Forum - Taern.pl https://play.taern.pl/ |
|
Różne dni w Taernie https://play.taern.pl/viewtopic.php?f=121&t=51384 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Jeean [ 10 Sie 2017, o 19:19 ] |
Temat postu: | Różne dni w Taernie |
Widziałam w kilku grach pewne rozwiązanie które urozmaicało codzienną monotonię. Co dobę, serwer wybierał jeden z drobnych bonusów, czasem przyjaznych a czasem nie. Bonus był podany zawsze do wiadomości wszystkich graczy i dotyczył wszystkich w ciągu całej doby. Losował by jeden z bonusów (podaję tylko przykłady): - "dzień bogactwa" (drop z platynowych skrzynek zwiększony o 10%) - "dzień siły" (moby mają o 5% większy DMG) - "dzień szczęścia" (szansa dropu rarów zwiększona o 1%) - "dzień zdrowia" (HP graczy zwiększone o 10%) - "dzień inteligencji (10% więcej ekspa dla graczy) Naturalnie bonusów takich, w grze tak złożonej, można by wymyślać setki. Jeden wylosowany bonus z dużej puli z pewnością w jakimś stopniu dodał by grze odrobinę przypraw do smaczku. |
Autor: | Budda [ 10 Sie 2017, o 19:25 ] |
Temat postu: | Re: Różne dni w Taernie |
Dzień zdrowia i bonus do HP to coś dla mnie, aż bym był za takim pomysłem Ale myślę że takich bonusów musiało by być do wylosowania co najmniej tyle ile dni w miesiącu, a realnie patrząc myślę że to nie wejdzie do gry. |
Autor: | Nuvi [ 10 Sie 2017, o 19:47 ] |
Temat postu: | Re: Różne dni w Taernie |
No czemu nie, pomysł wydaje się dobry. Ale może zdarzyć się taka sytuacja, np. na serwerze HC, ktoś uciekłby normalnie na 1 hp oddychając z wielką ulgą. Ale podczas dnia z większym dmg mobów, to dostałby nerwicy, bo zabił go bonus dla mobków :p |
Autor: | ViconiaDeV [ 11 Sie 2017, o 01:23 ] |
Temat postu: | Re: Różne dni w Taernie |
Dzień głupka - wiedza graczy spada o 10% Dzień pajaca - kneble są o 50% mniej skuteczne i kneblują tylko co 2 słowo... Serio Dajcie spokój. |
Autor: | Radogostt [ 11 Sie 2017, o 09:37 ] |
Temat postu: | Re: Różne dni w Taernie |
Jeśli chodzi o przynajmniej niektóre z tych rozwiązań, to nie mamy możliwości technicznych. Moim osobistym zdaniem pomysł jest fajny, ale wprowadzenie tego typu systemu w większości przypadków byłoby czasochłonne. |
Autor: | Grendel [ 11 Sie 2017, o 12:32 ] |
Temat postu: | Re: Różne dni w Taernie |
Przecież wprowadzanie Broken ranks też jest czasochłonne ale nie musielibyście tego wprowadzać od zaraz najpierw trochę nowych bosków umiejek i powiększenie lvl do 500 a dopiero potem Widziałem coś podobnego do tego systemu w grze o dragon ballu kosmiczni.pl chyba |
Autor: | Jeean [ 11 Sie 2017, o 14:22 ] |
Temat postu: | Re: Różne dni w Taernie |
Zainspirowała mnie gra serii Heroes. Tam był taki system. Dość ciekawe to było, niby drobiazg ale przy odpowiedniej strategii gry, dawało to wiele nowych możliwości. Zgadzam się z tym też, że wprowadzenie czegoś takiego to duża praca dla programistów, trzeba do wszystkich wzorów w kodzie gry dorzucać zmienne bonusów. Niby nieskomplikowane ale czasochłonne. |
Autor: | Uiop [ 11 Sie 2017, o 14:27 ] |
Temat postu: | Re: Różne dni w Taernie |
Jeean napisał(a): Zainspirowała mnie gra serii Heroes. Tam był taki system. Dość ciekawe to było, niby drobiazg ale przy odpowiedniej strategii gry, dawało to wiele nowych możliwości. Zgadzam się z tym też, że wprowadzenie czegoś takiego to duża praca dla programistów, trzeba do wszystkich wzorów w kodzie gry dorzucać zmienne bonusów. Niby nieskomplikowane ale czasochłonne. A myślałem, że zainspirował Cie mój post w innym temacie :p Nie wiem czy coś bierzesz, ale w sumie mało mnie to interesuje. Co do tematu, jest to coś wartego wprowadzenia, w bardziej odległej przyszłości. |
Autor: | Jeean [ 12 Sie 2017, o 20:23 ] |
Temat postu: | Re: Różne dni w Taernie |
Nie muszę niczego brać, mam niezłą "fazę" bez używek . Wiem na pewno że Drygu zainspirowany był grą z serii Heroes, szczególnie jeśli chodzi o system walki. Z gry Diabolo również zaczerpnął system interakcji na mapach. W izolacji od tych gier nie mógł by tego wymyślić. Sprytnie połączył to w całość. Brakuje jednak kilku elementów, a jednym z nich jest ten o którym wspomniałam. |
Autor: | Havada [ 21 Sie 2017, o 13:55 ] |
Temat postu: | Re: Różne dni w Taernie |
Poraża mnie nastawienie ekipy i całej taernijskiej społeczności do ludzi, którzy mają jakiekolwiek sugestie. Pomysł jest po prostu świetny, a spotkał się póki co tylko z "co ty bierzesz" i "nie da się bo się nie da". To co się da? Bo odnoszę wrażenie, że nie da się nic. Zwalanie winy na BR mija się z celem, bo przez rozpoczęciem prac współpraca ekipy z graczami też raczej nie kwitła. |
Strona 1 z 1 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |