Forum - Taern.pl
https://play.taern.pl/

Epiki V2
https://play.taern.pl/viewtopic.php?f=121&t=51481
Strona 1 z 2

Autor:  Harii [ 22 Sie 2017, o 22:28 ]
Temat postu:  Epiki V2

Witam
Odkąd zostały wprowadzone bosski typu Selena , Admirał , Lugus czy Morana epiki już nie mają tej epickości , można je łatwo zamienić choćby u MO trójzębem.
Moją propozycją jest wprowadzenie epikow na 140 lvl , które mają pokazać najlepsze zalety danej postaci .
Te epiki miałby być za wykonanie Questa ( była kiedyś mowa o zrobieniu Questa dla danej profesji , który tylko koxy zrobią ) i były by nie do sprzedania .
Barbarzyńca przy wyborze profesji ma dwa toporki , więc czemu nie możnaby zrobić takiej broni jako epika
Proponowane bonusy to:
Szansa na trafienie krytyczne 15% +1% co poziom Szansa na odczarowanie 10% +1% co poziom i modyfikator ( tutaj pozostawiam wybór dla was , jestem otwarty na propozycje owego modyfikatora )

Dla rycerza mogłaby być tarcza , wkońcu to atrybut rycerza
Proponowane bonusy to :
Szansa na całkowite usunięcie obrażeń 1% +0.5% co poziom
Modyfikator obrażeń fizycznych 4% +1% co poziom
Szansa na odczarowanie 8% +1% co poziom

Dla sheeda proponuje kastety lub buty
Posiadały by bonusy :
Szansa na rozbicie pancerza ( tylko z uderzenia chi ,więc tu by były kastety ) 0.5% +0.5 co poziom
Szansa na trafienie krytyczne 10% +1% co poziom
Modyfikator obrażeń fizycznych 5% +1% co poziom

Dla łucznika moją propozycją byłby Łuk
Posiadały by Bonusy :
Szansa na trafienie krytyczne 12% + 1% co poziom
Modyfikator trafień dystansowych 6% + 1% co poziom
Modyfikator obrażeń dystansowych8% +1% co poziom

Dla maga ognia proponuje laskę
Posiadane bonusy :
Szansa na trafienie krytyczne 12% +1% co poziom
Szansa na podwójne trafienie 5% +1% co poziom
Szansa na odczarowanie 8% +1% co poziom

Dla voodoo moim pomysłem byłoby hełm
Posiadane bonusy
Przełamanie dymku 4% +1% co poziom
Modyfikator trafień magicznych 10% +1% co poziom
Szansa na odczarowanie 8% +1% co poziom

Dla druida hełm proponuje , Latarnia jest epikiem wg mnie nie do zastąpienia
Bonusy to :
Przełamanie dymku 4% +1% co poziom
Szansa na podwójny atak 5% +1% co poziom
Modyfikator obrażeń fizycznych 4% +1% co poziom

Co do statystyk moc wiedza siła zręka HP mana konda jestem otwarty na propozycje , być może zostanie kiedyś ten pomysł ( być może głupi ) użyty w przyszłości

Autor:  seba11pl [ 22 Sie 2017, o 22:37 ]
Temat postu:  Re: Epiki V2

Jestem na nie, nie podoba mi sie pomysl epikow v2 dla 140'. Jesli juz to bym je umiescil jako porownywalne do rarow z ligusa/morany/seleny ale slabsze od obecnych epikow

Autor:  PacJam [ 22 Sie 2017, o 22:39 ]
Temat postu:  Re: Epiki V2

Wiem że to jest tylko propozycja ale po co modyfikator trafień fizycznych dla vd lub modyfikator obrażeń fizycznych dla łuka ?

Autor:  Harii [ 22 Sie 2017, o 22:45 ]
Temat postu:  Re: Epiki V2

]Wiem że to jest tylko propozycja ale po co modyfikator trafień fizycznych dla vd lub modyfikator obrażeń fizycznych dla łuka ?]

Przepraszam pomyliłem , już poprawiam

Autor:  Nuvi [ 22 Sie 2017, o 22:47 ]
Temat postu:  Re: Epiki V2

PacJam napisał(a):
Wiem że to jest tylko propozycja ale po co modyfikator trafień fizycznych dla vd lub modyfikator obrażeń fizycznych dla łuka ?

Żeby łuk lepiej bił z precki :D . A co do pomysłu, to według mnie musiała by być droga do zdobycia trudniejsza niż hardkorowy quest. Na przykład, ryzyko zrobienia questa źle i nie otrzymanie tego itema (o ile ludzie by nie płakali po tym). Niektóre bonusy są trochę za mocne według mnie, bo jeśli barba ma i tak dobry dmg, to co będzie z załóżmy 20% na kryta po wyexpieniu tego "epola"? (już nawet nie mówie o setach i psycho :shock: )

Autor:  seba11pl [ 22 Sie 2017, o 22:48 ]
Temat postu:  Re: Epiki V2

poza tym wprowadzenie mozLiwosci ubrania dwóch epiKow (naJLatwiej dLa ryca bo zamieniałby tarcze z admirała Która nie Jest psycho) Jest bez sensu sKoro wieKszosc prof musi ograniczyć sie do Jednego epiKa

Autor:  Harii [ 22 Sie 2017, o 22:54 ]
Temat postu:  Re: Epiki V2

A co do pomysłu, to według mnie musiała by być droga do zdobycia trudniejsza niż hardkorowy quest. Na przykład, ryzyko zrobienia questa źle i nie otrzymanie tego itema (o ile ludzie by nie płakali po tym).

To ma sens , ale jak ktoś zrobi dobrze może się podzielić jak to zrobił , ale nie musi tego robić
Niektóre bonusy są trochę za mocne według mnie, bo jeśli barba ma i tak dobry dmg, to co będzie z załóżmy 20% na kryta po wyexpieniu tego "epola"? (już nawet nie mówie o setach i psycho
Co do bonusów to trochę " poszalałem , to widać , postaram się poprawić je by nie były przesadzone

Autor:  Uiop [ 22 Sie 2017, o 23:00 ]
Temat postu:  Re: Epiki V2

Jestem na nie. 140 lvlom lepiej co innego dać do roboty.

Autor:  NashVille [ 22 Sie 2017, o 23:57 ]
Temat postu:  Re: Epiki V2

Ale dlaczego mag ognia i łucznik muszą wybierać pomiędzy epikiem v1 a v2, a inne profesje mogą mieć oba? Dodatkowo te zaproponowane przez Ciebie epiki mają słabsze efekty niż obecne. Nawet porównując twój hełm dla druida do Miłości Morany, Miłość wypada znacznie lepiej. "Szansa na całkowite usunięcie obrażeń" = Skok Farida. No i Latarnia jest obecnie najmniej przydatnym epikiem w grze. (Nie ma czegoś takiego jak modyfikator obrażeń dystansowych). Ogólnie to przykładny przykład bzdet.

Autor:  Deto [ 23 Sie 2017, o 00:21 ]
Temat postu:  Re: Epiki V2

Jestem na nie,nic by mi druga laska nie dawała.

Strona 1 z 2 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/