Autor |
Wiadomość |
HELLSING
Zabójca Tilsai
Rejestracja: 9 Kwi 2012, o 17:58 Posty: 769 Miejscowość: Gdańsk Podziękowano: 454 razy Otrzymanych podziękowań: 384 razy
Nick w grze: Maldito
|
Eksperymentalna sugestia dotycząca %
Wiem że każdy narzeka na % ale moim zdaniem właśnie przez to że nadal działają one zbyt sztywno.
Proponuje przetestować system w którym każdy atak byłby liczony 100 razy przez swój %. Np. 100x70% w obecnym systemie, jeżeli będzie 54/100 udanych % akcji wyniesie 54 lub jeżeli będzie 90/100 udanych nasz % wyniesie 90.
Dzięki temu przede wszystkim skończyłaby się monotonia np że każdy atak na 3pa wynosi 60%.
Wiem że zmiana byłaby bardzo duża ale uważam że warto byłoby to przetestować na s0.
_________________ Gram od: 2011-04-13
PEWNE INFORMACJE POZOSTANĄ UKRYTE ! ; )
MALDITO OSTLOR 101 TOLNOR 60 HELLSINGMO OSTLOR 44 VIP OSTLOR 37 OZ TOLNOR 31
|
4 Sie 2017, o 21:31 |
|
|
Nicolay
Uczeń Heremona
Rejestracja: 2 Sie 2013, o 09:01 Posty: 544 Miejscowość: Piaseczno Podziękowano: 626 razy Otrzymanych podziękowań: 451 razy
Nick w grze: Szpitalnik
|
Re: Eksperymentalna sugestia dotycząca %
Właściwie to wcale nie byłaby duża zmiana i nie wymagałaby testowania. Mnie się podoba, może nie jest to jakaś rzecz konieczna do wprowadzenia, ale myślę że miło by się przyjęła. Co prawda jest to jakiś dodatkowy element losowości, ale mało znaczący, i rzeczywiście walka byłaby nieco mniej nużąca gdyby uzupełnić wzór na trafienie takimi widełkami.
_________________
|
5 Sie 2017, o 00:25 |
|
|
Krzychuw
Uczeń Simona
Rejestracja: 30 Lip 2011, o 13:32 Posty: 50 Podziękowano: 6 razy Otrzymanych podziękowań: 20 razy
|
Re: Eksperymentalna sugestia dotycząca %
Już widze te lagi na serwach i błaganie o hh bo gra nie działa, a to wszystko po to żeby nie zauważyć żadnej różnicy bo poszczególne ataki jeśli by różniły się % to najprawdopodobniej +\- 1 co i tak zostało by zniwelowane przy np 5 atakach. (500 losowań).
_________________ Krzychuw - Rycek 118 lvl s1
|
5 Sie 2017, o 01:34 |
|
|
desacred
Chodząca legenda
Rejestracja: 21 Sty 2011, o 19:01 Posty: 2181 Podziękowano: 262 razy Otrzymanych podziękowań: 697 razy
Nick w grze: desacred
|
Re: Eksperymentalna sugestia dotycząca %
O ile dobrze zrozumiałem ten "system", teoretycznie, mając testową sytuację: Postać A staty 100, PA w atak 1 Postać B staty 700 PA w atak 5 (W ten sam cel) Postać A mając "farta" w 100 próbach zobaczyłaby i miałaby większy % niż postać B której się "nie pofarciło"? Wtedy zaczną się pytania "jak ten nob może mieć większy % niż ja", czyli przysłowiowe "zamienił stryjek siekierkę na kijek".
Dodatkowo, przy tym "systemie" serwer (pomijając serwer HC) miałby 99x tyle obliczeń do wykonania.
_________________ "Fałszywa skromność to najgorszy rodzaj pychy."
"Nie znam się, to się wypowiem." "Znam się na wszystkim, na niczym dobrze."
|
5 Sie 2017, o 01:47 |
|
|
Neonufka
Jedną nogą w Haligardzie
Rejestracja: 7 Sie 2012, o 02:33 Posty: 32 Podziękowano: 9 razy Otrzymanych podziękowań: 19 razy
|
Re: Eksperymentalna sugestia dotycząca %
Czy dobrze mi się kojarzy, że podobny system jest na HC ? z tym że każdy atak liczony jest 2x a nie jak w temacie 100 ?
|
5 Sie 2017, o 09:36 |
|
|
Nicolay
Uczeń Heremona
Rejestracja: 2 Sie 2013, o 09:01 Posty: 544 Miejscowość: Piaseczno Podziękowano: 626 razy Otrzymanych podziękowań: 451 razy
Nick w grze: Szpitalnik
|
Re: Eksperymentalna sugestia dotycząca %
Nie, to inna propozycja. Ten sposób liczenia tworzy szansę na to, że będziemy atakować z innym procentem na trafienie niż normalnie. Ogranicza po prostu monotonnie, tzn. nie zaatakujesz w 1 rundzie 5 razy na 64%, jak obecnie, tylko, powiedzmy, na 62%, 64%, 64%, 65% i 67%. A system na hc działa tak, że procenty wyświetlane na ekranie są nieprawdziwe, i gdy gracz widzi że ktoś atakuje go na 10% to tak naprawdę jest to atak na jakieś 2%, i jedyną logiką takiego rozwiązania jest to żeby gracze nie czuli się skrzywdzeni przez procenty (no i żeby ograniczyć wpływ pecha na hc).
_________________
|
5 Sie 2017, o 10:16 |
|
|
Jeean
Błądzący w Tunelach
Rejestracja: 20 Paź 2015, o 11:55 Posty: 137 Podziękowano: 67 razy Otrzymanych podziękowań: 101 razy
Nick w grze: JeeanD
Serwer: HardCore
|
Re: Eksperymentalna sugestia dotycząca %
HELLSING napisał(a): Wiem że każdy narzeka na %... Ja nie narzekam. Taka gra Nie zapomnę jak kilka razy wbiłam korki na 1%. Fart niesamowity. Myślę że ten niepokój graczy wynika z tego że mieli akurat pecha i nie udało im się trafić po 5x na 60%. Gdyby jednak trafili 5x na 60% to tematu by nie było .
_________________ ,,Jesteśmy zbudowani z odpadów atomowych, utworzonych w procesie śmierci gwiazd." National Geographic - ,,Podróż na kraniec wszechświata"
|
6 Sie 2017, o 22:06 |
|
|
|