Forum - Taern.pl
https://play.taern.pl/

Stare instacje+
https://play.taern.pl/viewtopic.php?f=121&t=51631
Strona 1 z 3

Autor:  nokium [ 14 Wrz 2017, o 21:36 ]
Temat postu:  Stare instacje+

Mój pomysł na urozmaicenie starych, lekko zapomnianych instancji, to coś na kształt heroic trybu z innych gier mmorpg, czyli ta sama instancja, tylko powiedzmy wszystkie moby dostają +50% HP/DMG, lub inne podobne utrudnienia.

Obecnie mamy coś w tym rodzaju z instancjami
-Komandor->Admirał
-V1->V2

Więc czemu nie zrobić tego dla wszystkich instancji, nakład pracy uważam że jest przy tym niewielki. Jako nagrody mogłyby być powiedzmy dodatkowy exp z mobów, większa szansa na drop jakiegoś przedmiotu, albo zupełnie nowe przedmioty (co wymagałoby więcej pracy, dlatego wątpię że jest taka opcja) Dodatkowo nie musiałyby to być nowe instancje tak jak jest to w przpadku Admirała i po części V2, mogłyby to być te same instancje, bez zmian, tylko jak mówię, z podkręconymi numerkami HP i DMG

Również byłby to tani (czyt. leniwy) sposób na zmniejszenie przepaści między instancjami dla powiedzmy takich barbarzyńców, którzy w pewnym momencie znajdują się w miejscu gdzie są za mocni na jednego bossa, a za słabi na drugiego, przez co stoją w kropce.

W dalszych fazach można by np. płacić za wstęp na trudniejszą instancje.
Jest to rozwiązanie dla hi-levelowych postaci które lubią stary content i lubią solować instancje, i próbować swoich umiejętności, jak i również pomoc dla słabszych graczy, gdzie takie instancje służyłyby za gładsze przejście z jednego tieru instancji na drugi.

Autor:  Knoxi [ 14 Wrz 2017, o 22:24 ]
Temat postu:  Re: Stare instacje+

W przypadku puszki i Admirała dwa poziomy instancji są uzasadnione fabularnie.

Tworzenie takich sztucznych instancji w każdym możliwym miejscu jest drogą na łatwiznę, której nie chcemy obierać.
Jeżeli znowu będzie wprowadzana tego typu instancja, to tylko w miejscu gdzie takie rozdzielenie będzie uzasadnione.

Autor:  nokium [ 14 Wrz 2017, o 22:44 ]
Temat postu:  Re: Stare instacje+

Knoxi napisał(a):
W przypadku puszki i Admirała dwa poziomy instancji są uzasadnione fabularnie.

Tworzenie takich sztucznych instancji w każdym możliwym miejscu jest drogą na łatwiznę, której nie chcemy obierać.
Jeżeli znowu będzie wprowadzana tego typu instancja, to tylko w miejscu gdzie takie rozdzielenie będzie uzasadnione.

Dlaczego w takim razie istnieją takie luki w questach, gdzie od questa do questa dzieli nas kilkanaście poziomów doświadczenia? Rozumiem również że instancje jak Jaskółka, całe loski i inne, istnieją bez konkretnego zaplecza fabularnego i nie są drogą na łatwiznę, mówiąc "idź tam i zabij". Oczywiście lepiej nie zrobić NIC, a ewentualne propozycję które się sprawdzają negować używając frazesu "zmiana nie byłaby uzasadniona fabularnie" w grze gdzie na kolejny epizod GŁÓWNEGO wątku ile się już czeka?
PLUS:
Chciałbym podkreślić że mój punkt został kompletnie pominięty, ponieważ nigdzie nie napisałem o tworzeniu nowej instancji, tylko o podniesieniu poziomu trudności JUŻ OBECNYCH W GRZE INSTANCJI.
Powiedzmy

Gregorius Level 60->65
HP 8600->9460
DMG X->110%X

Dropi przykładowo
Kardler+ (wszystko to, to kwestia umiejętnego balansu gry i przedmiotów)
Wartość: 350.000 złota -> 385.000 złota
Wymagany poziom: 38 ->40
Siła: +10->+12
Zręczność: +10->+12
Punkty Życia: +60->80

Autor:  Knoxi [ 14 Wrz 2017, o 23:25 ]
Temat postu:  Re: Stare instacje+

Brawo. Odszedłeś od własnego tematu.
Nie wszystko musi / może mieć zaplecze fabularne.

Tworzenie łatwych instancji na siłę, o których mówiłeś na początku, bez żadnego podłoża fabularnego, które daje jakąkolwiek podstawę do "kopiowania" instancji z nieco silniejszymi przeciwnikami, jest brakiem szacunku dla użytkowników.

Autor:  Jeean [ 14 Wrz 2017, o 23:48 ]
Temat postu:  Re: Stare instacje+

Rozumiem że chodzi Tobie o coś w stylu Herszta z poziomami Beginner, Intermediate, Expert :shock:. Tylko niech koksy 110+ nie powystraszają młodych graczy jak będą podążać ścieżką obłąkanych. :D.

Myślę właśnie, że jest to wielką zaletą tej gry że "stary byk" który nie ma już nic do roboty w Trentis poszedł sobie dalej i nie zaszczyca swoją obecnością nowo przybyłych.
Inną sprawą jest fakt, że niektórzy gracze w Beirn ( stadium ostateczne ) nie mają już co ze sobą robić i wpadają im do głowy nieprzewidywalne pomysły.

Autor:  dasi [ 15 Wrz 2017, o 00:12 ]
Temat postu:  Re: Stare instacje+

Jeean napisał(a):
Inną sprawą jest fakt, że niektórzy gracze w Beirn ( stadium ostateczne ) nie mają już co ze sobą robić i wpadają im do głowy nieprzewidywalne pomysły.


Ale autor tego tematu nawet nie widział instancji htagi na oczy xd

Autor:  Japycz [ 15 Wrz 2017, o 15:01 ]
Temat postu:  Re: Stare instacje+

Ja jestem za uzupełnieniem luki międzylewelowej gdzie jesteśmy zmuszeni by TYLKO expić i podanie jakichś sensownych fabularnie Questów, przy okazji gdzieś tam można by wcisnąć jakieś 2 nowe bosy dla znudzonych i byłoby ok.

Autor:  NashVille [ 16 Wrz 2017, o 00:50 ]
Temat postu:  Re: Stare instacje+

Tytuł tego tematu brzmi jak kolejny program rządowy :D

Autor:  smilodon [ 16 Wrz 2017, o 18:26 ]
Temat postu:  Re: Stare instacje+

NashVille napisał(a):
Tytuł tego tematu brzmi jak kolejny program rządowy :D

i to wystarczajacy powod by byc na nie :D

Autor:  Uiop [ 20 Wrz 2017, o 12:03 ]
Temat postu:  Re: Stare instacje+

Knoxi napisał(a):
W przypadku puszki i Admirała dwa poziomy instancji są uzasadnione fabularnie.

Tworzenie takich sztucznych instancji w każdym możliwym miejscu jest drogą na łatwiznę, której nie chcemy obierać.
Jeżeli znowu będzie wprowadzana tego typu instancja, to tylko w miejscu gdzie takie rozdzielenie będzie uzasadnione.


Podoba mi się takie podejście.
Co do tematu jestem na nie.

Strona 1 z 3 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/