Strona 1 z 2 |
[ 13 posty(ów) ] | Idź do strony 1, 2 Następna |
Widok do druku | Poprzedni temat | Następny temat |
Zbyt mało się dzieje
Autor | Wiadomość | |
---|---|---|
Zabójca Tilsai
|
Witam
Chciałem zwrócić uwagę na czempiony, jak wiadomo istnieją lecz obserwując grę w ciągu ostatnich lat uważam że bieganie po mapkach w poszukiwaniu czempionów, czuwanie w lokacjach i bicie się o nie mija się z celem. W tej grze zdecydowanie zbyt mało się dzieje a zbyt wiele czeka się na cokolwiek. Myślę że warto byłoby zwiększyć częstoczliwość pojawiania się czempionów w zamian za zmniejszenie szansy dropu lecz po to aby w końcu zaczęło się wiecej dziać. Zostały stworzone automatyczne eventy lecz i one są cały czas te same. W grze w którą setki osób powinno dziać się o wiele więcej niż jedynie event od święta i kilka turnieji w miesiącu. Wiele kreatywnych osób jest chętnych a wręcz zapalonych by pomóc w organizacji gry, tworzeniu czegokolwiek lecz wybór kogoś nowego do ekipy w tej grze to też święto i nie ma komu kto zorganizowałby cokolwiek. Raz na jakiś czas pojawi się GM który przywita się z znajomymi i nie zorganizuje niczego ponieważ ma inne sprawy na głowie jak setki zgłoszeń na support oraz żyjące w eterze mody pilnujące porządku. Jeżeli mam wymienić czego brakuje w taern to: nowych graczy (często widzę reklamy różnych gier lecz czy kiedykolwiek widziałem reklamę naszej gry?) osób które organizowałyby grę a nie tylko pilnowały porządek osób chętnych pójść na cokolwiek ponieważ były na wszystkim już setki razy a drop dodatkowo zniechęca czempionów a jak już coś złapiesz to zazwyczaj jest pusty nowych profesji nowych umiejętności klas nowych rarów i przedmiotów w sklepach (wybór jest minimalny) Tu następuje kolejny problem bo stworzenie czegoś zajmuje nie wiele lecz bawicie się z balansem w taki sposób że wszystko musi być precyzyjnie. Macie gotową koncepcje maga wody i nie wprowadziliście jej ponieważ balansowanie zajęłoby z pewnością dużo czasu, przesadą była aktualizacja w której osłabiano sh vd i bb by wszystko było równo. Moim zdaniem nie o to chodzi ponieważ w 100% liczy się rozgrywka a nie to czy postać a jest minimalnie silniejsza od postaci b. Gra jest pięknym dziełem lecz w 2019 będzie już miała 10 lat, czy nadal nie będzie innych profesji, umiejętności i wszystkiego innego? Czy po ukończeniu 3D będzie wielkie BOOM w którym powstanie multum nowych rzeczy tak że gra przyciąnie tłumy czy jednak będzie to co mamy teraz tylko już w 3D i nic poza tym? _________________ Gram od: 2011-04-13 PEWNE INFORMACJE POZOSTANĄ UKRYTE ! ; ) MALDITO OSTLOR 101 TOLNOR 60 HELLSINGMO OSTLOR 44 VIP OSTLOR 37 OZ TOLNOR 31 |
|
1 Lis 2017, o 00:16 |
|
|
Moderator Czatu
|
- Nie znam żadnej topowej gry mmorpg, w której po upływie danego okresu czasu twórcy dodawali nowe profesje.Prawda jest taka,że balans większości gier jest bardzo ciężką sprawą, próba zwiększenia liczby postaci czy nawet dodanie jednej dodatkowej umiejętności indywidualnej dla każdej klasy może się skończyć katastrofą.
