Strona 1 z 3 |
[ 26 posty(ów) ] | Idź do strony 1, 2, 3 Następna |
Widok do druku | Poprzedni temat | Następny temat |
Ulepszanie gwiazdek w eq.
Autor | Wiadomość |
---|---|
Uczeń Heremona
|
Witam,
co byscie powiedzieli gdyby dalo sie podbic rarki do 5 gwiazdek? Jak sami pewnie wiecie itemow 5gw jest znacznie mniej niz epikow, mozna by to zmienic dzieki mozliwosci podbijania eq u kowala wylacznie za spora ilosc platy. Koszt takiego ulepszenia zalezny bylby od rangi przedmiotu. Plusy: - gracze mieliby realna mozliwosc zrobienia perfekcyjnego eq, - Drygu szybciej dorobilby sie lepszego auta. Przyklad: Jezeli zalozymy ,ze rarki chodza po tyle: Hanba 1gw 70kk? Hanba 5gw z 250kk? Koszt podbicia rara o 1gw : 3500 platy _________________ Kumple |
6 Kwi 2017, o 22:38 |
|
Współpracownik Gnarla
|
Jeśli taka cena za samo podbicie *, bez zwiększania statystyk - super pomysł. W innym wypadku - nie bardzo. Setki milionów topowi gracze wydają, żeby kilka punkcików więcej mieć. Taki gwiazdkowy przeskok za tak niską cenę jest po prostu szaleństwem.
|
6 Kwi 2017, o 23:29 |
|
Chodząca legenda
|
Zupełnie nie wiem czemu miałoby służyć zwiększenie ilości gwiazdek bez punktów, dla ozdoby?
Jeśli już to musi iść w parze z zwiększaniem ilości gwiazdek przyrost punktów, losowo oczywiście i w odpowiedniej ilości. Na takie rozwiązanie byłbym w stanie się zgodzić, ale koszt o którym pisze Arystos wydaje mi się zbyt mały, lecz zgodzę się, że mógłby być zależy od rangi przedmiotu. Dla przedmiotów, które mają sporo punktów, zatem każda gwiazdka daje sporo statystyk, np: groza, erbaile, gdzie jedna gwiazdka to kilka punktów. Ulepszenie eq dające taką samą ilość może kosztować nieporównywalnie więcej niż 3,5k platyny. Poza tym wydaje mi się, że sam koszt w platynie / złocie to zbyt duża łatwość, bogaci zrobią całe eq w 5* bez żadnego trudu, natychmiastowo, gdzie jak zauważyliście zdobycie takiego eq w grze jest rzadkością, niemal niemożliwe, częściej pewnie spadają epiki. Jeśli już taki przedmiot się pojawia na handlu to koszt też jest ogromny. Na Ostlor akurat grozy są dość tanie, rzędu 100kk max za 5*, ale serce, erbaile, alendry czy nawet hańba to zdecydowanie większe koszty. Moim zdaniem jeśli w ogóle ekipa zacznie rozważać pomysł zwiększania ilości gwiazdek to może warto obarczyć to ryzykiem niepowodzenia, może uzależnić od wytrzymałości przedmiotu jak przy zwykłym ulepszeniu. Może w ogóle skorzystać z normalnego procesu ulepszania z dodatkowym, nowym przedmiotem. Co więcej sądzę, że nie tylko platyna / złoto powinny być kosztem, ale jakiś crafting byłby tutaj mile widziany, czyli zbieranie, wytwarzanie, jakieś dodatkowe trudy, koszty, poświęcenie czasu - w końcu takie punkty na stałe związane z gwiazdkami to ogromna różnica. Być może każdorazowo element potrzebny do takiego "ulepszenia" konieczny byłby do zdobycia z mega trudnego DQ, zablokowany w handlu, z czasem powiedzmy raz na miesiąc. Może oprzeć możliwość takiego ulepszenia o kolejny rodzaj glifu - w końcu koncepcja z 10 czy 12 rodzajami glifów była rozpisana kilka lat temu. Szkoda, że trafiła do szuflady tak jak cały crafting - "być może na kiedyś". Opcji jest tutaj wiele, pomysły na pewno można mnożyć. Uważam, że nie powinna istnieć prosta opcja zakupu dodatkowej gwiazdki, jednak już jakiś czas temu rozmawialiśmy o tym z Arystosem i fajnie, że ten pomysł został opublikowany, sam jakoś nie miałem czasu, żeby go porządnie rozpisać ani też nie chciałem przypisywać sobie jego autorstwa. Sama idea mi się podoba, jednak tylko w przypadku rozwiniętego craftingu, a nie banalnego zakupu. Pozdro _________________ Mój kanał na YT Życie jest jak szachy: albo posuwasz królową, albo bijesz konia. Życie jest jak szachy: najbardziej żałujemy ruchów, których nie możemy cofnąć. Prawdziwie wolnym człowiekiem jest tylko ten, kto nikogo nie kocha. |
7 Kwi 2017, o 07:46 |
|
Duma Forum!
|
Taki plan na zwiększanie liczby gwiazdek oraz na 'ugwiazdkowienie' przedmiotów bezgwiazdkowych został juz ze 3 lata temu opisany przeze mnie i Obliviona. Koncept jest bardzo rozbudowany z możliwością decydowania czy chcemy wybrać, które statystyki chcemy podbić jeśli proces się uda, lub całkiem losowo.
