jeziorze - wliczając w to jaskinie - oraz w Beirn - wliczając w to stok oraz lochy. Nagrody, które moglibyśmy otrzymać :

*Vorlińskie Dukaty (1-100)
*Części na Selene (Wybierane Losowo)
*Raki wspinaczkowe (1 sztuka)
*Vorlińskie Pociski (3 sztuki)
*Koncentraty HP, Many, Kondycji (1-15)
*Eteryczne Proszki (1-5)
*Odwłoki Kleszczy (1-5)

Drugi z nich dotyczy pewnego bosa - dokładnie Morany. Każdy kto regularnie udaje się by wojować z Moraną spotkał się z sytuacją opisaną poniżej :

Morana ginie od krwawienia -> Zabija Cię Gorag -> Wszystkie ataki przechodzą na Goraga -> Ginie Gorag -> Omija Cię drop

Moim sposobem zapobiegnięcia tego jest zastosowanie mechanizmu używanego na Władcy Marionetek, czyli : Ginie obstawa, runda się zatrzymuje. (W tym przypadku : Ginie Morana, runda się zatrzymuje.)

Po zatrzymaniu rundy, Twoi towarzysze mają możliwość zdjęcia ataków, aby nie zabić Goraga, a nawet ucieczki.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

ZAPRASZAM DO KONSTRUKTYWNEJ DYSKUSJI

Oczywiście nie uważam, że to co zaprezentowałem powyżej już musi wchodzić do gry. Zdaję sobie sprawę, że jest to niedopracowane.

W pierwszym pomyśle myślałem nad dołączeniem występowania tego NPC również w Jaskini Olbrzymów, ale wtedy automatycznie próg podniósłby się do 120+.

W drugim pomyśle nie uwzględniłem Lugusa, ponieważ u niego ta sytuacja występuje bardzo rzadko, a właściwie w ogóle.

(Pierwszym pomysłem podzielił się ze mną - Cyniekkk - jest on jego autorem :))

Gorąco pozdrawiam i jeszcze raz zapraszam do dyskusji :)

Autor:  Szymdaro [ 5 Mar 2017, o 16:37 ]
Temat postu:  Re: Dwa pomysły :)

Moim zdaniem nagrody do zlecenia z propozycji pierwszej są mocno przesadzone, jest dość dużo zleceń i DQ do zarabiania, nie wydaje mi się, że nowe, bardziej rentowne są potrzebne. Zachwiałyby lekko ekonomią.

Odnośnie zmian u morany nie widzę potrzeby takiej zmiany - analogiczna sytuacja występuje na każdym bossie, gdzie w ostatniej rundzie równo z bossem ginie gracz.

Pozdro

Autor:  DeeVatte [ 5 Mar 2017, o 17:38 ]
Temat postu:  Re: Dwa pomysły :)

Zbyt duże nagrody, nie opłacalne by były już zlecenia. Pomysł z kolejnymi darmowymi rakami przesadzony.

W mojej ocenie trzeba mocno osłabić nagrody ( Ja bym dał tutaj rzeczy które można wydrobić z mobów beirnowych np. odwłok, proszek itp. )
Pomysł trzeba dopracować, rozpisz go bardziej, zmień nagrody może coś fajnego wyjdzie ;)

Autor:  hal3k [ 6 Mar 2017, o 00:44 ]
Temat postu:  Re: Dwa pomysły :)

Zgadzam się z przedmówcami, ale tak jak napisałem przy tworzeniu tematu - pomysł z NPC nie jest precyzyjny. Ochłonąwszy również spostrzegłem przesadę w nagrodach. Zmieniłbym je w ten sposób :
*Vorlińskie Dukaty (1-30)
*Eteryczne Proszki (1szt.)
*Odwłoki Kleszcza (1szt.)
*Wywary HP, Many, Kondycji (1-10)

Celowo nie zapisałem tutaj Raków Wspinaczkowych, Części na Selenę, Vorlińskich Pocisków.
Zamieniłem Koncentraty na Wywary oraz liczbę Vorlińskich Dukatów, Eterycznych Proszków i Odwłoków Kleszcza.
Uważam, że Raki Wspinaczkowe, Części na Selenę mogłyby być drugą Duszą Vorlinga, mam na myśli to, że będą dużo rzadziej Naszą nagrodą.
Natomiast Vorlińskie Pociski zostawiłbym w tej puli, z jednego względu, nie wszyscy mogą robić swoje własne pociski. Zwłaszcza gracze z poziomem mniejszym niż 120, którzy nie mogą jeszcze samodzielnie dostać się do Jaskini Olbrzymów.


A co do Morany, nie rozumiem sprzeciwu :D

Moim zdaniem zastosowanie takiego mechanizmu nie wprowadziło by nic złego do gry, a niektórzy gracze by za to podziękowali.

---------------------------------------------------------------------------------

Myślę oraz mam nadzieje, że to co zaprezentowałem powyżej stało się troche bardziej jasne.

Mimo to wciąż jestem otwarty na krytykę :)

Pozderki

Autor:  Nephalem [ 6 Mar 2017, o 14:03 ]
Temat postu:  Re: Dwa pomysły :)

1. Z racji, że nagrody bardzo dobre jak na zwykłe zlecko i brak kosztów - a jak wiadomo zlecko na części na Selkę wymaga glifów i flaszek to takie zlecko widzę tylko jako DQ, choć z 2 strony Kimek daje dusze V, które też są sporo warte... ale raki trzeba wykreslić i nie wiem czy nie zejść z ilości. Kwestia Kimka na h-lvl i mi chodziła po głowie, ale nie z takimi nagrodami.
Właściwie nie... wykreślić i raki i części na Selene i dać drop obręczy z szansą jak na duszę - będzie wtedy tak jak na Rocku perła i na Kimku dusza - gwarant wejścia na instę bossa na poziomie NPC od zlecek.
Dlaczego w takim razie nie raki? to też w końcu wejście na bossa... otóż jakby to było na samego Lugusa to spoko, ale nie Lug z Morką.

Ogólnie ejstem za, ale nie z taką przeginką w nagrodach.

2. No cóż... za łatwo by było. Poza tym w wielu gildiach i tak się dzieli drop i nie ważne, że padłeś, jak spadło coś dla Ciebie najczęściej to dostaniesz. A jak masz słabą pod tym względem gildię lub nie latasz gildiowo to już Twój problem.
Jak na jednym bossie wprowadzi się mechanizm zabezpieczający w taki sposób przed utratą dropa - zaraz zacznie się lament o taki mechanizm wszędzie, a tak być nie może. Może jeszcze po padnięciu na Grażynce ma insta na wieży nie wygasać?

Strona 1 z 1 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/