Odpowiedz  [ 11 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
 Pvp - modyfikacja atakowania 

Czy podoba Ci się koncepcja zmniejszenia zasięgu atakowania graczy.
Ankieta zakończyła się 20 Lut 2018, o 19:29
Tak 43%  43%  [ 12 ]
Nie 57%  57%  [ 16 ]
Razem głosów : 28

 Pvp - modyfikacja atakowania 
Autor Wiadomość
Jedną nogą w Haligardzie
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Sty 2018, o 22:08
Posty: 30
Podziękowano: 2 razy
Otrzymanych podziękowań: 0 raz
Nick w grze: TinkerBell
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Pvp - modyfikacja atakowania
Od pewnego czasu wykluwa mi się w głowie pewna koncepcja odnośnie pvp.
Chodząc po mapkach nie da się przeoczyć pewnej prawidłowości. Nie zaatakujesz bosa jeśli do niego nie podejdziesz, nie zaatakujesz mobka na mapce jeśli do niego nie podejdziesz. A co jeśli taką zasadę wprowadzić w pvp. Z pewnością będzie to bez znaczenia tam, gdzie czarne lub czerwone pole jest stosunkowo niewielkie. Natomiast w przypadku stoku odegrałoby dużą rolę. Przede wszystkim gracz musiałby wykazać się sprytem i refleksem w gonitwie za ofiarą tudzież uciekaniu przed oprawcą pomiędzy jeti i olbrzymkami. Obecny model pvp pozwala złapać innego gracza z dużej odległości. Zmniejszenie tego zasięgu do powiedzmy takiej odległości jak przy mobach agresywnych lub nieco większej, wyrównałoby szansy osób atakujących i atakowanych. Zwłaszcza na stoku, gdzie trzeba uważać niczym na polu minowym lawirując pomiędzy agresywnymi mobami, co zwalnia przejście przez mapkę. Natomiast osoba atakująca może sobie stać w dogodnej lokalizacji i tylko wybierać „ofiary” z bocznego.
Nie wiem na ile z technicznego punktu widzenia byłoby to wykonalne ale spytać nie zaszkodzi. :)
Pewnie mnie zjecie za taką propozycję ale jestem ciekawa opinii.

_________________
We were born to be happy not perfect.


5 Lut 2018, o 19:29
Profil
Współpracownik Gnarla
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Lis 2014, o 18:53
Posty: 180
Podziękowano: 239 razy
Otrzymanych podziękowań: 78 razy
Nick w grze: Egzoturus
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Pvp - modyfikacja atakowania
Tylko moby się nie ruszają, gracze tak. Każdy gracz porusza si z jednakową prędkością czyli złapanie drugiego gracza jest niemal niemożliwe. O ile na stoku, gracz wykazujący się sprytem (zablokuje drogę stając między mobami) da rade zaatakować innego gracza w opisany w temacie sposób to w innych miejscach może być problem, gdzie moby nie są agresywne lub wcale ich nie ma.

_________________
"Prędzej martwy, niż słaby"
Egzoturus (Mag Ognia 124lvl) [ON]
TeuRoss (Rycerz 63lvl) [ON]
W grze od 23.06.2012


Zapraszam na Targ Tolnor do sklepu NN Shop >KLIK!<


5 Lut 2018, o 19:58
Profil
Błądzący w Tunelach

Rejestracja: 8 Mar 2016, o 15:54
Posty: 88
Podziękowano: 43 razy
Otrzymanych podziękowań: 13 razy
Nick w grze: Demonite
Serwer: HardCore
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Pvp - modyfikacja atakowania
Dobre to by było tylko niektóre ciasne miejsca były by ciężkie jakby 140lvl zablokował i kazał płacić sobie daninę za przejście.

Oczywiście myślę że wtedy też trzeba było by wprowadzić wierzchowce aby prędkość graczy była inna


6 Lut 2018, o 16:32
Profil
Błądzący w Tunelach
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2 Kwi 2014, o 20:11
Posty: 156
Podziękowano: 13 razy
Otrzymanych podziękowań: 56 razy
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Pvp - modyfikacja atakowania
Grendel napisał(a):
Dobre to by było tylko niektóre ciasne miejsca były by ciężkie jakby 140lvl zablokował i kazał płacić sobie daninę za przejście.

Oczywiście myślę że wtedy też trzeba było by wprowadzić wierzchowce aby prędkość graczy była inna


Głupota, równie dobrze teraz taki 140 moze ustac u blokować. Poza tym wtedy byloby latwiej takie cos ominać

_________________
Image
Image
Image
Image


6 Lut 2018, o 17:06
Profil
Uczeń Simona

Rejestracja: 5 Lut 2011, o 14:50
Posty: 79
Podziękowano: 5 razy
Otrzymanych podziękowań: 20 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Pvp - modyfikacja atakowania
Pomysł ten sprowadziłby pvp głównie do atakowania po walce, łatwiejszy cel. Drużyna po walce od razu się nie ruszy także odpilnować, wyspamować odpowiednią chwile i ofiara sama się znajdzie.

Osobiście taka forma atakowania według mnie nie powinna mieć miejsca, aktualnie takie ataki mają miejsce z wyboru. Dzięki twojemu pomysłowi, a poprawniej gramatycznie będzie forma przez twój pomysł, opcja atakowania po walce stałaby się najłatwiejsza, bo po co ludzie mieliby się teraz z tą samą predkością ganiać po mapce i liczyć, że ktoś popełni błąd podczas poruszania się.

Koncepcja nieprzemyślana.


6 Lut 2018, o 17:21
Profil
Jedną nogą w Haligardzie
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Sty 2018, o 22:08
Posty: 30
Podziękowano: 2 razy
Otrzymanych podziękowań: 0 raz
Nick w grze: TinkerBell
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Pvp - modyfikacja atakowania
A teraz to niby nikt nie atakuje po walce? :lol:
Najczęściej taka patologia przytrafia się na polanie. Bijesz sobie kleszcza czy ognika albo wronę, kończysz walkę i siup ktoś cie atakuje bo liczy że się wypstrykałeś z many czy kondy.
Mi nie chodzi o to żeby dało się zaatakować jedynie z miejsca, w którym znajduje sie przeciwnik ale z odległości np 3-4 pól od gracza.

_________________
We were born to be happy not perfect.


7 Lut 2018, o 09:11
Profil
Błądzący w Tunelach
Awatar użytkownika

Rejestracja: 3 Sty 2017, o 18:23
Posty: 117
Miejscowość: Szczecin
Podziękowano: 82 razy
Otrzymanych podziękowań: 35 razy
Nick w grze: Bali
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Pvp - modyfikacja atakowania
TikerBell napisał(a):
A teraz to niby nikt nie atakuje po walce? :lol:
Najczęściej taka patologia przytrafia się na polanie. Bijesz sobie kleszcza czy ognika albo wronę, kończysz walkę i siup ktoś cie atakuje bo liczy że się wypstrykałeś z many czy kondy.
Mi nie chodzi o to żeby dało się zaatakować jedynie z miejsca, w którym znajduje sie przeciwnik ale z odległości np 3-4 pól od gracza.


Jeśli masz problem z biciem ogników , wrony , kleszczy jaki w tym problem zbić Tarczę/Czachę aby cie nie łapali niż zaśmiecać forum płaczem bo ktoś łapie cie po walce :P Poza tym jakieś skutki posiadania Czerwone Czaszki lub Niebieskiej Tarczy
powinien się liczyć z tym , że ktoś cię po walce zaczepi i ubije włącznie z petami :P

_________________
"Już od najmłodszych lat zielony jest nasz świat "


7 Lut 2018, o 18:11
Profil
Jedną nogą w Haligardzie
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Mar 2011, o 12:12
Posty: 31
Podziękowano: 31 razy
Otrzymanych podziękowań: 23 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Pvp - modyfikacja atakowania
Bali bystrzacho na polanie jest takze czerwone pole i nie ma znaczenia czy masz czaszke czy tarcze.
A wracajac do maksymalnych statusow tarcz czy czaszek to mysle ze zmiana opcji na taka w ktorej na zoltym polu moglyby bic sie tylko osoby posiadajace najwyzszy status bylo by fajniejsze zasluzyles walczysz, a nie lapiesz z marnym statusem innych.


7 Lut 2018, o 19:32
Profil
Błądzący w Tunelach
Awatar użytkownika

Rejestracja: 3 Sty 2017, o 18:23
Posty: 117
Miejscowość: Szczecin
Podziękowano: 82 razy
Otrzymanych podziękowań: 35 razy
Nick w grze: Bali
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Pvp - modyfikacja atakowania
polmos napisał(a):
Bali bystrzacho na polanie jest takze czerwone pole i nie ma znaczenia czy masz czaszke czy tarcze.
A wracajac do maksymalnych statusow tarcz czy czaszek to mysle ze zmiana opcji na taka w ktorej na zoltym polu moglyby bic sie tylko osoby posiadajace najwyzszy status bylo by fajniejsze zasluzyles walczysz, a nie lapiesz z marnym statusem innych.


Owszem jest czerwone pole ale jest także możliwość zrobienia sobie ochronki na długi czas , Beirn powstało już od bardzo dawna więc nie rozumiem dlaczego miałoby być coś zmieniane w ochronkach/polach :P

_________________
"Już od najmłodszych lat zielony jest nasz świat "


7 Lut 2018, o 19:57
Profil
Uczeń Simona

Rejestracja: 5 Lut 2011, o 14:50
Posty: 79
Podziękowano: 5 razy
Otrzymanych podziękowań: 20 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Pvp - modyfikacja atakowania
Tinker czytaj ze zrozumieniem.
Napisalem ze takie ataki maja miejsce, ale z wyboru. Po wprowadzeniu zmiany, ktora proponujesz to bedzie jedyna sensowna opcja, by w ogole kogos zaatakowac, czyli promujesz "patologie".
Takie moje zdanie.


20 Lut 2018, o 16:53
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 11 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 38 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron