Forum - Taern.pl
https://play.taern.pl/

Pułapki w walce.
https://play.taern.pl/viewtopic.php?f=121&t=51611
Strona 1 z 1

Autor:  Lives2 [ 10 Wrz 2017, o 19:12 ]
Temat postu:  Pułapki w walce.

Cześć. Na ten pomysł wpadłem kiedy zobaczyłem nową umiejętność "wyrwanie z korzeni". Prosto z mostu chodzi o to żeby w walce było można ustawiać pułapki o różnych efektach lodowe ogniowe elektryczne podstawowe itp. te ustawiało by się przy postaci i taka pułapka zadawałaby obrażenia jeśli spróbuje zaatakować nas atakiem fizycznym (niezależnie czy byłby to potwór czy gracz) a samej pułapki dałoby się uniknąć lecz byłoby to trudne (robilibyśmy to przez obronę fizyczną). Same pułapki byłoby mieć w ekwipunku i byłby do tego osobny slot w eq który w razie zmiany pułapki moglibyśmy zmienić tak jak laskę, miecz czy laskę. Sama umiejętność byłaby podstawowa i moglibyśmy ją rozwinąć na 7 poziom a wraz z poziomem rosłyby obrażenia i celność.
Pułapki z efektami dawałyby także efekty np. ogniowa pułapka żucałaby podpalenie mroźna pułapka miałaby 10% zamrożenia na 2 rundy elektryczna wywołałaby burze na teren wroga itp. miałyby także możliwość redukcji chodzi o to że jeśli mag ognia żuci kulkę to mroźna pułapka zredukuje lekko/mocno to zależy od poziomu umiejętności i na odwrót itd..
Oczywiście byłaby dostępna umiejętność "Rozbrojenie" i to pozwoliłoby rozbroić pułapkę oczywiście z odpowiednią szansą na wyższych poziomach szansa jest wyższa
lecz jeśli nie uda się rozbroić to pułapka zada nam obrażenia (to taka trochę taka loteria :D ) jednagrzę na 1 poziomie pułapki z efektami rozbrajałoby się dwa razy (pierwszy raz żeby zdjąć efekt drugi żeby unieszkodliwić) a od 4 poziomu byłoby można rozbroić pułapkę z efektem za jednym razem, a po rozbrojeniu ta pułapka trafiałaby do naszego eq nie uszkodzona lecz na levelu umiejętności mniejszym niż 4 mielibyśmy 25%, że pułapka trafi do eq 90% że będzie uszkodzona i 10% że będzie sprawna (od 4 levelu byłobyto 100% oczywiścię przy prawidłowym rozbrojeniu.
ZDOBYCIE:
Pułapki moglibyśmy kupić u sklepikarzy (im lepszy sklepikarz tym lepsze pułapki) jak i przez zlecenie u Kowala:
Nazwa zlecenia: "Stara krew"
Wymóg: Przynieś mi 10 wątrób zedów
Nagroda: 5 prowizorycznych pułapek
Dropiłyby też z duszków a jaki rodzaj duszka taki efekt pułapki a drop to 1-8 pułapek od duszka.
Zakończenie
To koniec mojego pomysły powiedźcie co sądzicie Pozdro dla wszystkich taernijczyków i pamiętajcię pokonamy utor! ;)

Autor:  seba11pl [ 10 Wrz 2017, o 19:21 ]
Temat postu:  Re: Pułapki w walce.

Zacznijmy od tego czy jest jakas potrzeba vvprovvadzania takich pułapek

Spoiler:

Autor:  Yambo [ 10 Wrz 2017, o 20:16 ]
Temat postu:  Re: Pułapki w walce.

Jestem na tak, pod warunkiem, że będzie pułapka słownikowa.

Autor:  Japycz [ 10 Wrz 2017, o 20:17 ]
Temat postu:  Re: Pułapki w walce.

Hmmm pułapki.

Doszłoby do tego że zamiast walczyć każdy by rozbrajał pułapki przeciwnika i ustawiał swoje, to taern a nie jakieś zawody saperów.

Dziwny pomysł ;)

Autor:  Nuvi [ 10 Wrz 2017, o 23:11 ]
Temat postu:  Re: Pułapki w walce.

Jestem na nie. Dziwny pomysł trochę, byłoby prześladowanie fizoli tymi pułapkami.

Autor:  Gorter [ 11 Wrz 2017, o 16:38 ]
Temat postu:  Re: Pułapki w walce.

Poroniony pomysł xd nie nie nie :P

Strona 1 z 1 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/