Forum - Taern.pl
https://play.taern.pl/

Reforma Duszy Vorlinga- propozycja + dyskusja
https://play.taern.pl/viewtopic.php?f=121&t=52426
Strona 1 z 1

Autor:  Way [ 12 Sty 2018, o 21:53 ]
Temat postu:  Reforma Duszy Vorlinga- propozycja + dyskusja

Witam Serdecznie! Ostatnimi czasy zacząłem się interesować układami na duszę vorlinga. Po przeglądzie wygląda to tak:

1. 1 vii,1 nov,1 eov, 2x voe
2.1 nov,1 oev 1 voe 2x vii
3.1 vii 1 eov 1 voe 2x nov
4. 1 voe 1 nov 1 vii 2x eov
5. 2x vii 2x voe
6. 2x nov i 2x eov

Chciałbym zauważyć, iż według mnie 4 układy są bez sensu gdyż wymagają 5 kości i najczęściej używane są układy 5 i 6. Zarazem stwierdzam, że są za mało pomieszane, gdyż wszędzie jest wymagana niebieska i żółta kostka. Nie wiem czy akurat to prawda,ale drop niebieskich i żółtych kostek jest nijaki co powoduje ciężkie stworzenie układu. W dodatku nie wiem czy grupki na które mają 5 kostek by wytworzyć duszę vorlinga mają jakikolwiek sens prócz fabuły, ani to większy drop do epika (może się mylę?),ani to nie przyspieszy prac nad 3d,ani to nie jest ekonomiczne. Proponuję tutaj lekką zmianę aby układy były przyjemniejsze i zarazem wart tej samej ceny czyli, żeby każdy się składał z 4 kostek.

Proponuję tak:
- 2x nov 2x voe
- 1x nov 3x voe
- 3x voe 1x nov
- 1x nov eov vii voe

Dzięki temu mamy zdecydowanie większą różnorodność i łatwiejszy dostęp do duszy. W obecnych czasach nie spowoduje to,że rary potanieją i będzie zagrożony ekosystem a gracze na pewno będą mieć łatwiej, w dodatku będzie miało to sens ekonomiczny.
Nie oczekuję odpowiedzi w stylu, że nie planujecie zmian, oczekuje dyskusji dlaczego tak jest i jaki ma to sens.

Zapraszam do przedyskutowania propozycji jak i podania wszelakich argumentów lub poprawienia pomysłu.

Pozdrawiam Wayfarer

Autor:  Areol [ 12 Sty 2018, o 22:56 ]
Temat postu:  Re: Reforma Duszy Vorlinga- propozycja + dyskusja

To troche slabo sie zaczales tym interesowac, mialem nadzieje ze chociaz posprawdzasz w jakich kombinacjach jakie sa profesje, czy cos.


Z tego co mi sie wydaje, to składanka z 5 kamieni daje słabsze grupki, po 4(?). Jak nie to przepraszam, ale jednak chyba tak to wlasnie wyglada. A jak wiadomo, w czasie kiedy powstala ta mapa, ludzie nie chodzili tam expic i nie zabijali grupek w 2 czy nawet w 1 runde.

Byc może drop niebieskich i zoltych kamieni jest ograniczony specjalnie, a kombinacje 1 i 3 uzywaja tych rzadszych tylko po 1 sztuce. Czy to nie jest kuszące?

Co do samego pomysłu... Po co?
No w sumie napisales po co, ale... Nie wszystko przeciez musi byc latwe, czy specjalnie ulatwiane.

Autor:  Quis [ 12 Sty 2018, o 23:12 ]
Temat postu:  Re: Reforma Duszy Vorlinga- propozycja + dyskusja

@areol Mniejsza ilość eov i vii mówi tylko, że na waszym serwerze bijecie mniej halmów i koszmarów w stosunku do olmów i pacynek. Z halmów i koszmarw lecą tylko eov i vii. Z pacynkarzy i olmów voe i nov.

Autor:  Way [ 13 Sty 2018, o 00:33 ]
Temat postu:  Re: Reforma Duszy Vorlinga- propozycja + dyskusja

Areol napisał(a):
To troche slabo sie zaczales tym interesowac, mialem nadzieje ze chociaz posprawdzasz w jakich kombinacjach jakie sa profesje, czy cos.


Z tego co mi sie wydaje, to składanka z 5 kamieni daje słabsze grupki, po 4(?). Jak nie to przepraszam, ale jednak chyba tak to wlasnie wyglada. A jak wiadomo, w czasie kiedy powstala ta mapa, ludzie nie chodzili tam expic i nie zabijali grupek w 2 czy nawet w 1 runde.

Byc może drop niebieskich i zoltych kamieni jest ograniczony specjalnie, a kombinacje 1 i 3 uzywaja tych rzadszych tylko po 1 sztuce. Czy to nie jest kuszące?

Co do samego pomysłu... Po co?
No w sumie napisales po co, ale... Nie wszystko przeciez musi byc latwe, czy specjalnie ulatwiane.


Faktycznie nie zwracalem na trudnosc grupek... ale z prostych wzgledow. Nawet za dawnych czasow, jak jeszcze beirn nie istnialo to liczylo sie to by jak najszybciej uzbroic sie w rary z htagi a sposob gracze ustalili jeden - 4 kostki. W dodatku ustalili sklad prawie niezniszczalny dla tych 2-ch ukladow czyli 2x ryc dmg sh I dr. W dodatku mosie byly tak silne ze z latwoscia ubijano moba zasada 1 runda=1mob. To mi wystarczy by swiadczyc o tym ze tutaj mechanizm sie nie sprawdzil by gracze mieli korzystac z latwiejszej grupki kosztem 1 kostki wiecej. Z tego co sie orientuje exp jest ten sam, co innego gdyby ten exp byl wiekszy to mialoby sens ale no niestety... kolejnym argumentem jest to ze nowi gracze pytaja jakie sa uklady na htage - wymieniane sa tylko te po 4 kostki! Przypadek? Nie sadze.

Gra zarazem mocno sie rozwinela I teraz te grupki jeszcze latwiej sie bije mimo ze tylko teoretycznie sa trudniejsze...

W dodatku argument ze po co sobie ulatwiac jest nie na miejscu gdyz spokojnie mozna wbic na lodowym 140 lvl a jednak powstala gorzalka, wiec zupelnie nie rozumiem po co sie ograniczac w takim kontekscie tylko zeby nie bylo latwo I zarazem nie jest to oparte zadnym faktem...

Przepraszam za brak polskich znakow ale pisze z telefonu, mam nadzieje ze moj post jest przejrzysty I zrozumialy do przeczytania :)

Autor:  Volakis [ 13 Sty 2018, o 17:10 ]
Temat postu:  Re: Reforma Duszy Vorlinga- propozycja + dyskusja

No jak dla mnie to masz rację. Przez całą moją karierę zdarzyło mi się może dwa razy, że ktoś dał inny układ niż te dwa ostatnie. Nie jestem w stanie więc stwierdzić, czy te grupki z pięciu kostek są jakieś łatwiejsze, ale coś mi się majaczy, że wcale nie były i vorlingów było 5, tylko kto inny im przewodził zamiast mo i sh. Tak czy siak, nawet jeśli są ciut łatwiejsze, to czy obecnie warte jest to 300-400k, które trzeba dać na dodatkową kostkę? Większość graczy zdecydowanie twierdzi, że nie, skoro zawsze przychodzą na htagi z tymi samymi dwoma układami. Cztery układy są więc niemal zbędnym elementem gry, a szkoda. Jedyne, co by zmieniło odjęcie im po jednej kostce to wyrównanie ich wartości na rynku.

Strona 1 z 1 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/