- Mi się osobiście system championów podoba, w większości gier wygląda to podobnie, nie widzę potrzeby aby tutaj kombinować - Co do przedmiotów w sklepach,pamiętam jak było na początku, ilość towarów w sklepie w tym momencie jest wystarczająca ,przynajmniej da się kupić dobre pierścienie resowe, kiedyś graniczyło to z cudem. - Nowe rary=nowe bossy, twórcy już ogłosili, że przed wprowadzeniem 3d nowych bossów nie będzie, więc po prostu trzeba czekać,a że trwa to zdecydowanie za długo to już inna sprawa Pragnę za to zwrócić uwagę na wpis o braku reklam. Jest to jedyna część wypowiedzi w Twoim tekście,pod którą mogę się podpisać. Kiedyś,dawno temu udawało mi się trafić na pojedyncze reklamy na różnych stronach gamingowych, jednak od 2 lat nie widziałem ani jednej . Pomimo moich wielu negatywnych wpisów,życzę naszej grze jak najlepiej, ale osoba/osoby zajmujące się promocją gry(moim zdaniem) nie wykonują najlepszej roboty. Wiadomo,reklama kosztuje, ale ograniczanie się do występów na np. PGA na dłuższą metę może nie wystarczyć do dynamicznego rozwoju. |
|
1 Lis 2017, o 00:33 |
|
|
|
Ja bym oczekiwał, żeby weszla zmiana sprawiająca, że czempiony pojawiają się BARDZO losowo.
Dzisiaj zbyt wielu graczy ma ogarniete respy i miejscowki, nawet na szukanie zaimma kazdy zaczyna latac dopiero jak ma czas respa. Chciałbym aby zaistniał system, że nie moglibyśmy przewidzieć kiedy respi np zamiast stałej przerwy + tzw czasu respienia wprowadzic ze dany czemp musi zrespic sie w danym przedziale czasu OBECNIE: STAŁA+LOSOWY CZAS+STAŁA+LOSOWY CZAS+STAŁA i tak w nieskonczoność NOWY SYSTEM: PRZEDZIAŁ 1+PRZEDZIAŁ 2+PRZEDZIAŁ 3+PRZEDZIAŁ 4 gdyby czemp zrespił sie pod sam koniec przedziału 1 to mógłby się zrespić za pare minut na początku przedziału drugiego. Wprowadziłoby to minimalnie większą losowość[nie taka jakiej bym chciał]. Oczywiście aby utrudnić poznawanie ile wynoszą dane przedziały, zmieniałyby się one w zakresie 85-115% raz na jakis czas. Do tego nowe niespodziewane miejscówki np zaimm obok orków w lesie koldow. |
|
1 Lis 2017, o 01:31 |
|
|
Współpracownik Gnarla
|
Respy powinny wyglądać identycznie jak z kapłanem śmierci... Tyle lat się już on pojawia na tych mapach, a ja i pewnie wielu innych graczy nie ma pojęcia jakimi prawami rządzi się jego resping. Czasami nie widzę go wcale kilka dni, a innym razem, jednego zabiłem pod kemenak, a w drodze na garnizon przez płaskowyż już widziałem jak ktoś bił kolejnego.
A co do reklamy, wydaje mi się, że widziałem jakiś wywiad z drygiem(tak mi się wydaje) w którym mówił, że właśnie chcą zrobić wielkie bum jak wprowadzą CzyDe i wtedy zasypać internety reklamami. _________________ Nie wiesz o co chodzi? Chodzi o http://screenshooter.net/100009842/kesibin Turniej Profesji Ostlor 2018 Luty: 1 Miejsce Turniej Profesji Ostlor 2018 Grudzień: 1 Miejsce 11.03.2017 11:16 Epik Imisindo został zdobyty! |
|
1 Lis 2017, o 10:26 | ||
Błądzący w Tunelach
|
Jeśli chodzi o działania reklamowe, są one podejmowane przez nas na ten moment raczej w ograniczonym stopniu, przede wszystkim na FB. Powodem tego jest fakt, że Taern w swojej obecnej formie jest grą dosyć leciwą i mimo fajnych treści, nie za bardzo chcemy promować tytuł przed premierą Broken Ranks. Zamierzamy jednak niedługo zacząć korzystać także z innych formatów reklamowych.
|
|
2 Lis 2017, o 11:40 |
|
|
Uczeń Simona
|
Polecam OPowi zapytać się programistów jak ogromną różnicę robi posiadanie gotowego silnika gry z funkcją łatwej rozbudowy. Czasem mnie dziwi że drygu nie wyjaśni paru ignorantom na czym polega gamedev. A że idzie wolno ? wiedźmin 1 bez dużej kasy też szedł wolno, w porównaniu do innych MMO tu naprawde na wysokim poziomie mozna godnie grać bez wkładania ani złotówki co w takim WoWie np jest nie do pomyślenia. Jakie dochody takie możliwości.
|
|
4 Lis 2017, o 14:48 |
|
|
Jedną nogą w Haligardzie
|
@Garrow moja przygoda z tą grą zaczęla się od kliknięcia w reklamę, od tamtej pory 6 lat temu widziałem jedną naszą reklamę. Na "wiocha" XD
_________________ Bo w życiu i w grze trzeba sobie pomagać |
|
16 Gru 2017, o 10:09 |
|
|
Błądzący w Tunelach
|
Od dłuższego czasu reklamujemy się głównie na FB. To dosyć złożone, ale jeśli faktycznie nie wyświetlają się Wam te reklamy, to pradakosalnie dobrze to świadczy. Kampania jest mocno ukierunkowana na nowych klientów i mogę powiedzieć, że przez ostatnie rok udało nam się pozyskać ponad 10k nowych graczy w ten sposób. A np. nie reklamujemy się na urządzeniach mobilnych. Im bliżej premiery Broken Ranks będziemy, tym nasze czynności będą miały większy rozmach. Mamy spore plany dotyczące marketingu internetowego, w tym m.in. wykorzystanie influencerów. Ostatnio też zaczęliśmy prowadzić e-mail marketing i zaczynamy widzieć już pierwsze efekty. Wszystko jest przed nami, a duże działa zostawiamy na 3D.
|
|
18 Gru 2017, o 11:56 |
|
|
Jedną nogą w Haligardzie
|
Radogostt napisał(a): Od dłuższego czasu reklamujemy się głównie na FB. To dosyć złożone, ale jeśli faktycznie nie wyświetlają się Wam te reklamy, to pradakosalnie dobrze to świadczy. Kampania jest mocno ukierunkowana na nowych klientów i mogę powiedzieć, że przez ostatnie rok udało nam się pozyskać ponad 10k nowych graczy w ten sposób. A np. nie reklamujemy się na urządzeniach mobilnych. Im bliżej premiery Broken Ranks będziemy, tym nasze czynności będą miały większy rozmach. Mamy spore plany dotyczące marketingu internetowego, w tym m.in. wykorzystanie influencerów. Ostatnio też zaczęliśmy prowadzić e-mail marketing i zaczynamy widzieć już pierwsze efekty. Wszystko jest przed nami, a duże działa zostawiamy na 3D. 10 tysi graczy czy 10 tysi nowych multi?:) bo nie wieże w te 10 tysiecy graczy ze gra w to ogolnie.. _________________ larkas dr powraca Najbardziej nielubiana osoba na s1 pozdrawiam Boocik w oczekiwaniu na prawde o ekipie bylej z s1 |
|
18 Gru 2017, o 15:54 |
|
|
Błądzący w Tunelach
|
Nowych graczy. Swoje wątpliwości mieć możesz, ale takie są fakty. I, jak mówię, ofensywa zostanie przypuszczona bliżej premiery BR.
|
|
18 Gru 2017, o 16:03 |
|
|
Strona 1 z 2 |
[ 13 posty(ów) ] | Idź do strony 1, 2 Następna |
Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 13 gości |
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum |