Forum - Taern.pl
https://play.taern.pl/

Różne dni w Taernie
https://play.taern.pl/viewtopic.php?f=121&t=51384
Strona 1 z 1

Autor:  Jeean [ 10 Sie 2017, o 19:19 ]
Temat postu:  Różne dni w Taernie

Widziałam w kilku grach pewne rozwiązanie które urozmaicało codzienną monotonię.
Co dobę, serwer wybierał jeden z drobnych bonusów, czasem przyjaznych a czasem nie. Bonus był podany zawsze do wiadomości wszystkich graczy i dotyczył wszystkich w ciągu całej doby.

Losował by jeden z bonusów (podaję tylko przykłady):
- "dzień bogactwa" (drop z platynowych skrzynek zwiększony o 10%)
- "dzień siły" (moby mają o 5% większy DMG)
- "dzień szczęścia" (szansa dropu rarów zwiększona o 1%)
- "dzień zdrowia" (HP graczy zwiększone o 10%)
- "dzień inteligencji (10% więcej ekspa dla graczy)

Naturalnie bonusów takich, w grze tak złożonej, można by wymyślać setki. Jeden wylosowany bonus z dużej puli z pewnością w jakimś stopniu dodał by grze odrobinę przypraw do smaczku.

Autor:  Budda [ 10 Sie 2017, o 19:25 ]
Temat postu:  Re: Różne dni w Taernie

Dzień zdrowia i bonus do HP to coś dla mnie, aż bym był za takim pomysłem :D Ale myślę że takich bonusów musiało by być do wylosowania co najmniej tyle ile dni w miesiącu, a realnie patrząc myślę że to nie wejdzie do gry.

Autor:  Nuvi [ 10 Sie 2017, o 19:47 ]
Temat postu:  Re: Różne dni w Taernie

No czemu nie, pomysł wydaje się dobry. Ale może zdarzyć się taka sytuacja, np. na serwerze HC, ktoś uciekłby normalnie na 1 hp oddychając z wielką ulgą. Ale podczas dnia z większym dmg mobów, to dostałby nerwicy, bo zabił go bonus dla mobków :p

Autor:  ViconiaDeV [ 11 Sie 2017, o 01:23 ]
Temat postu:  Re: Różne dni w Taernie

Dzień głupka - wiedza graczy spada o 10%
Dzień pajaca - kneble są o 50% mniej skuteczne i kneblują tylko co 2 słowo...

Serio :D Dajcie spokój.

Autor:  Radogostt [ 11 Sie 2017, o 09:37 ]
Temat postu:  Re: Różne dni w Taernie

Jeśli chodzi o przynajmniej niektóre z tych rozwiązań, to nie mamy możliwości technicznych. Moim osobistym zdaniem pomysł jest fajny, ale wprowadzenie tego typu systemu w większości przypadków byłoby czasochłonne.

Autor:  Grendel [ 11 Sie 2017, o 12:32 ]
Temat postu:  Re: Różne dni w Taernie

Przecież wprowadzanie Broken ranks też jest czasochłonne ale nie musielibyście tego wprowadzać od zaraz najpierw trochę nowych bosków umiejek i powiększenie lvl do 500 a dopiero potem


Widziałem coś podobnego do tego systemu w grze o dragon ballu kosmiczni.pl chyba

Autor:  Jeean [ 11 Sie 2017, o 14:22 ]
Temat postu:  Re: Różne dni w Taernie

Zainspirowała mnie gra serii Heroes. Tam był taki system. Dość ciekawe to było, niby drobiazg ale przy odpowiedniej strategii gry, dawało to wiele nowych możliwości.
Zgadzam się z tym też, że wprowadzenie czegoś takiego to duża praca dla programistów, trzeba do wszystkich wzorów w kodzie gry dorzucać zmienne bonusów. Niby nieskomplikowane ale czasochłonne.

Autor:  Uiop [ 11 Sie 2017, o 14:27 ]
Temat postu:  Re: Różne dni w Taernie

Jeean napisał(a):
Zainspirowała mnie gra serii Heroes. Tam był taki system. Dość ciekawe to było, niby drobiazg ale przy odpowiedniej strategii gry, dawało to wiele nowych możliwości.
Zgadzam się z tym też, że wprowadzenie czegoś takiego to duża praca dla programistów, trzeba do wszystkich wzorów w kodzie gry dorzucać zmienne bonusów. Niby nieskomplikowane ale czasochłonne.


A myślałem, że zainspirował Cie mój post w innym temacie :p Nie wiem czy coś bierzesz, ale w sumie mało mnie to interesuje.

Co do tematu, jest to coś wartego wprowadzenia, w bardziej odległej przyszłości.

Autor:  Jeean [ 12 Sie 2017, o 20:23 ]
Temat postu:  Re: Różne dni w Taernie

Nie muszę niczego brać, mam niezłą "fazę" bez używek 8-) . Wiem na pewno że Drygu zainspirowany był grą z serii Heroes, szczególnie jeśli chodzi o system walki. Z gry Diabolo również zaczerpnął system interakcji na mapach. W izolacji od tych gier nie mógł by tego wymyślić. Sprytnie połączył to w całość. Brakuje jednak kilku elementów, a jednym z nich jest ten o którym wspomniałam.

Autor:  Havada [ 21 Sie 2017, o 13:55 ]
Temat postu:  Re: Różne dni w Taernie

Poraża mnie nastawienie ekipy i całej taernijskiej społeczności do ludzi, którzy mają jakiekolwiek sugestie. Pomysł jest po prostu świetny, a spotkał się póki co tylko z "co ty bierzesz" i "nie da się bo się nie da". To co się da? Bo odnoszę wrażenie, że nie da się nic. Zwalanie winy na BR mija się z celem, bo przez rozpoczęciem prac współpraca ekipy z graczami też raczej nie kwitła.

Strona 1 z 1 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/