Oczywiście koszt 'celowego' podbicia byłby ZNAAACZNIE wyższy od takiego randomowego, co nie znaczy, że randomowe byłoby tanie. |
7 Kwi 2017, o 10:23 |
|
Jedną nogą w Haligardzie
|
A czy rozważana była również możliwość trwałego podnoszenia wytrzymałości przedmiotu oczywiście, aż do limitów np. 50% dla rarów? Wysoka wytrzymałość przedmiotu zachęca do ryzyka. Myślę, że pojawienie się zlecenia tygodniowego podnoszącego tą wytrzymałość o 1% było by wskazane (przy czym zlecenie to podobnie jak lampa nie musiało by się kończyć sukcesem).
|
7 Kwi 2017, o 11:44 |
|
Chodząca legenda
|
@up - i po kilku miesiącach miałbym całe eq 50%. Słabo to widzę, raczej jeśli już taka opcja, to też droga i trudna, aczkolwiek sama idea jest spoko.
Wszystko co dotyczy craftingu szeroko rozumianego moim zdaniem jest mile widziane, bo na razie jest ubogi - tylko ulepszanie w punkty i nic więcej. Można uznać, że dodano do tego reol i dwig, to chyba jedyna zmian dotycząca w ogóle craftingu. Żadnych modyfikacji statystyk, dodatkowych gwiazdek, bonusów, innego rozkładania punktów, zmian wytrzymałości, zmian czy dodawania resów, modyfikacji w systemie psychoexpa. Wydaje mi się, że im więcej sensownych, dopracowanych pomysłów się pojawi tym szansa, że ekipa coś przechwyci większa. Nawet jak to będzie zalążek idei to być może rzuci nowe światło na ten temat, wskaże nową drogę, nakieruje na nowy pomysł. Widać koncepcji pisanych do szuflady jest już kilka, wiedziałem tylko o glifach, o gwiazdkach nic, warto je odgrzebać. Obawiam się, że dopiero po TBR i to sporo później, bo trzeba będzie przecież porobić nowe mapy, bossy, eq, questy i pewnie setki poprawek. Niektórym graczom drogi rozwoju postaci powoli się kończą: poziom 140, full eq, wszystko wyexpione blisko 8, poulepszane 10+ (wf mało, żeby dalej szaleć). Czekam z niecierpliwością aż temat craftingu zostanie realnie podjęty przez ekipę. Pozdro _________________ Mój kanał na YT Życie jest jak szachy: albo posuwasz królową, albo bijesz konia. Życie jest jak szachy: najbardziej żałujemy ruchów, których nie możemy cofnąć. Prawdziwie wolnym człowiekiem jest tylko ten, kto nikogo nie kocha. |
7 Kwi 2017, o 12:00 |
|
Uczeń Heremona
|
Oczywiscie piszac o gwiazdkach mialem na mysli takze pkt statystyk
_________________ Kumple |
7 Kwi 2017, o 17:07 |
|
Inżynier
|
Ja kiedyś myślałem o ulepszaniu gwiazdek, ale na zasadzie że, 5* miałaby znacznie większy przyrost statów niż pozostałe *, a możliwość ulepszenia tylko poprzez "stackowanie"/łączenie tych samych przedmiotów z tą samą ilością gwiazdek, co zwiększałoby ich status o 1*, osiągnięcie maksymalnego statusu dawałoby znaczny opłacalny przyrost statów.
|
7 Kwi 2017, o 17:53 |
|
Uczeń Simona
|
Bardzo dobry pomysł, gwiazdki według mnie to najgorsza rzecz (zaraz obok wytrzymałości), która pojawiła się w tej grze i powodowała u mnie uczucie, że zbudowanie postaci perfekcyjnej jest niemal niemożliwe, ponieważ ja na przykład nigdy nie widziałem 5* Erbailów na sprzedaż.
|
7 Kwi 2017, o 22:12 |
|
Błądzący w Tunelach
|
Budda napisał(a): Ja kiedyś myślałem o ulepszaniu gwiazdek, ale na zasadzie że, 5* miałaby znacznie większy przyrost statów niż pozostałe *, a możliwość ulepszenia tylko poprzez "stackowanie"/łączenie tych samych przedmiotów z tą samą ilością gwiazdek, co zwiększałoby ich status o 1*, osiągnięcie maksymalnego statusu dawałoby znaczny opłacalny przyrost statów. To mi się podoba. |
8 Kwi 2017, o 10:41 |
|
Strona 1 z 3 |
[ 26 posty(ów) ] | Idź do strony 1, 2, 3 Następna |
Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 43 gości |
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum |